H 1 NEW
Moderátor: Moderátoři
Re: H 1 NEW
Bacha na záruku. Když si necháš udělat servis jinde pravděpodobně Ti padne záruka na auto. V Po. se podívám do účetnictví na kolik mi vyšel servis po 20000. Myslím si že to bylo do 5000. Měnil se jen olej a filtr a ostatní jen kontrola. Servis mi dělá známej co prodává a pocítá dneska na hodinu asi 390kč. Jinak já jsem měl 20000 za necelýho půl roku.
- Reklama
Re: H 1 NEW
ND sa dajú pozháňať aj použité za facku, tak neviem čo nariekate ?! Pravda diely ktoré musia ísť nové (brzdy,spojka,tesnenia,bežné údržbové nd) sú v cenovej relácií hummra H2.. to je aj hlavný dôvod prečo predávam môj starex..
Mal som ho na ťahanie prívesu..ale zistil som že aj kombi osobák to v pohode znesie a za nepomerne nižšiu cenu.
foto pre zaujímavosť
Mal som ho na ťahanie prívesu..ale zistil som že aj kombi osobák to v pohode znesie a za nepomerne nižšiu cenu.
foto pre zaujímavosť
Citroen BX 1.9 GTi 16V -160k 1988
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Re: H 1 NEW
Protože provozuju dodávky, tak vím že něco něco stojí. Nicméně platit za servis po 20000 kdy je auto nový 12 peněz je asi blbost. To je asi jak na Mercedesa. nabídne lacinější auto ale to potom je pomsta za sudety. Jako paradox jsou ceny ND na Land rovera kterýho jsem si pořídil na zimu. Vačková hřídel - 1600, rozvodový kola a řetěz 1000kč, hydroštel 50kč, vejfuk cca 40kg železa 2500kč, přední + zadní kotouče 1500, přední + zadní destičky 1000kč, 12x brzd válečky + gumičky necelý 2000.... vše origo a pokud není tak kvalitní náhrada. Šmejdy neberu jinak obyč auto žádná elektronika a co zařadím to tam je.
- Přílohy
-
- DSC_0809.jpg (212.99 KiB) Zobrazeno 4429 x
-
- DSC_0802.jpg (208.04 KiB) Zobrazeno 4429 x
Re: H 1 NEW
dobre auta,co nieco vydrzali sa uz davno prestali robit,teraz je to vzdy len o poziadavkach a kompromisoch
PS Tycoone,Starex nieje moc dobry na tahanie a 4WD uz duplom
PS Tycoone,Starex nieje moc dobry na tahanie a 4WD uz duplom
Re: H 1 NEW
Prečo by nebol? A čo je podla teba vhodné na tahanie?
Citroen BX 1.9 GTi 16V -160k 1988
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Re: H 1 NEW
zaves iba na 1500kg,na asfalte nemozes pouzit predny nahon....... dobre tahace su T4,T5...alebo Discosky,a pod.
PS to sa ti ten Starex moc neohrial doma,hmm....
PS to sa ti ten Starex moc neohrial doma,hmm....
Re: H 1 NEW
To když budeš za tim - asi citronem C5 tahat takovouhle káru tak mu dáš taky zabrat i když to budeš tahat prázný. Vzhledem ke kvalitě zadních per u bych neřekl že ani H1 moc vhodný k tahání težkých přívěsů nebudou.TycoonX píše:ND sa dajú pozháňať aj použité za facku, tak neviem čo nariekate ?! Pravda diely ktoré musia ísť nové (brzdy,spojka,tesnenia,bežné údržbové nd) sú v cenovej relácií hummra H2.. to je aj hlavný dôvod prečo predávam môj starex..
Mal som ho na ťahanie prívesu..ale zistil som že aj kombi osobák to v pohode znesie a za nepomerne nižšiu cenu.
foto pre zaujímavosť
Ale tohle jo
- Přílohy
-
- Tažný.jpg (156.65 KiB) Zobrazeno 4386 x
-
- Obr kára.jpg (101.46 KiB) Zobrazeno 4386 x
-
- Kára.jpg (134.04 KiB) Zobrazeno 4386 x
Re: H 1 NEW
Starex ma vzadu vinute pruziny a je to este maksie a ta C5 dostane zabrat inac na frak(spojka,brzdy..) kratkodobo sa da,ale trvale tahat,no nevim
Re: H 1 NEW
Ale ohrial, užil som si ho ale az pred nedavnom som sem zavítal, mám ho vyše roka´..no a neak stratil význam..a tiež ma velmi sklamala tá korózia, mal som za to že je to kvalitnejší voz ako felicia..a nieje..
C5 ťahá v pohode tých 1,6t, papierovo 2t znesie..takže by som sa nebál, už ťahám len s C5..na zimu to sice nieje perfektne auto (nema 4wd) ale zase má esp a somariny..základ sú aj tak vždy pneu
C5 ťahá v pohode tých 1,6t, papierovo 2t znesie..takže by som sa nebál, už ťahám len s C5..na zimu to sice nieje perfektne auto (nema 4wd) ale zase má esp a somariny..základ sú aj tak vždy pneu
Citroen BX 1.9 GTi 16V -160k 1988
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Re: H 1 NEW
C5 je zase super pohodlný kulevalošfaro. Kdysi jsem si ho chtěl koupit ale vyhrálo to Berlingo.
Jinak jsem zvědavej jak vydrží 1 ohledně koroze. Když to bylo nový, celý jsem to rozebral a vystříkal voskem co šlo a loni na podzim jsem to zopakoval a nechal jsem nastříkat spodek. V zimě to už loni moc nejezdilo, tak se za nějakej rok uvidí jak to korejci dělaji.
Jinak jsem zvědavej jak vydrží 1 ohledně koroze. Když to bylo nový, celý jsem to rozebral a vystříkal voskem co šlo a loni na podzim jsem to zopakoval a nechal jsem nastříkat spodek. V zimě to už loni moc nejezdilo, tak se za nějakej rok uvidí jak to korejci dělaji.
Naposledy upravil(a) Franta H1 dne 25 srp 2013, 19:01, celkem upraveno 1 x.
Re: H 1 NEW
je, ale C6 by sa mi páčila viac..aj pohodlím je o 2 triedy vyššie
-vosk je na nič, treba kvalitný bitumén/kaučuk ..ale všimol som si bodky začínajúcej korózie kade tade po lemoch karosérie a zasúvacích dverí.. fakt hamba, je to r.v 2006 a má real 115 000km
-vosk je na nič, treba kvalitný bitumén/kaučuk ..ale všimol som si bodky začínajúcej korózie kade tade po lemoch karosérie a zasúvacích dverí.. fakt hamba, je to r.v 2006 a má real 115 000km
Naposledy upravil(a) TycoonX dne 26 srp 2013, 13:58, celkem upraveno 1 x.
Citroen BX 1.9 GTi 16V -160k 1988
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
Citroen Xantia 2.0 HDi -110k 1999 (460 000km)
Citroen C5 I. 2.0 HDi Automat-110k 2003 (250 000km)
Citroen C5 I. 2.2 HDi Exclusive-136k 2002 (300 000km)
Citroen C5 II. 2.2HDi Exclusvie-175k 2004 (260 000km)
Hyundai H1 Starex HSV 4WD-140k 2006 (115 000km)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Cena 13 000 je neprůchodná, pro mě by to znamenalo 1,30 Kč na 1 km jízdy periodický servis bez závad. Vůbec si tam nevidí do huby. Odrazují si kšefty.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Mám H1 z 03/2004 a jediné co mám rezavé jsou zadní pravé dveře-křídlovky. Totiž oni ve výrobě plastizolem ucpali odtokové kanálky na spodku dveří, takže zkondenzovaná voda neodkapávala ven. Takže závada z výroby. Už jednou jsem to nechal před 3 roky provařit, stálo to 1 500 Kč, tam to drží, ale vyvalilo se to vedle a jsou tam nyní 2 malé puchýřky tak 3 mm nad spodní hranou dveří. Budu to muset nechat vyříznout v pásu šířky celých dveří a do výšky tak 5 cm a znovu navařit. Nové dveře mi v Butovicích s montáží i s lakem nabídli za nějakýcjh 29 tisíc Kč. To bych si radši vydloubl koleno.Franta H1 píše: ...Jinak jsem zvědavej jak vydrží 1 ohledně koroze. Když to bylo nový, celý jsem to rozebral a vystříkal voskem co šlo a loni na podzim jsem to zopakoval a nechal jsem nastříkat spodek. V zimě to už loni moc nejezdilo, tak se za nějakej rok uvidí jak to korejci dělaji.
Jinak mám také vystříkané dutiny, už od r. 2007 a spodek už podruhé. Ze spodu je to jako nové.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: H 1 NEW
-vosk je na nič, treba kvalitný bitumén/kaučuk ..ale všimol som si bodky začínajúcej korózie kade tade po lemoch karosérie a zasúvacích dverí.. fakt hamba, je to r.v 2006 a má real 115 000km[/quote]
Vosk je jen pro začátek. Dál bude vyzkoušená směs 1 díl petroleje, 1 díl nafty a do toho se rozmíchá piksla grafitový vazelíny a všechno se tím vystříká. Stačí velká injekční stříkačka. Kam to nedostříkne tam to vyvzlíná a to dost daleko. Nevýhodou je že už na to nikdy nic nechytne a to ani rez.
Vosk je jen pro začátek. Dál bude vyzkoušená směs 1 díl petroleje, 1 díl nafty a do toho se rozmíchá piksla grafitový vazelíny a všechno se tím vystříká. Stačí velká injekční stříkačka. Kam to nedostříkne tam to vyvzlíná a to dost daleko. Nevýhodou je že už na to nikdy nic nechytne a to ani rez.