Chasnik píše:majlo, ale ta záležitost přece nejde ukončit výrokem "je to špatně, je to tak" a šmytec. Kde je řešení problému? Prodejce a servis jsou součástí značky a přístup ve stylu "my s tím nic nezmůžeme, běžte si s tím třeba do Nošovic" je na dvě věci.
Zákazník je majitelem nového vozidla a s problémem se obrátí na autorizovaný servis. Tam ho takto nemůžou odbýt. A nejedná se o subjektivní vnímání vady typu ten nárazník je červenější než blatník nebo to auto je moc hlučné. Toto je objektivně vada, nikdo neví, jak se může prohloubit - co když to někde za jízdy uletí a někoho to zraní?!
Servis to musí řešit, ubezpečit zákazníka, že záležitost řeší s výrobcem/importérem (a samozřejmě nesmí při tom lhát, on skutečně musí tlačit na výrobce, aby s tím něco dělal a nenechal tu záležitost u ledu), zákazík potřebuje vědět, že se v té věci něco děje, i když to třeba nelze vyřešit na počkání.
Jasně, lišty jsou z nevhodného materiálu. A tím to jako pro Hyundai končí? Zákazníku, jezdi si s něčím, co se ti hýbe na střeše, nás to netankuje, protože u nás na to nebyl vytvořen standardizovaný operační postup?!?
Já mám sice Peugeota,ale úplně stejné chování.Zatéká mi mezi podběhem a prahem a to že tam stojí voda,kamínky a bláto vůbe nevadí.Auto je tak prostě konstruováno a nic s tím nejde dělat.Oficiální stanovisko:- pronikání vody a nečistot je dáno konstrukčním řešením tohoto modelu.Doporučení: montáž př.zástěrek,které by mohly zabránit pronikání nečistot-ale za svoje peníze
Původně měla bít ix20,ale nakonec je nová Fluence 1.6,Dynamique a ještě mám doma novou i30 combi