LPG

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od rade622 »

Tvůj tříletý syn ví jaký je problém s LPG bez přívstřiku a motory Hyundai, že se jich už deset pokazilo?
Pokud ano, ať sem něco o tom napíše. Rád si to přečtu.
Prosím, prosím nech raději psát syna.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Reklama
 

matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: LPG

Příspěvek od matysekul »

Sice někdy mele jako kolovrátek stále dokola já chci,já chci,já chci ,ale u něj se to dá omluvit věkem. Kdežto tvé ubohé narážky se nedají omluvit ničím jiným než ubohostí ](*,) ](*,)

A když už někoho napadáš,tak si aspoň sežeň přesnější informace :roll:
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od rade622 »

Prosím, tvůj syn bude mít lepší příspěvky než ty a možná budou k věci - LPG.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: LPG

Příspěvek od matysekul »

Pro tebe budou jistě srozumitelnější a pochopitelnější.
Jsem rád,že jsi konečně pochopil o čem je téma LPG v sekci i30.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG

Příspěvek od rade622 »

Promiň, čekal jsem příspěvek od tvého syna a zatím tvé kydy.
Deset zničených motorů, všechny vinou LPG a v oblasti Jižních Čech či odkud je Hard.
Tak pište prosím, jen fakta, omáčku netřeba.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Méďa Béďa
**
Příspěvky: 180
Registrován: 07 zář 2012, 23:55

Re: LPG

Příspěvek od Méďa Béďa »

Mno, průměrně inteligentní cvičená opice by si hodila webovou stránku v Hardově podpisu do prohlížeče a hravě by zjistila, že Slaný opravdu, ale opravdu není v jižních Čechách.

Jinak mně do toho nic není, protože nemám ani i30, ani LPG (a nikdy ho mít nehodlám), takže se to klidně poperte :twisted: .
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

Týýý vo... den a půl tu nejsem a fórum nabobtná o 4 stránky sraček.
Hardcam píše:Mne je vazne uplne jedno, co si do aute date, klidne si kupte LPG na Aukru a naboucheje si to doma v garazi sami nebo s Pepou, ktery uz LPG daval pred 154ti lety do Favorita a rikal, ze to maka, jen narozdil od severtoma nejsem presvedceny, ze to je opravdu dobry napad, kdyz jste auto porizovali s tovarni petiletou zarukou, ktera ma urcite podminky, do tech mj. patri, ze pri instalaci LPG je nutne VSR. Ja z toho proboha taky nejsem nadsenej, jsou to dalsi prachy navic, ale aspon mam nejakou zaruku nebo vetsi jistotu.
Demagogie, Harde, je vidět, že je pro tebe jasný finanční přínos, pokud si někdo koupí i30 s LPG BRC origo... pak musí i LPG servisovat v H. JAsné jako facka. A že tu je víc lidí, kterým to nefachá.

Nikdy jsem netvrdil, že si má někdo koupit starý systém, natož si ho "nabušit doma". Jistě to jde, ale nikdy jsem to nedoporučil. Doporučil jsem koupit si auto, které mi z více důvodů vyhovuje, a využít možnosti hromadně schválené přestavby.

Tvá věta "Severtom mi psal, at se zacnu modlit, nemam k tomu ale duvod." je lež.
Další mínus pro tebe. Cituji odsud:

Hardcam
sob bře 23, 2013 7:15 pm
Je to zcela jednoduchy - zarizeni BRC je funkcni a pokud je neco funkcniho, pak neni duvod k nespokojenosti. Pokud je nekdo nespokojeny s privstrikem, pak si to mel rozmyslet pred montazi,

Proste korektne. Diky zaruce mam jistotu, ze kdyz se neco podela, neodseru to ja. Severtom mi psal, at se zacnu modlit, nemam k tomu ale duvod.

***

Mimochodem, tvé "zarizeni BRC je funkcni a pokud je neco funkcniho, pak neni duvod k nespokojenosti. Pokud je nekdo nespokojeny s privstrikem, pak si to mel rozmyslet pred montazi" je taky demagogie. Proč? Předem jsem citoval z anglického fóra o nutnosti opakovaných výměn multiventilů BRC. Jako bych to tušil? Ne, nemusel jsem tušit. Reagoval jsem přímo na dotaz dalšího člena, zda někdo ventil viděl vyndaný... Navíc prosím respektuj zkušenosti více lidí v tomto tématu, kterým autorizák H nastavil přívstřik moc velký nebo naopak nulový. Nikdo z nich nepsal, že by o to písemně požádal.
Já tu psal o člověku, kterého jsem potkal čistě náhodou na jedné akci - žralo mu to jaxviňa, měl náhradní vůz - důvod znal, řekli mu ho - záměna ŘJ s programy na motor 1.4 a 1.6 :-)
Hardcam píše:Mimochodem, spousta lidi nema potrebu tu resit jiste problemy a za druhy i v soucasnosti ma Hyundai nejake modely, ktere maji vyrobni vady (a H je resi), nejsou zanedbatelne a pritom tu o nich nenajdes zminku.
Tak se poděl. Od toho je fórum. Pokud jsou vady v i30. Pokud jinde, tak patří do jinam.

Jenže ty vlastně, jak ti víc lidí napsalo, kopeš za H. Takže nemůžeš nic říct, musel bys nás zabít (nadsázka samozřejmě). K čemu jsi pak na fóru?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

Hardcam píše:mmv: 100,- x 1 mil. aut je 100 milionu (jak by rekl rade, je to skoro pul miliardy), to uz je pomerne znacna uspora. Nejde o to, ze ty si tu stovku priplatis, jde o to, ze oni tuhle obrovskou sumu usetri pri vyrobe.
harde vidíš to, to mě do takových souvislostí neuvedlo, no a když už šetřim tak pořádně, nee ??? co dělat místo dvoustopých aut tříkolky, ušetří se jedno kolo > á cca 600,- v nákladech × 1 mil. aut je 600 milionu (jak by rekl rade, je to skoro jeden a pul miliardy) jde přece o to ze oni tuhle obrovskou sumu usetri pri vyrobe. :-)

někde výš jsem citoval jeden nejmenovaný časopis kde testovaly zástavbu do jednoho modelu z AZNP, a je li pravda, že Škoda vypouští své lpg modely bez přívstřiku a jinejch sraček co nemaj v motoru co dělat protože dávaj "jiný - rozuměj uzpůsobený hlavy " , proč :hyu: tuhle starost co s ventilama a sedlama přenáší na nás spotřebitele ??? proč oni maj šetřit abych to já doplácel (benzínem nebo sračkama) ??? proč mi to nikdo v :hyu: neřekl, že se bude za pochodu testovat na spotřebiteli kolik vydrží auto potažmo zákazník ??? hlavně že oni svých 30 kolíků dostali a po nás potopa :-( no uvidíme, on jim tam Kim udělá asi brzo pořádek :-)

jinak je to hezká diskuze :-)

motor jako motor http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... GE&cad=rja
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

Ještě k harcamovu "Pokud je nekdo nespokojeny s privstrikem, pak si to mel rozmyslet pred montazi," - harde, oni lidem předem neřekli, že jim nastaví jednou nulu, podruhé litr, potřetí dva litry, jednou přívstřik ve všech otáčkách, podruhé od 3600... zdá se, že každý H servis to dělá jinak.
Mimochodem, dnes se o fórum vedle (i30 nové - 2012) objevilo téma "problémy s LPG", já ho nezaložil - jsou tam 2 lidi, kteří mají problém jak se samotnou funkcí, tak i se spotřebou.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

rade: mas pravdu, byli tam od stredy, prijeli jsme v patek vecer a to byli v tom vedlejsim stanu, takze jsme je nevideli a pres sobotu jsme byli od rana na orientaku, proto jste mi pak posilali videa, co tam predvadeli a byl jsem tak v domneni, ze prijeli az po mem odjezdu. Nicmene je fakt (coz jsem si poruznu telefonicky overoval s nekterymi zucastnenymi), ze jsme my dva (+ ma zena) opravdu vecer zakoncovali, vetsina sla brzo spat, aby v sobotu dyl vydrzela.
Slany opravdu v Jiznich Cechach neni.
Pripominas mi naseho soucasnyho pana prezidenta, ten v prezidentskym duelu taky vytahoval z paty co se dalo.

severtom: tak napriklad vyrobni vady na Sonatach NF (viz sekce, jedno z prcnich temat) ci i20 1.2 Kappa

A jmeno toho clena je Radek Švub (nema v avaatru svetle modro-zelenou i30, tu jsem mu omylem priradil od Radim Brozka).
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

