Hyundai Accent 1,3i LPG

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
mafian6969
Příspěvky: 3
Registrován: 04 úno 2012, 10:56

Hyundai Accent 1,3i LPG

Příspěvek od mafian6969 »

Zdravím všechny,
Potřebuji vědět zda si někdo nechal přestavyt auto na LPG.
Mám Hyundai Accent 1.3i r.v.2004 a uvažuji nad přestavbou na LPG ale nevím kolik to stojí a zda se to do tohoto vozu vyplatí.
Tak jestli má nkdo zkušenosti s LPG tak prosím písněte. Čau mafian6969 :-k
Reklama
 

Uživatelský avatar
myšák 80
***
Příspěvky: 622
Registrován: 29 kvě 2008, 10:39
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai Accent 1,3i LPG

Příspěvek od myšák 80 »

Ahoj,
přestavba bude stát cca 30 tis. záleží na tom, kolik najedeš, od oka s accentem ušetříš cca 1Kč/km, čili zhruba za 30tis. km budeš jezdit levněji. Polemik na toto téma je tady mnoho, použij tlačítko hledat
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
rasta33
Příspěvky: 3
Registrován: 01 říj 2012, 10:00

Re: Hyundai Accent 1,3i LPG

Příspěvek od rasta33 »

Ahoj, ja si chcem tiež namontovat LPG do accenta 1,3 12v. Porad už to máš ako ti to ide. maš aj flesh lube. Dik...
lukasenkomil
Příspěvky: 8
Registrován: 25 zář 2009, 10:09

Studeny motor nechce šlapat

Příspěvek od lukasenkomil »

Zdravím.Chci se zeptat jestli někdo neporadí.Mám ACCENT 1.3 přestavba na plyn.
Auto špatně startuje na 2x až 3x.Po nastartováni a sešlápnutí plynového pedálu otáčky klesají někdy motor i zhasne.Po ujeti cca 400m auto jede normálně.Při nouzovém startu na LPG auto jede normálně.Diagnostika píše ŠPATNÁ REG. PALIVA A VZDUCHU.Mám základni diagnostiku SCAN TOOL a SCANMASTER je to spíš na čtení kódu a výmaz.Orginál software stojí kolem 8000Kč je to dost drahé mít to jen pro sebe.Benzin jsem vyjezdil a natankoval nový pořád stejný problém.Svičky mám nové a vstřikovače se zdají vpořádku.Vím že to může být víc věcí.LPG jede normálně tak si myslím že to bude něco v palivové soustavě
Předem dík za typ.
zaxon
*
Příspěvky: 29
Registrován: 29 srp 2012, 19:49
Bydliště: Orlová

Re: Studeny motor nechce šlapat

Příspěvek od zaxon »

Kdysi jsem řešil něco podobného na P406,byly to vstřiky,ale taky to může být čerpadlo,nabo vysokotlaký ventil paliva.Pokud je plyn OK,hledej v benzínové soustavě.
Hyundai i20 Inclusive Plus Komfort Crystal White1.2/57kw LPG
Peugeot 206 1.1i-2008-2012
Peugeot 406 LPG-2006-2008
Ford Fiesta 1.3i-2002-2006
Fiat Regata 1.7D-1998-2002
Fiat 125p-1994-98
Fiat 600A-1986-87
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1318
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Studeny motor nechce šlapat

Příspěvek od mnkk »

Acent v sekcii i20...

Nevadí...

Ako dlho máš LPG? Ak krátko, po kolkých km sa ti táto závada začala prejavovať? Toto isté mam aj ja...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
lukasenkomil
Příspěvky: 8
Registrován: 25 zář 2009, 10:09

Re: Studeny motor nechce šlapat

Příspěvek od lukasenkomil »

Zdravím.LPG mám 1,5 roku.Najeto asi 20000km.Po 1 roku se mi něco podobného začalo projevovat.Zjistil jsem že mi za studena nejede 4 válec.Měl jsem špatný vstřikovač.Po 3 měsících se mi zas závada projevila.Dnes jsem dělal s podávacím čerpadlem tak uvidím.Nevím přesně na co jsou na čerpadlu 3 vývody.1 je sací 2 zpatecka ale ten 3 nevím?
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1318
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Studeny motor nechce šlapat

Příspěvek od mnkk »

Máš SZ
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
carda7
Příspěvky: 1
Registrován: 14 bře 2013, 10:17

Re: Hyundai Accent 1,3i LPG

Příspěvek od carda7 »

no ludkovia neviem sice najst diskusiu k montazi lpg ale moje skusenisti momentalne su takeze som musel dat na prebrus hlavu aj ventily mam opel zafiru 2006 najazdene 46000 km na plyn montaz bola pred 3a pol rokom v sturove kde som bol na zaklade referencii - od majitela pocul same chvaly --dlhsia zivotnost motora ,dlhsi interval vymeny oleja sviecok a neviem este coho na flash tube povedal ze je to reklamny tah ze motor maze olej no a teraz ma to stoji nemale peniaze aj som mu pisal email no zatial sa velky majitel neozval s tym ze mu mozem poslat aj foto rozobrateho motora..TAKZE MOJA SKUSENOST--benzinove motory su stavane len na benzin plyn ma vacsiu teplotu spalovania ak nemate tvrdenu hlavu a ventily dopadnete ako ja ,kvalitnejsie hlavy maju bud starsie modely alebo silnejsie motory od 3 litrov,najistejsia varianta teraz uz vyrabaju niektore znacky tovarensky benzin --plyn kde su tieto casti podstatne tvrdsie aby odolali tejto teplote--a mne neostava nic len skusit to flashtube.---co vraj napomaha chladeniu ventilov a otvorov hlavy-plyn nechladi len benzin a to je hlavny rozdiel,kontakt carda7@azet.sk
Odpovědět

Zpět na „Accent - Motor a převodovka“