Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
To je to co jsem říkal,skurvené biosložky ,tyhle problémy začali když to začli mixovat,to přísahám,taky jsem už přemýšlel o vyčištění nádrže,ale nechce se mi do toho,asi se do toho dokopu a nádrž vyndám,hajzlové,tankujeme drahé sra.....,nechcu být sprostý Já si fakt myslím,že jak máme malou spotřebu a malé množství benzínu,dlouho nám tam leží,tak se s ním něco děje a pak jsou tyhle problémy,jenže nikdo mi to nevěří,říkám to už dva roky
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
- Reklama
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Tak podobný( stejný problém) řešíme na našem Accentu 1,3 2004 ( sistém Tantariny) Plynaři pořád tvrdí že za to nemůže plyn. Ale může, protože momentálně zjištěno, že když není vůbec žádný plyn v nádrži, tak auto chytá. Jinak se při startu s plynem v nádrži ulejvá. Teplý chytá v dobře. Je to teď na 14 dní u nich, otec odjel k moři s mím. Tak sem zvědavej jak to dopadne. Necháváme je elektroinstalaci úplně vymontovat a zapojit vše do původního stavu. Jinak jsme na voze povyměnovali za nové a nebo z generálkovali snad vše co šlo. G.O. Motor, novej katík, lambdy, palivové čerpadlo, filtry, svíčky, kabeli zap. čidla atd. Nakopat je do prdele, půl roku se v tom hrabem a problém je u nich!!!!!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
No jo,ale jak to ted mam delat,neexistuje nejaky pripravek do benzinu,ktery by tomu zabranil?
Tucson r.v.2005 2,7, 6V LPG-automat
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Nezbývá než kupovat lepší benzín,já ted tankuju OMV 100 oktanů a je to lepší,někdo mi říkal,že tam nejsou nebo jen minimální množství biosložek
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Tak mám vyrešeno a opraveno.Špatně to startovalo kvůli palivovému systému.Už to běhá a startuje na brnknutí.Už sembtam nalil benzín 100 Omv a good.Sice to něco stálo,ale mohlo to být horší.Díky všem tady fóru za rady.Ještě jednu bych prosil.Líbil by se mi přední rám.
Tucson r.v.2005 2,7, 6V LPG-automat
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
hmm též by to asi chtělo u mě tu nádrž zkontrolovat pokud si auto ještě nechám tak se na ní asi mrknu Jinak mě to blnulo jen při studeném startu bez rozdílu množství benzínu a u mě to opravila výměna toho palivového čerpadla. Tak hlavně, že jezdí brunt1e ...
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Dobře tak ,až budu mít čas,tak tu nádrž taky vykopnu a uvidíme,dám potom echo.
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Dnes jedu se kuknout k jednomu tipkovi na prestavbu sante a nabidl mi MAGIC4 s primazem ventilu cca 23000+900, ptal jsem se jej na nektere myty ohledne lpg a i na to ze se nici cerpadlo, jak se jezdi na plyn. rikal ze je to blbost, a ze pokud nekdo nedodrzi podminky tak muze, a to je mit alespon 25l benzinu v nadrzi aby to cerpadlo uchladilo, kdyz koluje naprazdno prez pretlak ventil. takze jsme se docela bavili, rikal ze ma snad vsechny systemy a pomer cena vykon je pro santu (ja mam 159tis) nalitane to optimum, a ze pokud se o to budu starat dobre neni problem ten motor mit kol cca 400-500tis nalitane, vetsinou striky odchazeji a ty se daji poridit od 2500,-a nadrz se menit po 5 letech musi. Ale i tak uspora za rok u me bude cca 20tis a za 100tis km bude pro cene 4kc/1km cca 180tis za zivotnost. coz beru
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Tak jsem tady zase. Opět problém startování a už i jízda. Cuká to skáče to plynař bezradný neustále hlavu v dlaních. Porád něco šteluje pak mi to doveze a stojí to opět za ho..o.Hnus fialovej zkurvenej. teď sem to chtěl dát do AAA na výkup.Přeplo to na plyn a výkupák se mi vysmál...Nevíte někdo náhodou v čem je u santa fé problém při LPG?Dokáže to dát někdo do pořádku???Jestli prosím znáte někoho kdo je na LPG u Hyundaie machr pošlete mi číslo já pojedu i světa kraj. Já už chci normálně jezdit. Hergot dyť to musí být jen nějaká kokotina. Po té opravě to jezdilo měsíc.A už se to zase sralo a sralo a sralo....Já potřebuju zjistit příčinu ať to ten montér páka co mi to montoval v záruce opraví.Snad nečekám na zázrak. Díky.
