Zahučení při zpátečce
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Zahučení při zpátečce
Při rozjiždění na zpátečku se mi čas od času stává jako by mi mírně zahučela spojka (či něco v motoru), v podstatě těsně před tím než se auto rozjede tak to zahučí, zdá se mi že čím pomaleji se rozjíždím tím je to větší, při rychlém rozjetí se to nestává.
Nezávisí to na natočení kol, atd. Při rozjíždění dopředu to nikdy nedělá, také v jiných autech jsem toto nepozoroval. Tohoto jevu jsem si všimnul od začátku (mám auto cca 2roky), zdá se mi že se to nezlepšuje ani nezhoršuje, jen se mi zdá že pokud rozjetí na zpátečku několikrát opakuji, tak se zahučení zkrátí a nebo zmizí, ale třeba další den je to to stejné, asi to zkusím reklamovat při příští garančce (Srpen).
Nezávisí to na natočení kol, atd. Při rozjíždění dopředu to nikdy nedělá, také v jiných autech jsem toto nepozoroval. Tohoto jevu jsem si všimnul od začátku (mám auto cca 2roky), zdá se mi že se to nezlepšuje ani nezhoršuje, jen se mi zdá že pokud rozjetí na zpátečku několikrát opakuji, tak se zahučení zkrátí a nebo zmizí, ale třeba další den je to to stejné, asi to zkusím reklamovat při příští garančce (Srpen).
Hyundai i20 1.4, comfort electric green
- Reklama
Re: Zahučení při zpátečce
Podle mě zahučí spojka, když ji při couvání podržíš, aby prokluzovala, hlavně pak při couvání do kopce. Postav se s autem čumákem z kopce dolů a zkus pomalu zacouvat. Myslím, že ten zvuk uslyšíš. Je možné, že ten projev při zahřátí spojky po několikerém rozjezdu zmizí..
† Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
Re: Zahučení při zpátečce
Máš pravdu je to přesně tak jak říkáš, je to spíše do kopce a po zahřátí to nedělá (proto jsem to ještě nereklamoval). No nicméně se považuji za zkušeného řidiče s nájezdem stovky tisíc km a různých autech (Kia Ceed, WV Golf, Octavia, Cotrocen C5) a jen u té i20 ta spojka zahučí...
Tak se právě ptám zda to někomu jinému dělá, pokdu jen mě tak asi něco není úplně OK.
Tak se právě ptám zda to někomu jinému dělá, pokdu jen mě tak asi něco není úplně OK.
Hyundai i20 1.4, comfort electric green
Re: Zahučení při zpátečce
Mne to robi tiez. Mam 37000km a vnimam to od zaciatku. Tiez neviem co to moze sposobovat. Pri rozjazde dopredu nikdy. Robi mi to pri zvysenej zatazi. Zatial to neriesim.
Re: Zahučení při zpátečce
Nevím jak vy ostatní, ale já neznám žádné auto, které by mělo na zpátečku
stejný zvuk, jako dopředu... Už jen to, že se v převodovce zatěžují jiné převody, některá
kola se točí opačným směrem atdatdatd. Dopředu má auto najety desítky nebo stovky tisíc
kilometrů a dozadu?? Spousta kol v převodovce má "sraženou" náběžnou hranu, také motor
a celá převodovka je "zvyklá", že se při rozjezdu dopředu natlačí v silentblocích k řidiči a ty
jsou tedy vymačkané jednostranně... ..a takových rozdílů jsou spousty!
Co na tom chcete řešit? Že má auto jiný zvuk než dopředu? Možná, že špatný je ten!
Mně v servise někdo povídat o "jiném" zvuku na zpátečku, tak mu odpovím, že "žádná automobilka
negarantuje zvuk vozu, že není normovaný na žádnou výšku, ale pouze na intenzitu..."
Zkuste jít po schodech normálně, pak pozpátku, nahrajte si zvuk a pak se divte, že to zní jinak...
stejný zvuk, jako dopředu... Už jen to, že se v převodovce zatěžují jiné převody, některá
kola se točí opačným směrem atdatdatd. Dopředu má auto najety desítky nebo stovky tisíc
kilometrů a dozadu?? Spousta kol v převodovce má "sraženou" náběžnou hranu, také motor
a celá převodovka je "zvyklá", že se při rozjezdu dopředu natlačí v silentblocích k řidiči a ty
jsou tedy vymačkané jednostranně... ..a takových rozdílů jsou spousty!
Co na tom chcete řešit? Že má auto jiný zvuk než dopředu? Možná, že špatný je ten!
Mně v servise někdo povídat o "jiném" zvuku na zpátečku, tak mu odpovím, že "žádná automobilka
negarantuje zvuk vozu, že není normovaný na žádnou výšku, ale pouze na intenzitu..."
Zkuste jít po schodech normálně, pak pozpátku, nahrajte si zvuk a pak se divte, že to zní jinak...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Zahučení při zpátečce
Poka, citaj pozorne.
1. Při rozjiždění na zpátečku (auto sa este nehybe, ziadne kola sa netocia)
2. Nicméně se považuji za zkušeného řidiče s nájezdem stovky tisíc km a různých autech (Kia Ceed,WV Golf, Octavia, Cotrocen C5) a jen u té i20 ta spojka zahučí...
