LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
nebo jezdit vlakem, tak 1 Km vychází na cca 2 kachle
nějak nechápu, proč musel jít motor ven ...
a dle toho cos napsal, tak toto není oficiální zástavba od ??
nějak nechápu, proč musel jít motor ven ...
a dle toho cos napsal, tak toto není oficiální zástavba od ??
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Reklama
Re: LPG
Někde jsem tu četl, že i špatně nastavený přímaz ventilů by toto mohl způsobit.Tudy píše:Mám pro příznivce LPG bohužel špatnou zprávu. Po ujetí cca 60 000 km na LPG mi začal svítit "check engine" a spotřeba šla více jak o 1 litr nahoru, i když mám vše pravidelně servisováno a od začátku používám přímaz ventilů. V čem je problém? Rozhozená vůle ventilů + 1 přidřený ventil, oprava cca 10 000 Kč ......
Jak často jsi doléval přimazávadlo??
Jáký typ LPG máš instalovaný??
Re: LPG
Stag 400, montováno a servisováno u oficiálního dealera , přímaz VAP saver, pravidelně a dle návodu používán.
U i30 1.4 CVVT je nutné pro úpravu vůle ventilů použít podložky a to bez sundání motoru nelze provést.
U i30 1.4 CVVT je nutné pro úpravu vůle ventilů použít podložky a to bez sundání motoru nelze provést.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
Auto je v servisu, tak foto nebude. Jinak jsem klidný řidič, jezdím dle předpisů, žádné závodění a vytáčení motoru k červenému poli. Podíl tras: 70% okresky, 15% dálnice, 15% obce.
PS. nafta do traktoru, benzín do auta a plyn do sporáku - pod to se můžu podepsat.
PS. nafta do traktoru, benzín do auta a plyn do sporáku - pod to se můžu podepsat.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
zadřený ventil ??? to jako ve dříku ??? kdyby zapečenej, ale zadřenej nebude mít s plynem asi nic společnýho
jinak bavíme se o motru CVVT ??? protože tam je vše v hlavě a tak pořád nevím, proč když řeším ventilový rozvod tak musí motor ven , snad hlava ven neee ??? DOHC (Double Over Head Camshaft) to je dva vačkové hřídele v hlavě válce.
jestli oni v servisu kvůli hodinám, nedělaj zbytečně rozborku zborku motoru
jinak bavíme se o motru CVVT ??? protože tam je vše v hlavě a tak pořád nevím, proč když řeším ventilový rozvod tak musí motor ven , snad hlava ven neee ??? DOHC (Double Over Head Camshaft) to je dva vačkové hřídele v hlavě válce.
jestli oni v servisu kvůli hodinám, nedělaj zbytečně rozborku zborku motoru
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Tudy: hodnotný příspěvek, i když se většina 2x opakuje a rozhodně jen kvůli tvému rozhodnutí pro H-přestavbu ti vyšla malá úspora. Více k tomu níže.
MMV: z předchozí strany - vidíš, trefil jsem se, máš to z časopisu, podle mě to SM převzal z toho německého a o to, že by někdo po jakýchkoli redaktorech cokoli ověřoval, si nedělám iluze. Články píšou automobilky (zadavatelé reklamy) a redaktoři je podepisují, to je vše, proto má koncern v německém časopisu nejlepší výsledek. Jestli si myslíš opak, tak jistě věříš, že "uniklé" fotky zakrytých prototypů opravdu někdo ulovil na ulici - pravda to ovšem není, redaktoři jsou na focení pozváni. U nás i v Německu je to naprosto stejné.
Tudy: počítáš-li se mnou, tak nula přívstřik, nula přímaz, 49 000 najeto, z toho 6 5000 na benz, zbytek LPG, spotřeba 7,5 l LPG, úspora tedy 1 Kč na km, prvních 23 000 km na sebe systém vydělal, dalších 26 000 Kč už mi ušetřil. Každý rok mi ušetří 20 000 Kč, jezdím jen pro zábavu, pracuju doma a tak víc nenajedu.
Nový motor viz Hard za 10 000 Kč, můžeš ho měnit každý rok a pořád ušetříš nebo se zjistí, že motory 1,6 CVVT jsou opravdu slabé na vršek... to by se pak týkalo i benzínu (pokud je to na dřících a ne na sedlech).
Oprava hlavy viz mmv nebo prostě počkáme, až se podělíš o informaci, v kterém servisu to řeší a kam pošlou demontovanou hlavu, tj. někdo bude schopen vysondovat, co přesně s ní bylo. Nebo se ukáže, že jde o kachnu
MMV: z předchozí strany - vidíš, trefil jsem se, máš to z časopisu, podle mě to SM převzal z toho německého a o to, že by někdo po jakýchkoli redaktorech cokoli ověřoval, si nedělám iluze. Články píšou automobilky (zadavatelé reklamy) a redaktoři je podepisují, to je vše, proto má koncern v německém časopisu nejlepší výsledek. Jestli si myslíš opak, tak jistě věříš, že "uniklé" fotky zakrytých prototypů opravdu někdo ulovil na ulici - pravda to ovšem není, redaktoři jsou na focení pozváni. U nás i v Německu je to naprosto stejné.
Tudy: počítáš-li se mnou, tak nula přívstřik, nula přímaz, 49 000 najeto, z toho 6 5000 na benz, zbytek LPG, spotřeba 7,5 l LPG, úspora tedy 1 Kč na km, prvních 23 000 km na sebe systém vydělal, dalších 26 000 Kč už mi ušetřil. Každý rok mi ušetří 20 000 Kč, jezdím jen pro zábavu, pracuju doma a tak víc nenajedu.
Nový motor viz Hard za 10 000 Kč, můžeš ho měnit každý rok a pořád ušetříš nebo se zjistí, že motory 1,6 CVVT jsou opravdu slabé na vršek... to by se pak týkalo i benzínu (pokud je to na dřících a ne na sedlech).
Oprava hlavy viz mmv nebo prostě počkáme, až se podělíš o informaci, v kterém servisu to řeší a kam pošlou demontovanou hlavu, tj. někdo bude schopen vysondovat, co přesně s ní bylo. Nebo se ukáže, že jde o kachnu
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
severtom : já ti nevím, co je na té tvé zástavbě lepšího jak na kterékoliv jiné ??? třeba proti té od hnůjdaje ??? óóó ano je o x tisíc levnější , a dál ??? jestli jsi to někde psal tak soráč, taky sem asi nedával pozor...
,,, takže podle tebe pisálkové lžou všichni, třeba i "nezávislá" firma Euro NCAP dělá vše na objednávku a kdo si nepřiplatí tak jeho auto pošlou proti sloupu o 10 Km rychlejc,... hmm to je už hodně odvážná konspirace proto je cikánfároš na hvězdy šit oni holt hnědorumuni neměli na tuzéra tak maj o hvězdu méně
smutný
, pak se Vám všem divím, že kupujete pneumatiky, žárovky, auta, zájezdy k moři... podle toho jak kterej pisálek dostal zaplaceno
to abych začal brát frantovu teorii https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 98#p339109 proč mám ve svým autě zmršenou nápravu, ale už fakt smrtelně vážně (šmejdi koncernový maj ruce všude)
ještě mě nikdo nevyvedl z mejlky, že se při čemkoliv na rozvodu musí vyndat motor, docela by mě to zajímalo
,,, takže podle tebe pisálkové lžou všichni, třeba i "nezávislá" firma Euro NCAP dělá vše na objednávku a kdo si nepřiplatí tak jeho auto pošlou proti sloupu o 10 Km rychlejc,... hmm to je už hodně odvážná konspirace proto je cikánfároš na hvězdy šit oni holt hnědorumuni neměli na tuzéra tak maj o hvězdu méně
smutný
