Hyundai netrvá na přívstřiku, už jsem objednaný na montáž Flash Lube v autorizovaným servisu. Kdybych nebyl debil, tak si to tam nechám dát rovnou při montáži LPG.mmv píše: tak mlátíme tu povětšinou prázdnou slámu, jenom pár lidí tu dalo do placu pádné argumenty podpořené vlastní zkušeností s vysraným motorem, potažmo vlastní peněženkou, já tu teoretizuji, proč firma (AGC) trvá na přívstřiku a proč zbylá většina automobilek na tom netrvá. jiní se tu ohánějí svatozáří já jsem zatím spokojen, a tím jak mě to auto nebaví, tak jsem našel novej sport, jezdím styl "brzda provozu" a snažím se snížit tu ošklivou spotřebu
imho, už jste byli nafoukat letní směs ???
LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
- Reklama
Re: LPG
Venco souhlasím s tebou pokud flasch lube muže být a přívstřik ne tak je to super. Mám k tomu takový dotaz, kolik to žere toho přímazu, respektive jak často se to dolévá??Venca74 píše:Hyundai netrvá na přívstřiku, už jsem objednaný na montáž Flash Lube v autorizovaným servisu. Kdybych nebyl debil, tak si to tam nechám dát rovnou při montáži LPG.mmv píše: tak mlátíme tu povětšinou prázdnou slámu, jenom pár lidí tu dalo do placu pádné argumenty podpořené vlastní zkušeností s vysraným motorem, potažmo vlastní peněženkou, já tu teoretizuji, proč firma (AGC) trvá na přívstřiku a proč zbylá většina automobilek na tom netrvá. jiní se tu ohánějí svatozáří já jsem zatím spokojen, a tím jak mě to auto nebaví, tak jsem našel novej sport, jezdím styl "brzda provozu" a snažím se snížit tu ošklivou spotřebu
imho, už jste byli nafoukat letní směs ???
Diky za ifo
Re: LPG
U flash lube (podtlakový systém) mě znepokojila informace, že k přimazávání dochází pouze při volnoběžných otáčkách z důvodu podtlaku (v HL Propan mi technik tvrdil, že k přimazávání dochází pořád), poté bych volil raději vstřikovací systém (ke vstřikování dochází pouze při provozu na LPG) s rozdělovačem pro každý válec. V HL Propan chtějí za montáž tohoto systému něco přes pět tisíc. Mnohem víc se mi líbí systém Elektronik Valve Protector ( http://www.gaslube.cz/vozidlo ), kdy dochází ke vstřikování do LPG za filtrem, ale v můj neprospěch se to nemá rádo se vstřikovači Magic.
V rámci první technické kontroly mě chtěl technik STK vyhodit, že nemám v autě rezervu (já ji nevozím, místo ní mám sadu na opravu pneu. Za 19 let, jsem měl píchnutou pneu 2x a vždy jsem na to přišel doma). Prý když auto bylo rezervou vybaveno a je zapsána ve velkém tech. průkazu, jsem povinen jí vozit a musí být pevně přichycena (mám zkušenost se dvěma firmami, co provádí montáže LPG ale ani jedna neřešila pevné přichycení rezervy v zavazadlovém prostoru a je to prý jejich povinnost, dle sdělení technika STK).
V rámci první technické kontroly mě chtěl technik STK vyhodit, že nemám v autě rezervu (já ji nevozím, místo ní mám sadu na opravu pneu. Za 19 let, jsem měl píchnutou pneu 2x a vždy jsem na to přišel doma). Prý když auto bylo rezervou vybaveno a je zapsána ve velkém tech. průkazu, jsem povinen jí vozit a musí být pevně přichycena (mám zkušenost se dvěma firmami, co provádí montáže LPG ale ani jedna neřešila pevné přichycení rezervy v zavazadlovém prostoru a je to prý jejich povinnost, dle sdělení technika STK).
www.jirtik.estranky.cz
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
Re: LPG
Ahoj všem,dopředu se omlouvám za chybičky a hybe jelikož češtína není můj rodní jazyk.
Vlastním i30 1,4 trikolor plus, 8 / 2011.
V řijnu 2012 (22.000 t.km) namontoval plyn v autorizovanem servisu . (30t kč)
Byl sem naprosto spokojenej do začatku dubna,když sem uslišel cvakání motoru mezi dvěma rychlostima.
9.dubna zastavil v servisu a poprosil o diagnostiku.
Volali mi po 4 hod.že je michaní plynu a benzinu v naprostem pořadku ALE že je nutně vymenit
ventily.
Jeden stoji 1.300 kč x 16 = 20.800 Ta vyměna je v zaruce,takže nemusim platit,ale seřizovaní musim(kolem 700 kč) OK ,at to udělaji,aspoň budu mit nové. Poprosil o nahradní auto,a jemně
arogantnim spusobem mi bylo vysvetleno že žadne nemaji,až přišti tyden.
Za tyden volaji znova,že udelali ventily,ale cvakaní zustalo,respektive žadna změna.
Řekli mi že je ted na rozhodnuti dovozce co dál s autem. a že my zavolaji.
V pátek 19.4. sem se zastavil v servisu a ptal se co je s autem?
DIAGNOZA: ZAPEČENY KROUŽKY NA PISTECH
Co dál? Čekame na odpověd dovozce
Znovu se ptam na nahradní auto i na štěsti dostavam i40 1.7 dizel v automatu.full vybava.
Mala kompenzace za čekaní.
Bylo mi řečeno že je to kvuli špatnem benzinu ktery tankuju, a já naivně tankoval
jen na Shellu. Auto má najeto 32 t.km.
Má vubec benzin něco společniho s zapečnim pistama nebo je to plynem?
Sem s celého problemu jelen
Vlastním i30 1,4 trikolor plus, 8 / 2011.
V řijnu 2012 (22.000 t.km) namontoval plyn v autorizovanem servisu . (30t kč)
Byl sem naprosto spokojenej do začatku dubna,když sem uslišel cvakání motoru mezi dvěma rychlostima.
9.dubna zastavil v servisu a poprosil o diagnostiku.
Volali mi po 4 hod.že je michaní plynu a benzinu v naprostem pořadku ALE že je nutně vymenit
ventily.
Jeden stoji 1.300 kč x 16 = 20.800 Ta vyměna je v zaruce,takže nemusim platit,ale seřizovaní musim(kolem 700 kč) OK ,at to udělaji,aspoň budu mit nové. Poprosil o nahradní auto,a jemně
arogantnim spusobem mi bylo vysvetleno že žadne nemaji,až přišti tyden.
Za tyden volaji znova,že udelali ventily,ale cvakaní zustalo,respektive žadna změna.
Řekli mi že je ted na rozhodnuti dovozce co dál s autem. a že my zavolaji.
V pátek 19.4. sem se zastavil v servisu a ptal se co je s autem?
DIAGNOZA: ZAPEČENY KROUŽKY NA PISTECH
Co dál? Čekame na odpověd dovozce
Znovu se ptam na nahradní auto i na štěsti dostavam i40 1.7 dizel v automatu.full vybava.
Mala kompenzace za čekaní.
Bylo mi řečeno že je to kvuli špatnem benzinu ktery tankuju, a já naivně tankoval
jen na Shellu. Auto má najeto 32 t.km.
Má vubec benzin něco společniho s zapečnim pistama nebo je to plynem?
Sem s celého problemu jelen
i 30 trikolor plus 8/2011
MB W124 200 D 1988 youngtimer
MB W124 200 D 1988 youngtimer
Re: LPG
Vždy sem platil kartou.
Na diagnostiku sem šel z důvodu že mi se nezdala spotřeba plynu a benzinu v poměru 80 / 20 %
jelikož sem natankoval nekdy v ůnoru půl nadrže benzinu a ted je tam 1/4, a mezitm nějakych
15-20 plnych nadrži plynu,co neodpovida poměru 80/20.
Při žadaní o nahradní auto bylo dokonce navrhnuto at si vemu sve auto !!!!!
Ptal sem se :to mám zničit upně motor ? dostal sem odpoved NOOOOOOOO,jak chcete.
Na diagnostiku sem šel z důvodu že mi se nezdala spotřeba plynu a benzinu v poměru 80 / 20 %
jelikož sem natankoval nekdy v ůnoru půl nadrže benzinu a ted je tam 1/4, a mezitm nějakych
15-20 plnych nadrži plynu,co neodpovida poměru 80/20.
Při žadaní o nahradní auto bylo dokonce navrhnuto at si vemu sve auto !!!!!
Ptal sem se :to mám zničit upně motor ? dostal sem odpoved NOOOOOOOO,jak chcete.
i 30 trikolor plus 8/2011
MB W124 200 D 1988 youngtimer
MB W124 200 D 1988 youngtimer
Re: LPG
Já jsem do poruchy najel na LPG okolo 80 tis. km, tak to mám asi nějaký kvalitní motor
Otázkou je, co udělat pro to, aby to vydrželo (slimáčit se po silnici, přimazávat - názory se liší) ???
Nyní jezdím častěji na benzín (4x do práce na LPG, 1x na benzín), potřebuji, aby auto ještě rok sloužilo a při prodeji bylo ještě v pohodě. Četl jsem na fóru, že kdo jezdí po dálnici má mít diesel, kdo jezdí krátké vzdálenosti benzín. Denně jezdím 20 km tam a zpět po dálnici. Pro diesel je to krátká vzdálenost, proto jsem volil benzín (LPG). Příští auto bych chtěl zase na LPG, ale rozhodně ne od Hyundai, dám přednost značce, která má už nějaké roky s LPG zkušenosti.
Otázkou je, co udělat pro to, aby to vydrželo (slimáčit se po silnici, přimazávat - názory se liší) ???
Nyní jezdím častěji na benzín (4x do práce na LPG, 1x na benzín), potřebuji, aby auto ještě rok sloužilo a při prodeji bylo ještě v pohodě. Četl jsem na fóru, že kdo jezdí po dálnici má mít diesel, kdo jezdí krátké vzdálenosti benzín. Denně jezdím 20 km tam a zpět po dálnici. Pro diesel je to krátká vzdálenost, proto jsem volil benzín (LPG). Příští auto bych chtěl zase na LPG, ale rozhodně ne od Hyundai, dám přednost značce, která má už nějaké roky s LPG zkušenosti.
www.jirtik.estranky.cz
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
Re: LPG
Která značka má už nějaké roky s LPG zkušenosti??Bobisimo píše:Já jsem do poruchy najel na LPG okolo 80 tis. km, tak to mám asi nějaký kvalitní motor
Otázkou je, co udělat pro to, aby to vydrželo (slimáčit se po silnici, přimazávat - názory se liší) ???
Nyní jezdím častěji na benzín (4x do práce na LPG, 1x na benzín), potřebuji, aby auto ještě rok sloužilo a při prodeji bylo ještě v pohodě. Četl jsem na fóru, že kdo jezdí po dálnici má mít diesel, kdo jezdí krátké vzdálenosti benzín. Denně jezdím 20 km tam a zpět po dálnici. Pro diesel je to krátká vzdálenost, proto jsem volil benzín (LPG). Příští auto bych chtěl zase na LPG, ale rozhodně ne od Hyundai, dám přednost značce, která má už nějaké roky s LPG zkušenosti.
Re: LPG
Dle mého názoru jsou to třeba francouzská auta, již před dvaceti lety, kdy jsem tam začal jezdit, tak už měli bohatou síť čerpacích stanic LPG. To samé v Itálii, v jedné firmě, kde jsem pracoval se kupovali pouze fiaty na CNG. Osobně se domnívám, že když si koupím např. Citroena s atmosférickým motorem 1,6, tak dám v případě C4 Picasso téměř ty samé peníze, co jsem dal za i30 a motor neuženu, jak tady někdo psal. Mám takový pocit, že jenom na tomto fóru jsou již čtyři íčka, co mají problém s motorem, za který jsem musel hodně platit. A věřím, že je spousta dalších, kteří své problémy zde nesdělují a ani se jim nedivým, po přečtení některých diskuzí a vzájemného napadání. Představa, že po ujetí dalších 5 tis. km budu moci dělat znovu opravu motoru (viz. poslední případ, kdy se problém projevil již okolo najetých 10 tis. km, já už od opravy najel 5 tis. km) mě děsí a dalších cca 70 tis. Kč za opravu budu raději investovat do úvěru nového auta. To jsem v té opravě neměl výměnu ventilů (+ 20 tis. Kč), ale pouze jejich zabroušení.
www.jirtik.estranky.cz
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
Re: LPG
Byl jsem včera v Citroenu a chtěl jsem nové auto s LPG bylo mi řečeno zapoměňte. Jasně možnost je si ho tam dát individuálně ale co pak záruka??Bobisimo píše:Dle mého názoru jsou to třeba francouzská auta, již před dvaceti lety, kdy jsem tam začal jezdit, tak už měli bohatou síť čerpacích stanic LPG. To samé v Itálii, v jedné firmě, kde jsem pracoval se kupovali pouze fiaty na CNG. Osobně se domnívám, že když si koupím např. Citroena s atmosférickým motorem 1,6, tak dám v případě C4 Picasso téměř ty samé peníze, co jsem dal za i30 a motor neuženu, jak tady někdo psal. Mám takový pocit, že jenom na tomto fóru jsou již čtyři íčka, co mají problém s motorem, za který jsem musel hodně platit. A věřím, že je spousta dalších, kteří své problémy zde nesdělují a ani se jim nedivým, po přečtení některých diskuzí a vzájemného napadání. Představa, že po ujetí dalších 5 tis. km budu moci dělat znovu opravu motoru (viz. poslední případ, kdy se problém projevil již okolo najetých 10 tis. km, já už od opravy najel 5 tis. km) mě děsí a dalších cca 70 tis. Kč za opravu budu raději investovat do úvěru nového auta. To jsem v té opravě neměl výměnu ventilů (+ 20 tis. Kč), ale pouze jejich zabroušení.
Re: LPG
Presne toto som riešil. Ani megane, ani C4 sa nedá prestavať na LPG bez straty záruky. Preto som išiel do . Keď motor nevydrží, aspoň, že ho opravia v rámci záruky.
Nových i30 jazdí na LPG odhadom 500, % zničených vraj nie je velké.
Nových i30 jazdí na LPG odhadom 500, % zničených vraj nie je velké.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
To ze ty motory nevydrzi je jen dan za to ze mame levna auta, i kdyz ty japonske a korejske byli vzdy spise konstruovany vyhradne na benzin, ty evropske dostatecne dimenzovane na i na LPG. Takovy Renault-Dacia uz dnes nabizi LPG i s upravou motoru, lepsi ventily a sedla ventilu a Subaru to delalo drive taky ne ten jen primazava.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: LPG
Bobisimo
Nedám mi neopýtať sa, prečo si miesto drahej opravy nekúpil motor z havarovanej i30ky? Cena jazdeného motora je podstatne nižšia ako samotná oprava.
Nedám mi neopýtať sa, prečo si miesto drahej opravy nekúpil motor z havarovanej i30ky? Cena jazdeného motora je podstatne nižšia ako samotná oprava.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: LPG
Prošel jsem si fórum Citroenu http://citroeny.cz/forum/viewtopic.php? ... &start=105 , na problémy s ventily jsem tam nenarazil. Vždy jsem dělal individuální přestavbu na LPG bez záruky výrobce automobilu (Felicie, Mondeo MK II, Mondeo MK III, Getz, ono to tenkrát ani jinak nešlo vč. i30), ale až teprve u i30 se mi to těžce nevyplatilo. I kdyby to bylo v záruce a opravy hradil Hyundai, stejně bych se ho chtěl co nejdříve zbavit, protože auto má složit a né se s ním nervovat po servisech. Možná s nimi máte lepší zkušenosti, mě stačí ty se Spořilovem a Průhonicemi. Rozhonu-li se pro C4, po roce bych dal i LPG (holandský nebo italský systém).
Proč jsem nedal motor z havarované i30? Původní odhad na opravu byl 15 tis. Kč, až po rozebrání to začalo naskakovat. Jetý motor jsem stejně pod 20 tis. nenašel a k tomu výměna, sám bych to nezvládl (naposledy jsem měnil motory u Fiata 600D a Oltcita, cca 15 let zpět), možná bych se vešel do 35 tis. Kč, ale ta nejistota, jestli ten jiný motor bude OK? Hlavně bych měl pocit, že jezdím jak v Oltcitu, ke kterému jsem měl tenkrát 3 motory, ale velmi levně
Proč jsem nedal motor z havarované i30? Původní odhad na opravu byl 15 tis. Kč, až po rozebrání to začalo naskakovat. Jetý motor jsem stejně pod 20 tis. nenašel a k tomu výměna, sám bych to nezvládl (naposledy jsem měnil motory u Fiata 600D a Oltcita, cca 15 let zpět), možná bych se vešel do 35 tis. Kč, ale ta nejistota, jestli ten jiný motor bude OK? Hlavně bych měl pocit, že jezdím jak v Oltcitu, ke kterému jsem měl tenkrát 3 motory, ale velmi levně
www.jirtik.estranky.cz
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi
i30, 1,4, 2009 Nošovice, 80 kW, LPG prodáno
Mondeo 1,6 TDCi