Nová i20
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Nová i20
Předtím jsem měl Pandu, oficiální průměrná spotřeba udávaná výrobcem byla 5,5l/100 km, což jsem v zimě v pohodě zvládal, v létě 5l/100 km.
Hyundai udává 4,9 l/100 km, takže bych očekával tak 6 l LPG/100 km a ne skoro 7 l/100 km. Kdosi tady psal, že má novou i20 na plyn od listopadu a spotřebu plynu 5,57 l/100km (zima), takže mi mých 6,84 l/100km poněkud nesedělo.
A to tam není započítaná spotřeba benzínu, kterou odhaduju tak kolem 1,5l/100 km, z čehož plyne, že náklady na 100 km jsou cca 165 Kč a to se blíží provozu na benzín.
Hyundai udává 4,9 l/100 km, takže bych očekával tak 6 l LPG/100 km a ne skoro 7 l/100 km. Kdosi tady psal, že má novou i20 na plyn od listopadu a spotřebu plynu 5,57 l/100km (zima), takže mi mých 6,84 l/100km poněkud nesedělo.
A to tam není započítaná spotřeba benzínu, kterou odhaduju tak kolem 1,5l/100 km, z čehož plyne, že náklady na 100 km jsou cca 165 Kč a to se blíží provozu na benzín.
- Reklama
Re: Nová i20
Ahoj,
díky všem za reakce na můj dotaz.
Máme auto od úterka, je to auto pro moji lepší polovičku.
Zatím je najeto asi 300km(cesta od prodejce domů)
Prozatímní syrové postřehy:
Motor(1,2 benzin) OK, na toto auto celkem dostačuje na normální ježdění.
(účel auta je: většinou příměstské cesty s 1-2 osobami, bez větších bagáží)
Převodovka je poskládaná celkem dobře, dráhy řazení trochu dlouhé,
zpočátku jsem některé rychlosti nedotáhl do konce, ale po cca 100km jsem si zvykl.
Spotřeba OK, nechtěl jsem to zpočátku moc honit, jel jsem mimo dálnice abych "střídal
jízdní režimy a rychlost", ale zase jsem se nevlekl jako dědek, čistý jízdní průměr 70km/h
Nuloval jsem BC v D. Počernicích a doma jsem měl průměr 5l/100km.
I kdyby to trochu kecalo tak furt dobrý.
Co se podvozku týka, tak je trochu rozporuplný; některé rerovnosti vyžehlí dobře,
někdy se dost rozskáče, což může být v ostřejší zatáčce nebezpečné.
Hluk od podvozku je tlumený poměrně dobře, jen nějaké příčné prahy to nemá
rádo, to je pak trochu větší pecka.
Řízení je trochu gumové, ale je to snesitelné, ostatně od takového typu auta
myslím nikdo nečeká, že se s ním bude jezdit rally.
Celkový dojem z auta je docela dobrý, poměřováno pořizovací cenou 177tKč
Myslím, i když je to auto ženy, že tady budu občas přispívat nějakými dotazy, nebo postřehy.
díky všem za reakce na můj dotaz.
Máme auto od úterka, je to auto pro moji lepší polovičku.
Zatím je najeto asi 300km(cesta od prodejce domů)
Prozatímní syrové postřehy:
Motor(1,2 benzin) OK, na toto auto celkem dostačuje na normální ježdění.
(účel auta je: většinou příměstské cesty s 1-2 osobami, bez větších bagáží)
Převodovka je poskládaná celkem dobře, dráhy řazení trochu dlouhé,
zpočátku jsem některé rychlosti nedotáhl do konce, ale po cca 100km jsem si zvykl.
Spotřeba OK, nechtěl jsem to zpočátku moc honit, jel jsem mimo dálnice abych "střídal
jízdní režimy a rychlost", ale zase jsem se nevlekl jako dědek, čistý jízdní průměr 70km/h
Nuloval jsem BC v D. Počernicích a doma jsem měl průměr 5l/100km.
I kdyby to trochu kecalo tak furt dobrý.
Co se podvozku týka, tak je trochu rozporuplný; některé rerovnosti vyžehlí dobře,
někdy se dost rozskáče, což může být v ostřejší zatáčce nebezpečné.
Hluk od podvozku je tlumený poměrně dobře, jen nějaké příčné prahy to nemá
rádo, to je pak trochu větší pecka.
Řízení je trochu gumové, ale je to snesitelné, ostatně od takového typu auta
myslím nikdo nečeká, že se s ním bude jezdit rally.
Celkový dojem z auta je docela dobrý, poměřováno pořizovací cenou 177tKč
Myslím, i když je to auto ženy, že tady budu občas přispívat nějakými dotazy, nebo postřehy.
Re: Nová i20
Takové problémy při řazení nemámMikeee píše:Blížim se hranici 1000km zatím jsem vypozoroval nsledující:
převodovka by mohla být lepší, hlavně podřazení z 5ky na 4ku je občas nemožné a musí se uplně uvolnit řadící páka.
Brzdy jsou hodně agresivní, berou hned, ale na to sedá víceméně zvyknout.
ABS naprosto nepoužitelný na sněhu přemýšlím o nějakm přeprogramování nebo vypnutí.
Spojka je strašně utahaná po celý délce a je umění zařadit plynule.
Brzdy se mi zdají v poho, v i30 mám myslím ještě trochu "ostřejší"
ABS - nevím, tento jízdní režim moc nevyužívám, ale zkoušel jsem šlajfovat na sněhu, kope to, hlučí to, ale furt jede rovně.
Spojka, nevím nějak jsem to tak necítil, ale nepotřeboval jsem se např. rozjíždět do kopce.....
Re: Nová i20
Narážel jsem na některé opakující se problémy ventilované tady na foru:caruser píše:willy50
A ktoré negatíva to sú?
kontrolka motoru,
motor netáhne(zdechá)
zadní dveře
korozní ochrana obecně
problémy se servisy
......
Re: Nová i20
Aspoň někdo, to potěší, a navíc krajan!Poka píše:Jsou tu i naprosto spokojení uživatelé i20, kteří by neměnili! Třeba já.
Re: Nová i20
igfar
Ťažko hodnotiť spotrebu ak presne nevieme akým štýlom sa s autom jazdí. Ja mám verziu pred FL a teraz v zime jazdím za 6,5 l LPG a 0,3 l benzínu, jazda mimo mesta 90kou. gmpm dosahuje lepšiu spotrebu, ale opäť to závisí od štýlu jazdy. Ale ako píše mnkk, ak palubný PC ukazuje spotrebu 5,3, reálna bude o 0,3 L vyššia a nárast spotreby LPG by mal byť v rozmedzí 15 - 20 %, takže sme na hodnote okolo 6,8 L.
willy50
Korózia nie je až tak častý problém, spomína ho tu len zopár majiteľom, dá sa odstrániť, čo o probléme so štartovaním a studeným motorom sa povedať nedá. Jednoducho je to priemerné auto
Ťažko hodnotiť spotrebu ak presne nevieme akým štýlom sa s autom jazdí. Ja mám verziu pred FL a teraz v zime jazdím za 6,5 l LPG a 0,3 l benzínu, jazda mimo mesta 90kou. gmpm dosahuje lepšiu spotrebu, ale opäť to závisí od štýlu jazdy. Ale ako píše mnkk, ak palubný PC ukazuje spotrebu 5,3, reálna bude o 0,3 L vyššia a nárast spotreby LPG by mal byť v rozmedzí 15 - 20 %, takže sme na hodnote okolo 6,8 L.
willy50
Korózia nie je až tak častý problém, spomína ho tu len zopár majiteľom, dá sa odstrániť, čo o probléme so štartovaním a studeným motorom sa povedať nedá. Jednoducho je to priemerné auto
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nová i20
Ted funguje tak ze proldouzi brzdnou drahu snad o 100% za cenu moznosti zataceni. Coz s autem vazicim 970kg je trochu prehnanej luxus.pietro32i píše:Zaujalo ma to o ABS. Ako ti funguje teraz a ako si predstavuješ použiteľné ABS na snehu?
Mam na porovnani 1,3 tunovy auto ktere dokaze na stejnem miste spomalit o poznani rychleji a neni znat vyraznejsi preruseni v moznosti zatacet.
A posledni porovnani co mam je stara mazda 97 bez ABS se kterou bylo mozne brzdit nejpozdeji ze zminovanych a samotna noha stacila misot ABS.
Uznavam ze situace je ciste porovnavaciho charakteru a v beznem provozu je vuz s ABS vetsinou vyhodnejsi protoze je treba se vyhnout a ne jen zastavit ale to co je v i20 je jednoduse prehnane na neblokovani kol ale brzdna draha je prilis dlouha.
ABS viz. příspěvek nahoře.Méďa Béďa píše:WTF?Mikeee píše: ABS naprosto nepoužitelný na sněhu přemýšlím o nějakm přeprogramování nebo vypnutí.
Spojka je strašně utahaná po celý délce a je umění zařadit plynule.
Spojka, bla myšlená tak, že:
je strašně dluhej úsek od rozpojení k sepnutí, praktciky 100% dráhy.
Re: Nová i20
To caruser:
Můj styl jízdy je, řekl bych, velmi ekonomický, což dokazuje i fakt, že třeba s tou Pandou (1.2, 44 kW, r.v. 2005, stav tacho: 103 000 km) jsem dlouhodobě jezdil za 5 l/ 100 km (celoročně). PP ukazuje značně tragicky, to by mě tak neiritovalo, jako fakt, že je (podle údajů ostatních účastníků fóra) v systému LPG FIXNĚ od Hyundaie nastaven přístřik benzínu 20% od 1200 rpm, což dělá opravdu kolem 1,5l/100 km (při spotřebě LPG 7 l/100 km) a tím se anuluje výhoda provozu na LPG.
Za 2000 km jedu na definitivní seřízení LPG, přičemž jim dopředu sdělím, zda nelze přístřik nastavit buď na vyšší rpm nebo zcela deaktivovat a nahradit např. VAP saverem. A pokud se budou kroutit, tak jim na jejich 5letou záruku kašlu a nechám si systém přenastavit jinde.
Můj styl jízdy je, řekl bych, velmi ekonomický, což dokazuje i fakt, že třeba s tou Pandou (1.2, 44 kW, r.v. 2005, stav tacho: 103 000 km) jsem dlouhodobě jezdil za 5 l/ 100 km (celoročně). PP ukazuje značně tragicky, to by mě tak neiritovalo, jako fakt, že je (podle údajů ostatních účastníků fóra) v systému LPG FIXNĚ od Hyundaie nastaven přístřik benzínu 20% od 1200 rpm, což dělá opravdu kolem 1,5l/100 km (při spotřebě LPG 7 l/100 km) a tím se anuluje výhoda provozu na LPG.
Za 2000 km jedu na definitivní seřízení LPG, přičemž jim dopředu sdělím, zda nelze přístřik nastavit buď na vyšší rpm nebo zcela deaktivovat a nahradit např. VAP saverem. A pokud se budou kroutit, tak jim na jejich 5letou záruku kašlu a nechám si systém přenastavit jinde.
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: Nová i20
Proč připočítávat 20% spotřeby benzinu při provozu na LPG? Když vůz běží na LPG, tak by měl na 100% běžet na LPG ne? Nepočítám starty, než se vůz zahřeje...
PS: Vlastníkům nové FL i20, už jste byli na první prohlídce po 20tkm? Na kolik vyšla cca.?
PS: Vlastníkům nové FL i20, už jste byli na první prohlídce po 20tkm? Na kolik vyšla cca.?
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová i20
nie.. 20% je tzv privstrik (system BRC co je approved tuto technologiu vyuziva) a bezi to furt. blizsie info poskytne pan Gugl
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- *
- Příspěvky: 38
- Registrován: 24 úno 2013, 21:37
Re: Nová i20
20% přívstřik, to znamená, že auto běží na 80% LPG a 20% benzin že? Tedy že výhoda LPG se o 20% sníží..To se mi moc nezamlouvá
Re: Nová i20
Me uz s tim nekolikrat rachtali a pravda je, ze posledni uprava byla k horsimu ... Pred ni jsem byl lehce pod litr na 100, ale pri dalsi navsteve to necham odpojit uplne. Aktualne uz mam 7.5K km na LPG (od 30.11) spotreba padla na 5.6l plus prumerne 1.2l benzinu. I kdyz od posledniho tankovani to zase bude pod litr.
K tej spotrebe. Mam tam 1K km po dalnicich a to jsem se neloudal (loudani se kolem 100 nepocitam jako jizdu po dalnici ...). Zhruba to samy plati i pro 4 lidi v aute, jinak jezdim sam. Minimalne 500km z toho je po Plzni a pac bydlim u konecny 4 na lochotine, uzivam si hustejsi provoz celkem pravidelne. Pri aktualni cenach 16.9/35.5 se mi plyn vyplaci, ale ne tak moc, jak bych chtel.
K tej spotrebe. Mam tam 1K km po dalnicich a to jsem se neloudal (loudani se kolem 100 nepocitam jako jizdu po dalnici ...). Zhruba to samy plati i pro 4 lidi v aute, jinak jezdim sam. Minimalne 500km z toho je po Plzni a pac bydlim u konecny 4 na lochotine, uzivam si hustejsi provoz celkem pravidelne. Pri aktualni cenach 16.9/35.5 se mi plyn vyplaci, ale ne tak moc, jak bych chtel.
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Re: Nová i20
Ahojky lidičky prosím poraďte, rozumím tomu jak koza petrželi. Jsem na 90procent rozhodnutá ale kámoš mi teď zase povídal že bez plynu to strašně moc žere... Poraďte mám strach
díky Vám moc všem
http://www.hyundaibrno.cz/vozy-bez-ceka ... 1#formular
díky Vám moc všem
http://www.hyundaibrno.cz/vozy-bez-ceka ... 1#formular
Re: Nová i20
vendy25
Závisí od toho, čo si človek predstavuje pod pojmom moc žere, s 1,2kou sa dá bežne jazdiť medzi 5 - 6 litrami podľa spôsobu jazdy
Závisí od toho, čo si človek predstavuje pod pojmom moc žere, s 1,2kou sa dá bežne jazdiť medzi 5 - 6 litrami podľa spôsobu jazdy
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nová i20
Tak to mě uklidnilo.. Jjá na to nedupu, nejsem řidič co valí brzda plyn brzda plyn.
Dneska si pro něj půjdu, teda podepsat smlouvu a složit penízky. Mám trochu nervy a tremu.
Je to premiérka, ,díky moc. Každý info je pro mě dobrý;-)
Dneska si pro něj půjdu, teda podepsat smlouvu a složit penízky. Mám trochu nervy a tremu.
Je to premiérka, ,díky moc. Každý info je pro mě dobrý;-)