new S/F
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: new S/F
Tudle je ted nejaka recenze a fotky, no je to mazec, kdybych si nekoupil pred rokem Outlandera tak bych se o to auto vazne zajimal. recenze nove SF
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: new S/F
dajte si www.hyundai.sk a tam si mozete uz aj nakofigurovat...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: new S/F
Nevím, jestli jsem se pochlubil, ale otec přítelkyně už má nové Santa Fe asi měsíc doma. Je to 2.2 CRDi 197PS s automatem a v plné palbě Už jsem s ním párkrát jel a dnes se mi podařilo natočit i video, jak takovej kolos zrychluje. Tak zde máte video zrychlení z 0 až na Top Speed, jak u mě již bývá zvykem Bohužel to auto má při 190 km/h omezovač a k tomu ještě dost pršelo
http://youtu.be/5YuUhElxr2E
http://youtu.be/5YuUhElxr2E
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: new S/F
Nemáte někdo zkušenost s automaty u Hyundaie? Otec mé přítelkyně dost nadává na ten automat v novém Santa Fe. A já mu musím dát za pravdu. Při normální jízdě motor občas zbytečně vytáčí, klidně i k 3000 rpm. Ale hlavně dost často nechává měnič prokluzovat. Otáčky pořád lítaj, třeba z 1500 najednou vylítnou klidně i na 2500 a tam je drží. Ta jízda s tím automatem je sice pohodlná, ale je to dost nepříjemné, prostě nemáte pocit, že jste s motorem propojeny, je to dost nepříjemné. Při tom automat v Lancii Delta, nebo Peugeotu 407 řadí normálně, nenechává měnič zbytečně prokluzovat. Spíš si radši podřadí, tady ne a ve většině případů by si člověk ani nepodřadil. Už se volalo i do servisu a zkusí něco vyzjistit. Snad je to jen při zájezdu auta. Jinak jim to vrátí a nechá si to samé, jen s manuálem.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: new S/F
Paradni videa mas na YT, smula s tim automatem, snad se to vyresi, jinak jede pekne. a ve 190 neni omezovac, to je jen odpor vzduchu proti skrini vetsi nez vykon k jeho prekonani Na tve i30 jde videt ze aerodynamika umoznuje tvemu autu slusne zrychlovat i ve vyssich rychlostech, moc se mi na ni libi jak se zene do otacek.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: new S/F
Tak se to nevyřešilo. Auto jim tam nechá a vezme nové s manuálem. Ale neříkejte mi, že nejde upravit soft, aby nenechával zbytečně prokluzovat měnič, ale aby ho uzamkl a využíval sílu motoru. Vždyť to má 436Nm od 1800 rpm.
Amalfi. Omezovač to na těch 190 má. Po skončení videa jsem jel ještě jednou, ale z kopce a tam už to bylo opravdu hodně cítit, když ve 190 km/h to auto přestalo zrychlovat.
Amalfi. Omezovač to na těch 190 má. Po skončení videa jsem jel ještě jednou, ale z kopce a tam už to bylo opravdu hodně cítit, když ve 190 km/h to auto přestalo zrychlovat.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: new S/F
to jako ta převodovka nebyla vadná, ale tak se chová normálně?
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: new S/F
Prý je to normální chování. Ale takhle blbej automat jsem ještě neviděl.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: new S/F
podle toho jak si to popisoval, tak bych ten automat taky nechtěl ani omylem otec mého známého má taky nové SF 2.2crdi s automatem, tak se ho poptám jak je spokojený
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: new S/F
Zdravim,
mam SF 2,2 CRDi uz 10 mesiacov, zatial cca 26 tisic km.
Ten obmedzovac pri 190 to urcite ma, viac raz som isiel krizom cez Nemecko, jasne citit, kedy motor prestane reagovat na pedal, aj ked ma pedal este rezervu. Pri 190 na tachometri to robi cca 182 km/h v reale.
Automat - nemam velke skusenosti s inymi automatmi, takze tazko budem hodnotit. Iste je, ze si na to treba zvyknut a vediet s pedalom citlivo hybat. Ale pocit, ze auto obcas nepreradi/nepodradi vtedy, kedy by som chcel, obcas mam.
Mna najviac trapi spotreba. Od zaciatku si pisem km a natankovane litre, realna spotreba je o 0,5-0,6 litra vyssia ako ukazovatel (to je asi pri vsetkych autach rovnako).
K 8 litrom sa realne priblizim pri velmi kludnej jazde max. do 100km/h, pri predpisovych 130 km/h som realne na 9 litroch, pri "normalnej" po dialnici (140 km/h) cca 9,5 litra a v meste realne na 10-10,5 litra.
Zda sa mi to byt prilis a velmi dufam, ze sa to po prvej vymene oleja v januari trochu upravi.
mam SF 2,2 CRDi uz 10 mesiacov, zatial cca 26 tisic km.
Ten obmedzovac pri 190 to urcite ma, viac raz som isiel krizom cez Nemecko, jasne citit, kedy motor prestane reagovat na pedal, aj ked ma pedal este rezervu. Pri 190 na tachometri to robi cca 182 km/h v reale.
Automat - nemam velke skusenosti s inymi automatmi, takze tazko budem hodnotit. Iste je, ze si na to treba zvyknut a vediet s pedalom citlivo hybat. Ale pocit, ze auto obcas nepreradi/nepodradi vtedy, kedy by som chcel, obcas mam.
Mna najviac trapi spotreba. Od zaciatku si pisem km a natankovane litre, realna spotreba je o 0,5-0,6 litra vyssia ako ukazovatel (to je asi pri vsetkych autach rovnako).
K 8 litrom sa realne priblizim pri velmi kludnej jazde max. do 100km/h, pri predpisovych 130 km/h som realne na 9 litroch, pri "normalnej" po dialnici (140 km/h) cca 9,5 litra a v meste realne na 10-10,5 litra.
Zda sa mi to byt prilis a velmi dufam, ze sa to po prvej vymene oleja v januari trochu upravi.
Santa Fe 2,2 CRDi 4x4 6AT 01/2013
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: new S/F
Ad automat. Všechny moderní automaty se učí jízdní styl. Pokud řidič nejezdí zrovna plynule, tak se to převodovka naučí a občas se díky tomu chová jak v podnapilém stavu . Jestliže tedy řidič jezdí stylem "kdykoliv se dá očekávát, že na to šlápnu a budu chtít výkon okamžitě k dispozici" převodovka se neustále snaží být na to připravená. Tím, že si analyzuje nejen polohu pedálu akcelátoru, ale i aktuální otáčky, rychlost, zařazený převod.... tak jí z toho občas vyleze pěkná "blbost", jako třeba Tebou popisované nelogické přeřazování, prokluz měniče atd. Prostě to není naladěné na dynamickou jízdu.
Ad spotřeba. diesely jsou pověstné předlouhým "záběhem". Tyhle motory si sedají klidně i 50.000 km, pak ovšem přijde výrazný pokles spotřeby. Čímž není řečeno, že u Tvého auta to nemůže nastat dříve, ale průměr je mnou zmíněná cifra.
Ad spotřeba. diesely jsou pověstné předlouhým "záběhem". Tyhle motory si sedají klidně i 50.000 km, pak ovšem přijde výrazný pokles spotřeby. Čímž není řečeno, že u Tvého auta to nemůže nastat dříve, ale průměr je mnou zmíněná cifra.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate