LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
a co takhle trojčlenka?...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: LPG
jeee, tys to nepochopil
jsem to myslel tak, ze s vyssi spotrebou tabulka nepocita
jsem to myslel tak, ze s vyssi spotrebou tabulka nepocita
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Hard, tabulka počíta ďalej, len ma nenapadlo, že by niekto potreboval vyššie čísla. Ja som dosiahol najmenej 6,5 a najviac 8,8l/100km, preto sú tieto hodnoty farebne odlíšené a ostatné som vymazal.
Z tabulky vyplýva to čo som písal vyššie. Keď máš spotrebu LPG na nádrž 6,5, mrkneš do tabulky a vieš, že k tomu bola spotreba 1,63l N95/100km...
Z tabulky vyplýva to čo som písal vyššie. Keď máš spotrebu LPG na nádrž 6,5, mrkneš do tabulky a vieš, že k tomu bola spotreba 1,63l N95/100km...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
jo ted už ano když jsem si to vydobylamnkk píše:K výpočtu:
Natankuj plnú LPG, vynuluj počítadlo km a jazdi. Po 400km dotankuj a počítaj. Napr. takto: prejdeš 432km a natankuješ 29,5l spotreba je potom 29,5 / 4,32 = 6,8l/100km LPG k tomu pripočítaj prívstrek 20% - to je 1,7l N95/100km + k tomu pripočítaj aspoň 0,5l N95/100km na štart. A máš spotrebu 6,8 LPG + 2,2 N95 na 100km
K rezerve:
Nemáš kompresor s opravnou sadou?
Re: LPG
já teda nevím, ale permanentní 20ti%ní přívstřik mají motory s přímým vstřikem benzínu, nebo je to jinak ??? já jsem spokojenej se zhruba jednou nádrží toho co se leje do letlampy na cca 10000 Km , jestli mi to na garančce předělaj bude zle
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
20% prívstrek je štandardne nastavený pri každej prestavbe na LPG, alebo každý to inak nastavené.
Akú máte spotrebu benzínu pri LPG od ?
Akú máte spotrebu benzínu pri LPG od ?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: LPG
pilotzz
Ak je to tak ako píšeš, stráca sa výhodnosť LPG. Ak sa pozriem na tabuľku mnkk pri 6,5 l LPG by mala byť spotreba 1,63 l N95, tzn. náklady na 100 km 7,12 EURO/100 km, s VAPSaverom a spotrebou 0,3 l N95 to je u mňa 5,24 EURO/100 km. Rozdiel 1,88 EURO na 100 km je dosť veľký.
Ak je to tak ako píšeš, stráca sa výhodnosť LPG. Ak sa pozriem na tabuľku mnkk pri 6,5 l LPG by mala byť spotreba 1,63 l N95, tzn. náklady na 100 km 7,12 EURO/100 km, s VAPSaverom a spotrebou 0,3 l N95 to je u mňa 5,24 EURO/100 km. Rozdiel 1,88 EURO na 100 km je dosť veľký.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: LPG
je to s podivem, firma pro zlepšení odbytu svých nedodělků začne propagovat LPG aniž by si zjistila jestli to motory vydržej, když se zjistí že může nastat problém, tak vám z plynovýho auta udělaj hybrid benzínoplynový ??? je jasný že pro ně je nastavení přívstřiku v rámci garance nejjednodušší cesta, ale myslím si, že to už je krapet klamání spotřebitele , ono při svolávačce měnit jiný hlavy by jim asi přišlo krapet dráž, ale jak jsem již napsal do dotazníku po koupi nového vozu, "koupili by jste si další vozidlo " ?? odpověď byla "rozhodně ne" firma se mi jeví jako rozhodně neseriozní a to to LPG ještě od února zdražili, asi aby nastavili konkurenci dáčijím nebo aby odradili když už to nefunguje ??
dle všeho již toto není pravda ?? citace z AGC strakonice
Pro přístřik benzínu se nastavují následující parametry: podtlak (MAP) od jakého zatížení má být přístřik aktivován, otáčky (od-do otáček působení přístřiku,) VSR množství přístřiku v procentech.
místo toho je permanentní ???
dle všeho již toto není pravda ?? citace z AGC strakonice
Pro přístřik benzínu se nastavují následující parametry: podtlak (MAP) od jakého zatížení má být přístřik aktivován, otáčky (od-do otáček působení přístřiku,) VSR množství přístřiku v procentech.
místo toho je permanentní ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Privstrek riadený podtlakom sa spúšťa pri 1200ot. natrvalo. Tzn., že privstrek je zapnutý stále, lebo pod 1200ot. nikto nejazdí...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Heleď klid, o kus výš píšeš, že ti to benál moc nežere, jen se bojíš, aby při příštím servisu nastavení nezměnili. Pokud servis provádí jakoukoli machinaci s autem, která není v servisce, tak bych je hnal!! Nejsi jejich pokusný králík.mmv píše:je to s podivem, firma pro zlepšení odbytu svých nedodělků začne propagovat LPG aniž by si zjistila jestli to motory vydržej, když se zjistí že může nastat problém, tak vám z plynovýho auta udělaj hybrid benzínoplynový ??? je jasný že pro ně je nastavení přívstřiku v rámci garance nejjednodušší cesta, ale myslím si, že to už je krapet klamání spotřebitele , ono při svolávačce měnit jiný hlavy by jim asi přišlo krapet dráž, ale jak jsem již napsal do dotazníku po koupi nového vozu, "koupili by jste si další vozidlo " ?? odpověď byla "rozhodně ne" firma se mi jeví jako rozhodně neseriozní a to to LPG ještě od února zdražili, asi aby nastavili konkurenci dáčijím nebo aby odradili když už to nefunguje ??... místo toho je permanentní ???
Všechny tyto "problémy" bohužel jak se zdá řeší pouze jediné - nejezdit do servisů Hyu.
Čtu tady občas ty horory a musím si hned vzpomenout, jak jedu na motorce do Jihlavy a na letišti potkám dost vysoko postaveného maníka, který udělal tu chybu, že koupil 2 i 30 a jednu měl zrovna v servisu, protože strašně žrala... oficiální odpověď, čím že to bylo? No na motoru 1,4 byla řídící jednotka motoru 1.6... snad se liší jen soft - ale stejně - je tohle vůbec možné? Ten člověk neměl důvod šetřit na servisu, není chudý... a jezdí náhradním vozidlem.
Tragická vizitka pro H. Zpět k LPG - mám neautorizovanou přestavbu od člověka, kterému věřím, přes 40 000 najeto jen na LPG, žádný přímaz... a no problem, na PP svítí spotřeba 6,9 a reálná je těch 7 s nějakým půllitrem benzínu na startování při couračkách v zimě. V létě = delší trasy = méně spáleného benzínu a 7,5 l/LPG/100 km, protože se jezdí rychleji (není problém s LPG courat 80 km/h i pár kilometrů po rovině a PP ukazuje stálých 5,5 l - není ani problém s prázdným autem a lechtáním plynu jet 55 km/h ve městě (na pětku) za 4,4 l.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
no právě, ale LPG sem kupoval v právě proto, abych předešel nějakým záležitostem "joo pane to vám neuznáme, to si musíte vyřešit s tím co vám to tam montoval" a jak se píše ještě výš, tak ten přívstřik tam laděj všem co ho tam nemaj, uvidíme, kdyžtak změnim servis a zakoupim tu krabičku a přeladim z5
edit:
dnes reklamní baner zde na stránkách
KIA LPG 7 let...
http://www.kia.cz/content/poprodejni-sl ... paign=2013
výňatek z textu v sekci výhody
- ochrana motoru řízeným vstřikováním benzinu v některých provozních režimech
musím se na to u zeptat co mi k tomu řeknou, jestli některé = kromě volnoběhu všechny
edit:
dnes reklamní baner zde na stránkách
KIA LPG 7 let...
http://www.kia.cz/content/poprodejni-sl ... paign=2013
výňatek z textu v sekci výhody
- ochrana motoru řízeným vstřikováním benzinu v některých provozních režimech
musím se na to u zeptat co mi k tomu řeknou, jestli některé = kromě volnoběhu všechny
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
ahoj. měl bych na vas dotaz jak jste na tom s rozsvěcováním kontrolky check engine? Mám 1,4 r.v.2011 najeto 60000 km, BRC montovaný v Hyundéééé - auto jede v pohodě, ale docela často se mi rozsvítí právě ta kontrolka. V servise mi říkají, že je to chudá nebo bohatá směs a že to lambda špatně vyhodnocuje- že je nastavená na benzín, kontrolku zhasnou a tak se to opakuje dokola. Nevím co s tím. Jakou s tím máte zkušenost? Mám koupit diagnostiku a chybu mazat, nebo to není až tak normální a kontrolka by svítit neměla a měl bych to řešit? díky za názory.
i30cw 1,4i (LPG BRC - nejezdím po zničení motoru). Výbava Classic+ESP; Crystal White; 1/2011. Najeto 195000 km (od 120000 km jen na benzín)