, pak se Vám všem divím, že kupujete pneumatiky, žárovky, auta, zájezdy k moři... podle toho jak kterej pisálek dostal zaplaceno
to abych začal brát frantovu teorii https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 98#p339109 proč mám ve svým autě zmršenou nápravu, ale už fakt smrtelně vážně (šmejdi koncernový maj ruce všude)
ještě mě nikdo nevyvedl z mejlky, že se při čemkoliv na rozvodu musí vyndat motor, docela by mě to zajímalo
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Mé zkušenosti s LPG v Hyundai i30. O tom, že Hyundai šel s kvalitou hodně, ale hodně dolů, jsem se přesvědčil po zhruba třech letech provozu. Do nějakých 85 tis. km auto i LPG sloužilo vcelku dobře, až na občasné rozsvícení kontrolky Check z důvodu příliš chudé nebo bohaté směsi. Po najetých 85 tis. km kontrolka Check svítila téměř neustále (většinou do jednoho dne od vymazání vad), kromě bohatosti směsi diagnostika hlásila vynechání 1 válce, otáčky kolísaly, bylo nutné motor udržovat ve vyšších otáčkách a spotřeba vystřelila nad 10 l. Také jsem změřil komprese na válcích a na prvním nebyla téměř žádná. Protože jsem nedodržoval záruční podmínky (olej, filtry jsem si měnil sám ve zkrácených intervalech a v autoservisu Hyundai na pražském Spořilově mi řekli při výměně čelního skla, ať už k ním nejezdím, když tam mám LPG), nechal jsem auto opravit u neznačkového servisu (známost přes manželku, tuto cestu bych už rozhodně nevolil). Opravě ovšem předcházela diagnostika v Hyundai v Průhonicích, kde prý nic nezjistili a za 250 Kč vymazali závady z ŘJ.
Nejdříve opravu servis odhadoval na nějakých 8 – 10 tis. Kč. Podezření bylo na ventily, ale aby mohli sundat hlavu motoru, museli vyndat motor (prý kvůli rozvodům). Po rozebrání ovšem zjistili, že jsou ve špatném stavu obě vačky (okousané), jedna za min. 10 tis. Kč. A to už cena rapidně stoupala, protože měli motor celý rozhozený, vyměnili i pístní kroužky, všechna možná těsnění, takže taková malá generálka motoru v 87 tis. km (to snad tak brzy se nedělaly generálky ani u škody 100)! Další problém byl při seřízení motoru, protože byly vymlácené gufera u ventilů (vypadá to jako větší zátky od piva), zřejmě část, na kterou působí vačka, opotřebení (promáčknuto) v řádech 0,5 mm. Cena za opravu motoru téměř 67 tis. Kč, a to když k tomu připočítám neustálé návštěvy LPG servisu na seřízení bohatosti, výměny hadic předehřevu, plynového filtru, tak se dostávám na cenu dost přes 70 tis. Kč.
Ušetřil jsem tedy něco? Na LPG jsem s ičkem najezdil 85 tis. km, oprava motoru a servis LPG mě vyšel min. na 70 tis. Kč a přestavba na dalších 27 tis. Kč. I kdybych měl úsporu 1 Kč na km (tomu ale nevěřím, protože dlouhodobou spotřebu LPG mám cca 9 litrů, spotřeba na benzín byla do 7 litrů, jezdím ale především po dálnicích a rozhodně se neslimáčím), tak si dovoluji tvrdit, že plyn patří do sporáku. Hyundai šetří, na čem může, pokud bych chtěl někdy auto na LPG, musel by v něm být kvalitní prověřený motor, u nových aut už tuto jistotu nemám. Jsem přesvědčen, že kdybych si pořídil naftový motor, měl bych oproti benzínovému skutečnou úsporu, nicméně do teď jsem považoval naftu za palivo tak do traktorů.
Pár aut na LPG jsem měl nebo je užíval, od Vaz 2107, Felicie, Getze, 2 x Mondeo ale znovu bych už do LPG asi nešel, i když prodejci nyní již nabízejí záruky, řešit s nimi poté reklamace a opravy, to opravdu nemám rád. Auto potřebuji denně k ježdění! Nyní po opravě jsem nechal nainstalovat přimazávání ventilů, ale vačky to rozhodně nezachrání a původní ventily a sedla byly v rámci opravy zabroušeny, poškození na nich nebylo.
Teď jsem zjistil, že někde teče převodový olej, další návštěva servisu mě čeká (doufám, že to bude v rámci záruky na předešlou opravu, protože předtím z toho nic neteklo). K íčku jsem ztratil důvěru a protože autem jezdím denně, chci se ho co nejrychleji zbavit formou protiúčtu za nové nebo zánovní auto. A to jsem sázel na to, že těch 160 tis. min. také s ním najezdím, jako s předešlým Getzem (to bylo zlaté autíčko, bohužel pro čtyř člennou rodinu už malé).
Toť má zkušenost, Vám ostatním přeji, aby Vám Vaše íčka sloužila min. tak dobře, jako mě sloužil Getz .
Nejdříve opravu servis odhadoval na nějakých 8 – 10 tis. Kč. Podezření bylo na ventily, ale aby mohli sundat hlavu motoru, museli vyndat motor (prý kvůli rozvodům). Po rozebrání ovšem zjistili, že jsou ve špatném stavu obě vačky (okousané), jedna za min. 10 tis. Kč. A to už cena rapidně stoupala, protože měli motor celý rozhozený, vyměnili i pístní kroužky, všechna možná těsnění, takže taková malá generálka motoru v 87 tis. km (to snad tak brzy se nedělaly generálky ani u škody 100)! Další problém byl při seřízení motoru, protože byly vymlácené gufera u ventilů (vypadá to jako větší zátky od piva), zřejmě část, na kterou působí vačka, opotřebení (promáčknuto) v řádech 0,5 mm. Cena za opravu motoru téměř 67 tis. Kč, a to když k tomu připočítám neustálé návštěvy LPG servisu na seřízení bohatosti, výměny hadic předehřevu, plynového filtru, tak se dostávám na cenu dost přes 70 tis. Kč.
Ušetřil jsem tedy něco? Na LPG jsem s ičkem najezdil 85 tis. km, oprava motoru a servis LPG mě vyšel min. na 70 tis. Kč a přestavba na dalších 27 tis. Kč. I kdybych měl úsporu 1 Kč na km (tomu ale nevěřím, protože dlouhodobou spotřebu LPG mám cca 9 litrů, spotřeba na benzín byla do 7 litrů, jezdím ale především po dálnicích a rozhodně se neslimáčím), tak si dovoluji tvrdit, že plyn patří do sporáku. Hyundai šetří, na čem může, pokud bych chtěl někdy auto na LPG, musel by v něm být kvalitní prověřený motor, u nových aut už tuto jistotu nemám. Jsem přesvědčen, že kdybych si pořídil naftový motor, měl bych oproti benzínovému skutečnou úsporu, nicméně do teď jsem považoval naftu za palivo tak do traktorů.
Pár aut na LPG jsem měl nebo je užíval, od Vaz 2107, Felicie, Getze, 2 x Mondeo ale znovu bych už do LPG asi nešel, i když prodejci nyní již nabízejí záruky, řešit s nimi poté reklamace a opravy, to opravdu nemám rád. Auto potřebuji denně k ježdění! Nyní po opravě jsem nechal nainstalovat přimazávání ventilů, ale vačky to rozhodně nezachrání a původní ventily a sedla byly v rámci opravy zabroušeny, poškození na nich nebylo.
Teď jsem zjistil, že někde teče převodový olej, další návštěva servisu mě čeká (doufám, že to bude v rámci záruky na předešlou opravu, protože předtím z toho nic neteklo). K íčku jsem ztratil důvěru a protože autem jezdím denně, chci se ho co nejrychleji zbavit formou protiúčtu za nové nebo zánovní auto. A to jsem sázel na to, že těch 160 tis. min. také s ním najezdím, jako s předešlým Getzem (to bylo zlaté autíčko, bohužel pro čtyř člennou rodinu už malé).
Toť má zkušenost, Vám ostatním přeji, aby Vám Vaše íčka sloužila min. tak dobře, jako mě sloužil Getz .
www.jirtik.estranky.cz
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
Re: LPG
Bobisimo: ty zavady Vam samozrejme nepreju, ale jsem rad, ze vylezate z ustranni a davate primo jako majitel korek do huby jistym jedincum...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
mmv: konkrétně třeba vím, že rozsvícení oranžové kontrolky jsem měl méně než jednou za 15 000 km, vždy to bylo "příliš bohatá směs při vysoké zátěži motoru", tj. NIC co by mohlo motoru ublížit, právě naopak s tím mají možná jiné systémy problém, to je jejich boj, nicméně moje jistota je v tom, že můj systém směs nikdy neochudí pod limit stanovený výrobcem motoru.
Ještě na něco se chceš zeptat?
robisimo: zajímavý a konkrétní příspěvek, jak jsi napsal, jezdíš dálnice a neslimáčíš se, navíc sis vybral jiný systém a motor ztratil kompresi, drahé opravy atd. Prostě jsi vybral špatně, jak se zdá.
My si cesty užíváme, nespěcháme, 120-140 pořád ti dá úplně stejný jízdní průměr jako chvíli 100 za kamionem a asi tak stejně často 160 s plným plynem.
Měření komprese je zadarmo, jen co seženu měrku na malou svíčku, komprese si změřím. Nikdy jsem to u auta nedělal, doufám, že vytažení kabelů od svíček a protočení startérem nezpůsobí nějakou červenou závadu na palubce nebo pád motoru do nouzového režimu. Diagnostiku totiž nemám, mazat chyby jsem nikdy nepotřeboval, to taky o něčem svědčí.
Stále čekám na to, kdo sem napíše SAP číslo zesíleného vodítka nebo superhyper ventilu na Skoda werke LPG. Když se ve vedlejším tématu psalo o řešení nízkého ostřikování čelního sklad i30, byl to perfektní příspěvek s uvedením skladového čísla original Škoda dílu - zpětný ventil. Šel jsem se schválně zeptat do našeho Autostylu a díl existuje. Ptal jsem se na díly pro opravu hlavy, hypotetický případ tovární přestavby LPG dotažené z Německa, a ochotně mi odpověděli, že takový díl v systému nemají.
Ještě na něco se chceš zeptat?
robisimo: zajímavý a konkrétní příspěvek, jak jsi napsal, jezdíš dálnice a neslimáčíš se, navíc sis vybral jiný systém a motor ztratil kompresi, drahé opravy atd. Prostě jsi vybral špatně, jak se zdá.
My si cesty užíváme, nespěcháme, 120-140 pořád ti dá úplně stejný jízdní průměr jako chvíli 100 za kamionem a asi tak stejně často 160 s plným plynem.
Měření komprese je zadarmo, jen co seženu měrku na malou svíčku, komprese si změřím. Nikdy jsem to u auta nedělal, doufám, že vytažení kabelů od svíček a protočení startérem nezpůsobí nějakou červenou závadu na palubce nebo pád motoru do nouzového režimu. Diagnostiku totiž nemám, mazat chyby jsem nikdy nepotřeboval, to taky o něčem svědčí.
Stále čekám na to, kdo sem napíše SAP číslo zesíleného vodítka nebo superhyper ventilu na Skoda werke LPG. Když se ve vedlejším tématu psalo o řešení nízkého ostřikování čelního sklad i30, byl to perfektní příspěvek s uvedením skladového čísla original Škoda dílu - zpětný ventil. Šel jsem se schválně zeptat do našeho Autostylu a díl existuje. Ptal jsem se na díly pro opravu hlavy, hypotetický případ tovární přestavby LPG dotažené z Německa, a ochotně mi odpověděli, že takový díl v systému nemají.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Bobisimo píše:Mé zkušenosti...........
Ušetřil jsem tedy něco? Na LPG jsem s ičkem najezdil 85 tis. km, oprava motoru a servis LPG mě vyšel min. na 70 tis. Kč a přestavba na dalších 27 tis. Kč. I kdybych měl úsporu 1 Kč na km (tomu ale nevěřím, protože dlouhodobou spotřebu LPG mám cca 9 litrů, spotřeba na benzín byla do 7 litrů, jezdím ale především po dálnicích a rozhodně se neslimáčím.......... .
jaký máš obsah 1,4 ??
človeče jestli jsi to auto na těch dálnicích neuštval?
nebylo pro tebe lepší LPGauto s větším obsahem nebo naftožrout??
Re: LPG
to bobisimo
dle toho co píšeš tak s největší pravděpodobností s tim neměl plyn co dělat, leda snad ty kroužky, ale proč
zástavba byla neautorizovaná
vačka by byla nejspíš veprdeli i kdybys jezdil na benál
a nakonec ventily byli v pořádku ???
patří vůbec tento příspěvek do této sekce ???
to severtom :
dle tvého sdělení, počítám, že první rozsvícení CHECK uvidím za cca 3k km zatím ani jednou
dle tvého tvrzení má BRC nějak špatně nastavenou palivovou mapu ??
spíš bych věřil tomu, že tím jak je u těch zástaveb tolik, že to bude mít Pataky líp ošéfovaný jak někdo, kdo montoval to tvoje na MAX 5 ?? 10 ?? stejných motorů
dále, nějak si zapoměl napsat, že ti mám dodat číslo hlavy škoda s lepšími sedly
edit !!! AHA !!! už sem pochopil tvoje slova, mám 38° horečku a tak mám momentálně bohatý rodiče
TVŮJ !!!! systém rozsvěcí check měně než jednou za 15k
jinak aby si místní osazenstvo nemyslelo, ž jsem začal hájit hundai , tak to tedy nějak nevím proč bych dělal, moje peníze už maj a tím to haslo, už je nezajímám a tak maj tímto u mě popy..
dle toho co píšeš tak s největší pravděpodobností s tim neměl plyn co dělat, leda snad ty kroužky, ale proč
zástavba byla neautorizovaná
vačka by byla nejspíš veprdeli i kdybys jezdil na benál
a nakonec ventily byli v pořádku ???
patří vůbec tento příspěvek do této sekce ???
to severtom :
dle tvého sdělení, počítám, že první rozsvícení CHECK uvidím za cca 3k km zatím ani jednou
dle tvého tvrzení má BRC nějak špatně nastavenou palivovou mapu ??
spíš bych věřil tomu, že tím jak je u těch zástaveb tolik, že to bude mít Pataky líp ošéfovaný jak někdo, kdo montoval to tvoje na MAX 5 ?? 10 ?? stejných motorů
dále, nějak si zapoměl napsat, že ti mám dodat číslo hlavy škoda s lepšími sedly
edit !!! AHA !!! už sem pochopil tvoje slova, mám 38° horečku a tak mám momentálně bohatý rodiče
TVŮJ !!!! systém rozsvěcí check měně než jednou za 15k
jinak aby si místní osazenstvo nemyslelo, ž jsem začal hájit hundai , tak to tedy nějak nevím proč bych dělal, moje peníze už maj a tím to haslo, už je nezajímám a tak maj tímto u mě popy..
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012