doni píše:No ja skôr čudujem ako je možné, že servis v NR niekedy tú certifikáciu vôbec dostal. Možno tí mladí chlapci v dielni niečo vedia. Ale tam toho vedúceho servisu... No podla môjho úsudku by ho bolo treba vymeniť. Ja som počul, že na pozáručné opravy (čo im zveria verní zákazníci auto aj po 5 roku) nakupujú diely v auto elit a spol.... Správanie sa k zákazníkovi zo strany vedúceho servisu je nehorázne. Dokonca som počul ako nejakej žene, čo si preberala ročné auto po garančke povedal, že jej aj vyčistili filter pevných častíc!!!! To je ako možné?
Ja chodím z NR do DS. ale aj tým zobrali certifikáciu tak uvidíme, čo bude.
Inak na základe, čoho sa to udeluje?
1. ano, DPF lze čistit a také se běžně čistí, výrobci (nevím jak H, ale výrobci jiných aut určitě, včetně náklaďáků s obrovskými filtry) prostě publikují postup servisní regenerace, tj. jak dlouho a při jakých teplotách filtr vypalovat v peci, což odstraní saze, které běžná regenerace filtru na motoru namontovaném v autě nedokáže odstranit.
Je to standardní postup, je to něco úplně jiného než provrtat těleso filtru na pár místech, aby motor cítil jakýsi protitlak výfuku a nehlásil chybu. I když i tak lze problém řešit
2. všechny ostatní zkušenosti zákazníků s H začínají být jen a jen tragické. Omezení dealerské sítě? Je to jejich rozhodnutí, nicméně růst sítě znamenal růst prodejů, a pokud už nechtějí prodávat, tak se jim divím. Aniž bych vyráběl konspirační teorie, řekl bych, že prostě lidé šetří, místo do autorizáků jezdí jinam a autorizáky/dealerství žijící z drahého servisu levně prodávaných aut už řekli DOST. Nemusí to tak být, ale dost možná se právě servisy "sekly" a řekli H "vy chcete, abychom plnili tyto a tyto a tyto podmínky (a přitom už na trhu začíná být spousta replikových dílů, tj. nikdo už není nucen kupovat originály a jezdit k nám)? tak to tedy od nás máte fuck off: nutit lidem při každém servisu vaše předražené díly NEBUDEME, ničí to NAŠI reputaci".