nova i30 automat
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
nova i30 automat
Neviete aká bude nová 6 stupnová automatická prevodovka v novej i30? Vraj má mať 2 spojky bude to teda robotizovaná alebo klasická automatická?
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Reklama
Re: nova i30 automat
Co já zahlédl, tak mluvili o šestistupňové s hydrodynamickým měničem - jako má nová elantra. Ale na 100% to nevím. Když tak mě někdo opravte...
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: nova i30 automat
Byl jsem se přímo ptát v autosalonu a tam mi řekli,že se zatím o dvojspojce nic neví, ale nepochybuju,že se časem zařadí do nabídky, když ji má Veloster. Zatím je k dispozici jen klasický šestitupňový automat s měničem.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: nova i30 automat
Máte někdo zkušenosti s CRDI (je to jedno jestli se slabším nebo silnějším) automatickou převodovkou?
Jaká je, jak rychle řadí oproti ostatním automatům, kolik reálně žere. Zvažuji o koupi tohoto auta s automatem a tak sbírám informace.
Díky
Jaká je, jak rychle řadí oproti ostatním automatům, kolik reálně žere. Zvažuji o koupi tohoto auta s automatem a tak sbírám informace.
Díky
Accent 1,5 CRDI
Re: nova i30 automat
Pod vianočný stromček dostala moja manželka i30 kombi STYLE 1,6 CRDi automat. Prakticky plná výbava v polokoži, okrem xenonov a sklenenej strechy. Hyundai jazdím od r.1995. Momentálne jazdím Sonata 2003 a pribudla i30. Okrem toho som jazdil Mercedes C a Passat DSG. Všetko automaty. Myslím, že môžem porovnávať. V i30 je hydromenič, ktorý pracuje skutočne excelentne. Automaty majú všeobecne problém s dieslovými agregátmi. Kto sleduje testy, mi dá za pravdu. V prípade i30 sa Hyundai trafil /potvrdzujú to aj testy/. Človek má pocit, že tam je variátor. Všetky neduhy, ktoré som zachytil u ostatných automatov, sa i30-ke vyhli. Prevodovka radí úplne plynule, bez akéhokoľvek náznaku trhnutia. Na môj vkus je potrebné viac stlačiť plynový pedál pri podradení. Ale to je vec zvyku. Ja to cítim len preto, že striedam Sonatu, kde automat podraďuje pri inej polohe plynového pedálu. Na rozdiel od DSG a Sonaty, display pri zaradenom D neukazuje zaradený rýchlostný stupeň /svieti D/. Ja som si na to zvykol a teraz mi to chýba. Funkčnosti prevodovky to však neuberá. Kto chce automat, môžem len doporučiť. Dvojspojka je elegantný high-tech, ale predsa je to v sériovej výrobe relatívne novinka, háklivejšia na poruchovosť a servis. Hydromenič je prakticky doživotnou súčasťou automobilu, samozrejme pri normálnom používaní. Je pravdou, že vzhľadom k nižšej účinnosti hydromeniča sa o niečo zvyšuje spotreba oproti manuálu, ale z môjho pohľadu to pohodlie stojí za to. V prípade i30, ako rodinného automobilu, je automat vhodná voľba. Aj manželka sa automatu bránila, ale po 1000 km nechce manuál ani vidieť . Celkovo ženy majú radi automat, lebo pri rozjazde nezhasína motor . Kto chce driftovať a lámať rýchlostné rekordy, pre toho je v tomto prípade len jedna voľba - manuál.
Re: nova i30 automat
Zdravím, mám i30 kombi STYLE 1,6 CRDi automat...1600 km som najazdil za 2 týždne, spotreba 7 a viac.....7 dosiahnem na ECO mode hladkánim plynu...ako to vyzera s priemernou spotrebou do buducnosti? dostanem sa vobec aj pod 7l/100km? ináč auto..spokojnosť okrem tej spotreby ..uvítal by som apsoň 6,5l/100km ale nie hladkanie plynu ale normálnej jazdy
Re: nova i30 automat
Čo sa týka spotreby automobilov, pohybujeme sa na tenkom ľade. Rozhlas v relácii "Pozor zákruta" nedávno odvysielal rozhovor s pracovníkom nejakej skúšobne, ktorý presne opísal ako sa vyčaruje spotreba, ktorú vidíme v technických parametroch vozidla. V archíve by sa asi dal rozhovor nájsť. Pre smrteľníka bola však najdôležitejšia informácia, že dosiahnuť spotrebu aká sa uvádza v tech. parametroch vozidla je v praxi prakticky nemožné. Nie som automobilový konštruktér, ale z praxe /vlastnil som 9 automobilov, z toho 6 prvý majiteľ/ si dovolím tvrdiť, že na spotrebu vplýva veľké množstvo faktorov a v praxi nie je možné prejsť čo len 100km, kde by boli vplyvy na spotrebu konštantné. Každoročne chodím autom na ostrov Krk. Odchádzam s plnou nádržou a po príchode doplním palivo, následne vypočítam priemernú spotrebu. Auto je vždy zhruba rovnako zaťažené /traja dospelí, jedno dieťa+batožina do plna/, jazdím predpisovo a trasa je na 80% po diaľnici. Ideálne na porovnanie. Posledné roky sa na Forde S-Max 2.0 TDCi na tejto trase pohybovala priemerná spotreba od 5,6 l do 6,8 l na 100km. Spotreba bola vypočítaná, nakoľko ukazovateľ palubného počítača bol cca o 0,3 litra optimistickejší. Dovolím si tvrdiť, že spotrebu zvyšuje jazda v noci, prípadne jazda v daždi, a jazda za chladného počasia - to je ten rozdiel cca 1,2 l na 100 km na tej istej trase. Paradoxom je, že k udávanej spotrebe sa z mojich áut priblížila len predpotopná Škoda Favorit z roku 1990. Pokiaľ si pamätám, Favorit mal prakticky konštantnú spotrebu.
A teraz k našej dieselovej I30-ke, automat s 94 kW motorom. Výrobca udáva priemernú spotrebu 4,5l pre manuálnu prevodovku. Pre automat som údaj nenašiel, možno niekde v testoch to aj udávajú, ale priznám, že pri počte km, ktoré ročne auto nabehá, spotrebu nejako zvlášť neriešime. „Handicapom“ oproti manuálu je hydrodynamický menič prevodovky, ktorý nemá 100% účinnosť. Hovorí sa, že tento typ automatu dokáže zvýšiť spotrebu do cca 1,0 litra na 100 km. Ja tomu hovorím „trest“ za pohodlnosť, že sa nemusí kutáčovať. Spomínaný údaj neviem posúdiť, lebo som nemal možnosť porovnať za rovnakých podmienok manuál s automatom.
Testy sa zhodujú, že s manuálom vie 81 kW verzia jazdiť za cca 5,0l. A tu je tiež problém. Táto verzia manuálu jazdí na 15-kach kolesách a my máme 17-ky. K tomu číslu si môžeme ako majitelia najvyššej výbavy hneď pripočítať min. 0,5l za širšie pneumatiky. To viem z vlastnej skúsenosti, keď som mal na predchádzajúcom aute 195-ky gumy a po zodraní som kúpil 205-ky, lebo to lepšie vyzeralo. Rozmer bol podľa techničáka, ale spotreba šla okamžite o 0,5 l hore. V Sme-čku http://auto.sme.sk/c/6426721/test-nafto ... enzin.html píšu pre 94 kW manuál spotrebu od 4,3 do 6,4, priemer v teste 4,9l. Všetko sú to však hodnoty, ktoré majú viacmenej význam pri porovnávaní s inými značkami, ktoré redakcia testovala, nakoľko testy robia na rovnakých trasách a realita bežnej prevádzky je niekde inde. Prečítal som si už aj komentár, že spotrebu zvyšuje napr. jazda na tempomat. Proste tých momentov, ktoré majú vplyv na spotrebu, je strašne veľa. Ale neviem sa ubrániť pocitu, že krátkodobé testy uvádzané v tlači /a namerané hodnoty/ majú vždy ďaleko od využívania auta v praxi.
I30-ku jazdí moja manželka. Každý pracovný deň naštartuje studený motor a prejde cca 8 km do práce. Po práci sa zopakuje to isté smerom domov. V takom režime jazdí auto prakticky stále. Má najazdené 4000 km, z toho mimo mesta možno 600. Teraz v lete je to ešte OK, motor sa zohreje rýchlo, ale v zime ukazovateľ priemernej spotreby ukazoval nejakých 8,8 l /od začiatku prevádzky-merač nebol nulovaný/!!! Motor sa totiž nestačil zohriať. Žiaľ neviem, aký má priemer vypočítaný z tankovania. Musím zistiť. Pravdou však je, že predtým mala Opel Astra, manual s klasickým 1,9 diesel a ten sa nevedel s priemerkou dostať nad 6,0 l. Bolo to výborné auto s dobrou spotrebou, ale s I30-kou v súčasnosti sa to nedá absolútne porovnávať. Opel bol uhučaný traktor, I30-ka je proti nemu absolútne „nehlučná limuzína“ s výborným a tichým podvozkom.
Na mojom benzínovom dvojlitri automate v pohode urobím diaľničný priemer 8,0 - 8,5 l. Ale v zime pri cestách do práce, keď neopustím mesto vie spotreba skočiť aj na 14,0 l.
V tej výbave, akú máš, by mohlo byť tých 7,0 l po dvoch tisíckach km OK. Časom by mohla ísť táto hodnota dole, ale ako som spomenul vyššie, všetko záleží od spôsobu využívania auta. Pravdou je že iné značky deklarujú nižšie hodnoty, ale beriem to s rezervou, nakoľko pre fair hru by sa mali porovnávať modely v rovnakej výbave a v rovnakom čase. Vtedy by to malo akú-takú výpovednú hodnotu.
I30-ka je u nás v poradí tretí Hyundai. Dve Sonaty jazdili /jedna ešte jazdí/, excelentne. Vzhľadom na prakticky bezporuchovú prevádzku som v pohode bral aj relatívne vyššiu spotrebu. Pokiaľ bude i30-ka pokračovať v trende na aký som pri tejto značke zvyknutý, tak budú majitelia určite spokojní. Nechajme sa prekvapiť. Prajem tisíce spokojných kilometrov bez nehody.
A teraz k našej dieselovej I30-ke, automat s 94 kW motorom. Výrobca udáva priemernú spotrebu 4,5l pre manuálnu prevodovku. Pre automat som údaj nenašiel, možno niekde v testoch to aj udávajú, ale priznám, že pri počte km, ktoré ročne auto nabehá, spotrebu nejako zvlášť neriešime. „Handicapom“ oproti manuálu je hydrodynamický menič prevodovky, ktorý nemá 100% účinnosť. Hovorí sa, že tento typ automatu dokáže zvýšiť spotrebu do cca 1,0 litra na 100 km. Ja tomu hovorím „trest“ za pohodlnosť, že sa nemusí kutáčovať. Spomínaný údaj neviem posúdiť, lebo som nemal možnosť porovnať za rovnakých podmienok manuál s automatom.
Testy sa zhodujú, že s manuálom vie 81 kW verzia jazdiť za cca 5,0l. A tu je tiež problém. Táto verzia manuálu jazdí na 15-kach kolesách a my máme 17-ky. K tomu číslu si môžeme ako majitelia najvyššej výbavy hneď pripočítať min. 0,5l za širšie pneumatiky. To viem z vlastnej skúsenosti, keď som mal na predchádzajúcom aute 195-ky gumy a po zodraní som kúpil 205-ky, lebo to lepšie vyzeralo. Rozmer bol podľa techničáka, ale spotreba šla okamžite o 0,5 l hore. V Sme-čku http://auto.sme.sk/c/6426721/test-nafto ... enzin.html píšu pre 94 kW manuál spotrebu od 4,3 do 6,4, priemer v teste 4,9l. Všetko sú to však hodnoty, ktoré majú viacmenej význam pri porovnávaní s inými značkami, ktoré redakcia testovala, nakoľko testy robia na rovnakých trasách a realita bežnej prevádzky je niekde inde. Prečítal som si už aj komentár, že spotrebu zvyšuje napr. jazda na tempomat. Proste tých momentov, ktoré majú vplyv na spotrebu, je strašne veľa. Ale neviem sa ubrániť pocitu, že krátkodobé testy uvádzané v tlači /a namerané hodnoty/ majú vždy ďaleko od využívania auta v praxi.
I30-ku jazdí moja manželka. Každý pracovný deň naštartuje studený motor a prejde cca 8 km do práce. Po práci sa zopakuje to isté smerom domov. V takom režime jazdí auto prakticky stále. Má najazdené 4000 km, z toho mimo mesta možno 600. Teraz v lete je to ešte OK, motor sa zohreje rýchlo, ale v zime ukazovateľ priemernej spotreby ukazoval nejakých 8,8 l /od začiatku prevádzky-merač nebol nulovaný/!!! Motor sa totiž nestačil zohriať. Žiaľ neviem, aký má priemer vypočítaný z tankovania. Musím zistiť. Pravdou však je, že predtým mala Opel Astra, manual s klasickým 1,9 diesel a ten sa nevedel s priemerkou dostať nad 6,0 l. Bolo to výborné auto s dobrou spotrebou, ale s I30-kou v súčasnosti sa to nedá absolútne porovnávať. Opel bol uhučaný traktor, I30-ka je proti nemu absolútne „nehlučná limuzína“ s výborným a tichým podvozkom.
Na mojom benzínovom dvojlitri automate v pohode urobím diaľničný priemer 8,0 - 8,5 l. Ale v zime pri cestách do práce, keď neopustím mesto vie spotreba skočiť aj na 14,0 l.
V tej výbave, akú máš, by mohlo byť tých 7,0 l po dvoch tisíckach km OK. Časom by mohla ísť táto hodnota dole, ale ako som spomenul vyššie, všetko záleží od spôsobu využívania auta. Pravdou je že iné značky deklarujú nižšie hodnoty, ale beriem to s rezervou, nakoľko pre fair hru by sa mali porovnávať modely v rovnakej výbave a v rovnakom čase. Vtedy by to malo akú-takú výpovednú hodnotu.
I30-ka je u nás v poradí tretí Hyundai. Dve Sonaty jazdili /jedna ešte jazdí/, excelentne. Vzhľadom na prakticky bezporuchovú prevádzku som v pohode bral aj relatívne vyššiu spotrebu. Pokiaľ bude i30-ka pokračovať v trende na aký som pri tejto značke zvyknutý, tak budú majitelia určite spokojní. Nechajme sa prekvapiť. Prajem tisíce spokojných kilometrov bez nehody.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: nova i30 automat
Thomas:
Rozumný príspevok, ale ten sloh sa číta dosť zle.
Rozumný príspevok, ale ten sloh sa číta dosť zle.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: nova i30 automat
Tak taaak ...a ani som sa dajak nedozvedel cislo len omacky co posoby na spotrebu...ale tak nevavlado1979 píše:Thomas:
Rozumný príspevok, ale ten sloh sa číta dosť zle.
Re: nova i30 automat
Nahodou docela zajimavy a cetlo se to pekne
spotrebu (alespon u me) ovlivnuje i obuv, napr. v zabkach a v obuvi se silnou podrazkou mam mnohem horsi spotrebu nez v teniskach s tenounkou podrazkou (klasickej pripad jsou kecky Puma) a muzu tu samou trasu jet v jeden den za stejnych podminek a bude to tak, v teniskach mam vetsi cit pro ovladani pedalu tohle vsechno me naucily studentsky leta.
spotrebu (alespon u me) ovlivnuje i obuv, napr. v zabkach a v obuvi se silnou podrazkou mam mnohem horsi spotrebu nez v teniskach s tenounkou podrazkou (klasickej pripad jsou kecky Puma) a muzu tu samou trasu jet v jeden den za stejnych podminek a bude to tak, v teniskach mam vetsi cit pro ovladani pedalu tohle vsechno me naucily studentsky leta.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: nova i30 automat
Ospravedlňujem sa za slohovú prácu. Pôvodne som chcel napísať len zopár viet, ale pri zadanej téme sa to veľmi nedá. Ale na tomto fóre ma aspoň nikto nepošle do péčka, ako naposledy na umyvárke, keď mi zamestnanec bez škrupulí povedal, že či mi nie je ľúto vyhodiť peniaze za Hyundai.
Info o spotrebe som neuviedol, nakoľko na aute jazdí manželka. Ona si to vo firme sleduje na základe cesťákov. Už som ju zaúkoloval, aby priniesla číslo
To Vanuska: nie je zaujímavá spotreba na mojom aute. Snažil som sa ti naznačiť, že podľa mojich skúseností je tebou udávaná spotreba OK. Čakať však výrazné zníženie na 6,5 je asi sen. A prečo tomu tak je, to bolo v príspevku.
Info o spotrebe som neuviedol, nakoľko na aute jazdí manželka. Ona si to vo firme sleduje na základe cesťákov. Už som ju zaúkoloval, aby priniesla číslo
To Vanuska: nie je zaujímavá spotreba na mojom aute. Snažil som sa ti naznačiť, že podľa mojich skúseností je tebou udávaná spotreba OK. Čakať však výrazné zníženie na 6,5 je asi sen. A prečo tomu tak je, to bolo v príspevku.
Re: nova i30 automat
Jasne ved v pohode...trosku ma to rozculuje, ze v papieroch pise 5.5, a ja budem mat 7.. niekedy 7.5....som si mohol kupit passata s lepsiou spotrebou lebo 7 je vela
Re: nova i30 automat
Ty budeš asi veľký optimista. Zrejme si sa dopočul, ako sa jazdí na Passate za 5,0 litra. Možno traktorové PD dokázalo jazdiť pod 6,0 l, ale zasa to len vychádzalo zo spôsobu jazdy a nemalo to napr. PDF filter, ktorý tiež vplýva na zvýšenú spotrebu.
Teraz z praxe:
1. Passat je úplne iná kategória ako i30-ka.
2. Pokiaľ by si chcel kúpiť nového Passata vo výbave akú má verzia Style, tak sa pod 35000 euro asi nedostaneš. Nemám cenníky v hlave, ale máme v rodine Passat 2,0 125 kW, DSG, 4x4, takže info je z prvej ruky. Priemerná spotreba od začiatku prevádzky je na palubnom počítači 8,5 l. auto jazdí 60% v meste, zostatok mimo mesta. Najlepšia spotreba mimo mesta bola odmeraná po diaľnici do Prahy. Jazda podľa predpisov, bez výrazných akcelerácií – priemer 5,6 l. tu je výhoda DSG automatu, ktorý nezvyšuje spotrebu oproti manuálu.
3. Vyššie som spomínal, že som jazdil Passat DSG. To bola dvojkolka 2,0, výkon tiež 125 kW. Ten jazdil diaľnicu cca za 6,0 l, ale budíky ukazovali celkový priemer cez 9,0 l. Bola to 2006-ka, po 130 000 km padlo turbo a následne sa menili vstrekovacie trysky. Oprava stála toľko, že výhoda nižšej spotreby dieselu bola v prdeli. Auto som okamžite predal, lebo by ma ešte čakala výmena ol.čerpadla, z dôvodu technologickej chyby pohonu čerpadla. Ináč auto to nebolo zlé. Kúpil som ho výhodne ako predvádzačku, proste som sa ulakomil a mrzí ma to do dnes. Min 3-4 krát ročne som bol v servise z nejakou blbosťou. Zo Sonatou som chodil do servisu len na výmenu oleja, prvú závadu mala pri 150 000 km, chybné čidlo.
3. Spotreba podľa výrobcu už dlhú dobu nekorešponduje so skutočnosťou. Len dobrý kamarát Ti povie aká je skutočnosť. Väčšina sa len chváli, aby bola zaujímavá. Česť výnimkám.
4. Na záver info o spotrebe manželkinej i30-ky. 90% v meste, zbytok mimo mesta – meraná priemerka 7,9 l na 100 km.
Teraz z praxe:
1. Passat je úplne iná kategória ako i30-ka.
2. Pokiaľ by si chcel kúpiť nového Passata vo výbave akú má verzia Style, tak sa pod 35000 euro asi nedostaneš. Nemám cenníky v hlave, ale máme v rodine Passat 2,0 125 kW, DSG, 4x4, takže info je z prvej ruky. Priemerná spotreba od začiatku prevádzky je na palubnom počítači 8,5 l. auto jazdí 60% v meste, zostatok mimo mesta. Najlepšia spotreba mimo mesta bola odmeraná po diaľnici do Prahy. Jazda podľa predpisov, bez výrazných akcelerácií – priemer 5,6 l. tu je výhoda DSG automatu, ktorý nezvyšuje spotrebu oproti manuálu.
3. Vyššie som spomínal, že som jazdil Passat DSG. To bola dvojkolka 2,0, výkon tiež 125 kW. Ten jazdil diaľnicu cca za 6,0 l, ale budíky ukazovali celkový priemer cez 9,0 l. Bola to 2006-ka, po 130 000 km padlo turbo a následne sa menili vstrekovacie trysky. Oprava stála toľko, že výhoda nižšej spotreby dieselu bola v prdeli. Auto som okamžite predal, lebo by ma ešte čakala výmena ol.čerpadla, z dôvodu technologickej chyby pohonu čerpadla. Ináč auto to nebolo zlé. Kúpil som ho výhodne ako predvádzačku, proste som sa ulakomil a mrzí ma to do dnes. Min 3-4 krát ročne som bol v servise z nejakou blbosťou. Zo Sonatou som chodil do servisu len na výmenu oleja, prvú závadu mala pri 150 000 km, chybné čidlo.
3. Spotreba podľa výrobcu už dlhú dobu nekorešponduje so skutočnosťou. Len dobrý kamarát Ti povie aká je skutočnosť. Väčšina sa len chváli, aby bola zaujímavá. Česť výnimkám.
4. Na záver info o spotrebe manželkinej i30-ky. 90% v meste, zbytok mimo mesta – meraná priemerka 7,9 l na 100 km.
Re: nova i30 automat
Dobře popsáno...všeobecne-díky Thomas
A manželka je šikula-dobrá spotřeba na město
A manželka je šikula-dobrá spotřeba na město
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.