LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
mmv "!!! sakra !!! já mám motor ty máš motor, na tom se snad shodneme, je- li můj z bláta, tan tvůj bude taky takovej, otázka zní, proč tvoje zástavba bez přímazu a přívstřiku vydrží a moje ne !!! a nechci se hádat !!! "
Tak se nehádej - ty tvrdíš, že všechny motory jsou z bláta, já tvrdím, že za selhání konkrétního motoru může konkrétní přestavba nebo její nesprávné nastavení nebo prostě šlo o "páteční motor".
Promiň, ale strach majitelů továrních přestaveb je jejich problém, ne můj, a dokud se budou hádat o tom, že můj motor prý zemře, budu jim jen dokola psát, jakou mám spotřebu, nájezd a no problem.
Pokud to někomu vadí, je to důkaz jeho argumentační nouze.
Cituješ AGC, to je zrovna ta firma, jejíž přestavby motorů H mají problémy, že? to že ji někdo autorizoval, nemá žádný vliv na to, že třeba neumí instalovat LPG.
hardcam "a vkladas do ust neco, co nikdo nerekl. Neznam duvod, proc to delas timto stylem, ale zkus jednat trochu ferove"
Lžeš, tvůj problém. Výše odpovídám mmvovi na jeho dotazy, dělám to pořád, i když už je dávno jasné, proč se se mnou hádá. Můj systém funguje pořád a skvěle, jiné systémy fungují jak kdy a píšou to jejich uživatelé.
"Nikoliv, ze s tim meli pocitat, ale melo jim to byt sdeleno a pokud pujdeme do detailu, pokud do neceho hodlam investovat 30 tisic, dost si o tom prectu a nejde si na netu nepovsimnout, ze se instalace provadi s VSR."
Tak to jsi těžce ujel, když si někdo koupí i30, není povinen hledat na netu zkušenosti s takovými detaily jako je značka LPG systému. Za prvé to H dlouho tajila, za druhé H dlouho vůbec nevěděla, jaké nastavení má použít. To je jasná odpověď na to, proč kecáš - běžný kupující neměl šanci zjistit, že mu H bude po dobu 5 let záruky při potížích měnit nastavení a při dalších potížích měnit díly v motoru.
Chápu tvé rozčilení, protože jsi pupeční šňůrou spojen s H. Dokonce obdivuji tvé schopnosti sehnat levné díly, dělej to prosím dál, ale přestavbu H ať obhajuje ten, komu najela bez potíží víc než ta moje.
Tvé PS: nehádám se, když bude majitel H představby v servisu jen jednou po 2500 km, tak bude jistě spokojen. Ovšem jen když mu po 2 letech neodejde motor, to chápeš. Že to není pravda, je fakt. Že jsou prohlídky LPG vestavby povinné po 20 000 km, je také holý fakt.
Pravda bolí, že?
Tak se nehádej - ty tvrdíš, že všechny motory jsou z bláta, já tvrdím, že za selhání konkrétního motoru může konkrétní přestavba nebo její nesprávné nastavení nebo prostě šlo o "páteční motor".
Promiň, ale strach majitelů továrních přestaveb je jejich problém, ne můj, a dokud se budou hádat o tom, že můj motor prý zemře, budu jim jen dokola psát, jakou mám spotřebu, nájezd a no problem.
Pokud to někomu vadí, je to důkaz jeho argumentační nouze.
Cituješ AGC, to je zrovna ta firma, jejíž přestavby motorů H mají problémy, že? to že ji někdo autorizoval, nemá žádný vliv na to, že třeba neumí instalovat LPG.
hardcam "a vkladas do ust neco, co nikdo nerekl. Neznam duvod, proc to delas timto stylem, ale zkus jednat trochu ferove"
Lžeš, tvůj problém. Výše odpovídám mmvovi na jeho dotazy, dělám to pořád, i když už je dávno jasné, proč se se mnou hádá. Můj systém funguje pořád a skvěle, jiné systémy fungují jak kdy a píšou to jejich uživatelé.
"Nikoliv, ze s tim meli pocitat, ale melo jim to byt sdeleno a pokud pujdeme do detailu, pokud do neceho hodlam investovat 30 tisic, dost si o tom prectu a nejde si na netu nepovsimnout, ze se instalace provadi s VSR."
Tak to jsi těžce ujel, když si někdo koupí i30, není povinen hledat na netu zkušenosti s takovými detaily jako je značka LPG systému. Za prvé to H dlouho tajila, za druhé H dlouho vůbec nevěděla, jaké nastavení má použít. To je jasná odpověď na to, proč kecáš - běžný kupující neměl šanci zjistit, že mu H bude po dobu 5 let záruky při potížích měnit nastavení a při dalších potížích měnit díly v motoru.
Chápu tvé rozčilení, protože jsi pupeční šňůrou spojen s H. Dokonce obdivuji tvé schopnosti sehnat levné díly, dělej to prosím dál, ale přestavbu H ať obhajuje ten, komu najela bez potíží víc než ta moje.
Tvé PS: nehádám se, když bude majitel H představby v servisu jen jednou po 2500 km, tak bude jistě spokojen. Ovšem jen když mu po 2 letech neodejde motor, to chápeš. Že to není pravda, je fakt. Že jsou prohlídky LPG vestavby povinné po 20 000 km, je také holý fakt.
Pravda bolí, že?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Reklama
Re: LPG
Ty to musis mit v zivote tezky.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
No, když si přečtu ty odpovědi od AGC, jsem rád, že tam ten přívstřik mám .
Zatím najeto za 2 měsíce 5tis., žádný problém, vše funguje jak má. Po doštelování po 2500 km vycházejí provozní náklady líp než na začátku. Teď cca 7l LPG a 1,5l N95 (celkem včetně studených startů, přívstřiku). A teď jsem dokonce po 500 km natankoval jen 30 l LPG, t.j. 6 l na sto. Provozní náklady vycházejí při cenách ONO u LPG a N95 jako ekvivalent 4,7 l N95 na sto. Po okreskách na 4. Předtím dlouhodobý průměr 7,3 l N95 na sto. Teď jezdím o poznání svižněji, nesleduji okamžitou spotřebu a jízda mě víc baví. Po dálnici jezdím 130-140 a ne 110-120 jako dřív. Spokojenost.
Zatím najeto za 2 měsíce 5tis., žádný problém, vše funguje jak má. Po doštelování po 2500 km vycházejí provozní náklady líp než na začátku. Teď cca 7l LPG a 1,5l N95 (celkem včetně studených startů, přívstřiku). A teď jsem dokonce po 500 km natankoval jen 30 l LPG, t.j. 6 l na sto. Provozní náklady vycházejí při cenách ONO u LPG a N95 jako ekvivalent 4,7 l N95 na sto. Po okreskách na 4. Předtím dlouhodobý průměr 7,3 l N95 na sto. Teď jezdím o poznání svižněji, nesleduji okamžitou spotřebu a jízda mě víc baví. Po dálnici jezdím 130-140 a ne 110-120 jako dřív. Spokojenost.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: LPG
Tak fajn, luboshak má najeto 5 tkm a je rád, že má AGC s přívstřikem. Uvádí další výhody přestavby, které v žádném případě nezpochybňuji. Jen bohužel když si vybral AGC, tak pokud nechce riskovat motor, musí obětovat benzín. H ladí mapy za pochodu a obtěžuje tím zákazníky. Nicméně hrůzy o omletých vačkách na předchozích stranách se týkají provedení a materiálu motoru - přímaz jistě nebude mít vliv na zničení vaček, ty jsou hodně daleko od ventilů To byl "páteční kus" auta a zatím to nikdo nevyvrátil.
Luboshak: ocením, když budeš psát další zkušenosti, jsou cenné pro všechny, kdo podlehli H masáži.
Hardcam: nemáš argument, proto děláš krok stranou. Je to průhledné.
Já argumenty mám, když jsem si bral leták, na který odkazuji níže, byla na všech pultech techniků v našem dealerství samolepka s textem "Mimo autorizovaný servis? Děkuji - nechci". Málem jsem se rozesmál, jak mi to připomnělo poutače VZP s hercem Pavlem Křížem a podobnou hláškou o změně pojišťovny s podepsáním smlouvy na ulici.
Tyhle primitivní triky působí jen na primitivní lidí. Pokud se bavíme jako ne úplní primitivové, tak H jen potvrzuje, že dává auta za dumpingové ceny a hojí se na servisu. Dobře jsem udělal, že jsem si H vybratl.
Na druhou stranu, k tvé "diskusi" o tom, že se H přestavba vyplatí, počítej se mnou - já jezdím za 7,5 litru LPG + 0,5 litru na starty, celkem tedy 100 km za 7,5*16,90 (to není nejlevnější plyn ONO, ale cena Shellu a Lukoilu) + 0,5 * 35,90 (ditto). ONO má ceny 15,90 a 34,50, ale i se "značkovým" palivem jedu za 126,75 + 17,95.
