Koroze 5tych dveri
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Koroze 5tych dveri
Měl jsem garážovanou (garáž nevytápěná ve sklepě rodinného domu) dlouhou Feldu v tmavě zelené metalíze. Po 9 letech jsem našel jedinou korozi a to na zadním blatníku kousek na místem, kde končil nárazník. Takže mám trošku jinou zkušenost. A přiznám se, že nejsem typ majitele, který má auto pořád čisté, takže tam ta sůl občas byla i hodně dlouho.
Co se týká vztahu majitelů i20 ke značce , tak jsem byl zpočátku asi první černou ovcí. Teď už to vidím na celkem slušné stádo.
Co se týká vztahu majitelů i20 ke značce , tak jsem byl zpočátku asi první černou ovcí. Teď už to vidím na celkem slušné stádo.
- Reklama
Re: Koroze 5tych dveri
jirikstbk
V rodine sme mali Feliciu 7 rokov a musím priznať, že korodovať začala len na blatníku. Avšak na parkovisku vidím mnoho Felicii s deravými 5. dverami.
S kvalitou i20ky to nie je až také zlé, je to priemerné auto, v niektorých parametroch podpriemerné
V rodine sme mali Feliciu 7 rokov a musím priznať, že korodovať začala len na blatníku. Avšak na parkovisku vidím mnoho Felicii s deravými 5. dverami.
S kvalitou i20ky to nie je až také zlé, je to priemerné auto, v niektorých parametroch podpriemerné
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze 5tych dveri
Rezavějící I20? To je časově nějak brzo. Asi šli hodně dolů ve fabrice s řízením kvality. Moje turecká H1 je po 9 letech úplně bez rezu a a Dacia po 5 1/4 letech a 6 zimách (6. právě končí) také. A to jezdí denně a byla bouraná. Přiznám se, že I 20 jsem vloni chtěl koupit pro ženu, ale nakonec jsem dal přednost Renaultu, i když I 20 se mi líbila víc. Asi jsem neprohloupil.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Koroze 5tych dveri
Espero
Zaujímavé, že všade strašili ako Dacie hrdzavejú po 2 rokoch, pretože nemajú plne pozinkovanú karosériu. Zatiaľ som ešte nevidel hrdzavího Logana.
i20ka bude niekde inde ako Thalia, min. z bezpečnostného hľadiska
Zaujímavé, že všade strašili ako Dacie hrdzavejú po 2 rokoch, pretože nemajú plne pozinkovanú karosériu. Zatiaľ som ešte nevidel hrdzavího Logana.
i20ka bude niekde inde ako Thalia, min. z bezpečnostného hľadiska
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze 5tych dveri
To možná ano, modernější bude, a taky bych řekl, že pohodlnější (zkoušel jsem jí u Háši v Budyni n. Ohří), jenže pro každého majitele je důležitější technická spolehlivost a odolnost proti korozi, větší bezpečnost pak jen pro podmnožinu, která prošla havárií. Tím neříkám, že se mi nic nemůže stát, jen mám prioritu v těch provozních hlediscích než těch bezpečnostních. Nakonec, když se to prodává, musí to splňovat i ty bezpečnostní předpisy v době prodeje u všech značek. Těžko pak srovnávat něco, co se schvalovalo v r. 2007 a třeba 2010 právě z pohledu těch měnících se předpisů. Rezavěly první Logany sedany z roku 2005 na zadku, pak udělali úpravu technologie a od modelu 2007 už to nerezaví.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Koroze 5tych dveri
Espero
Nie je to až tak tragické, i20ka nebude z hľadiska korózie na tom horšie ako Thalia , ale to bezpečnostné hľadisko je na vyššej úrovni. V Thalii som sedel, interiér mi pripadal stiesnenejší ako v i20, sedačky boli menšie, ale tá cena bola bezkonkurenčná
Už sme offtopic, má problém s kvalitou laku, korózia sa objavuje v novej i30ke, v starej, v i20ke, zabudol som ešte na nejaký model?
Nie je to až tak tragické, i20ka nebude z hľadiska korózie na tom horšie ako Thalia , ale to bezpečnostné hľadisko je na vyššej úrovni. V Thalii som sedel, interiér mi pripadal stiesnenejší ako v i20, sedačky boli menšie, ale tá cena bola bezkonkurenčná
Už sme offtopic, má problém s kvalitou laku, korózia sa objavuje v novej i30ke, v starej, v i20ke, zabudol som ešte na nejaký model?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Koroze 5tych dveri
u nové i30 se jedná zatím pouze o jediného majitele, kde se objevila koroze po poškození laku kaménky.U ix20 se koroze nevyskytuje.Spíš bych hledal u i20 chybu ve výrobě buď v Turecku nebo Indii.u nás se nevyrábí. Sám jsem šel do i30, zatím překvapivě dobré, ale čas ukáže.
Hyundai i30 kombi, 1,6 cvvt, Satin Amber, 2013
Re: Koroze 5tych dveri
tak se zase všichni vrátíme k tématu koroze , ano
v pondělí jsem odvezl svou dvacku do ACA Karviná , mám náhradní vozidlo novou i30 v 1,6 slušná výbava , ale ta spotřeba , to ani náhodou , pro mé denní ježdění krátkých tras neupotřebitelná
až mi to opraví dám vám tu vědět
v pondělí jsem odvezl svou dvacku do ACA Karviná , mám náhradní vozidlo novou i30 v 1,6 slušná výbava , ale ta spotřeba , to ani náhodou , pro mé denní ježdění krátkých tras neupotřebitelná
až mi to opraví dám vám tu vědět
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Koroze 5tych dveri
tak jsem měl i30 do včerejšího odpoledne a terazky huš zase jezdím svým , ta i30 mimochodem žrala vše okolo cesty
no k zadním dveřím , dle technika obroušeny přestříkany přeleštěny (dávali na to i nějaký spec.sajrajt,i20 z indie korodují,ty z turecka ne,už mají úpravu plechu proti té korozi) , dle mne skutečně úplně celé , je vidět i více lepidla na skle né jako vrstva,ale spíše dotykovou části , auto nepoškozeno a vyčištěno
jinak jsem koukal na nabídku i20 s tím co mám včetně esp,blinkrů v zrcátkách,aut.klimy,...za cenu 224000,docela pád ceny po 4 letech
no k zadním dveřím , dle technika obroušeny přestříkany přeleštěny (dávali na to i nějaký spec.sajrajt,i20 z indie korodují,ty z turecka ne,už mají úpravu plechu proti té korozi) , dle mne skutečně úplně celé , je vidět i více lepidla na skle né jako vrstva,ale spíše dotykovou části , auto nepoškozeno a vyčištěno
jinak jsem koukal na nabídku i20 s tím co mám včetně esp,blinkrů v zrcátkách,aut.klimy,...za cenu 224000,docela pád ceny po 4 letech
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Koroze 5tych dveri
Tak jestli stojí 22400Kč tak je to po 4letech opravdu výrazný pád Jinak jsem zvědav, jestli se ta koroze objeví znova a po jaké době, nemyslím si že to vydrží.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Koroze 5tych dveri
a já myslím , že u mne vydrží , záleží kdy ho potlačím
jinak jsem mluvil z kolegou , který má lakovnu a skutečně tam stříkají jakýsi základní špryc proti tomu rezavění
no ale já raději počkám co napíšou jednou majitelé tureckých i20
a ta cena mne taky překvapila
jinak jsem mluvil z kolegou , který má lakovnu a skutečně tam stříkají jakýsi základní špryc proti tomu rezavění
no ale já raději počkám co napíšou jednou majitelé tureckých i20
a ta cena mne taky překvapila
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Koroze 5tych dveri
To překvapení asi pramenilo docela z toho, že Ti tam chybí nulka...amaize píše:
...a ta cena mne taky překvapila
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Koroze 5tych dveri
no,no tak už sem to opravil,před tím jsem koukal na ten cadillac a ten mě rozhodil
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Koroze 5tych dveri
Teď jsem si koupil i20 a dost mě koroze zaskočila.....
Těm co to koroduje tak kde byly vyrobené?
Nebude to problém podle toho kde to vyrábí?
Podle vin v microcat mě to píše že bych měl mít tureckou - dá se to ještě nějak jinak zjistit?
Těm co to koroduje tak kde byly vyrobené?
Nebude to problém podle toho kde to vyrábí?
Podle vin v microcat mě to píše že bych měl mít tureckou - dá se to ještě nějak jinak zjistit?
Re: Koroze 5tych dveri
Na to nepotrebujes Microcat, na to ti staci zacatek VINka...MAL je indicka, NLH turecka...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT