Štartovanie

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

Poka

Ale nie i20ku som kúpil v domnení, že bude kvalitná, keďže :hyu: niekoľkokrát zvíťazil v rebríčku kvality AutoBild, ale realita bude trošku niekde inde, keďže ide o najporuchovejšie auto aké som mal. Ale možno mám len smolu na kus, možno nie, keďže každá závada, ktorá som mal sa prejavila aj na inom kuse podľa toho, čo som si tu prečítal. Vo finále som i20ku povýšil na stavebné auto, ďalšie sa mi nechcelo kupovať a či ho zoderiem pri bežnom jazdení, alebo na stavbe je vpodstate jedno, keďže to auto má možno polovičnú hodnotu ako pri kúpe :)
Treba však uznať, že min. jednu pozitívnu vlastnosť má i20ka, min. záujem zo strany zlodejov, netreba riešiť medveď, defend zeder block
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Reklama
 

suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Štartovanie

Příspěvek od suah »

soban píše:Máme poznatky nepoužívat motor 1,4 aspoň všeci si stěžují že nestartuje - já mám 1,2 a jsem vysmátej.... :-)
Uz som to tu svojho casu pisal, ze minimalne moja 1.4 je strasne citliva na benzin. S rakuskym benzinom auto startuje jedna basen, ked musim obcas natankovat na Slovensku, tak sa problemy vracaju - nie vsak po vsetkych slovenskych natankovaniach, len po niektorych. Asi ked to prilis nariedia :lol:
zaxon
*
Příspěvky: 29
Registrován: 29 srp 2012, 19:49
Bydliště: Orlová

Re: Štartovanie

Příspěvek od zaxon »

Zdar,já mám motor 1,2,když je studený nechce reagovat na větší sešlápnutí plynu.Řešil jsem to s technikem,ten mi na to řek,že je to tím aby motor splňoval emise E5,tak dává řj méně benzínu.U motoru 1.4 to vyřešili novým softem,ale na 1.2 není,takže ti co mají motory 1.4 by se měli poinformovat o možnosti přehrát soft v řj.U těch co mají déle odstavené auto to může podle mne být zavzdušněním přívodu benzínu.
Hyundai i20 Inclusive Plus Komfort Crystal White1.2/57kw LPG
Peugeot 206 1.1i-2008-2012
Peugeot 406 LPG-2006-2008
Ford Fiesta 1.3i-2002-2006
Fiat Regata 1.7D-1998-2002
Fiat 125p-1994-98
Fiat 600A-1986-87
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

suah píše:
soban píše:Máme poznatky nepoužívat motor 1,4 aspoň všeci si stěžují že nestartuje - já mám 1,2 a jsem vysmátej.... :-)
Uz som to tu svojho casu pisal, ze minimalne moja 1.4 je strasne citliva na benzin. S rakuskym benzinom auto startuje jedna basen, ked musim obcas natankovat na Slovensku, tak sa problemy vracaju - nie vsak po vsetkych slovenskych natankovaniach, len po niektorych. Asi ked to prilis nariedia :lol:
Mám trošku jinou zkušenost.

Prvních 10000 km jsem tankoval výhradně u OMV a dosti často jejich prémiový benzín. Nepředpokládám, že by měli benzín špatný, ale dělo se mi to právě v té době. Později jsem přešel na levnější benzín čerpaný v ZZN nebo v jiných levných čerpacích stanicích a závada se tak často nevyskytuje. Lépe řečeno, nevzpomínám si, kdy to bylo naposledy.
Z toho soudím, že důvodem může být také syrovost motoru.

U mě se to projevuje tak, že vycouvám z garáže do mírného kopce, zhasnu motor a čekám než přijde manželka. Chci znovu nastartovat a jede to v tom zvláštním režimu. Po zhasnutí a novém startu je to bez problému.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Štartovanie

Příspěvek od suah »

Ved vyskusaj dat jednu nadrz u OMV, ci sa to nevrati :twisted:
Mozno zistime, ze tomu vadi nejake specificke aditivum a predame tuto informaciu :hyu: :mrgreen:
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

suah

Dlhší čas, asi 10.000 km som tankoval len v Rakúsku a problém so štartovaním som mal aj vtedy.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Štartovanie

Příspěvek od suah »

Skoda, z predaja informacie :hyu: teda nic nebude, kazdy motor je evidentne unikat. Kazdopadne, ja som na ich benzin mohol dat tak 50 tisic km a zatial spokojnost.
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Štartovanie

Příspěvek od caruser »

suah

Škoda, že nemôžem štartovať na LPG, aspoň by som mal o problém menej :) Sú to unikáty :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Štartovanie

Příspěvek od soban »

Já jezdím na polský benzín a bez problémů.

Jinak u 1,2 mám spíš opačný problém - když ji nastartuji studenou tak mi tahá auto i když nemám nohu na plynu (pouze chvíli tak minutu).

Jediný problém co jsem měl byl uvolněný konektor od lambdy po 150km a kolem 1500 mi nečo klepe kolem palubovky - to už jsem taky vyřešil - spodní plast nad pedálama to dělal.

Najeto necelých 5000km
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Štartovanie

Příspěvek od jirikstbk »

To dělá i motor 1,4. Kdysi byl u motorů sytič, teď to mají tak naladěné palubním počítačem.
Z počátku to bylo nepříjemné a dcera mi kvůli tomu málem bourala. Já jsem si pak časem na to zvykl a po rozjezdu při pojíždění hned držím brzdu.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: Štartovanie

Příspěvek od Amalfi »

No a vidite, ja mam na 1.6 asi 65tkm a zatim vse OK. zadny problem se starovanim(jako 1.4) nebo s ventily(jako 1.2). Motor je super, jen tam proste chybi ta 6 u prevodovky aby to tolik nezralo na dalnici. Ale aspon je to i pri dalnicni rychlosti pruzne :lol:
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Méďa Béďa
**
Příspěvky: 180
Registrován: 07 zář 2012, 23:55

Re: Štartovanie

Příspěvek od Méďa Béďa »

Tak nevím, mám najeto něco přes 18 000, motor startuje normálně a jediná závada byla zatím stahování PP okna. Ale je fakt, že autíčko každé ráno pozdravím "Ahoj, Hundýsku" :grin: .
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
hasky28
Příspěvky: 7
Registrován: 25 črc 2013, 19:47

Re: Štartovanie

Příspěvek od hasky28 »

Ahojte....11 stran kecov o nicom...precital som to cele a jedine co som sa docital, ze vsetci ste s tym zmiereny a ze nejaky pan caka kazdy den 5 minut na manzelku....vyriesil niekto ten problem? alebo skusal nieco s nejakymi vysledkami? napr. vymena sviecok - problem neodstraneny, vymena palivoveho filtra - problem neodstraneny...ma niekto nejake fakty? Pytam sa, lebo mi to zacalo robit tiez...najprv v lete, a momentalne startujem na 3-4 krat....
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Štartovanie

Příspěvek od suah »

Vidis, hlavne, ze ty si to vyriesil a ponukol nam tie fakty, ktore by sme mohli aplikovat :mrgreen:
A ked uz si to tak krasne zhrnul, tak ta len poopravim, lebo mne to v minulosti robilo a odkedy som si zacal davat pozor na kvalitu tankovaneho benzinu, tak mi to uz nerobi. Ale nie je to vseliek, pretoze inym to evidentne nepomohlo..
Uživatelský avatar
isquash
**
Příspěvky: 204
Registrován: 05 lis 2010, 10:23
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Štartovanie

Příspěvek od isquash »

Hasky28 dobrýýý, 3 příspěvky a hned nás tady peskuješ, že je to plácání o ničem. Možná by stálo napsat jaký máš konkrétní problém, protože si to přesně nepamatuju, ale řešilo se tu vícero problémů s nastartováním. Jeden problém byl, že to hned chcíplo. Druhý problém byl ten, že to chytlo a moc se mu nechtělo do otáček - jako by motor chytil na dva, tři válce a pak možná další.

Pak se tu také psalo, že někomu pomohlo déle protáčet startér. Někomu pomohlo vyměnit svíčky, takže možná by to příště chtělo lépe číst. :wink:

Mě osobně se občas stane problém číslo 2, tj ty nízké otáčky s nezdravým zvukem, ale to přisuzuji svému chování. Jelikož sednu do auta, někam pospíchám a hned startuju a jak to cvakne, tak to hned pustím. Dle dříve uvedeného ve vlákně nenechám pořádně popovídat immobilizer, nenechám déle protočit startér. Každopádně pro mě důležité je, že to reaguje na plyn a nemusím znovu startovat.
HYUNDAI i20, motor 1,2 57kW, výbava Family Plus, barva Electric green, od 9.12.2010
http://www.spotreby.cz/hyundai-i20-1,2i-dohc-16v-57-kw-78-hp-a6018/
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“