Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Prvně bych chtěl poznamenat, že jsem v sekci "ix20" nenašel téma "auta členů" nebo něco podobného, co mají třicítkáři. Takže téma dávám do rootu této sekce. Jestli jsem to přehlédl, tak se omlouvám a prosím o přesunutí...
Jak už jsem na fóru v pár příspěvcích naznačil, objevil se nám doma další přírůstek z Nošovic. Ne, nejedná se o basu Radegastu , ale iksdvácu mojí přítelkyně. Nejsem teda vlastník této káry, ale protože s ní budu trošku jezdit, trošku víc se o ni starat a zde na fóru ji chválit a hanět, tak ji pro zjednodušení můžete považovat za mou vlastní.
Proč jsme vlastně pořizovali druhé auto? Jelikož očekáváme potomka, shodli jsme se na tom, že by přítelka měla být mobilní nezávisle na mém wagen, které se mnou věčně někde lítá a často není tam, kde by moje drahá potřebovala Zadání úkolu bylo relativně jednoduché:
1) aby to bylo malé auto, se kterým se dá dobře manévrovat a parkovat ve městě
2) aby se do kufru vešel kočárek
3) a aby se jí to auto líbilo...
Mno, na první pohled to vypadá, že nabídka na trhu je nepřeberná, avšak když člověk nastaví pár filtrů, neprojde jimi skoro nic Všechny "kufráky" jsou prý moc velký, takže nic. Tzn. Áca (nepotřebovali jsme nutně úplně nové auto), Honda City, Fluence, Thalia atd. atd. šly z kola ven. Roomster a Fabia combi se nelíbilo, stejně jako Clio Grandtour a Logan. Meriva byla drahá a nakonec v sítu zůstaly pouhá 3 auta: ix20, Venga a 207 SW. Pak už jen zbývalo najít nějaký kus, který má pěknou barvu, slušnou výbavu a ještě slušnější cenu Nakonec se objevila výhodná nabídka na skladovku ix20 1.4 CVVT Tricolor za velmi sympatických 229 000,- Kč. Na to se nedalo nekývnout
Takže se iksáček červeňáček záhy ocitl doma. Zatím jsem s ním pojezdil asi jen 200 km, první dojmy přidám za chvilku. Stejně jako se časem objeví víc fotek, zatím mám jen tuhle. Na ní je krásně vidět, jak platí úsloví "jaký pán, takový krám" Foto jsem pojmenoval "Sobotní siesta vs. pracovní sobota"
Jak už jsem na fóru v pár příspěvcích naznačil, objevil se nám doma další přírůstek z Nošovic. Ne, nejedná se o basu Radegastu , ale iksdvácu mojí přítelkyně. Nejsem teda vlastník této káry, ale protože s ní budu trošku jezdit, trošku víc se o ni starat a zde na fóru ji chválit a hanět, tak ji pro zjednodušení můžete považovat za mou vlastní.
Proč jsme vlastně pořizovali druhé auto? Jelikož očekáváme potomka, shodli jsme se na tom, že by přítelka měla být mobilní nezávisle na mém wagen, které se mnou věčně někde lítá a často není tam, kde by moje drahá potřebovala Zadání úkolu bylo relativně jednoduché:
1) aby to bylo malé auto, se kterým se dá dobře manévrovat a parkovat ve městě
2) aby se do kufru vešel kočárek
3) a aby se jí to auto líbilo...
Mno, na první pohled to vypadá, že nabídka na trhu je nepřeberná, avšak když člověk nastaví pár filtrů, neprojde jimi skoro nic Všechny "kufráky" jsou prý moc velký, takže nic. Tzn. Áca (nepotřebovali jsme nutně úplně nové auto), Honda City, Fluence, Thalia atd. atd. šly z kola ven. Roomster a Fabia combi se nelíbilo, stejně jako Clio Grandtour a Logan. Meriva byla drahá a nakonec v sítu zůstaly pouhá 3 auta: ix20, Venga a 207 SW. Pak už jen zbývalo najít nějaký kus, který má pěknou barvu, slušnou výbavu a ještě slušnější cenu Nakonec se objevila výhodná nabídka na skladovku ix20 1.4 CVVT Tricolor za velmi sympatických 229 000,- Kč. Na to se nedalo nekývnout
Takže se iksáček červeňáček záhy ocitl doma. Zatím jsem s ním pojezdil asi jen 200 km, první dojmy přidám za chvilku. Stejně jako se časem objeví víc fotek, zatím mám jen tuhle. Na ní je krásně vidět, jak platí úsloví "jaký pán, takový krám" Foto jsem pojmenoval "Sobotní siesta vs. pracovní sobota"
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
No jo, kupovali jste to ze stejného důvodu jako my Thalii vloni. Kdybych tušil, že o 3 měsíce později přišpendlí nejmladšího kluka dlouhodobá nemoc když ne na postel, tak doma a žena bude kvůli němu muset pustit práci, asi bych se rozhodoval jinak. Ale ta Thalie v tom nejede, šlo by o neučinění rozhodnutí kupovat auto jako takové. My jsme naopak pustili z kola ven I 20 a další značky, Fabia a Citigo se nelíbilo. Jsme zastánci kufráků za předpokladu, že je doma ještě kombík, když už ne dodávka, a obé doma je. Té Thálky fakt nelituju, akorát na svůj hlavní provozní čas teprve čeká a zatím je dost v nedohlednu, kdy se to všechno s klukem vyřeší, i když tak 60% má za sebou, bohužel těch lehčích, teď ho asi bude zase čekat několik operací (lehčího rázu), hrozí mu ohluchnutí - jednu už absolvoval minulý týden.
Ať vám to jezdí lépe než se tady dovídám, jak to jezdí.
Ať vám to jezdí lépe než se tady dovídám, jak to jezdí.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Espero, a já myslel, že tvůj synek marodí s okem...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
To bylo před rokem, sotva jsme ho zachránili po úrazu oka, skoro ohluchl (souvisí to s tou cestou do Polska v r. 2011), kdy se mu udělal jako recidiva po více než roce absces ve zvukovodu. (Ta nákaza z Polska byla příšerná, později jsme se od doktorů, kteří to hlásili polské lékařské službě dozvěděli, že tam na to umřely 4 děti v tom místě, kde to chytil při koupání v kontaminované kašně. Poláci nám vzkázali poděkování, že se aspoň dozvěděli, odkud to vlastně pochází.) Tenkrát absolvoval 3 krční operace a vypustili mu z tkání v krku cca 3 dl hnisu v podobě abscesů.) Jenže mu to oslabilo imunitní systém, do toho dostal v září mononukleózu, byl s ní skoro půl roku doma a ta když skončila, vrátili se doktoři k tomu uchu. Minulý týden to v Motole rozřízli, absces sice vyndali, ale zjistili, že absces zasáhl i nějakou kost a tu budou muset zachránít tak, že mu jí kus z povrchu odříznou, neboť je prohnilá do hloubky. Teď kultivují ten odstraněný absces, aby mu dopředu nechali udělat na míru antibiotika, která mu tam budou do ucha a zvukovodu periodicky napouštět (braní léků přes žaludek by nebylo účinné). Další operace tak asi za 2-3 týdny.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Držím palce synátorovi.
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Aha, tak teď si vzpomínám, že i o té nešťasné kašně jsem tady četl
Vrátím se trošku i tomu iksu, sesumíroval jsem svoje prvotní postřehy při jízdě, je to takové srovnání s i30, se kterým každodenně jezdím.
Motor: Rozdíl mezi 1.4 CVVT a 1.6 CVVT je poznat, překvápko Ale když se člověk naučí víc šlapat na plyn, tak to docela slušně jede. Holt v táhlých stoupáních nejni takové pružné zrychlení a před předjížděním je potřeba trošku přemýšlet. Ale je to furt lepší než nějaký dýchavičný evropan z 75 koníky.
Převodovka: dost jsem se bál absence 6. kvaltu, ale překvapivě to zas' taková ztráta není. Auto neplánujeme provozovat po dálnicích, běžná cestovní rychlost nepřekročí 110 km/h, takže pětikvalt dostačuje. Navíc jsou oproti i30 o hodně lépe nastaveny jednotlivé kvalty: navazují pěkně na sebe, žádné vzduchoprázdno mezi jedničkou a dvojkou. Dráhy řazení příjemně krátké, kulisa přesná, kromě pětky - ta je taková "gumová". Sumasumárum v tomto ohledu spokojenost.
Podvozek: měkčí, ale těžko říci, jestli komfortnější. Na ne úplně rovných cestách je houpavý, v zatáčkách mi chybí jistota. Přítelka je ale spokojená, to je hlavní - měkčí nastavení jí vyhovuje. Já mám radši z i30, když to občas trošku drcne, ale alespoň subjektivně mi připadá, že to holt sedí líp.
Ergonomie a komfort:
+ inženýři šikovně vymysleli umístění hodin a teploměru. Když si v noci vypnu displej rádia, tak tyto dvě hodnoty stále vidím, neb jsou zobrazeny na druhém horním malém displeji. A pak že to nejde
+ úroveň vnitřního hluku se mi zdá nižší než v i30
+ super výhled z vozu, samozřejmě A-sloupky budou vždy vadit, ale v kterém autě to není. Velká vnější zrcátka zaručují bezproblémový výhled za vůz, při správném nastavení mrtvý bod v podstatě neexistuje.
+ kůže na volantu o hodně příjemnější než v i30 - měkčí, poddajnější, ta moje už dost připomíná plast
+ prostorný kastlík na pravé straně palubky a mnoho dalších šikovných přihrádek
+ posuvné zadní sedačky a nastavitelná opěradla vzadu. Tohle kdyby měl cwalda, tak by šel prostor ve voze využít o hodně lépe!
- s malými "joysticky" na volantu jsem se moc nesžil, tlačítka v i30 se podle mě ovládají více intuitivně
- opravdu nevím, proč musím mít zapnuté přední mlhovky, když chci zapnout ty zadní! Stejnej problém v C-Maxovi, kdo toto vymyslel...
- sedačky mají slabé boční vedení, pokud si chcete položit sedák níž, tak se nakloní a přední část tlačí zespodu do stehen Naštěstí mi vysoký posaz nevadí, jsem zvyklý z C-Maxu, stejně jako přítelka
- u manuální klimy jsem vždy oceňoval (pokud měla standardní ovládání 3 otočnými prvky), že ji můžu ovládat bez toho, abych přestal sledovat provoz. Prostě to šlo poslepu. Tohle multifunkční kolečko s tlačítky okolo odvádí pozornost stejně, jako automatická klima:( Někdy je prostě lepší držet se osvědčené klasiky.
- nelze nastartovat bez vymáčklé spojky. Někomu to nevadí, někdo to vnímá pozitivně, ale mně osobně to vadí. Ale časem se na to dá zvyknout.
- pokud za jízdy pootevřete přední okýnko, tak lehce rezonuje. Nevím, jestli je to problém pouze jednoho konkrétního vozu, nebo všech iksdvacítek.
No prostě, pokud by se z obou aut vzalo to lepší, tak by z toho možná byla čuprkára
Až bude auto trošku zajetý, tak zkusíme razantnější testování a srovnávání - ale radši, až v něm pojedu sám
Vrátím se trošku i tomu iksu, sesumíroval jsem svoje prvotní postřehy při jízdě, je to takové srovnání s i30, se kterým každodenně jezdím.
Motor: Rozdíl mezi 1.4 CVVT a 1.6 CVVT je poznat, překvápko Ale když se člověk naučí víc šlapat na plyn, tak to docela slušně jede. Holt v táhlých stoupáních nejni takové pružné zrychlení a před předjížděním je potřeba trošku přemýšlet. Ale je to furt lepší než nějaký dýchavičný evropan z 75 koníky.
Převodovka: dost jsem se bál absence 6. kvaltu, ale překvapivě to zas' taková ztráta není. Auto neplánujeme provozovat po dálnicích, běžná cestovní rychlost nepřekročí 110 km/h, takže pětikvalt dostačuje. Navíc jsou oproti i30 o hodně lépe nastaveny jednotlivé kvalty: navazují pěkně na sebe, žádné vzduchoprázdno mezi jedničkou a dvojkou. Dráhy řazení příjemně krátké, kulisa přesná, kromě pětky - ta je taková "gumová". Sumasumárum v tomto ohledu spokojenost.
Podvozek: měkčí, ale těžko říci, jestli komfortnější. Na ne úplně rovných cestách je houpavý, v zatáčkách mi chybí jistota. Přítelka je ale spokojená, to je hlavní - měkčí nastavení jí vyhovuje. Já mám radši z i30, když to občas trošku drcne, ale alespoň subjektivně mi připadá, že to holt sedí líp.
Ergonomie a komfort:
+ inženýři šikovně vymysleli umístění hodin a teploměru. Když si v noci vypnu displej rádia, tak tyto dvě hodnoty stále vidím, neb jsou zobrazeny na druhém horním malém displeji. A pak že to nejde
+ úroveň vnitřního hluku se mi zdá nižší než v i30
+ super výhled z vozu, samozřejmě A-sloupky budou vždy vadit, ale v kterém autě to není. Velká vnější zrcátka zaručují bezproblémový výhled za vůz, při správném nastavení mrtvý bod v podstatě neexistuje.
+ kůže na volantu o hodně příjemnější než v i30 - měkčí, poddajnější, ta moje už dost připomíná plast
+ prostorný kastlík na pravé straně palubky a mnoho dalších šikovných přihrádek
+ posuvné zadní sedačky a nastavitelná opěradla vzadu. Tohle kdyby měl cwalda, tak by šel prostor ve voze využít o hodně lépe!
- s malými "joysticky" na volantu jsem se moc nesžil, tlačítka v i30 se podle mě ovládají více intuitivně
- opravdu nevím, proč musím mít zapnuté přední mlhovky, když chci zapnout ty zadní! Stejnej problém v C-Maxovi, kdo toto vymyslel...
- sedačky mají slabé boční vedení, pokud si chcete položit sedák níž, tak se nakloní a přední část tlačí zespodu do stehen Naštěstí mi vysoký posaz nevadí, jsem zvyklý z C-Maxu, stejně jako přítelka
- u manuální klimy jsem vždy oceňoval (pokud měla standardní ovládání 3 otočnými prvky), že ji můžu ovládat bez toho, abych přestal sledovat provoz. Prostě to šlo poslepu. Tohle multifunkční kolečko s tlačítky okolo odvádí pozornost stejně, jako automatická klima:( Někdy je prostě lepší držet se osvědčené klasiky.
- nelze nastartovat bez vymáčklé spojky. Někomu to nevadí, někdo to vnímá pozitivně, ale mně osobně to vadí. Ale časem se na to dá zvyknout.
- pokud za jízdy pootevřete přední okýnko, tak lehce rezonuje. Nevím, jestli je to problém pouze jednoho konkrétního vozu, nebo všech iksdvacítek.
No prostě, pokud by se z obou aut vzalo to lepší, tak by z toho možná byla čuprkára
Až bude auto trošku zajetý, tak zkusíme razantnější testování a srovnávání - ale radši, až v něm pojedu sám
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Budu reagovat kratkou vetou na nevyhody a neduhy, ktere zminujes:-)... : a to si nejel s Matrixem...
Tim jsem chtel rict, ze ix20 je oproti minule generaci Hyundaiu hyper moderni kvalitni auto.
Tim jsem chtel rict, ze ix20 je oproti minule generaci Hyundaiu hyper moderni kvalitni auto.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Já ji mám a musím říci - spokojenenjoy píše:Budu reagovat kratkou vetou na nevyhody a neduhy, ktere zminujes:-)... : a to si nejel s Matrixem...
Tim jsem chtel rict, ze ix20 je oproti minule generaci Hyundaiu hyper moderni kvalitni auto.
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Espero-držím Vám palce.Před více jak 4mi lety jsem si sáhnul taky na dno.Držte se.
Jinak Chasníku.Testujte a piš.Mně se moc líbí a budu potřebovat druhé auto.Sice několik majitelů hystericky píše,jaký je to krám.Jenže mi připadá to samé,když Svět motoru píše,že nej je Škoda,a hlavně s tříválcem nebo 1,2turbo
Jinak Chasníku.Testujte a piš.Mně se moc líbí a budu potřebovat druhé auto.Sice několik majitelů hystericky píše,jaký je to krám.Jenže mi připadá to samé,když Svět motoru píše,že nej je Škoda,a hlavně s tříválcem nebo 1,2turbo
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Pravda je, že ten podvozek je fakt měkčí a v zatáčkách mu zatím moc nevěřím. Ale jak říkám, zkusím to někdy projet na nějakém referenčním úseku, nejlíp bude, když hned předtím nebo potom budu moct projet to samé se svým autem. Potom snad bude možno líp popsat rozdíly.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
S tím podvozkem, halt budeš muset do zatáček pomaleji a pak to bude O.K.. To je jediné řešení. Pokoušet fyzikální zákony je zbytečné, nepřemůžeš je.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Vždyť i já to kupoval jako MPV a ne sporťák. Chtěl jsem auto ne velké půdorysně, ale vyšší pro pohodlnější nasedání. A třeba KIA Venga v době, kdy jsem auto kupoval, tak všechny recenze tvrdili, že má tvrdší podvozek než ix. Objektivně ovšem přiznám, že jsem s ní nejel a proto to nechci pozuzovat.
Jinak před koupí jsem měl možnost projet autu s motorem 1,4 CVVT a můj osobní názor - jede to pěkně, ale k hmotnosti a výšce /větší odpor vzduchu/ je to bez větší výkonové rezervy Vzal jsem motor 1,6 a všem mohu doporučit !!!
A Vám -Espero - držím také palce, ať vše dobře dopadne.
Jinak před koupí jsem měl možnost projet autu s motorem 1,4 CVVT a můj osobní názor - jede to pěkně, ale k hmotnosti a výšce /větší odpor vzduchu/ je to bez větší výkonové rezervy Vzal jsem motor 1,6 a všem mohu doporučit !!!
A Vám -Espero - držím také palce, ať vše dobře dopadne.
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
Jsem po první garanční prohlídce a stále je vše v pořádku, nic neodskakuje, nic nevrže, nic se neloupe, atd., atd., jak tady pár jedinců pořád dokola opakuje (už aby ty svá auta prodali, nebo darovali na dobročinné účely ). Já jsem pořád naprosto spokojen, protože rozhodující pro mě byl vyšší posed - dobré nasedání a vysedání, vyšší prostor v kufru a variabilní uspořádání interiéru. Jízdní vlastnosti jsou dobré a když se přitlačí, tak to i dobře jede. Zkrátka super.
P.S.: Espero držím palce, my jsme před léty dopadli mnohem hůře.
_________________
ix 20 1,4 CVVT Trikolor
Cashmere Brown 4/12
P.S.: Espero držím palce, my jsme před léty dopadli mnohem hůře.
_________________
ix 20 1,4 CVVT Trikolor
Cashmere Brown 4/12
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
A koneckonců v rodině máme tři tyto vozy a nenadává nikdo. Vždyť nějakou to mouchu najdete všude.
Všichni máme benzín 1,6 , jednou konfort a 2 krát trikolor.
Všichni máme benzín 1,6 , jednou konfort a 2 krát trikolor.
- Přílohy
-
- 2012-06-24 -1.jpg (248.28 KiB) Zobrazeno 7634 x
Re: Chasníkův (tak trošku) iksáček 1.4 CVVT
To už je slušná flotila Co to je za barvu, ten nejvíc vzadu?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)