Bouchání přední nápravy

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Odpovědět
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od mmv »

no, dnes už nepotřebuju vozit kočárek takže by sme to vrátili a vyměnili za povedenější ... třeba ... berlingo ??? :-D
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Reklama
 

Lukyndak
*
Příspěvky: 50
Registrován: 16 bře 2013, 00:53
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od Lukyndak »

dnes už hold je kvalitnější ty 15 let starý auta než ty uplně nový po pár tisíc kilometrech se hyundai ix20 a ix30 začínají rozpadat prostě nemají to but promyšlené nebo co ale prostě každej má stěmito auty i uplně novímy hrozný problémy (mrzí mě zrovna já píšu tak krutý názor na tyto nové vozy) ale stoho co čtu každej si jen stěžuje na tyto vozy je to škoda ale kdybych měl jmenovat tvrdé nárazy bylo tu i upadávání kol u více případů (stát se to může u více aut ale u hyundai je to asi rekordní ) furt něco odchází nevím ale zamyslete se jestli není správné zvážit tuhle koupi ( já mám auto z roku 1998 a musím uznat ano stáři auta mluvi za sebe ale žádný takový problém se mě netýká aspon zatím jo vlastně týká odešel mi tlumič :-D) tak jen se domě pustte a přesvědčtemě že nepíši pravdu docela bych to i ocenil :-) díky
Hyundai Lantra kombi 1.6 16V 84kw 1998
JoDo
**
Příspěvky: 173
Registrován: 15 dub 2013, 11:57
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od JoDo »

O tomhle jsem taky přemýšlel. Sem píše pár lidí, kteří mají problémy, objevili fóruma a nejsou líní napsat. Kde jsou ti ostatní? podle prodejů byjich mělo být podstatně víc, když už Hyundaj ohrožuje pozici Škodovky. Buď nemají problémy a nebo jsou líní napsat.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Uživatelský avatar
Shaman
*
Příspěvky: 39
Registrován: 26 lis 2012, 08:01

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od Shaman »

JoDo píše:O tomhle jsem taky přemýšlel. Sem píše pár lidí, kteří mají problémy, objevili fóruma a nejsou líní napsat. Kde jsou ti ostatní? podle prodejů byjich mělo být podstatně víc, když už Hyundaj ohrožuje pozici Škodovky. Buď nemají problémy a nebo jsou líní napsat.
Nemyslím si, že většina majitelů by byla líná napsat, ale o tomhle foru vůbec neví. Koupí auto a jezdí. Je-li problém, první cesta je servis, nebo neřeší. My tady jsme skupina lidí, co to auto berou jako něco víc, svého mazla, chce se o tom autě něco dovědět víc, vylepšit, inspirovat se, porovnávat s druhými. Někdo i zanadávat :) Možná se pletu. Představ si také dost početnou skupinu majitelů, kteří jsou důchodci, nebo ženy. Ale zase i s tou lenností to tak asi taky bude, když třeba založís nové vlákno, tak vidíš, jak ho během pár dní shlédlo 100 lidí, a napíše trak max 5 lidí.
IX20 1,4 CVVT Tricolor White
pepe pedro
**
Příspěvky: 426
Registrován: 13 dub 2011, 14:08
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od pepe pedro »

Lenivý ani nie.Len ked napíšem ,že mi nič neodskakuje a nebúcha tak ma niektorý považujú za blazna a diletanta :x A to máme najazdené 40000km a ideme na druhú garančku.Len tolko.Škoda sa tu hádat :D
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
skrabi
*
Příspěvky: 74
Registrován: 04 bře 2011, 11:30

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od skrabi »

Suhlasim s Pepem.
v lete budu 2 roky, zatial 26000 km a vsetko funguje ako ma, radost sa vozit ci uz vpredu, alebo vzadu.
Znovu sa rozhodovat pre nove auto na zaklade toho co ponuka a za kolko - tak IX20 :)
JoDo
**
Příspěvky: 173
Registrován: 15 dub 2013, 11:57
Bydliště: Havlíčkův Brod

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od JoDo »

Jo, s tou leností jsem to přepísk. Taky jsem to tady procházel, měl jsem cukání na něco reagovat, ale pak jsem řekl, nech toho, zatím o tom moc nevíš, tak buď zticha.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
JirN
**
Příspěvky: 213
Registrován: 07 led 2013, 14:51

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od JirN »

