nebudu to tady rozepisovat,ale zeptam se te,delals jsi nekdy do problematiky vydejnich stojanu a jak pracujou,pokud ne tak si to nejdriv zjisti a potom pis,pak treba zjistis jak je to s cerpadlem na stojanu u LPG,jinak je to debata o nicem a jen zopakuji ze nadrz neni nafukovaci a pokud ma nadrz objem 38l tak vic proste do ni nedostanes leda ze by LPG bylo plynne coz neni-je kapalne.pilotzz píše:Jak může připisovat litry, když žádné litry netečou? Stojan LPG je čerpadlo, ne kompresor a počítadlo snad počítá průtok kapaliny..69pavel píše:
a pokud se jedna o meridlo tak cerpadlo je schopno natlacit az k maximu tlaku nadrze-zalezi jak je serizene,nicmene nadrz po dosazeni sveho objemu litraze pak uz jen roste tlak,meridlo ti pripisuje ale litru v nadrzi ti nepribyde,neni nafukovaci.
Růst tlaku = přítok kapaliny do nádrže.
LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Reklama
Re: LPG
ale jen se rozepiš, já si také myslím, že stojan LPG je jenom počítadlo průchozí tekutiny, jenom v lepší kvalitě kde všechny spoje a přístroje musí pracovat pod určitým tlakem... jak tedy stojan dle tvého názoru počítá ??? že by malý permoníci v kyblíčkách to vážily a lili do hadice v přepočtu 1Kg=1,8 litrů (cca) ??? před stojanem je prachobyčejné čerpadlo na "vodu" třeba vícestupňová sigma69pavel píše:
nebudu to tady rozepisovat...
... ono je jednoduché říct, "nemáš pravdu, já vím jaká je pravda, já v tom dělám" nebo je to snad tajné ??? že by vedlejší produkt výroby jaderné pumy ???
Naposledy upravil(a) mmv dne 25 čer 2013, 17:42, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
ty vo-go vy jste marni,
tak jinak aby to pochopil i laik, kdyz sis poridil do auta system LPG tak v navodu ci typovem listu u nadrze,ktery jste si zajiste predem -pred prvnim pouzitim prostudovali -nikdo to necte , je psano ze se ma plnit max 80% sveho obsahu.
takze uvedu priklad.
kdyz mam ja na aute nadrz 33l tak ji plnim max ze natankuji 26.4l LPG (pro ty co maji mezery v matematice tak to je 80% z 33) a mam jistotu ze jsem zaplatil litry ktere jsem si koupil,ale pozor na druhou stranu na nekterych stanicich LPG mi je cerpadlar schopen do te 33l nadrze narvat dle pocitadla az 38l ?? , kdyz vezmu v potaz fyzikalni vlastnosti LPG atd(pro ty co maji nedostatky z fyziky tak doporucuji si pujcit danou literaturu a obnovit sve obzory fyzikalnich vlastnosti LPG) tak budu doufat ze tam je aspon 33l je ale ten zbytek do 38l tam proste nenarves takze ten rozdil platis za buhvico ale ne za litry LPG v nadrzi.
a potom,neni nic jednodussiho nez ze si to muzete vyzkouset v praxi sami,natankuj svou nadrz tak ze to narves do maxima pres obsah nadrze (co tam natlaci cerpadlar) a kolik ujedes km a potom si natankuj normalne plnou nadrz dle sveho standartniho obsahu,treba kdyz mas nadrz 38 l tak ji narvi na max 46l a pak normalne na 38l a porovnej si km a nejlip pri stejnem stylu jizdy at je to korektni,pak muzes napsat co ti vyslo,treba mi pak das i za pravdu
timto koncim tuto debatu .........
tak jinak aby to pochopil i laik, kdyz sis poridil do auta system LPG tak v navodu ci typovem listu u nadrze,ktery jste si zajiste predem -pred prvnim pouzitim prostudovali -nikdo to necte , je psano ze se ma plnit max 80% sveho obsahu.
takze uvedu priklad.
kdyz mam ja na aute nadrz 33l tak ji plnim max ze natankuji 26.4l LPG (pro ty co maji mezery v matematice tak to je 80% z 33) a mam jistotu ze jsem zaplatil litry ktere jsem si koupil,ale pozor na druhou stranu na nekterych stanicich LPG mi je cerpadlar schopen do te 33l nadrze narvat dle pocitadla az 38l ?? , kdyz vezmu v potaz fyzikalni vlastnosti LPG atd(pro ty co maji nedostatky z fyziky tak doporucuji si pujcit danou literaturu a obnovit sve obzory fyzikalnich vlastnosti LPG) tak budu doufat ze tam je aspon 33l je ale ten zbytek do 38l tam proste nenarves takze ten rozdil platis za buhvico ale ne za litry LPG v nadrzi.
a potom,neni nic jednodussiho nez ze si to muzete vyzkouset v praxi sami,natankuj svou nadrz tak ze to narves do maxima pres obsah nadrze (co tam natlaci cerpadlar) a kolik ujedes km a potom si natankuj normalne plnou nadrz dle sveho standartniho obsahu,treba kdyz mas nadrz 38 l tak ji narvi na max 46l a pak normalne na 38l a porovnej si km a nejlip pri stejnem stylu jizdy at je to korektni,pak muzes napsat co ti vyslo,treba mi pak das i za pravdu
timto koncim tuto debatu .........
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: LPG
aha, takže keci typu JPP , žádný specialista na výdejní stojany, otázka zněla jasně, jak počítá výdejní stojan LPG ??? jestli dle protečené tekutiny, tak je to jasný, čerpadlář vás okrádá protože stojan počítá blbě už od začátku
HOWGH
HOWGH
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
to je zase spiklenecká teorie. Výdejní automaty byly nějak vyrobeny a mají příslušnou metrologickou certifikaci... OMG
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: LPG
mmv: a co na iluminaty, veris?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
+1
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: LPG
harde v tomto smyslu kdy stojanem LPG nic neproudí a stojan má certifikaci metrologického ústavu a ... "a přece se točí" na ilumináty věřit hnedle začnu , to je jako by stojan BA95 nevypnul a to co tam naleje zase svou funkcí odsávání par zpětně vycucl a při reklamaci by čerpadlář řekl že; "to je vaše věc, měli ste si to včas vypnout"
za mně říkám že ne, co proteče výdejní hadicí (LPG) , bude také naúčtováno, nějaký nesmysly typu že při plným tlaku to nic netlačí, ale stojan stále počítá jsou z ranku těch iluminátů, nebo spíš podnět na čojku
dle mého neodborného názoru je jedinná součást co by mohla hýbat s množstvím (potažmo cenou) na stojanu LPG je systém automatické teplotní korekce ATC
... kdyby jste chtěli o LPG vědět laicky o trochu víc, tak u kolegů "automobilistů s hlemýždí budkou" je mooc hezký článek
http://www.karavan.cz/propan-butan-neko ... rmaci.html
za mně říkám že ne, co proteče výdejní hadicí (LPG) , bude také naúčtováno, nějaký nesmysly typu že při plným tlaku to nic netlačí, ale stojan stále počítá jsou z ranku těch iluminátů, nebo spíš podnět na čojku
dle mého neodborného názoru je jedinná součást co by mohla hýbat s množstvím (potažmo cenou) na stojanu LPG je systém automatické teplotní korekce ATC
... kdyby jste chtěli o LPG vědět laicky o trochu víc, tak u kolegů "automobilistů s hlemýždí budkou" je mooc hezký článek
http://www.karavan.cz/propan-butan-neko ... rmaci.html
Naposledy upravil(a) mmv dne 25 čer 2013, 17:29, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Aby to nebylo tak jednoduchý, mám nádrž 54 litrů a tankuji do ní 52-53 litrů. Jak se musí upravit teorie abychom se na ní shodli? A samolepky na autě nevozím, na revizi nechodím, běžně parkuji v podzemních garážích a auto si seřizuji pomocí kabelu a NTB sám.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
já myslím, že to je naprosto v "pořádku", akorát ti nefunguje multiventil v nádrži tak jak by měl ale je třeba s tim počítat jak se píše v článku od karavanistů, je třeba to co tam je navíc nejlépe ihned vyjet, co vím, tak určitá část taxikářů (asi většina) mají multiventily nastaveny na max plnění
... jinak pavle69, když budeš příště pro názornost vybírat velikost nádrže, tak já bych zvolil 100 litrů kde 80% je světe div se 80 litrů nějaké kouzla s desetinou čárkou, i když některým tvá znalost matematiky může imponovat, rozhodně na věci nepřidává
kde to jde si takuji sám, vždy do "mrtva" (zastavení stojanu) kde právě multiventil minimálně posledních 5 litrů hlasitě protestuje
když mi tankuje obsluha do prvního "zaprdění" tak také náležitě o to méně najedu
... jinak pavle69, když budeš příště pro názornost vybírat velikost nádrže, tak já bych zvolil 100 litrů kde 80% je světe div se 80 litrů nějaké kouzla s desetinou čárkou, i když některým tvá znalost matematiky může imponovat, rozhodně na věci nepřidává
kde to jde si takuji sám, vždy do "mrtva" (zastavení stojanu) kde právě multiventil minimálně posledních 5 litrů hlasitě protestuje
když mi tankuje obsluha do prvního "zaprdění" tak také náležitě o to méně najedu
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Je známá věc, že tu jsou i tací, kteří si koupí auto na LPG, ale neznají základní pravidla používání vyhrazených zařízení
a rvou do nádrže co nejvíc, dokonce jsem viděl jak si jeden iluminát pomáhal rozkolébáním auta při plnění, aby mohl co nejvíc
"doplivat" do nádrže ošulením plováku multiventilu.
a rvou do nádrže co nejvíc, dokonce jsem viděl jak si jeden iluminát pomáhal rozkolébáním auta při plnění, aby mohl co nejvíc
"doplivat" do nádrže ošulením plováku multiventilu.
Re: LPG
občas se k nim taky přidávám, jo a ještě taky nemám "povinnou" revizi na komín a žlutá nálepka na zadním okně mi záhadně spadla a vždycky když vjedu do "podzemních" garáží tak na tu restrikci záhadně zapomínám a v zimně nemám na autě zimní gumy, a v obci jezdím cca do dvou trestných bodů a těm co se to zdá divný, já osobně říkám "notorický dodržovač čehokoliv" ve volném překladu "ovce"
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
mmv ve svem predeslem prispevku pises
........
harde v tomto smyslu kdy stojanem LPG nic neproudí a stojan má certifikaci metrologického ústavu a ... "a přece se točí" na ilumináty věřit hnedle začnu , to je jako by stojan BA95 nevypnul a to co tam naleje zase svou funkcí odsávání par zpětně vycucl a při reklamaci by čerpadlář řekl že; "to je vaše věc, měli ste si to včas vypnout"
za mně říkám že ne, co proteče výdejní hadicí (LPG) , bude také naúčtováno, nějaký nesmysly typu že při plným tlaku to nic netlačí, ale stojan stále počítá jsou z ranku těch iluminátů .......
a potom v dalsim prispevku napises
ze oto mene najedes ,tak kde se ztratilly ty litriky lpg navic, nejak si odporujes sam sobe,nejdriv to popiras ze to je nesmysl ze co natankujes-protece hadici- je v nadrzi a pote priznas ze oto mene najedes.
kdyz tak pises, tak jeste ostatnim rekni kde je to lpg navic(do toho zaprdeni- dle tvych slov) ktere neni v nadrzi ale obsluze jsi ho zaplatil,nebot naskocilo na pocitadlo,mne nemusis ja v tom mam jasno.
........
harde v tomto smyslu kdy stojanem LPG nic neproudí a stojan má certifikaci metrologického ústavu a ... "a přece se točí" na ilumináty věřit hnedle začnu , to je jako by stojan BA95 nevypnul a to co tam naleje zase svou funkcí odsávání par zpětně vycucl a při reklamaci by čerpadlář řekl že; "to je vaše věc, měli ste si to včas vypnout"
za mně říkám že ne, co proteče výdejní hadicí (LPG) , bude také naúčtováno, nějaký nesmysly typu že při plným tlaku to nic netlačí, ale stojan stále počítá jsou z ranku těch iluminátů .......
a potom v dalsim prispevku napises
mmv píše:j...
kde to jde si takuji sám, vždy do "mrtva" (zastavení stojanu) kde právě multiventil minimálně posledních 5 litrů hlasitě protestuje
když mi tankuje obsluha do prvního "zaprdění" tak také náležitě o to méně najedu
ze oto mene najedes ,tak kde se ztratilly ty litriky lpg navic, nejak si odporujes sam sobe,nejdriv to popiras ze to je nesmysl ze co natankujes-protece hadici- je v nadrzi a pote priznas ze oto mene najedes.
kdyz tak pises, tak jeste ostatnim rekni kde je to lpg navic(do toho zaprdeni- dle tvych slov) ktere neni v nadrzi ale obsluze jsi ho zaplatil,nebot naskocilo na pocitadlo,mne nemusis ja v tom mam jasno.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: LPG
Jasně píše, že je rozdíl mezi tím, když si natankuje sám tzv. přes čaru (5 litrů navíc), oproti tomu, kdy mu tankuje obsluha a vypne stojan ihned (tj. má v nádrži o pět litrů míň) takže zaplatí míň a také míň najede. Opravdu jsou tu srandovní teorie:))
i30 CW 1,6 CVVT + LPG red 2009