Tucson r.v.2005 2,7, 6V LPG-automat
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Co mas za svíčky. Já měl ngk pgr5c vyměnil jsem za Bosch za kilo jednu a problém mi z 95 % zmiznul.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
no všeobecně: LPG má vyšší oktanové číslo tudíž se obtížněji zapaluje. I když vše na benzín funguje OK na LPG už to nemusí stačit. Je třeba začít systematicky zkoušet vyměnit jednu součástku zapalování po druhé. Začal bych svíčkama. Já osobně na Nubiře používám úplně nejobyčejnější Brisk za cca 35,- / kus a měním je tak po 10-15000 km. Pak bych zkusil zapalovací moduly jsou tam asi 3 a vše odzkoušej. Většinou to bývá opravdu ta vysokonapěťová část. Prostě elektrika stejně jako voda jde cestou nejmenšího odporu, moduly jsou tam asi 3 a tak vždy pálí najednou 2 svíčky i když směs k zapálení je jen v jednom válci. Prostě u jednoho z válců může být jiskra slabší ...... občas zapálí občas ne, lambda najde nespálenou směs, začne blbnout a ochuzovat směs a problém je na světě..... ale šestiválec jsem neviděl, tak moje info ber trochu s rezervou, ale směr jsem snad naznačil........
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
Kucí,tyto rady jsou dobré,ale nepomůžou,bohužel,tohle už jsme všechno zkoušely.Já už to startování řeším druhým rokem,myslím,a na nic jsme nepřišli.Nemám to tedy takto vážné,ale hlava nám to nebere,a to jezdím na plyn desátým rokem,zhruba.Nemám to teda tak vážné jako kolega,ale taky mne to štve.Nejvíc mi to nebere hlava,že to dělá jen v létě,ted jak se ochladilo tak už je opět klid,startuji napoprvé.Svíčky měnit u tohoto motoru není zrovna sranda,zadní řada je pod sacím potrubím a musíš odstrojit celý vršek motoru,proto kupuji NGK,mají vydržet 100 tis,jsou určeny přímo pro tento motor pro plyn,měním podle potřeby,poznám když začnou zlobit.Svíčky, kabely,jednu cívku(pro dva válce)už jsem taky měnil,palivový filtry,vzducháč,tlaky normální,nic se nezměnilo,pomohlo to trochu zlepšit,že tankuji pro start OMV 100,ale taky jak ho tam mám víc jak 14dní tak to začne zlobit.Už jsme i plyn odpojili a jezdil jsem jen na benzín,nic.Někdo mi taky říkal,že jsou rozhozený korekční mapy motoru(snad jsem to napsal správně),ale zase,že by jen v létě?Jen tak mimochodem,možná to bude blbost,člověk už se chytá všeho,jestli se nepletu tak tento motor má jako palivo psáno 91 special???Čím vyší oktan tak by to mělo být lepší ne,nebo se pletu?Fakt hlava mi to nebere,a nejsem sám,mám tu kolem sebe víc lidí co tohle začali řešit,a všichni ve stejnou dobu,maximálně dva roky zpátky.Prostě na palici.Snad na to příjdeme.