Ty jsi napsal 8 l plynu + 1,5 l benzínu, v tom nemáš starty, ale nevadí, jedeš o (8*16,90+1,5*35,90)/(7,5*16,90+0,5*35,90) dráž. V číslech je to 181,85/144,70, tj. jedeš o 25,7 % dráž než já.
Pravda bolí, že? Autorem výroku, že jsi LPG instaloval, abys ušetřil, a když tak vyměníš motor za 10 000 z Polska, jsi ty. Nechtěj, abych ho dohledal, protože to zvládne kterýkoli návštěvník, a nám začíná dlouhý vikend, hádat se můžeš leda s někým jiným.
Ještě důkazy, o které si pořád říkáš - tady jsou:
Leták H, kde se nepíše nic o nutnosti přívstřiku ani o nutnosti jezdit na štelování tak, jak se H učí nastavovat vlastní systém (a jak na zákaznících zkouší, co vydrží):
http://www.imghosting.cz/images/99h_letak.jpg
Na otázku, jak je který systém kvalitní - motor mi udělá stále stejnou maximálku na mém testovacím úseku, tp by s podpálenými ventily nezvládl...
Moje svíčky (na fotce jedna, ale všechny mají stejnou barvu i neměřitelné opotřebení) po 50 000 km, si můžeš prohlédnout na odkazu níže.
http://www.imghosting.cz/images/49h_svi50t.jpg
Jsem ochoten zajet k tobě, půjčit si měrku komprese, když mi slíbíš, že mi případně vyměníš indukčky, které se při protáčení motoru s odpojenými svíčkami zničí.
Na starších H se rády prorážely, když byly špatné kabely (někteří výrobci umí udělat indukčky věčné, jiní ne, u H se zatím ví, že odcházely, možná že nové už budou držet - moje zatím drží):
Doplňuji (předběhnu tvé "argumenty"), že leták si může každý vzít na svém H dealerství, ty ho máš určitě k dispozici. Nikde v celém textu se nepíše o přívstřiku, slova "kombinace obou paliv plynu a benzínu vám zajistí vyšší dojezd" je buď klamání spotřebitele, nebo se musí vykládat pouze jako to, že 2 nádrže jsou víc než jedna
Pořád nelituji, že jsem si vybral dobré auto, které je moderní a je nabízeno za fér cenu s tím, že kavky se nechají oškubat v servisu.
Za třetí a to je opravdu má prosba, abys nezapleveloval toto fórum: piš prosím, na co si mají zákazníci H dávat pozor, nebo kdy tvůj motor dosáhl nájezdu 50 000 km, v jakém stavu jsou svíčky, komprese atd.... až na úplný konec pak můžeš hanit cizí LPG systém.
Když už budeš chtít dělat krok stranou, vyvrať mi prosím to, že tvrdím: Fiaty a Hyundaie prodávané naším ofiko H dealerem jsou z fabriky (myslím slovenskou motorárnu Kia) zcela bez úprav a přestavují se až následně neptej se, proč si to myslím, já to vím
Pěkný a klidný víkend všem...
Luboshak: ocením, když budeš psát další zkušenosti, jsou cenné pro všechny, kdo podlehli H masáži.
Hardcam: nemáš argument, proto děláš krok stranou. Je to průhledné.
Já argumenty mám, když jsem si bral leták, na který odkazuji níže, byla na všech pultech techniků v našem dealerství samolepka s textem "Mimo autorizovaný servis? Děkuji - nechci". Málem jsem se rozesmál, jak mi to připomnělo poutače VZP s hercem Pavlem Křížem a podobnou hláškou o změně pojišťovny s podepsáním smlouvy na ulici.
Tyhle primitivní triky působí jen na primitivní lidí. Pokud se bavíme jako ne úplní primitivové, tak H jen potvrzuje, že dává auta za dumpingové ceny a hojí se na servisu. Dobře jsem udělal, že jsem si H vybratl.
Na druhou stranu, k tvé "diskusi" o tom, že se H přestavba vyplatí, počítej se mnou - já jezdím za 7,5 litru LPG + 0,5 litru na starty, celkem tedy 100 km za 7,5*16,90 (to není nejlevnější plyn ONO, ale cena Shellu a Lukoilu) + 0,5 * 35,90 (ditto). ONO má ceny 15,90 a 34,50, ale i se "značkovým" palivem jedu za 126,75 + 17,95.
Ty jsi napsal 8 l plynu + 1,5 l benzínu, v tom nemáš starty, ale nevadí, jedeš o (8*16,90+1,5*35,90)/(7,5*16,90+0,5*35,90) dráž. V číslech je to 181,85/144,70, tj. jedeš o 25,7 % dráž než já.
Pravda bolí, že? Autorem výroku, že jsi LPG instaloval, abys ušetřil, a když tak vyměníš motor za 10 000 z Polska, jsi ty. Nechtěj, abych ho dohledal, protože to zvládne kterýkoli návštěvník, a nám začíná dlouhý vikend, hádat se můžeš leda s někým jiným.
Ještě důkazy, o které si pořád říkáš - tady jsou:
Leták H, kde se nepíše nic o nutnosti přívstřiku ani o nutnosti jezdit na štelování tak, jak se H učí nastavovat vlastní systém (a jak na zákaznících zkouší, co vydrží):
http://www.imghosting.cz/images/99h_letak.jpg
Na otázku, jak je který systém kvalitní - motor mi udělá stále stejnou maximálku na mém testovacím úseku, tp by s podpálenými ventily nezvládl...
Moje svíčky (na fotce jedna, ale všechny mají stejnou barvu i neměřitelné opotřebení) po 50 000 km, si můžeš prohlédnout na odkazu níže.
http://www.imghosting.cz/images/49h_svi50t.jpg
Jsem ochoten zajet k tobě, půjčit si měrku komprese, když mi slíbíš, že mi případně vyměníš indukčky, které se při protáčení motoru s odpojenými svíčkami zničí.
Na starších H se rády prorážely, když byly špatné kabely (někteří výrobci umí udělat indukčky věčné, jiní ne, u H se zatím ví, že odcházely, možná že nové už budou držet - moje zatím drží):
Doplňuji (předběhnu tvé "argumenty"), že leták si může každý vzít na svém H dealerství, ty ho máš určitě k dispozici. Nikde v celém textu se nepíše o přívstřiku, slova "kombinace obou paliv plynu a benzínu vám zajistí vyšší dojezd" je buď klamání spotřebitele, nebo se musí vykládat pouze jako to, že 2 nádrže jsou víc než jedna
Pořád nelituji, že jsem si vybral dobré auto, které je moderní a je nabízeno za fér cenu s tím, že kavky se nechají oškubat v servisu.
Za třetí a to je opravdu má prosba, abys nezapleveloval toto fórum: piš prosím, na co si mají zákazníci H dávat pozor, nebo kdy tvůj motor dosáhl nájezdu 50 000 km, v jakém stavu jsou svíčky, komprese atd.... až na úplný konec pak můžeš hanit cizí LPG systém.
Když už budeš chtít dělat krok stranou, vyvrať mi prosím to, že tvrdím: Fiaty a Hyundaie prodávané naším ofiko H dealerem jsou z fabriky (myslím slovenskou motorárnu Kia) zcela bez úprav a přestavují se až následně neptej se, proč si to myslím, já to vím
Pěkný a klidný víkend všem...
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Nemam na ty toje zvasty cas ani naladu a predevsim nemam ve zvyku diskutovat stylem, ktery predvadis ty. Otravujes lidi, podsouvas jim neco, ceho se diskuse vubec netyka a jeste na to chces odpovedi. Jsi typickym pripadem sociopata, coz mas nejen napsany v podpisu, ale jeste to krasne demonstrujes.
Ze jsem psal o motoru z Polska je prosim te ve vztahu k jake pasazi teto diskuse? Ty uz nevis co driv, vid? Samozrejme, ze pokud by se vyskytl problem, ktery bych neopomijel i na tvem miste, jsem pripraven ho resit i jinym motorem. Ano, to jsem zde psal a vubec nikde to nepopiram, nebot, jak jsem jiz podotkl, zde o tom nebyl zadny naznak diskuse. Nerozumim teto pointe. Vubec ti nerozumim. A ani nechci.
Ze jsem psal o motoru z Polska je prosim te ve vztahu k jake pasazi teto diskuse? Ty uz nevis co driv, vid? Samozrejme, ze pokud by se vyskytl problem, ktery bych neopomijel i na tvem miste, jsem pripraven ho resit i jinym motorem. Ano, to jsem zde psal a vubec nikde to nepopiram, nebot, jak jsem jiz podotkl, zde o tom nebyl zadny naznak diskuse. Nerozumim teto pointe. Vubec ti nerozumim. A ani nechci.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Jojo Pavle,tak si to přiznej.Všici jste kreténi,jen Severtom je letadlo. Kluk má prostě nejlepčí věc na světě a všechno viděl všude byl...
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
to je mela kto si mohol mysliet, ze plynari sa tak rozhadaju
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: LPG
Prazska plynarenska vs. RWE
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
já když si přečtu diskuzi AGC tak bych si nafackoval, že sem se nechal u citroenu odbýt že při zástavbě příjdu o záruku, (a keci o dizajnu si prosím nechte od cesty , tak jak auto nejezdí na papíry, tak nejezdí ani na to jak vypadá) , jejich motory dle plynové firmy nemají problém s ventily na druhou stranu mě v přesvědčovali, že když na to daj 5 let záruku, tak to musejí mít vyzkoušené a musejí si stát za tím, že to motorům neuškodí (leda houno slavný soude)Luboshak píše:No, když si přečtu ty odpovědi od AGC, jsem rád, že tam ten přívstřik mám .
servertome, chtěl bych být na tvé straně, ale ty fakt mluvíš o koze a já o voze a to fakt zapojit do sebe nejde
jak jsem psal, pro někoho je modla 5 let záruka, a jinej si kupuje už s tím, že na záruku prdí a rejpe se v tom a montuje tam věci co tam mít externě nechce
můžu klidně do SZ poprosit o tvůrce tvé sestavy a nějaké parametry ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Omlouvám se, ale budu taky reagovatsevertom píše:
Na druhou stranu, k tvé "diskusi" o tom, že se H přestavba vyplatí, počítej se mnou - já jezdím za 7,5 litru LPG + 0,5 litru na starty, celkem tedy 100 km za 7,5*16,90 (to není nejlevnější plyn ONO, ale cena Shellu a Lukoilu) + 0,5 * 35,90 (ditto). ONO má ceny 15,90 a 34,50, ale i se "značkovým" palivem jedu za 126,75 + 17,95.
Ty jsi napsal 8 l plynu + 1,5 l benzínu, v tom nemáš starty, ale nevadí, jedeš o (8*16,90+1,5*35,90)/(7,5*16,90+0,5*35,90) dráž. V číslech je to 181,85/144,70, tj. jedeš o 25,7 % dráž než já.
1. Nechci se pouštět do diskuze na téma kvalita, záruka, opravy, apod. DĚKUJI... Plyn jsem do auta dal z čistě ekonomických důvodů a i když do auta vrtám, stále se pohybuji na hranici záruky, tudíž přestavba Hyundai. Pokud bude problém, řeším záruku, nejsem ovečka.
2. Dovolím si nesouhlasit s matematickým vyjádřením, sorry Harde, vyšlo to ještě o malinko hůř (30%). Beru to jako daň za to, že si vozíš zadek ve dvoulitruwoe Srovnávat spotřeby a náklady 1.4 a 2.0 je fakt úsměvné. Jak na tom jsou přívstřikáři s origo zástavbou a 1.4kovým motorem? Nemyslím, že by ten rozdíl k severtomovi byl tak markantní, a propos...
3. Dostal jsem se konečně k přesnějším výsledkům spotřeby (vyjížděl jsem skoro celou nádrž benzínu, hihi). Výsledky nejsou tak špatné - plyn průměr 7,7, benzín 0,9 l/100km. Vztaženo na ceny paliv od severtoma jezdím o tristních 12% dráž, se silnějším motorem a klidnějším spaním...
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
Re: LPG
No, 7,7 LPG a 0,9 N95, to ti to moc nepřivstřívává a jsi na tom prakticky stejně jako sevetom.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: LPG
Lukis: usmevne cim? Nezapomen, ze jsem 1.4 rtok mel, v ceedu a soubezne s i30 a proto vim, ze naklady byly uplne identicke a to i na spotrebnim materialu. Vsichni benzinaci totiz kupujeme ctyrlitrovy baleni a tak i ten rozdil 0,7 litru oleje se smaznul.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
úsměvné je to, že někdo předpokládá, že by 2litr jezdil se stejnou spotřebou jako 1.4ka:)
a to sem tím chtěl říctLuboshak píše:No, 7,7 LPG a 0,9 N95, to ti to moc nepřivstřívává a jsi na tom prakticky stejně jako sevetom.
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
Re: LPG
Uz se to tu resilo stokrat, nar. Coupe/Lantru 1.6-2.0
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
No ale já tím chtěl říct, že co se týče ochrany ventilů přívstřikem, tak jsi na tom prakticky stejně blbě jako severtom. Vzhledem k tomu, že ho máš nějak přiškrcený.lukis01 píše:úsměvné je to, že někdo předpokládá, že by 2litr jezdil se stejnou spotřebou jako 1.4ka:)
a to sem tím chtěl říctLuboshak píše:No, 7,7 LPG a 0,9 N95, to ti to moc nepřivstřívává a jsi na tom prakticky stejně jako sevetom.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno