tlmeni kapoty motora
Moderátor: Moderátoři
tlmeni kapoty motora
ma vyznam nejak utlumit hluk od motora alebo su to len vyhodene peniaze?
- Reklama
Re: tlmeni kapoty motora
A co mas za motor? prijde ti nejak hlucny? Mne ani 1.1 SOHC ani 1.2 DOHC hlucne neprijdou. 1.2 CVVT a 1.1 CRDi jsem nezkousel
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: tlmeni kapoty motora
No Amalfi, dle mého názoru motor je klidný do těch 85km/hod, jakmile překročíš 110/km je to hlučný až až. Je fakt, že si na to po chvilce zvykneš.Ale motor při 130km/hod točí dost přes 4000 ot/min a to se moc o příjemné jízdě mluvit nemůže, zejména když to mydlíš do Chorvatska po dálnicích. Když jsem míval Matíze, byla jízda ve 130km/hod mnohem příjemnější. Byl lépe s převodován a to byla pouze 800 stovka motor.
Jestli by to vyřešila bandáž kapoty nevím, je možné, že by se hluk trochu utlumil, ale chtělo by to spíše použít převody s motoru 1,2 litru. Myslím, že i10 - 1,2 litru má stejné převody jako i20. Toto nemám ale ověřené, tak použiji známé přísloví - myslet znamená h.... vědět.
Jestli by to vyřešila bandáž kapoty nevím, je možné, že by se hluk trochu utlumil, ale chtělo by to spíše použít převody s motoru 1,2 litru. Myslím, že i10 - 1,2 litru má stejné převody jako i20. Toto nemám ale ověřené, tak použiji známé přísloví - myslet znamená h.... vědět.
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 12/2010 - 31.12.2012 = 6,34/100 km - ujeto celkem 15 500 km
Re: tlmeni kapoty motora
Izolácia kapoty slúži hlavne ako tepelná izolácia, aby motor v zime si dlhšie udržal teplotu, zvuková izolácia je minimálna. Najviac hluku sa prenáša od kolies a hlavne cez prepážku medzi motorovým priestorom a kabínou.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: tlmeni kapoty motora
caruser:
Když jsem měl Favorita, prodával se přímo set na odhlučnění kapoty motoru a motorové pžepážky. Měl jsem to nalepené, dneska již nedovedu posoudit o kolik se snížila hlučnost motoru, ale asi nějaký význam to mělo. Je pravdou jak píšeš, že by to chtělo lépe odhlučnit motorovou stěn a podběhy kol natřít nějakým Tlumexem, nebo podobným nátěrem. Ale mě osobně zas tak ten hluk nevadí, kromě Chorvatska. Jezdím do těch 90 km/hod a ta hlučnost není zas tak hrozná. Tudíž to neřeším.
Když jsem měl Favorita, prodával se přímo set na odhlučnění kapoty motoru a motorové pžepážky. Měl jsem to nalepené, dneska již nedovedu posoudit o kolik se snížila hlučnost motoru, ale asi nějaký význam to mělo. Je pravdou jak píšeš, že by to chtělo lépe odhlučnit motorovou stěn a podběhy kol natřít nějakým Tlumexem, nebo podobným nátěrem. Ale mě osobně zas tak ten hluk nevadí, kromě Chorvatska. Jezdím do těch 90 km/hod a ta hlučnost není zas tak hrozná. Tudíž to neřeším.
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 12/2010 - 31.12.2012 = 6,34/100 km - ujeto celkem 15 500 km
Re: tlmeni kapoty motora
Pri malých autách typu i10, i20 nemožno očakávať, že budú tiché. Nie sú určené na rýchle diaľnice, kedy je najvyššia hlučnosť.
Ja si odhlučnenie predstavujem ako kompletné odstrojenie strechy podlahy, prístrojovej dosky, batožinového priestoru, dverí a kompletné vytlmenie napr. Dynamat. Ale to už sme cenovo v iných dimenziách.
Ja si odhlučnenie predstavujem ako kompletné odstrojenie strechy podlahy, prístrojovej dosky, batožinového priestoru, dverí a kompletné vytlmenie napr. Dynamat. Ale to už sme cenovo v iných dimenziách.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: tlmeni kapoty motora
Ahoj asi mas teda 1.1 tam jsou otacky dosti vysoke a na dalnici to toci fakt hodne. Jinak 1.2 nema prevody jako i20, takze otacky jsou pri dalnicni jizde docela v pohode. Absolvoval jsem tak jednou v i10 cestu do Italie a zpet a v pohode, urcite je 1.2 na dalnici o dost uspornejsi nez 1.1 a mene hlucna. Vysoke otacky holt neutlumis, mezi motorem a kabinou uz je nejaka izolace, tak leda jeste neco pridat. Ale on je pak hluk i aerodynamicky, takze od urcite rychlosti to prerve motor, tak zkus na to vice slapnoutBergman.V píše:No Amalfi, dle mého názoru motor je klidný do těch 85km/hod, jakmile překročíš 110/km je to hlučný až až. Je fakt, že si na to po chvilce zvykneš.Ale motor při 130km/hod točí dost přes 4000 ot/min a to se moc o příjemné jízdě mluvit nemůže, zejména když to mydlíš do Chorvatska po dálnicích. Když jsem míval Matíze, byla jízda ve 130km/hod mnohem příjemnější. Byl lépe s převodován a to byla pouze 800 stovka motor.
Jestli by to vyřešila bandáž kapoty nevím, je možné, že by se hluk trochu utlumil, ale chtělo by to spíše použít převody s motoru 1,2 litru. Myslím, že i10 - 1,2 litru má stejné převody jako i20. Toto nemám ale ověřené, tak použiji známé přísloví - myslet znamená h.... vědět.
Naposledy upravil(a) Amalfi dne 18 úno 2013, 09:31, celkem upraveno 1 x.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: tlmeni kapoty motora
caruser mas pravdu, ale ne kazdy si muze dovolit vice aut. i10 kdyz slouzi jako jedine nebo to lepsi auto v rodine, tak se da s nim i na tu dovcu zajet, Bergman to neresi jede jednou rocne a prezije to, ale jaroneki by chtel za malo penez hodne muziky
Ono je fakt rozdil ve zprevodovani 1.2 - napriklad 4 je treba dat az od 60km/h u 1.1 ji muzes mit v pohode od 50km/h. Ze zacatku vyroby ale byla pouze 1.1 a to se holt nedalo nic delat. Sestra ma prave 1.1 ze zacatku vyroby a my 1.2
Jinak jsem nasel muj stary prispevek kde jsou popsane prevody
Ono je fakt rozdil ve zprevodovani 1.2 - napriklad 4 je treba dat az od 60km/h u 1.1 ji muzes mit v pohode od 50km/h. Ze zacatku vyroby ale byla pouze 1.1 a to se holt nedalo nic delat. Sestra ma prave 1.1 ze zacatku vyroby a my 1.2
Jinak jsem nasel muj stary prispevek kde jsou popsane prevody
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: tlmeni kapoty motora
Amalfi, díky za odkaz na převody.
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 12/2010 - 31.12.2012 = 6,34/100 km - ujeto celkem 15 500 km
Re: tlmeni kapoty motora
Amalfi
Rozumiem, ja mám tiež len jedno malé auto a stačí mi to aj na dlhé trasy. Snáď len i10 nie je hlučnejšie ako i20, to už by sa nedalo vydržať
Rozumiem, ja mám tiež len jedno malé auto a stačí mi to aj na dlhé trasy. Snáď len i10 nie je hlučnejšie ako i20, to už by sa nedalo vydržať
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: tlmeni kapoty motora
Caruser - to by jsi koukal co člověk všechno vydrží .caruser píše:Amalfi
Rozumiem, ja mám tiež len jedno malé auto a stačí mi to aj na dlhé trasy. Snáď len i10 nie je hlučnejšie ako i20, to už by sa nedalo vydržať
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 12/2010 - 31.12.2012 = 6,34/100 km - ujeto celkem 15 500 km