Výroba ochraného krytu pod motor
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Cez vikend som teda urobil operaciu "kryt motora"
takto to vyzera s odmontovanym krytom, smer jazdy je dole
povodny kryt motora, je to skor maly spojler, drzi na 5 sroboch - 3 vpredu a dva po strane, pohlad je zhora, smer jady hore
kryt motora ala Mexican.. potreboval som:
- 1x1 meter pozinkovaneho plechu - hlinik by bol ale lepsi
- izolacnu tu.. ehm.. vec co sa dava za radiatory - 3mm polistyrenu potiahnute hlinikovou foliou, prichytene je to obojstrannou lep paskou TESA
namontovane... pridal som este jednu dieru dozadu - v napravnici bola diera, cez ktoru som to prestrcil a utiahol.. na fotke je to taky svetly a leskly srob, teda celkovo to drzi na 6 sroboch, optimalne by bolo sedem, ale nenasiel som nic ineho kam by som to mohol dat
Kryt teraz zakryva kompletne motor - az za predne kolesa, ked plech trochu zvetra, natriem ho aby to nevyzeralo ako Accent Scout
Co ocakavam od krytu:
- menej sa bude spinit motor
- ochrana pred mensim poskodenim
- motor bude snac chladnut pomalsie, resp rychlejsie sa zohreje
- mensi odpor vzduchu, teda mozno nejaka ta 0,00005 litra na 100 uspora
coho sa trochu obavam
- prehrievanie motora
- rezonovanie plechu
dneska cestujem do brna tak to vyskusam
takto to vyzera s odmontovanym krytom, smer jazdy je dole
povodny kryt motora, je to skor maly spojler, drzi na 5 sroboch - 3 vpredu a dva po strane, pohlad je zhora, smer jady hore
kryt motora ala Mexican.. potreboval som:
- 1x1 meter pozinkovaneho plechu - hlinik by bol ale lepsi
- izolacnu tu.. ehm.. vec co sa dava za radiatory - 3mm polistyrenu potiahnute hlinikovou foliou, prichytene je to obojstrannou lep paskou TESA
namontovane... pridal som este jednu dieru dozadu - v napravnici bola diera, cez ktoru som to prestrcil a utiahol.. na fotke je to taky svetly a leskly srob, teda celkovo to drzi na 6 sroboch, optimalne by bolo sedem, ale nenasiel som nic ineho kam by som to mohol dat
Kryt teraz zakryva kompletne motor - az za predne kolesa, ked plech trochu zvetra, natriem ho aby to nevyzeralo ako Accent Scout
Co ocakavam od krytu:
- menej sa bude spinit motor
- ochrana pred mensim poskodenim
- motor bude snac chladnut pomalsie, resp rychlejsie sa zohreje
- mensi odpor vzduchu, teda mozno nejaka ta 0,00005 litra na 100 uspora
coho sa trochu obavam
- prehrievanie motora
- rezonovanie plechu
dneska cestujem do brna tak to vyskusam
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
- Romanko999
- **
- Příspěvky: 186
- Registrován: 08 úno 2008, 00:56
- Bydliště: Banska Bystrica - SK
- Kontaktovat uživatele:
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Romanko999: motor sa neprehrieva aani to nerezonuje.. olejova vana sa tiez neprehrieva
palčo jj, na zimu to tam budem mavat, v lete budem alternovat s povodnym.. ta folia je zo strany motoru - aby sa teplo odrazalo do motoroveho priestoru. odspodu je zatial holy plech
palčo jj, na zimu to tam budem mavat, v lete budem alternovat s povodnym.. ta folia je zo strany motoru - aby sa teplo odrazalo do motoroveho priestoru. odspodu je zatial holy plech
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
To vypadá opravdu dobře, určitě si ten kryt udělám taky a přehřívání motoru bych se nebál. U Primery i Renaulta byl kryt pod motorem od výrobce a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by se motor přehřál. Ani v horkých letních dnech. Ale udělám to z hliníku, přece jen je lehčí a líp se s ním pracuje. ( teda jestli ho někde seženu )
.............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
.............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
kdy budeš mít auto? ve středu budu večer kolem 7-8 v praze že bychom mohli dát kafe na benzinceVilda píše:To vypadá opravdu dobře, určitě si ten kryt udělám taky a přehřívání motoru bych se nebál. U Primery i Renaulta byl kryt pod motorem od výrobce a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by se motor přehřál. Ani v horkých letních dnech. Ale udělám to z hliníku, přece jen je lehčí a líp se s ním pracuje. ( teda jestli ho někde seženu )
.............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
mno.. hlinik je lepsi.. problem je ze plat 0,88mm o rozmere 1x2m stoji cca 750 Sk (cez 600 Kc) a to sa mi nechcelo investovat, doma sme mali pozink a tak to bolo z pozinku. Tym prehrievanim som myslel olejovu vanu, ale presiel som cca 240 km aj s horskym priesmykom a slo to vyborne, na kopci som to skusal a bolo to v pohodeVilda píše:To vypadá opravdu dobře, určitě si ten kryt udělám taky a přehřívání motoru bych se nebál. U Primery i Renaulta byl kryt pod motorem od výrobce a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by se motor přehřál. Ani v horkých letních dnech. Ale udělám to z hliníku, přece jen je lehčí a líp se s ním pracuje. ( teda jestli ho někde seženu )
.............................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
spodny kryt motora
Chcem sa opytat ci ma niekto skusenosti so spodnym krytom motora na accent kolko to stoji a ci je zlozita montaz ?
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: spodny kryt motora
.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Výroba ochraného krytu pod motor
Přesunul jsem a udělal nové téma, když už to má Mexican i s fotkami
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Výroba ochraného krytu pod motor
na vasom mieste pani,by som to dal z hliniku(1-2mm) s eventualnymi prelismi kvoli zvyseniu tuhosti a odolnosti voci vibraciam a urcite by som tam nedaval tu polystyrenovu izolacnu foliu-to sa tam akurat moze roztopit a spravit problem. Ked bude holy plech,tak teplo salanim prejde aj do plechu a v lete bude chladit,v zime naopak zadrzi prudiaci vzduch pod autom a nebude tak ochladzovat.Tiez to mam zakryte,i ked hlavne z ineho ucelu a je to super vecicka,bez toho sa citim ako nahy.... a motorovy priestor ostava pekne v cistote(to je uz len bonus)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba ochraného krytu pod motor
oltcitak mam to tak skoro 5 rokov a cca 120 000km. polystyren som uz raz menil (nejaka macka / nieco ine to roztrhala). inak ziadne dalsie naklady / komplikacie tam neboli
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Výroba ochraného krytu pod motor
hups trosku stary topic,nevsimol som si.....ale aj tak ten polystyren by som tam nedal......
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba ochraného krytu pod motor
ked to auto ma zhoriet, nech to zhori vo velkom style
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023