1. Při rozjiždění na zpátečku (auto sa este nehybe, ziadne kola sa netocia)
2. Nicméně se považuji za zkušeného řidiče s nájezdem stovky tisíc km a různých autech (Kia Ceed,WV Golf, Octavia, Cotrocen C5) a jen u té i20 ta spojka zahučí...
Re: Zahučení při zpátečce
Tichtach, čítal som.
Kola v převodovce se začínají točit, když pouštíš spojku. Ten zvuk se ozývá, když pouštíš spojku.
Jsem tak daleko od problému? Silentbloky jsou PRUŽNÉ uložení motoru, to znamená, že se motor
(i se spojkou!) mírně nakloní při záběru motoru - při ROZJEZDU dozadu opačným směrem.
Nevím tedy jak vám, ale mně přijde pochopitelné, že zvuk i při ROZJEZDU dozadu má jiný zvuk.
Také mám pár kilometrů najeto, pokud budu počítat i vojnu s TatrouS3, tak letos začínám třicátou
profesionální sezónu za volantem... Jo, je možné, že už jsem starý a senilita ovládá mou mysl
natolik, že plácám nesmysly, které už moderní technologie dávno vyřešily a ani fyzikální zákony
už nejsou to, co bývaly.
Kola v převodovce se začínají točit, když pouštíš spojku. Ten zvuk se ozývá, když pouštíš spojku.
Jsem tak daleko od problému? Silentbloky jsou PRUŽNÉ uložení motoru, to znamená, že se motor
(i se spojkou!) mírně nakloní při záběru motoru - při ROZJEZDU dozadu opačným směrem.
Nevím tedy jak vám, ale mně přijde pochopitelné, že zvuk i při ROZJEZDU dozadu má jiný zvuk.
Také mám pár kilometrů najeto, pokud budu počítat i vojnu s TatrouS3, tak letos začínám třicátou
profesionální sezónu za volantem... Jo, je možné, že už jsem starý a senilita ovládá mou mysl
natolik, že plácám nesmysly, které už moderní technologie dávno vyřešily a ani fyzikální zákony
už nejsou to, co bývaly.
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 05 úno 2012, 14:22
Re: Zahučení při zpátečce
Mne robí to isté moja ix20.Pri púšťaní spojky na spiatočke,keď ešte nie je v plnom zábere niečo zahučí.Najviac keď cúvam do kopca,keď má vačšie zaťaženie.Keď som to povedal technikovi v servise,hneď vedel o tej závade a bez toho aby vôbec išiel so mnou aby to počul,ma objednal na opravu.Bol som normálne zaskočený,myslel som že to len zapíše a povie mi že je to v pohode.Takže 6.5. idem ráno auto zaviesť do servisu a poobede si ho pôjdem zobrať
ix20 1,4 CVVT Ice Blue Classic
Re: Zahučení při zpátečce
Zdravím dvackaře,
taky mi to hučelo při zpátečce, takže mi bylo jasný že je něco špatně se spojkou. Nevím jestli jsou ty zvuky stejné, ale byl to takový táhlý hučivý zvuk.
Zajel jsem na reklamaci a dostal jsem novou spojku. Prý jsem nebyl sám.
mám 1.4 rv. 2011
taky mi to hučelo při zpátečce, takže mi bylo jasný že je něco špatně se spojkou. Nevím jestli jsou ty zvuky stejné, ale byl to takový táhlý hučivý zvuk.
Zajel jsem na reklamaci a dostal jsem novou spojku. Prý jsem nebyl sám.
mám 1.4 rv. 2011
Re: Zahučení při zpátečce
ahoj f.e.d.a.s.,
určite nie si sám, kto má problém so spojkou. ja mám i20 a tiež mi ju menili. Presne ako sa tu píše - pri zábere spiatočky spojka zakvíli, zakňučí ako rezavé pánty. Menili spojku, aj ložisko a teraz je to ok. zadarmo, v záruke.
Toto je choroba všetkých H - i20 a 30. majitelia, dajte si na to pozor a neprešvihnite záruku. Hlučnú spojku musia servisy vymeniť, bez pardónu. je to spôsobené nepresnou výrobou spojky (čínska???). Tí šmejďáci v do áut montujú čo im príde na pás a keď je to vadné, menia to, ale vedia o tom roky a systémovo to nevyriešil. Problémy so spojkami trvajú stále.
Nechápem, ako mohol byť v rokoch 10 a 11 najkvalitnejšie auto roka. Asi si to u Nemcov kúpil.
určite nie si sám, kto má problém so spojkou. ja mám i20 a tiež mi ju menili. Presne ako sa tu píše - pri zábere spiatočky spojka zakvíli, zakňučí ako rezavé pánty. Menili spojku, aj ložisko a teraz je to ok. zadarmo, v záruke.
Toto je choroba všetkých H - i20 a 30. majitelia, dajte si na to pozor a neprešvihnite záruku. Hlučnú spojku musia servisy vymeniť, bez pardónu. je to spôsobené nepresnou výrobou spojky (čínska???). Tí šmejďáci v do áut montujú čo im príde na pás a keď je to vadné, menia to, ale vedia o tom roky a systémovo to nevyriešil. Problémy so spojkami trvajú stále.
Nechápem, ako mohol byť v rokoch 10 a 11 najkvalitnejšie auto roka. Asi si to u Nemcov kúpil.