Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Ahoj. No Pašík vs i30... To se takhle nedá, jsou to jiné světy... jiné nastavení krouťáku, jiné otáčky... Jasné i30 jde za plynem hned a když jí dáš za uši pak to letí...i na tu váhu s tímm celkem cvičí... naftový passat bere od dvou tis a když mu šlápneš na krk, tak ten záteh je plynulejší a "mohutnější"...U Passata jsou ty koně znát více..jsou k dipozici podstaně dříve. i30 má žena jako služební.. Já "jí" protáhnu jen občas. Je fakt, že na mě to trochu působí jako taková koza... Pedály vysoko, spojka bere vysoko a plyn je hodně citlivý... Mám raději svého dědu passata. Už je mu 13let Tam je to všechno pěkně nízoučko. Asi jsem líny zvedat nohy . To je o zvyku. Němec je takový "tuhý" auto, tenhle korejec je zase, no jak jsem již psal koza.. Ale liší se od sebe jen v cm...a rozvor mají stejný. Jinak po 300km max.spokojenost!!! Všude spousta místa. Inteligentní ovládání rádia a všeho v tom autě...Povedlo se jim to. Až se najede více cca 2000km, tak uvidíme. Ono si to sedne.
- Reklama
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Zdravim vespolek
oznamuji ze jsem od vcerejska majitelem i30 1.4 CVVT, Glowing Red, Trikolor Plus a stavam se tim padem clenem tohoto elitniho klubu
oznamuji ze jsem od vcerejska majitelem i30 1.4 CVVT, Glowing Red, Trikolor Plus a stavam se tim padem clenem tohoto elitniho klubu
i30 III 1.5 DPi, Engine Red, Family Comfort
i30 1.4 CVVT, Glowing Red, Trikolor Plus, LPG
i30 1.4 CVVT, Glowing Red, Trikolor Plus, LPG
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Tak vítej a nahoď nějaké fotky auta
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Ve čtvrtek jsem se také zařadil mezi majitele i30cw a členy clubu.
Tímto vás všechny zdravím a přeji nám spoustu km bez problémů a karambolů.
Tímto vás všechny zdravím a přeji nám spoustu km bez problémů a karambolů.
i30cw 1.6i Trikolore Style, Cashmere Brown
Škoda Felicia kombi 1,3MPi LX 1997 R.I.P.
Škoda Felicia kombi 1,3MPi LX 1997 R.I.P.
- iGz
- *
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 zář 2012, 09:28
- Bydliště: Bratislava/Prievidza, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Ahojte,
tak zdravi Vas cerstvy majitel jazdenej i30 cw ( vyroba 2009, este z Korei, 46 tkm) a zaroven zelenac na tomto forme (aj ked cca uz nejaky ten cas pasivny citatel). Zatial mam cca 250 km za sebou a zatial velka spokojnost a priatelke sa paci tiez
Auto je zatial v zaruke, takze do ziadnych velkych uprav sa pustat nebudem (aj ked rozmyslam ci vymena vnutorneho osvetlenia za LED je mozna aj v zaruke...). Ako budu pribudat moje skusenosti s tymto wagen-on, snad aj moje prispevky na fore. Dopredu dakujem za kopec info a skusenosti, ktore som si mohol precitat pred kupou
Takze zdravim a vela stastnych km takto na uvod prajem
tak zdravi Vas cerstvy majitel jazdenej i30 cw ( vyroba 2009, este z Korei, 46 tkm) a zaroven zelenac na tomto forme (aj ked cca uz nejaky ten cas pasivny citatel). Zatial mam cca 250 km za sebou a zatial velka spokojnost a priatelke sa paci tiez
Auto je zatial v zaruke, takze do ziadnych velkych uprav sa pustat nebudem (aj ked rozmyslam ci vymena vnutorneho osvetlenia za LED je mozna aj v zaruke...). Ako budu pribudat moje skusenosti s tymto wagen-on, snad aj moje prispevky na fore. Dopredu dakujem za kopec info a skusenosti, ktore som si mohol precitat pred kupou
Takze zdravim a vela stastnych km takto na uvod prajem
i30cw 1.6 CVVT, 93kW Style, 2/2009
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Po havárii kdy do mne napálil z boku v Brně bavorák byl můj Getz po 6ti letech a 52tis km na odpis. Pojišťovna mi proplatila po amortizaci 60tis a 30 jsem dostal od kupce za vrak. Jsem koupil nový Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua Blue met. Zajíždím a čekám na SPZ,abych mohl koupit dálniční známku a trochu jej protáhnout a vyzkoušet tempomat.Překvapuje mne velký kroutíci moment motoru,kdy se dá jet po městě na 6ku 50 km/hod s autem je pohodová jizda,ale když je třeba tak "se probudí dravec" .Z výbavy se nejvíc líbi přisvěcováni do zatáček,jezdím domů serpentýnami a přisvěcovaní mne zbavilo strachu,že někoho ve vracečkach přehled nu .
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Kolik ti točí motor otáček, když jedeš na 6 kvalt městem, rychlostí 50 km/h? Já tedy nevím, ale mě se to nezdá jako nejideálnější zacházení s motorem.OGYN píše:...Překvapuje mne velký kroutíci moment motoru,kdy se dá jet po městě na 6ku 50 km/hod ...
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Otáčky tak 1200+-. Motor je na to stavěn. Měl jsem po havárii půjčeno náhradní vozidlo,nový Kia Ceed 1.4, tam bylo výraznější upozornění na řazení a tak jsem si to vyzkoušel Motor má proměnné časování ventilů viz: http://cs.m.wikipedia.org/wiki/Prom%C4% ... ntil%C5%AF
Samozdřejmě ,že když potřebuješ zrychlit,je nutno podřadit,ale jízda na 6ku v 50km/hod v pohodě !Byl jsem tím také překvapen, po dálnici na 6ku130 na 3,5 tis otáček,Někteří výrobci řeší Euro 5 turbem,Hyundai používá atmosférické motory s tímto systémem. Zdá se mi,že nová i30 má tak dva "provozní režimy" do 2tis otáček na pohodovou úspornou jízdu,a pak 2-4tis na trochu svižnějši ježdění
Samozdřejmě ,že když potřebuješ zrychlit,je nutno podřadit,ale jízda na 6ku v 50km/hod v pohodě !Byl jsem tím také překvapen, po dálnici na 6ku130 na 3,5 tis otáček,Někteří výrobci řeší Euro 5 turbem,Hyundai používá atmosférické motory s tímto systémem. Zdá se mi,že nová i30 má tak dva "provozní režimy" do 2tis otáček na pohodovou úspornou jízdu,a pak 2-4tis na trochu svižnějši ježdění
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
No, 1200 na 6tku se mi zdá tak trochu proti srsti.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Ta 6ka není o moc rychlejší jak 5. Prý to není vyloženě dálnični kvalt,(stupeň)ale spíš je určen na úspornou jízdu..... Zajíždím, jezdím v různých režimech,sem tam auto proženu,vytočím i krátkodobě k 5 tis otáčkám,a počítač hlásí průměr 7,1 .....
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Šestku používám od 70-ti nahoru ,po rovině nenaložený.Dávat ji tam dřív je celkem zbytečné.Netvrdím ,že by to motor neutáhl ale těch otáček je tam opravdu málo.I indikátor nebo jak se ta krávovinka jmenuje co ti ukazuje na který kvalt máš jet (když to teda neslyšíš)ti radí řadit směrem nahoru při sedmdesáti .Směrem dolů, třeba při dojezdu do obce se dá jet na šestku i těch padesát.Ale to už je opravdu extrém.Padesát na pětku ale dávám celkem s přehledem.
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Právě ,že to slyšim jezdím od r.1970,30 let profi se všemi možnými auty,náklaďáky . Nyní provozuji Avii Daewo turbo. Ročně najedu +- 50tis km. Kdybych mi to někdo vyprávěl před časem, také bych tomu nevěřil,a tvrdil bych mu,že to musí cukat,a "cvrdlikat " ventily. Ale opravdu to motor nového i30 bere ,vše jsem již napsal výše počitač radí jak řadit,byl by asi nesmyl ,kdyby "radil" špatně a nabádal k podtáčeni! i30 se vyváži do mnoha zemí,a pochybuji,že by riskoval případné soudní spory s nastavením počítače v případě problémů a reklamací .......walach píše: (když to teda neslyšíš)
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Jsem si trochu rýpl a hned se čertíš .Já vím ,že to ten motor utáhne.Já jen ,že já mám rád k dispozici vetší krouťák a jedu padesát raději na čtverku při dvou tisících,než na pětku při šestnácti stovkách .Na spotřebu to nemá stejně žádný vliv .A taky ujedu s čímkoliv ...mi meziplyn problémy nedělá .
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Se vůbec nečertim,z webdiskuzí jsem trénovaný , Jistota je,že motory mají jeden z největ
ších kroutících momentů. A za ty prachy co chce WV na Škoda je to výborný poměr užitné hodnoty,nehledě na jejich problematické turbomotory předraženou výbavu
_------------------------------------------------------------------
Jinak na 5ku točí při 50km/hod 1 500 ot .
Oproti Getzovi má i30 trochu "línější spodek" a jde teprve od 2 500 ot. Getz 1,4 byl na semafórech rychlejší.
S i30 1,6 je taková pohodová rodinná jízda ,ale od 3tis je to "dělo"
ších kroutících momentů. A za ty prachy co chce WV na Škoda je to výborný poměr užitné hodnoty,nehledě na jejich problematické turbomotory předraženou výbavu
_------------------------------------------------------------------
Jinak na 5ku točí při 50km/hod 1 500 ot .
Oproti Getzovi má i30 trochu "línější spodek" a jde teprve od 2 500 ot. Getz 1,4 byl na semafórech rychlejší.
S i30 1,6 je taková pohodová rodinná jízda ,ale od 3tis je to "dělo"
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Na vědomost se dává - nový ítřicítkář
Jo,jo souhlas -od tří tisíc mě to taky baví .To když svezu nějakého neznalého ,tak první čumí jak je tichý motor ,pak jaký má pěkný zvuk když ho trochu protáhneš ,pak na zátah a nakonec na brzdy. No a pak už se přestanou blbě ptát ,proč jsem si koupil zrovna .
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011