Koupě Getze
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
- Reklama
Ahoj Kamčo. Je pravdou že 1.1 je úspornější alespoň podle toho co tu všichni píšou, svižnější na jízdu je ovšem 1.4. Co se týče toho povinného ručení dá se i 1.4 pojistit v nižší sazbě u pojišťovny Uniqa Hyundai má s nima nějaký techtle mechtle asi. Manžel by si zasloužil (estli je jako teda hodnej a nezlobí) 1,4 nebo mu kup 1.5 CRDi ten taky moc nežere, ale je dražší jak při koupi tak na pojistku.
Ahojky Vipe a Feletrone,
Díky za radu.Vlastně jsem si to myslela.Ono u té 1,1 když se jí bude snažit honit se může asi pak s tou spotřebou dostat ještě výš než u 1,4.Jó a manžel je hodnej ale je technickým vědomím nepolíbený.Autíčka zajímají víc mě.A jak je to u getzíka s poruchovostí a náhradními díly?Prý se na ně dlouho čeká?Jo a Vipe s tou pojišťovnou Uniqa a povinným ručením na 1,4 už to tak není.Platilo to pouze začátkem roku 2006.To už jsem zjišťovala.Ale i tak moc dík.Ať vám autíka dobře jezdí.
Díky za radu.Vlastně jsem si to myslela.Ono u té 1,1 když se jí bude snažit honit se může asi pak s tou spotřebou dostat ještě výš než u 1,4.Jó a manžel je hodnej ale je technickým vědomím nepolíbený.Autíčka zajímají víc mě.A jak je to u getzíka s poruchovostí a náhradními díly?Prý se na ně dlouho čeká?Jo a Vipe s tou pojišťovnou Uniqa a povinným ručením na 1,4 už to tak není.Platilo to pouze začátkem roku 2006.To už jsem zjišťovala.Ale i tak moc dík.Ať vám autíka dobře jezdí.
Opel vectra combi
Kamilo s poruchovostí je to asi jako u jiné značky nic extrémního. Prasklá žárovka, málo benzínu . Mělo to i své výrobní vady, ale to už je pryč. U těch prvních bylo něco s brzdama, tekon ty poslední zase řídící jednotka, ale všechno je vyřešený. ND a dodací lhůta to nemůžu sloužit pač jsem ještě nic nepotřeboval, ale osobně si myslím že týden je tak normál pokud to nemaj na skladě, to by mohly povědět pánové vlkobass a mylys kteří využily služeb servisu po nehodě.
Davide ten váš je fakt moc pěknej.A ty kola nemaj Chybu. A co třeba barva sunset orange?Ale je fakt,že na ní koukám svým ženským okem a jelikož autíko je pro manžela tak tomu by se mohla víc líbit černá elegence. Jinak díky moc všem za odpovědi.David C3 píše:kupte černého a krásné kola :!!!!!!!!!!
Opel vectra combi
koupě Getze
Já mám Getzika 1,1 od srpna tohoto roku a mám najeto 5000 km a tak jsem se rozhodl že taky napíšu své prostřehy. Doufám že jsem zvolil správné téma, když tak se omlouvám.
Začnu tím co mi vadí. Na výbavě mi moc nezáleželo a tak jsem vzal tu nejnižší výbavu, myslí Active. Že namá tonované okna budiž, ale co mi vadí a čemu se všichni smějí je absence cyklovače stěřačů, to tam opravdu dát mohli. Vzhledem k vyššímu posazu bych taky ocenil seřiditelnou sedačku řidiče a alespoň výškové stavitelný volant. Drahé spolujezdkyni občas chybí zrcátko v sluneční clonce. Co nás zase nadchlo je skládání zadních opěradel včetně sedaček. A také nastavování sklonu opěradel není k zahození.
Z jezdeckého hlediska je řízení příjemné, ale mohu potvrdit poznámky ostatních uživatelů, že řazení není vždy hladké jak by člověk čekal. Zvláště při řazení z 1 na 2. A za rychlosti byť třeba 5 km/h, už 1. stupeň zařadím jen přes zuby, ačkoliv dám meziplyn. Řekl bych největší nedostatek Getze. Také jsem zaregistroval menší vrzání spojky. Zatím to vůbec neřeším protože je to lehce slyšitelné jen před tím než nastartuji.
Co se týče motoru, jsem absolutně nenáročný. Stačí mi jen že to jede a do kopce to nemusím stačit. Proto pro mě 1,1 byla jasná volba. Když jsem si auto odvážel domů, říkal jsem si že línější auto jsem snad neřídil. S přibývajícími kilometry se to jen lepšilo a dnes mi to příjde úplně v normě.
A teď spotřeba. Je fakt že můj styl jízdy je trochu specifický. Určitě patřím mezi nejpomalejší řidiče na našich cestách. Otáčky držím mezi 2-3000 ot, vetšínou kolem 2500. Nad 4000 jsem byl snad 3x v životě a plný plyn vůbec neznám. Klidně si to šinu svou 80-kou a když jedu 100 tak už brzdím, že jesem se rozjel.
Takže moje nejvyšší spotřeba činila 5,55 na 100km a nejmenší 4,9 , což mi přijde k tomu stylu jaký mám optimální. Prý si z toho vychovám lenocha, ale je mi to fakt úplně jedno, nemám ve zvyku na plyn moc tlačit. Na vyblbnutí jsem měl motorku.
Takže tolik ve skratce o mých vzkušenostech. Auto je zatím spolehlivé a krom toho že mi ho už poškrábali, bez problémů.
S pozdravem všem Getzařům.
Začnu tím co mi vadí. Na výbavě mi moc nezáleželo a tak jsem vzal tu nejnižší výbavu, myslí Active. Že namá tonované okna budiž, ale co mi vadí a čemu se všichni smějí je absence cyklovače stěřačů, to tam opravdu dát mohli. Vzhledem k vyššímu posazu bych taky ocenil seřiditelnou sedačku řidiče a alespoň výškové stavitelný volant. Drahé spolujezdkyni občas chybí zrcátko v sluneční clonce. Co nás zase nadchlo je skládání zadních opěradel včetně sedaček. A také nastavování sklonu opěradel není k zahození.
Z jezdeckého hlediska je řízení příjemné, ale mohu potvrdit poznámky ostatních uživatelů, že řazení není vždy hladké jak by člověk čekal. Zvláště při řazení z 1 na 2. A za rychlosti byť třeba 5 km/h, už 1. stupeň zařadím jen přes zuby, ačkoliv dám meziplyn. Řekl bych největší nedostatek Getze. Také jsem zaregistroval menší vrzání spojky. Zatím to vůbec neřeším protože je to lehce slyšitelné jen před tím než nastartuji.
Co se týče motoru, jsem absolutně nenáročný. Stačí mi jen že to jede a do kopce to nemusím stačit. Proto pro mě 1,1 byla jasná volba. Když jsem si auto odvážel domů, říkal jsem si že línější auto jsem snad neřídil. S přibývajícími kilometry se to jen lepšilo a dnes mi to příjde úplně v normě.
A teď spotřeba. Je fakt že můj styl jízdy je trochu specifický. Určitě patřím mezi nejpomalejší řidiče na našich cestách. Otáčky držím mezi 2-3000 ot, vetšínou kolem 2500. Nad 4000 jsem byl snad 3x v životě a plný plyn vůbec neznám. Klidně si to šinu svou 80-kou a když jedu 100 tak už brzdím, že jesem se rozjel.
Takže moje nejvyšší spotřeba činila 5,55 na 100km a nejmenší 4,9 , což mi přijde k tomu stylu jaký mám optimální. Prý si z toho vychovám lenocha, ale je mi to fakt úplně jedno, nemám ve zvyku na plyn moc tlačit. Na vyblbnutí jsem měl motorku.
Takže tolik ve skratce o mých vzkušenostech. Auto je zatím spolehlivé a krom toho že mi ho už poškrábali, bez problémů.
S pozdravem všem Getzařům.
No od toho ty verze rozdělujou. Máš nejnižší ACTIVE a tak tam máš pouze to co je nutné a tím i cena je někde dole oproti jiné verzi. Nejhorší na tom je že si nemůžem říct podle přání ty doplňky. Buď tam je to nebo zase ono co se dělá do určitých verzí ACTIVE * DYNAMIC * ELEGANCE * SPORT. Pak jsou akční modely kde šoupnou něco navíc oproti standardní verzi. To řazaní si sedne chce to čas a spojku sešlapovat úplně na podlahu. Řazení jedničky při jízdě to ne raději zastavím nebo se rozjedu přes spojku na toho dvojáka. Jo a neznám nikoho kdo by to neměl poškrábaný to se nedá uhlídat. Ať ti to jezdí.
Typ Getze
No,my chytli v září 2005 toho silnějšího, 1341 obsah,a je to na tu malou váhu letadlo. Krom začínajících korozí na spodku,stabilizátory,koláče,šrouby a bubny,což promptně likviduju resistinem a jak to honím na německejch dálnicích, zatím nic.Možná,že už jsem nahluchlý,ale ani žádné podezřelé zvuky spojky, nebo čehokoli jiného.I ten olej drží,všude sucho, i po garančce nenastalo to co u kolegy,že by byl filtr volný...panty promazali,i jakoby mi vyluxovali vnitřek. Snad jen drncání v kufru,hlavně na letních Kumhách,ale na jaře začnu tmelit a ucpávat...doufám,že to pak stichne. Sousedka má akčního 1,1 jak byly k tomu mistrovství ve fotbale letos na jaře a už jsem ji varoval,že jim občas blbly jednotky,jak trvalo usazení na volnoběhu....tak jezdí v pohotovosti,ale i jí to drží bez problémů.
Getz UG 1341
koupě getze
Z té výbavy mě nejvíc mrzí ten cyklovač, o zbytku jsem věděl předem a jak říkám, nejsem náročný.vipe píše:No od toho ty verze rozdělujou. Máš nejnižší ACTIVE a tak tam máš pouze to co je nutné a tím i cena je někde dole oproti jiné verzi. Nejhorší na tom je že si nemůžem říct podle přání ty doplňky. Buď tam je to nebo zase ono co se dělá do určitých verzí ACTIVE * DYNAMIC * ELEGANCE * SPORT. Pak jsou akční modely kde šoupnou něco navíc oproti standardní verzi. To řazaní si sedne chce to čas a spojku sešlapovat úplně na podlahu. Řazení jedničky při jízdě to ne raději zastavím nebo se rozjedu přes spojku na toho dvojáka. Jo a neznám nikoho kdo by to neměl poškrábaný to se nedá uhlídat. Ať ti to jezdí.
Co se týče toho řazení tak mohu potvrdit že člověk musí sešlápnout spojku k zemi a pak pomalu řadit, pak je to lepší. A co se týče té jedničky tak při pomalé rychlosti se mi nechce trápit dvojku byť přes spojku, ale máš pravdu.
Re: Typ Getze
Tak to jsi mě postrašil. U rok starýho auta koroze na spodku To se mám na co těšit. Ještě že v zimě moc nejezdím.haryk píše:No,my chytli v září 2005 toho silnějšího, 1341 obsah,a je to na tu malou váhu letadlo. Krom začínajících korozí na spodku,stabilizátory,koláče,šrouby a bubny,což promptně likviduju resistinem a jak to honím na německejch dálnicích, zatím nic.Možná,že už jsem nahluchlý,ale ani žádné podezřelé zvuky spojky, nebo čehokoli jiného.I ten olej drží,všude sucho, i po garančce nenastalo to co u kolegy,že by byl filtr volný...panty promazali,i jakoby mi vyluxovali vnitřek. Snad jen drncání v kufru,hlavně na letních Kumhách,ale na jaře začnu tmelit a ucpávat...doufám,že to pak stichne. Sousedka má akčního 1,1 jak byly k tomu mistrovství ve fotbale letos na jaře a už jsem ji varoval,že jim občas blbly jednotky,jak trvalo usazení na volnoběhu....tak jezdí v pohotovosti,ale i jí to drží bez problémů.
A dále píšeš o problémech řj. a volnoběhu. Elektronika mi zatím klape, ale všiml jsem si že když nastartuji studené auto tak mi to vyletí někde na 2500 a pak to klesne na 1400. Myslel jsem že je to tak stavěné.
Re: Typ Getze
To co popisuješ byl problém 1.4 tam byla chyba v softvéru řídící jednotky u 1.1 tento problém nebyl pozorován. Jinak je to TADY popsaný.dedecko píše: Elektronika mi zatím klape, ale všiml jsem si že když nastartuji studené auto tak mi to vyletí někde na 2500 a pak to klesne na 1400. Myslel jsem že je to tak stavěné.
Ano
Ano,a psali o té serii "fotbalových" Getzíků letošních. Jinak ta "koroze" nebojte se zas tak, prostě dole ne všechno je něčím nabarvené,plno šroubů a tyče jsou jen holé železo,takže to preventivně resistinuju.A zadní bubny,ty jsou přes zimu schované za plecháčem plus plastovým krytem,a na jaře snad použiju Hammerlite, pravé barvy do horka jsou jen v "tuningových" odstínech což mi u zelené metalízy pod letní elektrony nepasuje.
Getz UG 1341