řízení i20

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
adnars
Příspěvky: 9
Registrován: 06 říj 2010, 20:26
Bydliště: Praha

řízení i20

Příspěvek od adnars »

Ahoj všem,při zhasnutém motoru se mi ozve klepání když pootáčím volantem sem tam,setkal jste se s tím někdo?Mám EPS.Dík za odpověď.
Reklama
 

Uživatelský avatar
isquash
**
Příspěvky: 204
Registrován: 05 lis 2010, 10:23
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: řízení i20

Příspěvek od isquash »

Adnarsi, jako že s ním rychle cukáš zleva doprava nebo s ním pootáčíš na jednu a potom na druhou stranu?

Jinak mě se stalo vloni před pneuservisem, že jsem chtěl zajet dovnitř a málem jsem nezatočil, jak se najednou vyplo servo. Zároveň s tím se rozsvítila kontrolka serva. Vypnul jsem motor a znovu nastartoval. Posilovač posiloval jak měl a mohl jsem zajet dovnitř.
Od té doby jsem však pozoroval to, že u studeného motoru po rozjezdu a puštění volantu, spadla přička volantu k levé straně o pár stupnňů a s tím i auto. Tak jsem jsem to vyrovnával a přišlo mi, že po překročení určitých otáček se zvedl tlak v posilovači a volant mi pak nepadal. Vozil jsem ženu s kamarádkou a neustále jsem slyšel, že zahřívám gumy :) , jak jsem s nima házel v autě doleva a doprava. :D
Při garančce jsem chtěl ať mi nastaví znovu nulovou polohu posilovače přes PC. To udělali a říkali, že jestli to nepomůže, tak mi budou muset přestavět volant fyzicky.
HYUNDAI i20, motor 1,2 57kW, výbava Family Plus, barva Electric green, od 9.12.2010
http://www.spotreby.cz/hyundai-i20-1,2i-dohc-16v-57-kw-78-hp-a6018/
Uživatelský avatar
adnars
Příspěvky: 9
Registrován: 06 říj 2010, 20:26
Bydliště: Praha

Re: řízení i20

Příspěvek od adnars »

isquash píše:Adnarsi, jako že s ním rychle cukáš zleva doprava nebo s ním pootáčíš na jednu a potom na druhou stranu?

Jinak mě se stalo vloni před pneuservisem, že jsem chtěl zajet dovnitř a málem jsem nezatočil, jak se najednou vyplo servo. Zároveň s tím se rozsvítila kontrolka serva. Vypnul jsem motor a znovu nastartoval. Posilovač posiloval jak měl a mohl jsem zajet dovnitř.
Od té doby jsem však pozoroval to, že u studeného motoru po rozjezdu a puštění volantu, spadla přička volantu k levé straně o pár stupnňů a s tím i auto. Tak jsem jsem to vyrovnával a přišlo mi, že po překročení určitých otáček se zvedl tlak v posilovači a volant mi pak nepadal. Vozil jsem ženu s kamarádkou a neustále jsem slyšel, že zahřívám gumy :) , jak jsem s nima házel v autě doleva a doprava. :D
Při garančce jsem chtěl ať mi nastaví znovu nulovou polohu posilovače přes PC. To udělali a říkali, že jestli to nepomůže, tak mi budou muset přestavět volant fyzicky.
Uživatelský avatar
adnars
Příspěvky: 9
Registrován: 06 říj 2010, 20:26
Bydliště: Praha

Re: řízení i20

Příspěvek od adnars »

Ahoj,tak jsem zjistil kde mi to klepe,je to levá strana skříně řízení/při tom otáčení volantem sem tam/.Měnil jsem ložisko levého předního náboje/hučelo/zřejmě jsem vymetl nějakou díru,doufám,že to nebude na výměnu celého řízení.
Odpovědět

Zpět na „i20 Podvozek a řízení“