Zavady / problemy / kvalita TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 197
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od Melda »

Tak ve čtvrtek můj Tucson zastávkoval a skončil na podvalníku. Po hladkém příjezdu do práce, jsem z ní už neodjel. Auto nechtělo chytit, ani když jsem ho prosil. První pokus o start - nic. Druhý pokus - blaf. Třetí pokus blaf,blaf,blaf. (Mám CRDI 103 kW). Byl zaseklý EGR ventil. Demontáž ventilu a montáž cca 9h. + víkendové máčení v dekarbonizátoru. Ještě si tak říkám, kdy mě asi opustí po sedmi letech původní baterka.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Ahoj Meldo, to se mně stalo loni v zimě! Už jsem to tu psal a pak i odešla i baterie, protože si myslím, že tím nekonečným startováním a i v servusu jí dala pokouřit ale už dnes vím co a jak. :)
Jak ho vyčistíš nebo zaslepíš, tak zase budeš mít pokoj. :D
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
nerud68
*
Příspěvky: 19
Registrován: 09 pro 2008, 20:47

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od nerud68 »

Vděčné téma,EGR ventil.To samé jsem měl minulý týden.Motor chytil a hned umřel.Další start OK a jelo se.To se mě stalo 2x za týden.Napadlo mě vyměnit vzduch.filtr a jelikož mi chybělo 1500 km do výměny palivového filtru napadlo mě i tohle.Vyměněno a za dva dny jsem stejně zůstal stát na silnici.V Hyundai mě hned cpali do nového čerpadla,vstřiků atd.,prý tak 80000kč.Nejsem blázen,byl jsem se jen zeptat co by to mohlo být.Nakonec pomohl švagr automechanik.Vše vyčistil a motor jde jak pila.Baterka mě umřela už loni,stejně jako žhavící svíčky.Najeto mám jen 90tis.km.čau pánové
TUCSON 2,0 CRDi,VGT,103 KW
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od FORD »

Pánové,jsou to jen stroje tak po nich nechtějme všemožné a zadarmo jako po lidech...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Uživatelský avatar
kopir
Moderátor
Příspěvky: 207
Registrován: 22 črc 2006, 16:40
Bydliště: Senica-SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od kopir »

Zdar páni
Chcem kupit tucsona diesel 4x4 na co mam pri kupe najviac pozerat, co sa tam najviac opotrebovava ? Samozrejme co viem pokukam, ale predsa len s tucsonom nemam skusenost.
Obrázek
Chrysler pt cruiser 2,0 16V
Hyundai Lantra combi 1,6 16V GLS G4CR/84kw-predané
Hyundai Lantra 1,5 GLSi -predané
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od FORD »

Kopire,
je to auto jako každé jiné takže musí fungovat veškerá elektroinstalace a z mechanických částí dost trpí spojka ale to je u všech 4x4 tohoto typu...
Auto musí fungovat jako celek ale hodně záleží kolik chceš investovat a od toho se většinou promítá kvalita prodaného vozidla...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
rotor
*
Příspěvky: 21
Registrován: 18 říj 2010, 12:40

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od rotor »

Taky jsem měl problém s EGR ventilem. Začal svítit check motoru a v servisu po diagnostice mě řekli , že je zaseklý tento ventil. Nějak to vyčistili a funguje to ok. Jen nevím kde to je abych to příště zkusil sám . Platil jsem totiž docela dost . Nemáte někdo fotku kde ten EGR ventil je ???
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od FORD »

To rotor,
čištěni EGR ventilu není až tak ůplně jednoduché a chce to trochu znát-neodborné čištění ho do roka odrovná...
Ventil je pod vrchním krytem nad sběrným výfukovým svodům...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Mirek B
*
Příspěvky: 68
Registrován: 07 zář 2008, 14:00

stržený šestihran na svíčce (16)

Příspěvek od Mirek B »

Zdravím
včera se mému mechanikovy stala nepříjemná věc - při výměně svíček jedna ze třech nešla povolit až se při různých pokusech o povolování ohlodal šestihran na svíčce ,nemáte nějakou radu jak svíčku povolit zhora pomocí nějakého přípravku nebo nástrčného klíče na stržené matice... mám dělat příští týden rozvody tak mě řekl že jinak se musí kvůli tomu sundat hlava....ale já bych to raděj skusil zhora.
díky za kaźdou radu Mirek
Hyundai I30 1,4 LPG 2010 černý
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: stržený šestihran na svíčce (16)

Příspěvek od 69pavel »

to je tak kdyz se to dorvava na fest a nedodrzi se spravne dotazeni
Naposledy upravil(a) 69pavel dne 13 čer 2013, 19:39, celkem upraveno 1 x.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Peko
*
Příspěvky: 97
Registrován: 01 říj 2006, 18:54

Re: stržený šestihran na svíčce (16)

Příspěvek od Peko »

Naposledy upravil(a) Peko dne 31 kvě 2013, 20:01, celkem upraveno 1 x.
Mirek B
*
Příspěvky: 68
Registrován: 07 zář 2008, 14:00

Re: stržený šestihran na svíčce (16)

Příspěvek od Mirek B »

díky- už jsme něco podobného objednali (musí se to trochu upravit na svíčku ....) -uvidím jak to dopadne
Hyundai I30 1,4 LPG 2010 černý
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Peko
*
Příspěvky: 97
Registrován: 01 říj 2006, 18:54

Re: stržený šestihran na svíčce (16)

Příspěvek od Peko »

ešte kúp ničo tákéto http://www.damoslovakia.sk/sortiment/he ... uvolnovac/ a poriadne nastriekaj tú sviečku pred povoľovaním.
HavlisOlda
Příspěvky: 5
Registrován: 31 říj 2011, 11:31
Bydliště: Tisá

Pískání v mtorovém prostoru

Příspěvek od HavlisOlda »

Pískání v Motorovém prostoru

Zdravím všechny začínám být znepokojen při jízdě se z motoru ozývají divné zvuky jako setrvačník u malého autíčka.Zvuk je úměrný sešlápnutí plynovému pedálu a s ním se zvyšuje nevím zatím co by ho mohlo dělat ale nejvíc je slyšet po startu a následné jízdě při zahřátí sice ustupuje intensita ale nadále je slyšet, je uplně jedno jestli šlapu na plyn nebo jedu ekonomicky znepokojuje mě to a tak se ptám jestli někdo má stejné zkušenosti.Díky za každý tip nebo názor.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Pískání v mtorovém prostoru

Příspěvek od Richard555 »

že by turbo? mění se pískot přesně podle zvyšujících otáček, nebo má jakoby zpoždění? pokud je to přesně s otáčkama, mohlo by to být i ložisko na nějaké kladce, v rozvodech či řemenu alternátoru ev. i altrernátor, ale asi by to měl někdo slyšet..... pokud to má jakoby zpoždění a píská to podobně jako zubařská vrtačka nejspíš půjde o turbo....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“