"Problem" je asi ve vlastnosti lidi ze stredoevropske panve, ze kdyz je nekdo spokojeny, tak to nevytrubuje do sveta, ale na druhe strane nadavat na vsechno umime neskutecne, v tomto smeru udelat z komara velblouda umime uzasne :mrgreen:.
Ted konkretne: Mam ix20 pouze par mesicu, najezdeno 3000km, ale jsem spokojeny - samozrejme v ramci ceny, za kterou jsem ji koupil. Jo, diry slyset o neco vice jak v jinych (hlavne starsich!) autech, ale neni to nic tak hroznyho, ze bych kvuli tomu se chtel zbavit auta. Zadni naprava mi neodskakuje a je jedno, jestli se voim sam nebo ve trech (jeste na Samare mi rekl servisak, ze tam je idealni mit v kufru stale pytel cementu a to auto ma potom nejuzasnejsi podvozek :-)). Dnes jsem prezul na letni, projel jsem se schvalne abych vyzkousel odskakovani a bouchani - a nic. proste pro mne jsou jizdni vlastnosti skvele.
Jsou veci, ktere se mi nelibi, resp. by mohly byt udelane lip: blbe nastaveni prevodu (na 1,4 benzin), na dalnici prilis vysoke otacky a vyssi spotreba (to je vsak trend poslednich let); prilisne vytvarovani svetel - nelze je poradne ocistit od vody, snehu, ledu (bohuzel, to je trend poslednich let, maji to tak skoro vsechna auta); svetla vepredu by mohly svitit o neco lip (ale da se s tim v pohode jezdit, ne moc aut za podobnou cenu ma znatelne lepsi svetla); zadni svetla maji dost bidny plast, popraskalo to na povrchu jak se namrzly led roztapel; ponekud horsi vyhled do vpredoboku kvuli sloupkum (to je taky bohuzel vseobecny trend); potrebuji vice prostoru na boku na otevreni dveri - to je dan za prostorove "vetsi" auto; atd, atd. Pro mne osobne je nejhorsi, ze si nemohu zatim plne zvyknout na praci s elektronickym plynem a "inteligenci" ridici jednotky - uvital bych ponekud tvrdsi plynovy pedal, s lepe odstupnovanym "pridavanim plynu" na zacatku, velice jemne, milimetrove zmacknuti na trojku mi dokaze zvednout okamzitou spotrebu ze 2 litru na 8-9, neni tam zadna "vule" jako na mechanickem, navic to reaguje, jak chce ridici jednotka, ne jak to chci ja. Toto je vsak muj osobni problem, prechod z mechanickeho plynu a otazka praxe - navic to moc jine neni ani u jinych autech. To jsou vsak vsechno veci, na ktere se da zvyknout a zvladnout a - jak jsem jinde psal, v teto cenove relaci tezko se da najit lepsi pomer cena/vykon jako ix20 Trikolor, neda se nalezt auto se stejnou vybavou s se stejnym mnozstvim kladnych vlastnosti a zaroven s max. stejnym mnozstvim zapornych vlastnosti - za stejnou nebo nizsi cenu.
Samozrejme, podle mych preferenci. Ty preference mame kazdy jine, co je dulezite pro mne, je zanedbatelne pro jineho a naopak, takze nekomu jinemu muze vyjit mnohem lepe napr. Thalia v minimalni vybave...
Uživatelský avatar
milda h
*****
Příspěvky: 1661
Registrován: 15 led 2012, 21:08
Bydliště: Vysočina NMnM

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od milda h »

Souhlasím s tím, že většina majitelů :hyu: -jů o fóru vůbec neví.Nejvíc se píše v sekci i30-tek. Kupují ji spíše mladší ročníky. I10 ai20 stejně jako naše ix-ko zase spíš střední a starší generace a pro řadu z nich už je počítač problém, tím spíše nějaké fórum.
Já se řadím tedy k tomu středu, proto jsem hledal něco vyššího a je mi jasné, že od podvozku nemohu čekat konford limuzímy. Kdyby to bylo tak měkké, tak odskáču v první zatáčce do polí. Je to vyšší, musí to být úměrně tvrdší. Jinak to rozhoupeš a hopsáš ze silnice, nebo převrátíš na bok. Mohlo být ledasco trošku jinak ku prospěchu věci, ale mnoho by se dalo i zkazit.
Takže s tím co mám zatím spokojenost. A životnost ukáže až čas.
Obrázek ix20 1.6 CVVT trikolor Cashmere Brown 12/2011
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od mmv »

ale no tak pánové, na přední ose MacPherson neni už cca 50 let co moc zlepšovat, tak proč to u našich aut bouchá jako by tam bylo něco v nepořádku ??? zemědělské vůle v silentblocích ?? nekvalitní tlumič ?? špatné rozvržení prvků osy?? ano, užitná cena vozidla může svádět k různým názorům že je třeba být shovívavý, ale proč z toho dělat bouchající (ťukající ... jako když se sypou brambory do bedýnky) záležitost ??? proč se na to soudruzi z výzkumného a vývojového centra v Rüsselsheimu na to nevys..prdli a nevobšlehli to někde od konkurence ??? nebo mi snad chcete říct, že většina dnešních nových vozů z důvodů úspor pár deka pryže mlátí ??? nebo že vyrobit přední tlumič který by eliminoval tyto nedostatky již nelze ??? ano, když se na to podíváme z úhlu managera automobilky, tak tlumič musí splňovat toto : velikost, barvu a hlavně nízkou cenu, však on si zákazník až mu dojde trpělivost koupí něco funkčního a hlavně za své... proč je toto třeba tolerovat ??? to fakt nechápu., Udělávat se nad fluidními tvary to mi fakt hlava nebere :-(
Jinak auto slouží jak má, že to vepředu mlátí víc jak felda s 300 tisícema nějak zatím neřeším, i když tu někdo onehdá asi správně (žejo franto) podotkl, že to co teď slabě klepe, bude za 5 let (třeba ne) mít za následek zhoršení pevnosti některých svárů a podvozkových i jiných skupin.
...OT: zadní osa je pro mě ten problém - jinak na zadní ose taky neni co vyvíjet a přesto jí tým odborníků v Rüsselsheimu vyvíjel, stejný systém jak přední tak zadní osy sdílí stovky modelů ...
ještě mimo... nevíte náhodou proč jeden a tentýž servis si u koncernových vw bere 490,- na hodinu a tentýž u :hyu: 570,- ??? že by byl :hyu: "asi dobrej oddíl, STS Chvojkovice Brod" ???

edit, miros :-) opraveno :-) ty taky naděláš :-) nula sem nula tam :-)
Naposledy upravil(a) mmv dne 02 kvě 2013, 13:29, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
skrabi
*
Příspěvky: 74
Registrován: 04 bře 2011, 11:30

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od skrabi »

MMV zase ty .... a stale dokola tie iste sracky ..... este Ta to bavi ??? Prosim Ta predaj to aj ked pod cenu a bez spamovat ine forum.
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od mmv »

:-) skrabi proč se do mně navážíš ?? napsal jsem snad něco co neni pravda ??? nebo jinak, napsal jsi snad něco hodnotného k tématu ??? jdi spamovat do škodawerke ju ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od airwaves »

No a čím jsi to tady obohatil ty? Na každé stránce a v každém tématu vyleješ tu samou negativní mantru. Proč? Já si myslím že se tady na nás vybíjíš místo servisního technika . Bojíš se jít reklamovat brambory,bláto a odskakování. Tak tu špínu leješ na nás. My ti nepomůžeme. My za tvoje neštěstí nemůžeme. Navíc si buď jist tím, že až přijedeš do servisu a technik zadá tvoji SPZ tak hned bude vědět co jsi zač a že jsi mmv z fora. Hned bude vědět jak s tebou naložit! Tak toho prosím tě nech, svůj názor jsi napsal kam si chtěl, na to je forum a už není třeba neustále ho opakovat. Nic to neřeší.
Kolik máš šířku zadních kotoučů? Já mám najeto 71000 km a mám na nich 9,47. To vypadá že auto přežijí. Teď jsem dělal jarní vyčištění zadních brzd.
Naposledy upravil(a) airwaves dne 01 kvě 2013, 21:15, celkem upraveno 1 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od mmv »

:-) pochybuju, že sem někdo ze servisu :hyu: chodí a už vůbec nevěřím, že bude někdo řešit nějakýho mmv , no a budeme si tu psát jak je dneska venku hezky (hnusně) ?? jestli vás obtěžuju, tak moje příspěvky nečtěte, nikdo vás k tomu nenutí , to že tu opakuju jedno a to samý je na bíledni, na druhou stranu tu neříkám nic, co by nebylo pravda, přední náprava bouchá jako na žádným z mých aut, ale zas mi to tolik nevadí , spíš se podivuju, že to nevadí nikomu z :hyu: nic víc, nic míň, někdo z vás tu dal odkaz na nějaký řešení z ciziny a tak jsem na něj reagoval, to že jsem nenapsal, že ty "angláni" sou hovada a ještě nepochopili co že si to pořídili to ještě klidně můžu napravit,
jinak je zvláštní že zrovna ty airwaves, kterej tu napsal spoustu zajímavých řešení, jsi zničeho nic přijal politiku pánů od koreje, totiž koupil jsem si nejskvělejší značku na světě a to mě k zjištění věci stačí,... mě ne
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
JirN
**
Příspěvky: 213
Registrován: 07 led 2013, 14:51

Re: Bouchání přední nápravy

Příspěvek od JirN »

mmv: Ty jsi fakt nepoucitelny. Vsimni si, ze tady nikdo, opakuji NIKDO nikdy nepsal, ze by mel auto (ix20) od "nejskvelejsi znacky na svete". Zato Ty si toto slovni spojeni tady ironicky (slabe receno) pouzil docela dost krat. Precti si sve prispevky z nadhledu a zjistis jednu zajimavou vec: TVOJE problemy S TVYM konkretnym kusem ix20 okamzite zevseobecnis (misto moje auto ma tyto problemy pises ix20 ma tyto problemy) a kdo nepritakava, ze on ma ty same problemy, tak ho povazujes za hovada, atd., ktery si (priblizne) vychvaluji to posrane auto do nebe a nechteji pripustit, ze to auto (ve vseobecnosti) ma obrovske problemy.
Ubezpecuji Te, ze vetsina lidi na foru, kteri mame ix20 a nemusime se stezovat na vsechno si uvedomujeme, ze nase auta maji nejake nedokonalosti, sem-tam nejake nedostatky, ale pro nas vysoko prevazuji vyhody a uzitna hodnota (pozitiva) nad negativami. Jasne, kazdy mame jine priority, jine osobni preference. Rozhodne vsak je tady hodne lidi, kteri nemaji Tvoje problemy, resp. nemaji je v takove mire, ze jim to prijde jako omezujici faktor vyuziti auta a ze na to proto musi nadavat. To vsak na druhe strane znamena i to, ze ne kazde auto ma tak vyrazne problemy, jako Tvoje ve Tvych ocich.
Konkretne Ti mohu rict, ze jedna z firemnich Fabii II, se kterym jsem jezdival mela na NEKTERYCH nerovnostech (a ne velkych dirach) mnohem horsi zvukove projevy, jak moje ix20 (taky na nekterych nerovnostech, ale jineho typu jak ta Fabie). Obe auta maji jedno spolecne - ne na kazde nerovnosti to boucha. To jenom na ilustraci, ze u kazdeho typu auta se muze kusove (i ve vetsim mnozstvi kusu) objevit rozdil v chovani, nejenom u Hyundai.
Uz jsem Ti psal, zajdi si do nekolika autosalonu :hyu:, vyzkousej si na stejne trase svoji ix20 a pujcenou predvadeci a pokud zjistis, ze maji ruzne vlastnosti, okamzite si chytni mechanika, projed se s nim a muzes jim tam svoje auto nechat v zarucne oprave. Pokud to delaji vsechna predvadeci auta, tak si zajdi taky do salonu jinych znacek, pujci si auta v podobne cenove relaci (samozrejme v podobne vybave) jako ix20 (Berlingo mezi nimi rozhodne nebude :D) a zjisti v cem jsou lepsi - ale taky v cem jsou horsi. A az potom odsuzuj vseobecne ix20. A mozna prijdes na to, ze SOUCASNA jina auta zase VE VSEOBECNOSTI az tak lepe jako ix20 nejsou. Bohuzel, u kazde znacky (v cenove relaci ix20) plati, ze stejny model dnes a rekneme 5-7 let nazad bude mit docela rozdil v kvalite (hlavne dlouhodobe) dilu a rozhodne ne ve prospech tech novejsich...
Takze si muzes koupit za podobnou cenu jako ix20 napr. Dacii Logana (abys mel misto na kocarek), mozna nebude tak bouchat predni naprava a odskakovat zadni. A prece si tu Dacii nekoupis (nekoupils'). Proc asi???
Odpovědět

Zpět na „ix20“