nový člen
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
nový člen
Nazdárek lidičky,registrovanej jsem sice už od 3.12.2011,ale k příspěvku se dostávám až teď-tak mě nakamenujte,ani nepranýřujte
Vozítko i30 1,6CRDI 85kW,výbava style-budíky vision,kůže-textil...barva vivid blue,koupené 20.10.2011-příznačné datum jako předváděčka-sleva 110tis.Do provozu 27.4.2011.Stav km při koupi 5tis.Aktuálně 19400-no nešetřím ho modráska.Foto přidám,jakmile bude trošku počasí Jinak jako bývalý majitel koncernových vozidel VW Passat 3x a Octavia 2x-smekám před tím co dokázal za poslední roky a co se mého vozu týká,tak zatím absolutní spokojenost a až na odešlé vyhřívání sedadla spolujezdce-vyřešeno výměnou v záruce-bez problému,jen a jen spokojenost a užívám si to plnými doušky.Tak doufám,že mi to vydrží
Tak co nejvíc pohodových kilometrů a těším se na aktivní účast v debatách atd.
Krásný večer všem,všem,všem
Vozítko i30 1,6CRDI 85kW,výbava style-budíky vision,kůže-textil...barva vivid blue,koupené 20.10.2011-příznačné datum jako předváděčka-sleva 110tis.Do provozu 27.4.2011.Stav km při koupi 5tis.Aktuálně 19400-no nešetřím ho modráska.Foto přidám,jakmile bude trošku počasí Jinak jako bývalý majitel koncernových vozidel VW Passat 3x a Octavia 2x-smekám před tím co dokázal za poslední roky a co se mého vozu týká,tak zatím absolutní spokojenost a až na odešlé vyhřívání sedadla spolujezdce-vyřešeno výměnou v záruce-bez problému,jen a jen spokojenost a užívám si to plnými doušky.Tak doufám,že mi to vydrží
Tak co nejvíc pohodových kilometrů a těším se na aktivní účast v debatách atd.
Krásný večer všem,všem,všem
Naposledy upravil(a) petzl62 dne 22 zář 2014, 21:30, celkem upraveno 1 x.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: nový člen
Tož vítej! Už se těšíme na fotky!
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: nový člen
Díky,nafotím a pokud zjistím jak přidat,jsou tady coby dup... víckrát
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: nový člen
petzl62: Zdarec a vítej mezi náma. Koukám, že ty budeš asi autu dávat zabrat, tak že od auta očekáváš výdrž a spolehlivost. Za necelé 3 měsíce, jsi s autem nalítal 14 tkm. To je slušná porce a pokud takto budeš jezdit dál, tak tvé příspěvky ohledně spolehlivosti vozu budou pro nás jistě přínosem. To cos ty najezdil do teď, tak spousta uživatelů najezdí tak za rok. Jinak máme stejný vkus . Mám stejnou motorizaci jako ty, i barvu máme stejnou, jen já to mám v comfortu a ty ve stylu. Co říkáš motoru, v porovnání s tvým předešlým vozovým parkem? Předpokládám, že jsi předešlé vozy měl v naftě, tak že jistě můžeš porovnávat. Já mám tedy prvního diesela, ale jsem s hentým "céerdéíčkem" maximálně spokojenej. Dostatečný výkon, pružný a krásně tichej. Co do teho tankuješ a za kolik jezdíš? Já beru z 90-ti % na Benzině Vervu. A z kama jseš?
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: nový člen
Laďa 71:Díky za přivítání.
No jestli dávám autu zabrat-to snad nee Ale je fakt,že prostě patří k mé práci servisního technika.Jezdím po celé Evropě,tak ať slouží-já mu za to dopřeju tu snad nejlepší možnou péči.Takže snad si vyhovíme navzájem.Jsem zastáncem teorie,že auto má jezdit a když díky tomu vydělává na svou údržbu a ještě na svého nástupce,je to ta nejlepší kombinace Snažil jsem si vždy maximum údržby dělat sám-podmínky k tomu mám naštěstí velmi dobré,nicméně tady kvůli záruce budu muset v některých věcech spoléhat na "autorizované" servisy-nebo servis .No bude to porod,ale tak snad tady na fóru najdu odpovídající tip na servis s jehož prací budeme já i modras spokojení.Je mi to jedno kde to bude,fakt jezdím po celé ČR,takže si nechám rád poradit.
Co se týká vkusu-jsem naprosto spokojený-výbava pro mě až převybaveno,ale je to velmi příjemné.V porovnání s předchozím vozovým parkem...První Passat B3 Variant 1,6TD-kupoval jsem jej dovezený z Holandska-80tis.km?-za 390tis.Kč v.r.1992,na tu dobu super-auto po smrti-totálka nového majitele v Rakousku(mikrospánek)-motor jezdí dodnes na Šumavě v jiné kastli-v loni 880tis.kmJá to prodával v 410tis.-1997.Další Passat B4 Variant 1,9TDi-Pacific-dovezeno z Belgie 60tkm,referenčka Veluxu-340tis./1996to byl fakt miláček-prostě sluha se vším všudy.Nikdy mě nezradil-jezdil,jezdil,jezdil a já se s ním fakt mazlil.Neuvěřitelné auto.Prodával jsem jej po 7letech 2004-najeto 480tkm a jezdí dodnes na Brněnsku-vloni měl 690tkm.Následníkem byla Octavia 1.9tdi/81kW/2001-elegance-combi-koupeno 2004/120tkm-od kámoše-za 240tis.(cena protiúčtu na nové)jezdila jen Brno-Milano a zpět-dobrý auto-oproti Passatu zoufale málo místa,ale jinak stačilo a sloužilo do 390tis.do 2008-teď by měla být někde na Třinecku,ale nemám o ní zprávy.Další OctavieII-1,9tdi/77kW-2007-combi-nová 770tis. oproti jedničce super-auto úplně někde jinde...ale...zůstala bývalé ženě.Pak Passat B5 2,5tdi/v6/4motion-110kW-solidní auto-opět od kamaráda 120tkm-první majitel-190tisKč-kromě přední nápravy bez problémů,ale obsah,povinné ručení,pojistka,spotřeba...Ale zase čtyřkola-jezdilo to jak po kolejích,v zimě žádný problém jezdilo to jak tank a hlavně 6kvalt...No je na prodej...
A teď k Hyundai.To co jsem napsal,za tím si stojím.Jsem naprosto spokojen-i po přesednutí z Passatu.Jo uvnitř je trochu hlučnější-2,5tdi je opravdu superodhlučněný motor uvnitř,ale oproti Octavii-sametové ticho.Na to že je to 1,6-troufám si říct,že bomba motor.Vyvážený-je to můj první common rail a kdo tvrdí že jedině VW umí diesly-měl by se projet
Exteriér mi vyhovuje naprosto,interiér zrovna tak.Prostě pohoda.Neříkám,že je to fantazie-pořád je co zlepšovat,ale jak tady píše spousta dalších-za ty prachy...
Jen taková odbočko smyčka-dnes jsem byl v Hradci Králové-vezl jsem našeho šéfa pro nové auto-Audi S7/3,0tdi biturbo 230kW-no pánové a dámy-mazééc jak prase-jiná galaxie,ale při pomyšlení že za ty prašule mám 6 nových i30...
Takže zpátky na zem...
Jsem prostě taky s hentým CRDíčkem zatím nadmíru spokojený.Auto si kolem těch 10tkm pěkně sedlo,takže teď jezdím v průměru za 5,32l/100km.Tankuju taky Vervu,nebo ultradiesel Globus a VIF.V těch mrazech co jsme tady na severovýchodě Moravy-Opava-měli i pod -20´C-absolutně žádný problém.Jedno nažhavení,druhé a brmmmmm...Pokud bude zítra trošku počasově nafotím a dám fotky.
Jak jsem psal a píšu-jsem spokojen.Věnoval jsem výběru auta dost času a energie-vyplácí se.Takže zatím vše O.K.
No jestli dávám autu zabrat-to snad nee Ale je fakt,že prostě patří k mé práci servisního technika.Jezdím po celé Evropě,tak ať slouží-já mu za to dopřeju tu snad nejlepší možnou péči.Takže snad si vyhovíme navzájem.Jsem zastáncem teorie,že auto má jezdit a když díky tomu vydělává na svou údržbu a ještě na svého nástupce,je to ta nejlepší kombinace Snažil jsem si vždy maximum údržby dělat sám-podmínky k tomu mám naštěstí velmi dobré,nicméně tady kvůli záruce budu muset v některých věcech spoléhat na "autorizované" servisy-nebo servis .No bude to porod,ale tak snad tady na fóru najdu odpovídající tip na servis s jehož prací budeme já i modras spokojení.Je mi to jedno kde to bude,fakt jezdím po celé ČR,takže si nechám rád poradit.
Co se týká vkusu-jsem naprosto spokojený-výbava pro mě až převybaveno,ale je to velmi příjemné.V porovnání s předchozím vozovým parkem...První Passat B3 Variant 1,6TD-kupoval jsem jej dovezený z Holandska-80tis.km?-za 390tis.Kč v.r.1992,na tu dobu super-auto po smrti-totálka nového majitele v Rakousku(mikrospánek)-motor jezdí dodnes na Šumavě v jiné kastli-v loni 880tis.kmJá to prodával v 410tis.-1997.Další Passat B4 Variant 1,9TDi-Pacific-dovezeno z Belgie 60tkm,referenčka Veluxu-340tis./1996to byl fakt miláček-prostě sluha se vším všudy.Nikdy mě nezradil-jezdil,jezdil,jezdil a já se s ním fakt mazlil.Neuvěřitelné auto.Prodával jsem jej po 7letech 2004-najeto 480tkm a jezdí dodnes na Brněnsku-vloni měl 690tkm.Následníkem byla Octavia 1.9tdi/81kW/2001-elegance-combi-koupeno 2004/120tkm-od kámoše-za 240tis.(cena protiúčtu na nové)jezdila jen Brno-Milano a zpět-dobrý auto-oproti Passatu zoufale málo místa,ale jinak stačilo a sloužilo do 390tis.do 2008-teď by měla být někde na Třinecku,ale nemám o ní zprávy.Další OctavieII-1,9tdi/77kW-2007-combi-nová 770tis. oproti jedničce super-auto úplně někde jinde...ale...zůstala bývalé ženě.Pak Passat B5 2,5tdi/v6/4motion-110kW-solidní auto-opět od kamaráda 120tkm-první majitel-190tisKč-kromě přední nápravy bez problémů,ale obsah,povinné ručení,pojistka,spotřeba...Ale zase čtyřkola-jezdilo to jak po kolejích,v zimě žádný problém jezdilo to jak tank a hlavně 6kvalt...No je na prodej...
A teď k Hyundai.To co jsem napsal,za tím si stojím.Jsem naprosto spokojen-i po přesednutí z Passatu.Jo uvnitř je trochu hlučnější-2,5tdi je opravdu superodhlučněný motor uvnitř,ale oproti Octavii-sametové ticho.Na to že je to 1,6-troufám si říct,že bomba motor.Vyvážený-je to můj první common rail a kdo tvrdí že jedině VW umí diesly-měl by se projet
Exteriér mi vyhovuje naprosto,interiér zrovna tak.Prostě pohoda.Neříkám,že je to fantazie-pořád je co zlepšovat,ale jak tady píše spousta dalších-za ty prachy...
Jen taková odbočko smyčka-dnes jsem byl v Hradci Králové-vezl jsem našeho šéfa pro nové auto-Audi S7/3,0tdi biturbo 230kW-no pánové a dámy-mazééc jak prase-jiná galaxie,ale při pomyšlení že za ty prašule mám 6 nových i30...
Takže zpátky na zem...
Jsem prostě taky s hentým CRDíčkem zatím nadmíru spokojený.Auto si kolem těch 10tkm pěkně sedlo,takže teď jezdím v průměru za 5,32l/100km.Tankuju taky Vervu,nebo ultradiesel Globus a VIF.V těch mrazech co jsme tady na severovýchodě Moravy-Opava-měli i pod -20´C-absolutně žádný problém.Jedno nažhavení,druhé a brmmmmm...Pokud bude zítra trošku počasově nafotím a dám fotky.
Jak jsem psal a píšu-jsem spokojen.Věnoval jsem výběru auta dost času a energie-vyplácí se.Takže zatím vše O.K.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: nový člen
petzl62: Taky tě tady vítám.
Dej si do podpisu lokalitu svého bydliště, pokud se budeš zajímat např. o tipy na dobré servisy, tak to jiným uživatelům usnadní, pokud ti budou chtít pomoci.
Tvoje poznatky tady budou užitečné, VGT-čkařů tady je pomálu...
Dej si do podpisu lokalitu svého bydliště, pokud se budeš zajímat např. o tipy na dobré servisy, tak to jiným uživatelům usnadní, pokud ti budou chtít pomoci.
Tvoje poznatky tady budou užitečné, VGT-čkařů tady je pomálu...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: nový člen
díky...upraveno
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: nový člen
SOTO jezdil servisovat někam k Opavě tuším...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: nový člen
@ petzl62, ano takto si predstavujem seriozne prispevky, že " mám JA takú skúsenosť " a nie , že videl som a počul som , tvoj prispevok je 1
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Re: nový člen
díky
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: nový člen
Delší dobu jsem zde nic nepřispěl kolegyně a kolegové,ale tohle sem dnes musím dát-uznejte sami...Jinak jen krátké info: auti jezdí a jezdí a jezdí,žádný problém...ťuky ťuk
- Přílohy
-
- i30 1 12.2.2013.jpg (212.99 KiB) Zobrazeno 4480 x
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: nový člen
Blahopřeji ke kilometrům a přeji minimálně 4x tolik ve vší spokojenosti
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: nový člen
Díky detektive
Jedna čerstvá ze včerejška od Hodslavic Nějak ty kilometry jen letí
Jedna čerstvá ze včerejška od Hodslavic Nějak ty kilometry jen letí
- Přílohy
-
- 26062013145.jpg (128.93 KiB) Zobrazeno 4234 x
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: nový člen
A je to tady vážení!!!
- Přílohy
-
- IMG_20140922_181852 (800x600) (640x480).jpg (165.93 KiB) Zobrazeno 3770 x
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: nový člen
Co tak přidat pár postřehů, když bude chvilka času? Rád si počtu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek