Ventilátor
Moderátoři: vipe, Moderátoři
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventilátor
Getz má podobne riešeny chladiaci systém,ako kedysi Wartburg 353, krátky okruh s pomerne malým objemom zmesi s tzv. dvojstupňovým plením,resp. čiastočny termosifón ,jednoduchý a maximálne spoľahlivý,ak nepraskla ,náhodou hadica,či nezalepil termostat,tam v živote neboli problémy s chladením,ale práve preto,že je objeme zmesi menší,než s porovnateľnými autami (napr. SEAT IBIZA),ako náhle v teplejšom počasí,chýba otok náporovým vzduchom,už len pri cúvaní na parkovisku,po dlhšej jazde, spustí sa na okamih vetrák. wartburg (do r.v. 1985) mal toto riešene pomocou permanentneho mechanického vetráka, ešte aj budiky na prístrojovke (mám 1.model, 2003) evokujú tie wartburgácke, čo mne oveľa viac vyhovuje,tie farebné polia a nie čísla,ako to mali škodovky,alebo z normálnych áut Ople
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
- Reklama