Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Moderátor: Moderátoři
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
alvin
Taktiež mám skúsenosť s koncernovými autami, mali sme v rodine Fabiu HTP 2004, podvozkovo, kvalitou spracovania a spoľahlivosťou bola lepšia ako moja i20ka, spotreba bola vyššia o cca. 0,5 L. Ale súhlasím, niektoré modely Škody sú z dnešného pohľadu archaické, napr. 120 alebo Favorit Každému sedí niečo iné, ale, že by boli Škodovky príšerné autá neviem, to isté môžme tvrdiť o
Taktiež mám skúsenosť s koncernovými autami, mali sme v rodine Fabiu HTP 2004, podvozkovo, kvalitou spracovania a spoľahlivosťou bola lepšia ako moja i20ka, spotreba bola vyššia o cca. 0,5 L. Ale súhlasím, niektoré modely Škody sú z dnešného pohľadu archaické, napr. 120 alebo Favorit Každému sedí niečo iné, ale, že by boli Škodovky príšerné autá neviem, to isté môžme tvrdiť o
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Na bývalé firmě byly 2 Fabie I s motorem 1,9 TDI 77 kW. Nemůžu si na ně stěžovat, byly spolehlivé, vrámci dané třídy i komfortní a hlavně rychlé Akorát mně štvalo malé zrcátko na pravé straně.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Axel
Fabie od r. 2007 ak to bola 77 kW verzia už majú obe späťáky rovnako veľké
Fabie od r. 2007 ak to bola 77 kW verzia už majú obe späťáky rovnako veľké
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Nic proti Getzovi, raz som ho mal ako nahradne vozidlo. Zda sa mi, ze mal motor 1,1 neviem presne (je to uz 3 roky) mal najazdenych 60 000km. Vobec sa mi nezdalo, ze by boli firemne fabie htp horsie. Skor naopak. Pritom nemam averziu voci ziadnej znacke sveta. Ani voci trabantu...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Ja mel 1.1, jelo to lip, nez nova Cora 1.2 (+11kW) i nez Yaris 1.0 (+4kW), vsechna tri auta jsme meli soucasne (Yardu i Corsu mame porad), takze se to jednodusse porovnalo. Nikdy v nem nic nevrzalo (Yaris chrasti kompletne celej a Corsa ma jakykoliv kus plastu priserne nekvalitni, odlupuje se nalepeny chrom uz od roku stari atp.) a i kdyz byl bez vybavy, byl to milacek. Jen trochu rychle hnil, coz se Fabiim zrovna nestava.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Hardcam
Aký ročník bol ten Yaris? Jazdím s trojhrnkom 1,0 ale na ten motor a auto nedám dopustiť, nie nadarmo získal cenu motor roka. Je to malý sťahovák
Aký ročník bol ten Yaris? Jazdím s trojhrnkom 1,0 ale na ten motor a auto nedám dopustiť, nie nadarmo získal cenu motor roka. Je to malý sťahovák
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
tak 1,1 existuje. Nebol som si isty.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
caruser: ctyrvalec, vyroba listopad 2004. Dnes ma najeto nejakych 70tkm. Fotky tu taky nekde mam
Edit: muzes pokracovat od strany az do 226 https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... start=3330
Edit: muzes pokracovat od strany az do 226 https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... start=3330
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Hardcam
Tak to je ešte prvá generácia, tá bola veľmi malá ale mala riadny liatinový blok. S trojvalcovým nástupcom známy jazdí bez problémov už viac ako 250.000 km, keby aspoň moja i20ka takúto hodnotu zvládla
Tak to je ešte prvá generácia, tá bola veľmi malá ale mala riadny liatinový blok. S trojvalcovým nástupcom známy jazdí bez problémov už viac ako 250.000 km, keby aspoň moja i20ka takúto hodnotu zvládla
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
caruser: myslím, že to byl r. v. 2001, tam bylo pravé zrcátko opravdu poloviční
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Axel
Tak to potom bola asi 74 kW verzia, s ktorou jeden majiteľ zvládol 1.000.000 km
Tak to potom bola asi 74 kW verzia, s ktorou jeden majiteľ zvládol 1.000.000 km
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
- isquash
- **
- Příspěvky: 204
- Registrován: 05 lis 2010, 10:23
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Hmm, vypadá moc pěkně. Hlavně praktické je z mého pohledu to, že jsou ve dveřích prolisy na lahev a to samé vzadu. Mám i20 a ta vzadu ve dveřích nemá nic, ani blbou kapsu na drobnosti a tenhle mailej fail aplikovala i faceliftované i20.
HYUNDAI i20, motor 1,2 57kW, výbava Family Plus, barva Electric green, od 9.12.2010
http://www.spotreby.cz/hyundai-i20-1,2i-dohc-16v-57-kw-78-hp-a6018/
http://www.spotreby.cz/hyundai-i20-1,2i-dohc-16v-57-kw-78-hp-a6018/
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
Výsledky testu jsou moc pěkné. Jediné, co mne odrazuje, je ta zmínka o drncání na některých nerovnostech a přenášení krátkých rázů na cestující. Tohle nemám rád, ale na druhé straně to vyplývá z přirozenosti maličkého auta. Těžko vyrobit malé, lehké auto s krátkým rozvorem, které se bude chovat na nerovnostech plavně, filtrovat je a přitom bude "držet" v zatáčkách. Ale i tak si myslím, že tyhle věci jde ještě v rámci možností poladit. Tak jako je v tomhle rozdíl třeba mezi mezi modelem Škody, VW a Audi, které stojí na identické platformě. Ale je to zase jen o penězích...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách
I mně se líbí, hlavně není až tak moc fluidní . Momentálně jsme ve fázi, kdy by nám i takovýhle prcek stačil, takže si počkám na zahájení prodeje a pořádně se svezu. Ale první dojem z fotek a technické parametry zařadily tohohle diblíka na seznam potenciálních osobních přibližovadel.
Zrovna včera jsem byl s jedním z aut v servisu a všiml jsem si, že mají na dvoře i20 ve třech nových barvách, podle všeho právě těch, které budou k dispozici i na nové i10 - svítivě modrá (Montano Sky), oranžová (Sweet Orange) a tmavě modrá (Morning Glory). Podle všeho s náběhem výroby i10 najeli na používání jejích barev i na souběžně vyráběných i20 - jako když po náběhu výroby GDe v hatchi začali na dobíhajících i30cw FDH používat červenou barvu TWR (Cool Red). Ta svítivě modrá je boží (fotky zde - http://centrumpraha.hyundai.cz/vozy-bez ... t=1&d=2139 )
Zrovna včera jsem byl s jedním z aut v servisu a všiml jsem si, že mají na dvoře i20 ve třech nových barvách, podle všeho právě těch, které budou k dispozici i na nové i10 - svítivě modrá (Montano Sky), oranžová (Sweet Orange) a tmavě modrá (Morning Glory). Podle všeho s náběhem výroby i10 najeli na používání jejích barev i na souběžně vyráběných i20 - jako když po náběhu výroby GDe v hatchi začali na dobíhajících i30cw FDH používat červenou barvu TWR (Cool Red). Ta svítivě modrá je boží (fotky zde - http://centrumpraha.hyundai.cz/vozy-bez ... t=1&d=2139 )
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate