Klimatizace - řemen
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Klimatizace - řemen
no ono to ložisko nebude přímo v kompresoru ale v té el.magnetické spojce které zajišťuje aby se řemenice točila a kompresor stál....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Reklama
Re: Klimatizace - řemen
Ahoj, promiňte, že píšu až tak dlouho..
Naposledy upravil(a) suchyjar dne 22 bře 2013, 09:27, celkem upraveno 1 x.
Santa Fe 2004 CRDi 2,0
Re: Klimatizace - řemen
Tak nakonec mi čekala výměna volnoběžky (řemenice aleternáturu) a konečně téměř po roce jsem problém vyřešil. Je to nejpravděpodobnější věc která drčení způsobuje.. Dle člověka co mi dělal alternátor..
Jinak výměna ložiska na klimatizaci není nejhorší práce.. Čekal jsem že to bude mnohem horší... Sundáš kolo, deklík k řemenu a řemen dolů. Pak rozebereš tu řemenici.. Je tam imbus a tím se sundá vnější řemenice.. A oak je na šroubu tělo celý tý řemenice a tam je pak klínek.. Takže jsem hodinu na to vyráběl stahovák.. A když jsem ho měl hotovej a začal jsem stahovat řemenici, tak šla rukou... Stahovák nebyl potřeba.. Ale případně ho mám k dispozici pokud by někdo chtěl půjčit.. Pak nastal tokový zajímavý problém ložisko v řemenici vypadalo jako nalisované a z venku jakoby pojištěné takovými zabáčky.. Vypadá to jakoby bylo ložisko dané do řemenice a pak v litině udělané zobáčky.. Ale zdání klamalo.. Kolem ložiska je daný plech a z něj jsou ty zobáčky, takže stačí zobáčky zarazit a pak jde ložisko vylisovat.. A dát nové.. a zkompletovat.. Ale kompresor se nemusí vůbec vyndavat.. Zabralo mi to celé odpolende.. Ale teĎ by to byla práce tak na 2 hoďky..
Jinak výměna ložiska na klimatizaci není nejhorší práce.. Čekal jsem že to bude mnohem horší... Sundáš kolo, deklík k řemenu a řemen dolů. Pak rozebereš tu řemenici.. Je tam imbus a tím se sundá vnější řemenice.. A oak je na šroubu tělo celý tý řemenice a tam je pak klínek.. Takže jsem hodinu na to vyráběl stahovák.. A když jsem ho měl hotovej a začal jsem stahovat řemenici, tak šla rukou... Stahovák nebyl potřeba.. Ale případně ho mám k dispozici pokud by někdo chtěl půjčit.. Pak nastal tokový zajímavý problém ložisko v řemenici vypadalo jako nalisované a z venku jakoby pojištěné takovými zabáčky.. Vypadá to jakoby bylo ložisko dané do řemenice a pak v litině udělané zobáčky.. Ale zdání klamalo.. Kolem ložiska je daný plech a z něj jsou ty zobáčky, takže stačí zobáčky zarazit a pak jde ložisko vylisovat.. A dát nové.. a zkompletovat.. Ale kompresor se nemusí vůbec vyndavat.. Zabralo mi to celé odpolende.. Ale teĎ by to byla práce tak na 2 hoďky..
Santa Fe 2004 CRDi 2,0