mmv píše:někde výš jsem citoval jeden nejmenovaný časopis kde testovaly zástavbu do jednoho modelu z AZNP, a je li pravda, že Škoda vypouští své lpg modely bez přívstřiku a jinejch sraček co nemaj v motoru co dělat protože dávaj "jiný - rozuměj uzpůsobený hlavy " , proč :hyu: tuhle starost co s ventilama a sedlama přenáší na nás spotřebitele ??? proč oni maj šetřit abych to já doplácel (benzínem nebo sračkama) ??? proč mi to nikdo v :hyu: neřekl, že se bude za pochodu testovat na spotřebiteli kolik vydrží auto potažmo zákazník ??? hlavně že oni svých 30 kolíků dostali a po nás potopa :-( no uvidíme, on jim tam Kim udělá asi brzo pořádek :-)
"Jiný uzpůsobený hlavy" jsou populární mýtus ze Světa motorů.
Přímo dealer H, u něhož jsem i30 koupil, prodával (a dále prodává) plynové Fiaty. Malé, velké, užitkáče... všechny se dovezou z fabriky a pak tady v ČR přestavují na LPG.
U firmy, která jen instaluje LPG. Nic jiného se v motoru nemění.
Fabrika s přestavbou nemá nic, ale vůbec nic společného.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

zase nějaký nepodložený keci ale naprosto ničim, vlastně tvrením nějakýho JPP :-( to je jako když mi tu jeden kolega co má rio tvrdil, že moje IX neodskakuje :-( severtom je vidět, že zde na foru nečteš dost pečlivě tím ... ... a Subaru to není jasný princi :-) jsem rozhodně neměl na mysli fiat :-), když už jsme u fiatu, nesmíš zapomínat, že v italii těch aut na plyn jezdí neskonale víc (teď nepodložený kecy odemně) a tak je dost dobře možné, že fabrika ty sedla potažmo ventily dodává do všech aut poněkud z lépe legovaného materiálu, a jak psal hard, nemyslím si, že změna materiálů u 16ti kroužků vyjde na 100,- (zase můj přiblble nepodložený odhad) , ale že by si ADAC dovolil svým čtenářům podhodit Škodou zaplacené srovnání, kde srovnávaj 3 systémy vestavby LPG do OCTY kde porovnávaj 2 homologované zástavby od renomovaných firem s přívstřikem nebo nějakejma kapajícíma sračkama se zástavbou "z fabriky" kde v resume je napsáno, že

... tovární úprava ze Škodovky má zesílené ventily i ventilová sedla a není tedy třeba dělat žádné kompromisy ... (nesmím věřit nějakému pisálkovi ze SM) že by se ty zbylé 2 společnosti neobrátily na soud, za nekalou reklamu ???? článek neni z klondiku (ČR) ... nezapomínej ...

si snad myslíte že lze uplatit všechno a všude ??? jako že tam ty sedla sou normální a tady budoucí majitele v německu jenom tahaj za nos ??? vím, v tomhle světě je možné vše, ale pak leda spáchat harakiri, protože s tim, že ti lžou naprosto všichni se už fakt nedá šťastně žít

tadle diskuze je vo hovně, budoucím nebo potencionálním provozovatelům auta s LPG nic nepřináší,
jeden tvrdil, že by si do auta nikdy lpg dát nedal, pak najednou ho tam mám a pak najednou tvrdí, že to je "sračka protože vuděl už 3 motory v hajzlu kvůli LPG
druhej zase tvrdí že všichni co si nechali namontovat LPG (BRC) od :hyu: jsou "slaboduchý" a jedině jeho systém je právě ten, co mu z už tak nekvalitního výrobku (rozuměj vůz :hyu: ) udělá právě tu nejkvalitnější značku na světě a
třetí (já) tu furt omílám věci, že ještě před 2ma roky :hyu: nechtěl o zástavě slyšet ani slovo a pak najednou papírově prozřel a přestavbu LPG dal do ceníku jako příplatkovou výbavu (asi jako koberečky)
kde po cca 1 roce zničeho nic z přívstřiku 20% od cca 3600 otáček udělal přivstřik 20% skoro od nastartování

kdo si koupí auto od teď, tak povinnost prodejce je mu to říct a tak ať si tu nestěžuje, kdo si koupil auto předtím ať si tu třeba stěžuje, ale furt je to o domněnkách proč to :hyu: (potažmo AGC) udělal !!!

... mám najeto s :hyu: zatím prd, na druhou stranu co se plynu týče, jsem velmi spokojenej se zástavbou přímo od :hyu: , jede to supr, předchozí 2 auta mi žrala do deseti tak když todle mi jezdí za 8,5 tak supr, benzín mi to nežere skoro žádnej (zatím) prostě za 3/4 roku žádný problém co se týče funkčnosti a kraviny typu, že ty ledky so ukazujou něco kolem + - 10ti litrů neřeším, kdo měl předchozí zástavby, stejně jezdí dle počítadla

prostě mě sere to, že :hyu: chce za každou cenu dělat to co dělájí ostatní i když na to nemá techniku a jenom tím, že dám do ceníku puntík s příplatkovou výbavou LPG, že se jim vyrovnám..
kua sem se nějak rozepsal :-( HOWGH
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: LPG

Příspěvek od airwaves »

Ten přístřik od 1200 otáček musí bejt mejlka! To přece není možný. To patří pro motory GDI. Mě přijde, že technici nedávali pozor na školení u Patakiho. Jeden si zapsal přístřik od 1200 otáček pro motor 1,6 a tak ho teď dává pro všechno co je 1,6. A druhej nespal a zapsal si jen pro GDI od 1200 a pro CVVT od 3600. Tomu by odpovídalo i to, že to teď každej nastavuje úplně jinak.
Jinak ten článek nebo práce pánů z Tedomu je hodně dobrý čtení. Snažil jsem se něco podobného na netu objevit, něco třeba jako bakalářku o LPG a motorech , pár sem našel ale nikdy tam nebylo o ventilech a jejich sedlách. Za to díky. I když nevíme kolik HRC tam máme že :D . Musí se měnit těsnění pod hlavou když sundám hlavu? Že bych se na ventily mrkl :D .
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

sakra airwaves, já už fakt myslel na ten štokholmskej syndrom :-D ale to cos napsal, je velmi chytré a já se pod to podepíšu, na druhou stranu jsem v diskuzi AGC četl (nebudu to hledat takže v tomto případě JPP) cituji :můžu si do :hyu: dát plyn ??? odpověď pataky : ano ale jenom s přívstřikem 20% protože motory sou sračky :-(

... add 2 ... hlavu vyndat a poslat do VÚK Panenské Břežany a.s oni ti snad řeknou jestli to je RAMA nebo MÁSLO :-)
... add 3 ... těsnění jsem měnil na všech autech, nikdy se mi nepovedlo sundat v kuse, tzn že vždy zůstal kus čehokoliv přilepenej na jedný,(hlava), nebo druhý (blok) straně, nehledě na to, že je to tam vymačklý tak jak to tam dali a pochybuju, že se ti to tam povede usadit z5 na setinu přesně tak jak to tam bylo
...i svíčky bys neměl po vyšroubování vracet z5 protože tím prvním zašroubováním nevratně deformuješ ten těsnící kroužek v poloze tak jak to poprvý dotahuješ

... add 3.1 ..není nutno sundavat hlavu aby ses kouknul na stav ventilů, stačí na to takový udělátko (jestli máš v rodině doktora s endoskopem máš vyhráno) :-) vyšroubuješ svíci, a do sacího, potažmo výfukovýho kanálu naleješ krapet petroleje :-) samo že před tím zvedneš auto a se zařazenou 5kou točíš kolem tak dlouho až se střetne dráha saturnu s merkurem :-D pak teprve leješ tu naftu (petrolej) a dírou po svíčce koukáš jestli rosí nebo ne :-)

jinak na www. :hyu: maj toto : http://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/p ... ve-pohony/
nikde ani slovo o nějakým mixu paliv, ale chápu to, když ptáčka lapají, hezky mu zpívají, na druhou stranu kdybych se nezeptal před koupí, tak by mi to nikdo neřekl jak to (mám) budu mít nastaveno, ale pan prodejce kamsi volal a pak mi sdělil, VSR až od vyšších otáček
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: LPG

Příspěvek od Tudy »

Mám pro příznivce LPG bohužel špatnou zprávu. Po ujetí cca 60 000 km na LPG mi začal svítit "check engine" a spotřeba šla více jak o 1 litr nahoru, i když mám vše pravidelně servisováno a od začátku používám přímaz ventilů. V čem je problém? Rozhozená vůle ventilů + 1 přidřený ventil, oprava cca 10 000 Kč. Jenom seřízení ventilů na tomto motoru znamená motor ven z auta, změřit vůle, podle nich sehnat odpovídající podložky, namontovat a motor zase zpátky do auta. Takže auto nepojízdné minimálně po dobu sháněmí podložek, což určitě nebude hned. A značná část úspory na palivu přijde vniveč...

Takže pokud to shrnu: úspora po 60 000 km a 3 letech provozu je cca 12-14 tis. Kč,- oproti benzínu (odečítám náklady na pořízení LPG+servis). Musím na pumpu každých 500 km, porád se mi váli rezerva v kufru, časté návštěvy servisu (promrhaný čas), nemůžu do podzemních garáží. Otázkou je, zda tohle všechno dál absolvovat.

Uvažuji o nafťáku, páč ročně najezdím cca 25 000 km, ale to je také z deště pod okap - může se podělat turbo, fičura jménem filtr pevných částic, vstřiky common railu...

Přijde jde mi, že z hlediska pohodlí a dlouhodobě spolehlivého provozu za stejných nebo jen nepatrně vyšších celkových nákladů se vyplatí starý dobrý atmosferický benzín....
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“