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
no to s tím čím vyšší oktanové číslo tím lépe je takový placebo, v zásadě požadavek na oktanové číslo paliva každého motoru je dán hlavně jeho kompresním poměrem a teplotami které při jeho práci vzniknou. Čím vyšší OČ, tím je i vyšší odolnost paliv proti samozápalům = hůře se zapaluje a je potřeba kvalitnější jiskru... LPG má OČ daleko přes 100 a proto je háklivý na perfektní zapalování víc než benzín. To že se problémy projevují v létě může být způsobeno čidlem teploty nasávaného vzduchu. Tedy řídící jednotka na základě info z tohoto čidla si myslí že je motor teplý a on je studený, nicméně směs je dávkována pro teplý motor tzn. že je jí málo a blbě to chytá. To čidlo bylo nahrazeno u novějších motorů "váhou vzduchu" takže problémy můžou být i v této komponentě, pokud ji tam máš, ale na diagonostice bys měl vidět co jednotlivá čidla ukazují.... často bývá i problém v konektorech (oxidace atd.) Zkusil bych vše co je v motorovém prostoru a co uvidíš rozpojit a zas spojit, ev. prostříknout nějakým kontaktolem. Dále bych rozebral kostřící body v motorovém prostoru co najdeš vše očistil a znova smontoval a pořádně utáhl....
Mě takhle u synovy Tacumy blbnul motor, volnoběh tu 800 tu 1500 tu 2500 sama si přidávala a ubírala otáčky a výše vedené problém zcela odstranilo..... Takže pevné nervy a jdi na to systematicky.....
Mě takhle u synovy Tacumy blbnul motor, volnoběh tu 800 tu 1500 tu 2500 sama si přidávala a ubírala otáčky a výše vedené problém zcela odstranilo..... Takže pevné nervy a jdi na to systematicky.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
vyšší oktan=lepší benzin je blbost, jedná se o odolnost proti samovznícení. jediný co mě napadlo a nezaznělo tu: mají ty vaše motory pořádné kompresní tlaky? neutíká vám to pod ventily nebo kolem kruhů?
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Nestartuje Santa-fe 2,7 LPG r.v.2002 6V
No s tím oktanovým číslem jsem si nebyl jist,ale zní to logicky,že čím větší hodnota,tím horší zapálení.U plynu to vím,že potřebuje lepší jiskru,s tím ale problém nemám.
Tak tohle mě napadlo taky letos po dlouhém sledování.Zjistil jsem,že když je teplota ráno kolem deseti stupnů tak nastartuji normálně,jak je ale teplota 15 až 20 stupnů tak je problém,a pak čim vyšší teplota ráno tím lepší start.Takže z toho usuzuji,že jak je to v rozmezí 15 až 20 stupnů tak nějaké teplotní čidlo nebo váha vzduchu jak říkáš dává motoru špatné informace a pak je na start špatná směs.Už jsem to tu někde psal,že se zaměřím na teplotní čidlo,je ještě otázka jestli to pomůže,aby nebyl problém v továrním nastavení toho čidla a od doby co je mixovanej benzín tak je prostě problém.Možná že by to i sedělo na kolegu co má úplnej problém.Bohužel ted už to nevysleduji,protože je chladno,takže musím počkat na léto,snad na babíRichard555 píše:no to s tím čím vyšší oktanové číslo tím lépe je takový placebo, v zásadě požadavek na oktanové číslo paliva každého motoru je dán hlavně jeho kompresním poměrem a teplotami které při jeho práci vzniknou. Čím vyšší OČ, tím je i vyšší odolnost paliv proti samozápalům = hůře se zapaluje a je potřeba kvalitnější jiskru... LPG má OČ daleko přes 100 a proto je háklivý na perfektní zapalování víc než benzín. To že se problémy projevují v létě může být způsobeno čidlem teploty nasávaného vzduchu. Tedy řídící jednotka na základě info z tohoto čidla si myslí že je motor teplý a on je studený, nicméně směs je dávkována pro teplý motor tzn. že je jí málo a blbě to chytá. To čidlo bylo nahrazeno u novějších motorů "váhou vzduchu" takže problémy můžou být i v této komponentě, pokud ji tam máš, ale na diagonostice bys měl vidět co jednotlivá čidla ukazují.... často bývá i problém v konektorech (oxidace atd.) Zkusil bych vše co je v motorovém prostoru a co uvidíš rozpojit a zas spojit, ev. prostříknout nějakým kontaktolem. Dále bych rozebral kostřící body v motorovém prostoru co najdeš vše očistil a znova smontoval a pořádně utáhl....
Mě takhle u synovy Tacumy blbnul motor, volnoběh tu 800 tu 1500 tu 2500 sama si přidávala a ubírala otáčky a výše vedené problém zcela odstranilo..... Takže pevné nervy a jdi na to systematicky.....
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG