Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Nový člen
Zdar Vilda,je mi lúto,že trpíš nejakým mindrákom,ale prečo to tu ventiluješ ? Ja som vôbec neriešil ani i30 ani i40 a ani iný Rozoberal som motor CVVT a GDI.Taktiež som netvrdil ,že CVVT je zlý motor.To že GDI má o niečo menšiu spotrebu ako CVVT je možné zistiť aj z Spritmonitor.de .To ,že lepšie ťahé v nižších otáčkach je dané piamym vstrekom paliva a že má vyšší výkon si zitíš celkom lahko.Konieckoncom by bolo smutné keby vyvinul nový motor a bol by horší ako predchádzajúci. Ešte by si mohol skúsiť reči o nespolahlivosti, ale ja som to proste riskol.Inak to že máš s kamarátom rovnakú spotrebu a on má väčšie a ťažšie auto,ti tiež nič nehovorí? A úplne na záver,to ako ide moje auto tým sa vôbec netráp. Mne to stačí.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
Re: Nový člen
Jestli i30 HB GDI těžší nežli Accent 1.6 CVVT, jsem nezkoumal, ale jestli ano, tak to o moc nebude ..... jen jsem reagoval na to, že tady neustále omíláte jedno .... GDI je proti CVVT pružnější, lépe táhne odspodu, má menší spotřebu atd .... jak to sakra můžete vědět kolik jste toho s CVVTéčkem najeli osobně jsem si vyzkoušel oba motory a tak můžu porovnávat. Taky už jsem tady jednou psal, že GDI není žádná novinka .... Mitsubishi Charisma motory GDI měla, už v roce 1998 .... a co jsem slyšel, tak to žádný zázrak nebyl. Jediné, co se na něm změnilo, je jiný soft a pár dalších eko kurvítek ...
Závěrem .... věřmi, že žádným mindrákem netrpím nemám proč ..... jen mě zajímalo, kde čerpáte tyhle moudra ( ze sprintmonitoru . de ) ... teď, už to vím. A děkuji .....
Závěrem .... věřmi, že žádným mindrákem netrpím nemám proč ..... jen mě zajímalo, kde čerpáte tyhle moudra ( ze sprintmonitoru . de ) ... teď, už to vím. A děkuji .....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový člen
Ty nemas mindrak, ale neodpustil sis "vecnou" poznamku jak GDI cvici s i40...
Ja se zeptam opacne, kolik si toho najezdil s GDI, ze tu steles rozumem jak ten motor jede stejne jako CVVT? Jsi takovej profik ze to zjistis po par dnech? To asi nejsi, protoze bys pak nemohl napsat, ze si nezkoumal hmotnost auta (120kg uz je dost znat), to mluvi za vse...
Ja se zeptam opacne, kolik si toho najezdil s GDI, ze tu steles rozumem jak ten motor jede stejne jako CVVT? Jsi takovej profik ze to zjistis po par dnech? To asi nejsi, protoze bys pak nemohl napsat, ze si nezkoumal hmotnost auta (120kg uz je dost znat), to mluvi za vse...
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Nový člen
Vilda:Nemám chuť to moc rozoberať,ale ešte raz.Neviem čo ťa tak irituje na GDI.Áno Mitsubishi malo priame vstrekovanie v Carisme aj iných modeloch.To ,že sa im to nechytilo bol hlavne v tom ,že sa im motory "zasierali "nekvalitným palivom.Výkonovo už vtedy boli na slušnej úrovni.Je celkom možné,že súdruhovia za tú dobu popracovali a čosi vykúmali. Ja mám zatial na motore 40.000km a šlape bez pripomienky.Nebuď tak citlivý na CVVT.Nikto nań neútoči.Je to spolahlivý a overený motor no vývoj ide ďalej.Pri výbere motora som mal možnosť porovnávať oba motory GDI.Po zrelej úvahe mojich potrieb som zvolil ako zvolil a komu sa to nezdá ,musí sa s tým vysporiadať ako chce.
P.S. Aké kurvítka si mal na mysli?
P.S. Aké kurvítka si mal na mysli?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Nový člen
ano, mozem potvrdit ze GDI je horsi a slabsi motor a v skutocnosti dokonca starsi
tajny zdroj mi prezradil, ze ho vyrabaju zo zuvaciek a trusu leguana
tajny zdroj mi prezradil, ze ho vyrabaju zo zuvaciek a trusu leguana
Hyundai i30 1.6GDI Style, Creamy White
Re: Nový člen
Myslím, že je zbytočné nejako zhadzovať jeden alebo druhý motor. GDI je v podstate ten istý motor ako CVVT len sa zmenilo vstrekovanie. Takže nejde o úplnú novinku - veď sa vyrába od roku 2010. Jediný problém, čo som zachytil, je vyššia citlivosť na kvalitu benzínu. A môžem potvrdiť, že oproti CVVT ide ochotnejšie za plynom aj od nižších otáčok. Inak by to nepchali aj do SUV.
Inak gratulujem k novému autu a mám otázku - ako si spokojný s pružením? Čítal som, že u HB sú diesle komfortnejšie naladené a benzíny skôr tvrdšie.
Inak gratulujem k novému autu a mám otázku - ako si spokojný s pružením? Čítal som, že u HB sú diesle komfortnejšie naladené a benzíny skôr tvrdšie.
Naposledy upravil(a) quinnet dne 02 črc 2013, 08:48, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 kombi / 1.6 GDI / hazel brown / 01/2013
Hyundai Accent / 1.3i / dark red / 12/1997
http://www.spritmonitor.de/en/detail/558009.html
Hyundai Accent / 1.3i / dark red / 12/1997
http://www.spritmonitor.de/en/detail/558009.html
Re: Nový člen
Kluciii, ty zabomysi valky vedte prosim v sekci pokecu, pokud jsou to vecne pripominky, tak zde: CVVT vs GDI
Tohle vlakno nechte majiteli k prezentaci jeho vozu, predem i za nej diky
Tohle vlakno nechte majiteli k prezentaci jeho vozu, predem i za nej diky
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Nový člen
gdi je evolucia cvvt, doslo k niekolkym zmenam (vstrekovanie, dual cvvt...)
http://www.auto.cz/hyundai-kia-1-6-gdi- ... toru-57630 , alebo video, kt. je na konci clanku...
vilda, tak ja to otocim trosku inac. v aute, kt. je tazsie o cca 150kg, vykonnejsie o cca 20%, na sirsich gumach {predpokladam}, je spotreba rovnaka... myslim si, ze je to celkom dobry vysledok...
accent 1.6 prevadzkova hmotnost: 1133 - 1241 http://www.hyundai.sk/data/files/pdf/te ... t-2008.pdf
i30 gdi prevadzkova hmotnost: 1268-1399 http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... udaje.html
ak sa nemylim, ty mas na accente 185/65 r14, i30tka gdi ma na svk 225/45 r17, v cesku je standard asi uzsi rozmer.
myslim si, ze nikto tu nehani cvvt, je to fajn motor, ako to tu uz niekolkokrat zaznelo - rokmi odksusany. kto ma rad istotu, tak si ho vyberie. ja osobne by som po mojich skusenostiach isiel radsej do gdi, aj napriek tomu, ze je to relativne novy motor {cast}. preco by som sa tak rozhodol som pisal v predchadzajucom prispevku. ale taktiez chapem aj ludi, kt. sa rozhodnu pre cvvt a nemyslim si, ze urobili nejaku chybu. je to otazka preferencii.
ja som rad, ze nie su tu len same gdi, aspon budu aj poznatky s cvvt motorom v novej i30tke a mozno aj dlhodobe porovnanie voci gdi {spotreba, prevadzkove naklady}.
Haer, mozes pls. presunut prispevky kt. nesuvisia s topicom do spravnej temy? dakujem
http://www.auto.cz/hyundai-kia-1-6-gdi- ... toru-57630 , alebo video, kt. je na konci clanku...
vilda, tak ja to otocim trosku inac. v aute, kt. je tazsie o cca 150kg, vykonnejsie o cca 20%, na sirsich gumach {predpokladam}, je spotreba rovnaka... myslim si, ze je to celkom dobry vysledok...
accent 1.6 prevadzkova hmotnost: 1133 - 1241 http://www.hyundai.sk/data/files/pdf/te ... t-2008.pdf
i30 gdi prevadzkova hmotnost: 1268-1399 http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... udaje.html
ak sa nemylim, ty mas na accente 185/65 r14, i30tka gdi ma na svk 225/45 r17, v cesku je standard asi uzsi rozmer.
myslim si, ze nikto tu nehani cvvt, je to fajn motor, ako to tu uz niekolkokrat zaznelo - rokmi odksusany. kto ma rad istotu, tak si ho vyberie. ja osobne by som po mojich skusenostiach isiel radsej do gdi, aj napriek tomu, ze je to relativne novy motor {cast}. preco by som sa tak rozhodol som pisal v predchadzajucom prispevku. ale taktiez chapem aj ludi, kt. sa rozhodnu pre cvvt a nemyslim si, ze urobili nejaku chybu. je to otazka preferencii.
ja som rad, ze nie su tu len same gdi, aspon budu aj poznatky s cvvt motorom v novej i30tke a mozno aj dlhodobe porovnanie voci gdi {spotreba, prevadzkove naklady}.
Haer, mozes pls. presunut prispevky kt. nesuvisia s topicom do spravnej temy? dakujem
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Ok, vidim, ze bitva pokracuje, tak jsem to presunul
Za me - ted jezdim s i30 CVVT a stejne jako pri prvni zapujcce - kdybych si nedaval pozor, tak to od GDI prakticky nepoznam.
Fakt je, ze GDI je o chlup zivejsi, ale v beznem provozu se to prakticky nepozna. Hluk i spotreba v ramci meho rozliseni stejna.
Za me - ted jezdim s i30 CVVT a stejne jako pri prvni zapujcce - kdybych si nedaval pozor, tak to od GDI prakticky nepoznam.
Fakt je, ze GDI je o chlup zivejsi, ale v beznem provozu se to prakticky nepozna. Hluk i spotreba v ramci meho rozliseni stejna.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
kentanjack píše:Mám pocit, že moje 1.6 CVVT má za studena dost velkou výkonovou díru. Četl jsem o tom něco u staré i30, nečekal jsem, že mě to potká i tady.
Scénář je například takový:
1. sednu do auta, otočím klíčkem, dycky to nechávám chvíli nenastartované (nastavím rádio, větrák, zkouknu kontrolky atd.)
2. nastartuju
3. zařadím 1, rozjedu se
4. zařadím 2
5. šlápnu na plyn a ono třeba 2 sekundy vůbec nic, pak to najednou zabere...
Tohle "nic" se postupně, do ujetí třeba 1 km, ztrácí, až je mizivé nebo žádné.
Máte někdo podobnou zkušenost? Jsem z toho dost rozmrzelej.
Ahoj,
mel jsem tedy KIU Cee'D ale motor je myslim stejny 1,6 CVVT a tato "vlastnost" tam je poznat taky. Po ujeti asi 1km a mirnem ohrati motoru se tento efekt ztraci. Zajimave ze to dela porad na 2. rychl. prevodu
Nezmizelo to ani po najetych 12000km. Porad je to stejne.
Ale nijak vyrazne me to neomezovalo. Spis jsem si zvykl trosku ubrat plyn a ono to pak zabralo... jakoby se motor dusil
i40 CW 2.0 GDI A/T Style + Navi, phantom black - PRODÁNO
-
- *
- Příspěvky: 11
- Registrován: 06 srp 2013, 22:25
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
No cavte hosi. Planujem kupit i30 1,6 cvvt hb, zaujimalo by ma ako ste prisli na to, ze predajcovia davaju nejake zlavy. U nas v Kosiciach nechcu o zlavach oproti cennikovym cenam ani pocut. Ani pol percenta, nic, vsetko podla cennika. Vraj im idu auta ako teple rozky, zlavy nemaju pre nich zmysel. 13690 eur v Comfort vybave v bielej farbe , ani ň navyse.
Inac teraz mam picasso 1,6 hdi 66kW, ale zacal som jazdit v poslednom roku len v podstate mesto, dizel tymto zlikvidujem. Priemerku mam 5,8 za 4,5 roka, kusok sa bojim spotreby na benzinaku, ci to nebude sok.
Inac teraz mam picasso 1,6 hdi 66kW, ale zacal som jazdit v poslednom roku len v podstate mesto, dizel tymto zlikvidujem. Priemerku mam 5,8 za 4,5 roka, kusok sa bojim spotreby na benzinaku, ci to nebude sok.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Skús mrknúť sem:
http://www.hyundai.sk/auta-bez-cakania/ ... %C3%A1+i30
P.S.Čo sa týka spotreby.PP som nenuloval cca.4000km a svieti mi tam rovných 7 litrov a to bývam v BA.Dá sa to zvládnuť.
http://www.hyundai.sk/auta-bez-cakania/ ... %C3%A1+i30
P.S.Čo sa týka spotreby.PP som nenuloval cca.4000km a svieti mi tam rovných 7 litrov a to bývam v BA.Dá sa to zvládnuť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Ja muzu porovnat 2.0CVVT v i30 I (110tkm), 2.0 GDI v i40 (koupeno v cervnu, najeto 6tkm), 1.4 CVVT co jsem rok mel v Ceedu a 2.4 CVVT jakozto predchudce i40 (2005-2013).
Kdyby byla moznost i40 koupit s CVVT, byla by to jasna volba. CVVT je uzivatelsky predevsim v nizsim spektru otacek podstatne prijemnejsi, lepe taha, ale je celkove uzranejsi. Patrny rozdil je i v konstrukci, kdy osobne predpokladam, ze CVVT GDIcko prezije. Trochu zklamani prislo u stryce, ktery z 2.4CVVT 119kW presel taky na podstatne silnejsi 2.0GDI 130kW, neb pri zaprazeni lode melo auto co delat, kdezto se Sonatou tento problem nikdy nebyl a tak GDIcko slo na chip, ktery tento problem trochu humpolacky vyresil. Kam se schoval ten vykon, ktery je napr. dle Deegra to nejpodstatnejsi? Osobne mi prijde GDIcko vhodna volba na vyssi objem.
Kdyby byla moznost i40 koupit s CVVT, byla by to jasna volba. CVVT je uzivatelsky predevsim v nizsim spektru otacek podstatne prijemnejsi, lepe taha, ale je celkove uzranejsi. Patrny rozdil je i v konstrukci, kdy osobne predpokladam, ze CVVT GDIcko prezije. Trochu zklamani prislo u stryce, ktery z 2.4CVVT 119kW presel taky na podstatne silnejsi 2.0GDI 130kW, neb pri zaprazeni lode melo auto co delat, kdezto se Sonatou tento problem nikdy nebyl a tak GDIcko slo na chip, ktery tento problem trochu humpolacky vyresil. Kam se schoval ten vykon, ktery je napr. dle Deegra to nejpodstatnejsi? Osobne mi prijde GDIcko vhodna volba na vyssi objem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
To si rád počkám,či CVVT prežije GDI.No keďže Turbo rubujú na GDI,tak si myslím,že v v tom majú jasno.
P.S. Aj mńa prekvapil malý rozdiel medzi 2,0GDI a1,6GDI.
P.S. Aj mńa prekvapil malý rozdiel medzi 2,0GDI a1,6GDI.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Rozdil mozna neni ve spotrebe, v dynamice ano...1.6 GDI v i40 IMHO nema co delat, ostatne, to ani 1,7 CRDi a potvrdil to nejeden test. Dalsi rozdil je ten, ze kdo se spokoji s 1.6 se taky bude muset spokojit s nizsi vybavou-
Hyundai predevsim dela to, co je vyhodne pro ne, nikoliv pro zakaznika, oni potrebuji mit prijmy i po zaruce, ne aby auto najelo statisice km bez oprav. Jak to se spolehluvosti T-GDI bude je ve hvezdach, nicmene umim si predstavit porizeni Kia Pro_Cee´d GT s motorem 1.6 T-GDI, na Severni smycce zajel naprosto sokujici cas a predevsim se mi opravdu hodne moc libi.
Hyundai predevsim dela to, co je vyhodne pro ne, nikoliv pro zakaznika, oni potrebuji mit prijmy i po zaruce, ne aby auto najelo statisice km bez oprav. Jak to se spolehluvosti T-GDI bude je ve hvezdach, nicmene umim si predstavit porizeni Kia Pro_Cee´d GT s motorem 1.6 T-GDI, na Severni smycce zajel naprosto sokujici cas a predevsim se mi opravdu hodne moc libi.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT