Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David PLEVA
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David PLEVA
DIELHAU TEUFEL (Děhylovský ďábel)
O koupi nového vozu jsem začal uvažovat začátkem roku 2008, kdy jsme se rozhodli, že pomalu nastává čas na rozšíření rodiny o milovaného potomka a tím pádem i o automobil s vyspělejšími technologiemi v oblastí aktivní i pasivní bezpečnosti, než byl můj tehdejší vůz, Hyundai Sonata Y-3B z roku 1997.
Variantu koupě nového vozu jsem po několika týdnech zavrhnul, jelikož jsme se dostali do situace, kdy platit nový vůz by bylo pro nás už finančně neúnosné. Rozhodl jsem se tedy pro vůz mírně ojetý, pokud možno po prvním majiteli.
Od té doby jsem začal sledovat inzeráty nejen na domácích ale i na zahraničních serverech zabývajících se prodejem aut. Najít vozidlo, které by vyhovovalo mým požadavkům ale byl úkol téměř nadlidský. Buď bylo najeto hodně přes 100 000 km, nebo chyběla sevisní knížka, popřípadě vozidlo vystřídalo několik majitelů. Ale pak jsem ho našel.
Objevil jsem ho v jednom autobazaru v Jesenici u Prahy, kde mě na něm zaujalo velmi slušné stáří vozidla (cca 30 měsíců, což je prakticky ještě auto v záruce), nejvyšší výbava Elegance (10x airbag, aut. klimatizace, ESP, aj.), počet ujetých kilometrů 38 000, řádně doložených servisních knížkou a hlavně barva karoserie - vínová metalíza v kombinaci s krémovým interiérem. Z té jsem byl byl úplně na větvi. Jelikož se jednalo o předčasně ukončený leasing, dalo se těmto údajům věřit. Pečlivě jsem sledoval vývoj ceny u tohoto automobilu cca 5 měsíců a udržoval jsem kontakt s prodavajícím, autobazarem GROUP car s.r.o. Jesenice, kde se mi vždy na telefonu ozval velice ochotný majitel autobazaru.
Jakmile se u vozu objevila cena, kterou jsem byl ochoten akceptovat, neváhal jsem a okamžitě jsem kontaktoval majitele s tím, že mám o vůz velmi vážný zájem, ale jsem z Ostravy a zda by tedy bylo možno provést prohlídku vozidla v pražském servise, který si vyberu. Prohlídka vozidla byla domluvena u mého známého v KK servis Hyundai Praha, odkud mi bylo po telefonické prohlídce sděleno, že vozidlo je zcela v pořádku. Po té následoval telefonát s majitelem bazaru, jak a kdy si vozidlo vyzvednu s tím, že vůz profinancujeme u některé ze společností, které v této oblasti působí.
Dnes je tento fialový ďábel plnohodnotným členem rodiny a i když jsem plánoval poslat ho po zaplacení do světa, vzhledem k tomu, jak jsem si ho zamiloval a vzhledem k úpravám, které na něm provádím, to určitě neudělám. Díky těmto úprávám, které se sice nelíbí každému se Teufel stal nepřehlédnutelným už z dálky a také se pomalu, ale jistě stává jedinou takto upravenou Sonatou nejen u nás.
Položme si nakonec otázku, proč právě Hyundai? Jsem zásadním odpůrcem koncernových vozů, kteří se sami jmenovali do pozice prémiových značek a přitom kvalita těchto vozů je srovnatelná s vozy vyrobenými firmou Hyundai. Navíc u těchto vozů už v základu dostanete spoustu toho, za co si jinde musíte připlácet. Již před tímto vozem jsem vlastnil vůz Hyundai Sonata Y-3B a Hyundai Lantra J-2 a byl jsem nesmírně spokojen s tím, jak po celou dobu sloužily. Na obou vozech jsme najeli bez větších problémů za zhruba tři roky, po které jsme tyto vozy vlastnili asi 40 000 km k naší plné spokojenosti.
Takže pokud si kladu otázku, jestli další auto bude opět Hyundai, odpověď zní jasně: ANO!
Silné stránky
- vozidlo, které se hed tak neokouká
- vnitřní prostor
- bohatá výbava
- komfortní podvozek
- velikost kufru
- nepřekonatelný poměr výkon/cena
- tichý a pružný motor s rozumnou spotřebou
- nízké náklady na provoz vozidla
- poměrně solidní ceny náhradních dílů
Slabé stránky
- U motorizace 2,4 je při vyšším počtu najetých kilometrů velmi důležité kontolovat hladinu motorového oleje (výrobní vada způsobuje přidření kliky na třetím válci)
- kabely zapalování stále přitahují hlodavce (za to ale výrobce nemůže)
- "trhání" studeného motoru při rozjezdu
- poměrně časté odcházení žárovek H7 v režimu AUTO
- vysoká hrana víka kufru, člověk menšího vzrůstu, potřebuje parkovací senzory
Poruchy a opravy od 2.9.2009 (ujeto cca 60 000km)
- Kompletní výměna brzd (4x kotouč, 4x obložení), ATE a dále výměny dle servisních intervalů.
- Vyměněno čelní sklo (nezaviněná nehoda)
- Vyměněný zadní nárazník (nezaviněná nehoda)
- Vyměněny přední i zadní tlumiče
- Vyměněny přední kosti stabilizátoů
- Vyměněno horní uložení předních tlumičů
- Kompletní výměna brzd (4x kotouč, 4x obložení Herth+Buss) s nátěrem brzd. prasátek
- Výměna el. mag. spojky kompresoru klimatizace
- Nástřik spodku antikorozním nástřikem (jistota)
- Nová baterie po 7 letech provozu
- Nový alternátor (z vrakáče)
- Nový kompresor klimatizace (z vrakáče)
Dodatečně dokoupené nebo namontované příslušenství
-Zatmavená okna na zadních dveřích a zadním skle foliemi CPFilms s celkovou propustností 5%
- Letní ALU RSW 242 Black, 7x17, ET 38, černý-leštěný + skryté ventilky
- Letní pneu ROADSTONE 225/50 R17 N3000 94W MFS
- Zadní parkovací čidla
- 2DIN DVD jednotka XTRONS TD714SGD
- LED DRL z vozu Volvo XC 60 (nutná úprava z parkovacích světel na DRL!)
- Polep 3M folií s karbonovou strukturou (přední kapota, střecha)
- Montáž dvoucestného alarmu s dálkovým startem MAGICAR M880AS
- Výměna spínací skříňky za bezklíčové zapalování KEYLESS
- Systém bezklíčového odemykaní a zamykaní vozu KEYLESS
- Demontáž třetího brzdového světla s následnou montáží okenního spoileru s LED brzdovým světlem
- Nalepení zadního spoileru na hranu kufru
- Instalace antény "SHARK"
- LPG systém Tomasetto
O koupi nového vozu jsem začal uvažovat začátkem roku 2008, kdy jsme se rozhodli, že pomalu nastává čas na rozšíření rodiny o milovaného potomka a tím pádem i o automobil s vyspělejšími technologiemi v oblastí aktivní i pasivní bezpečnosti, než byl můj tehdejší vůz, Hyundai Sonata Y-3B z roku 1997.
Variantu koupě nového vozu jsem po několika týdnech zavrhnul, jelikož jsme se dostali do situace, kdy platit nový vůz by bylo pro nás už finančně neúnosné. Rozhodl jsem se tedy pro vůz mírně ojetý, pokud možno po prvním majiteli.
Od té doby jsem začal sledovat inzeráty nejen na domácích ale i na zahraničních serverech zabývajících se prodejem aut. Najít vozidlo, které by vyhovovalo mým požadavkům ale byl úkol téměř nadlidský. Buď bylo najeto hodně přes 100 000 km, nebo chyběla sevisní knížka, popřípadě vozidlo vystřídalo několik majitelů. Ale pak jsem ho našel.
Objevil jsem ho v jednom autobazaru v Jesenici u Prahy, kde mě na něm zaujalo velmi slušné stáří vozidla (cca 30 měsíců, což je prakticky ještě auto v záruce), nejvyšší výbava Elegance (10x airbag, aut. klimatizace, ESP, aj.), počet ujetých kilometrů 38 000, řádně doložených servisních knížkou a hlavně barva karoserie - vínová metalíza v kombinaci s krémovým interiérem. Z té jsem byl byl úplně na větvi. Jelikož se jednalo o předčasně ukončený leasing, dalo se těmto údajům věřit. Pečlivě jsem sledoval vývoj ceny u tohoto automobilu cca 5 měsíců a udržoval jsem kontakt s prodavajícím, autobazarem GROUP car s.r.o. Jesenice, kde se mi vždy na telefonu ozval velice ochotný majitel autobazaru.
Jakmile se u vozu objevila cena, kterou jsem byl ochoten akceptovat, neváhal jsem a okamžitě jsem kontaktoval majitele s tím, že mám o vůz velmi vážný zájem, ale jsem z Ostravy a zda by tedy bylo možno provést prohlídku vozidla v pražském servise, který si vyberu. Prohlídka vozidla byla domluvena u mého známého v KK servis Hyundai Praha, odkud mi bylo po telefonické prohlídce sděleno, že vozidlo je zcela v pořádku. Po té následoval telefonát s majitelem bazaru, jak a kdy si vozidlo vyzvednu s tím, že vůz profinancujeme u některé ze společností, které v této oblasti působí.
Dnes je tento fialový ďábel plnohodnotným členem rodiny a i když jsem plánoval poslat ho po zaplacení do světa, vzhledem k tomu, jak jsem si ho zamiloval a vzhledem k úpravám, které na něm provádím, to určitě neudělám. Díky těmto úprávám, které se sice nelíbí každému se Teufel stal nepřehlédnutelným už z dálky a také se pomalu, ale jistě stává jedinou takto upravenou Sonatou nejen u nás.
Položme si nakonec otázku, proč právě Hyundai? Jsem zásadním odpůrcem koncernových vozů, kteří se sami jmenovali do pozice prémiových značek a přitom kvalita těchto vozů je srovnatelná s vozy vyrobenými firmou Hyundai. Navíc u těchto vozů už v základu dostanete spoustu toho, za co si jinde musíte připlácet. Již před tímto vozem jsem vlastnil vůz Hyundai Sonata Y-3B a Hyundai Lantra J-2 a byl jsem nesmírně spokojen s tím, jak po celou dobu sloužily. Na obou vozech jsme najeli bez větších problémů za zhruba tři roky, po které jsme tyto vozy vlastnili asi 40 000 km k naší plné spokojenosti.
Takže pokud si kladu otázku, jestli další auto bude opět Hyundai, odpověď zní jasně: ANO!
Silné stránky
- vozidlo, které se hed tak neokouká
- vnitřní prostor
- bohatá výbava
- komfortní podvozek
- velikost kufru
- nepřekonatelný poměr výkon/cena
- tichý a pružný motor s rozumnou spotřebou
- nízké náklady na provoz vozidla
- poměrně solidní ceny náhradních dílů
Slabé stránky
- U motorizace 2,4 je při vyšším počtu najetých kilometrů velmi důležité kontolovat hladinu motorového oleje (výrobní vada způsobuje přidření kliky na třetím válci)
- kabely zapalování stále přitahují hlodavce (za to ale výrobce nemůže)
- "trhání" studeného motoru při rozjezdu
- poměrně časté odcházení žárovek H7 v režimu AUTO
- vysoká hrana víka kufru, člověk menšího vzrůstu, potřebuje parkovací senzory
Poruchy a opravy od 2.9.2009 (ujeto cca 60 000km)
- Kompletní výměna brzd (4x kotouč, 4x obložení), ATE a dále výměny dle servisních intervalů.
- Vyměněno čelní sklo (nezaviněná nehoda)
- Vyměněný zadní nárazník (nezaviněná nehoda)
- Vyměněny přední i zadní tlumiče
- Vyměněny přední kosti stabilizátoů
- Vyměněno horní uložení předních tlumičů
- Kompletní výměna brzd (4x kotouč, 4x obložení Herth+Buss) s nátěrem brzd. prasátek
- Výměna el. mag. spojky kompresoru klimatizace
- Nástřik spodku antikorozním nástřikem (jistota)
- Nová baterie po 7 letech provozu
- Nový alternátor (z vrakáče)
- Nový kompresor klimatizace (z vrakáče)
Dodatečně dokoupené nebo namontované příslušenství
-Zatmavená okna na zadních dveřích a zadním skle foliemi CPFilms s celkovou propustností 5%
- Letní ALU RSW 242 Black, 7x17, ET 38, černý-leštěný + skryté ventilky
- Letní pneu ROADSTONE 225/50 R17 N3000 94W MFS
- Zadní parkovací čidla
- 2DIN DVD jednotka XTRONS TD714SGD
- LED DRL z vozu Volvo XC 60 (nutná úprava z parkovacích světel na DRL!)
- Polep 3M folií s karbonovou strukturou (přední kapota, střecha)
- Montáž dvoucestného alarmu s dálkovým startem MAGICAR M880AS
- Výměna spínací skříňky za bezklíčové zapalování KEYLESS
- Systém bezklíčového odemykaní a zamykaní vozu KEYLESS
- Demontáž třetího brzdového světla s následnou montáží okenního spoileru s LED brzdovým světlem
- Nalepení zadního spoileru na hranu kufru
- Instalace antény "SHARK"
- LPG systém Tomasetto
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 09 led 2014, 20:39, celkem upraveno 4 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- Reklama
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Pár fotografií ze života Teufela
To ještě nebyla moje
První sraz se Sonatou v roce 2008
První zimu doma
A na tom samém místě s novými koly
Po montáži denního svícení z Volva
To ještě nebyla moje
První sraz se Sonatou v roce 2008
První zimu doma
A na tom samém místě s novými koly
Po montáži denního svícení z Volva
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Nějaké foto s úpravami
Střešní spoiler s LED brzdovým světlem
Zadní lízátko na víku kufru
Střešní spoiler s LED brzdovým světlem
Zadní lízátko na víku kufru
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:26, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Foto z úprav II.
Bezklíčové startování tlačítkem "KEYLESS"
Spolu s jednotkou dvoucestného alarmu s dálkovým startem MAGICAR M880AS se systémem odemykání/zamykání vozu při přiblížení/vzdálení se od vozu, klíč prakticky nepoužívám.
Dále byla provedena montáž pružin do plynových vzpěr pro automatické otevření víka kufru
Video je ke shlédnutí ZDE
Bezklíčové startování tlačítkem "KEYLESS"
Spolu s jednotkou dvoucestného alarmu s dálkovým startem MAGICAR M880AS se systémem odemykání/zamykání vozu při přiblížení/vzdálení se od vozu, klíč prakticky nepoužívám.
Dále byla provedena montáž pružin do plynových vzpěr pro automatické otevření víka kufru
Video je ke shlédnutí ZDE
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:31, celkem upraveno 2 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
AKCE LAKOVÁNÍ PLASTŮ V MOTOROVÉM PROSTORU
Rozhodl jsem se, že provedu nalakování některých plastových dílů v motorovém prostoru. Jako první otázku, kterou jsem si potřeboval zodpovědět, byl výběr barevného odstínu.
Po dlouhém vybírání, kdy jsem měl jasno pouze ve výrobci barev (MOTIP) jsem narazil na webu na řadu FLIPFLOP, kterou znáte spíše pod názvem "CHAMELEÓN".
Tato barva se nabízí ve třech barevných kombinacích a já si po rozvaze zvolil variantu "FIREFLY" (Světluška), což je kombinace barev červená/zlatá.
Jakmile byly barvy doma, čekal jsem na vhodnou příležitost, začít s lakováním
Rozhodl jsem se, že provedu nalakování některých plastových dílů v motorovém prostoru. Jako první otázku, kterou jsem si potřeboval zodpovědět, byl výběr barevného odstínu.
Po dlouhém vybírání, kdy jsem měl jasno pouze ve výrobci barev (MOTIP) jsem narazil na webu na řadu FLIPFLOP, kterou znáte spíše pod názvem "CHAMELEÓN".
Tato barva se nabízí ve třech barevných kombinacích a já si po rozvaze zvolil variantu "FIREFLY" (Světluška), což je kombinace barev červená/zlatá.
Jakmile byly barvy doma, čekal jsem na vhodnou příležitost, začít s lakováním
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:36, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Po té nastala FÁZE I:
Demontáž plastů a následné zaslepení otvorů proti vniknutí nečistot.
A jejich následné vyčištění, odmaštění a oblepení míst, kam by se barva neměla dostat.
Demontáž plastů a následné zaslepení otvorů proti vniknutí nečistot.
A jejich následné vyčištění, odmaštění a oblepení míst, kam by se barva neměla dostat.
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 30 kvě 2014, 18:29, celkem upraveno 2 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
FÁZE II:
Nalakování bezbarvým základním lakem na plasty a černým základem pod FLIPFLOP barvu a po uschnutí nalakování první části plastových dílů FLIPFLOP sprejem.
Zde jsem bohužel dospěl ke skutečnosti, že jeden sprej nebude stačit, takže jsem objednával další nádobku s barvou.
Nalakování bezbarvým základním lakem na plasty a černým základem pod FLIPFLOP barvu a po uschnutí nalakování první části plastových dílů FLIPFLOP sprejem.
Zde jsem bohužel dospěl ke skutečnosti, že jeden sprej nebude stačit, takže jsem objednával další nádobku s barvou.
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:43, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
FÁZE III:
Nastala kontrola FLIPFLOP efektu. Zpočátku vše vypadalo dobře...
Nastala kontrola FLIPFLOP efektu. Zpočátku vše vypadalo dobře...
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:49, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Ale pak se ukázalo, že kryt motoru není nalakovaný podle mých představ. Objevily se na něm "plivance" a "krupice", což byla jasná zpráva, že se bude muset lakovat ZNOVA!!!
Kryt šel "pod vodu" a pod smirek s hrubostí 1000 a došlo k přebroušení celého krytu, tak aby byl připraven na nové lakování.
Kryt šel "pod vodu" a pod smirek s hrubostí 1000 a došlo k přebroušení celého krytu, tak aby byl připraven na nové lakování.
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:50, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
FÁZE IV:
Mezitím pokračovalo lakování ostatních dílů FLIPFLOP sprejem a kryt motoru, byl odstaven na vedlejší kolej k pozdějšímu dodělání, protože, bez něho se dá jezdit.
FÁZE V:
Všechny díly, kromě kryty motoru mají na sobě 3 krát 2 vrstvy bezbarvého laku s vysokou odolností proti otěru.
Mezitím pokračovalo lakování ostatních dílů FLIPFLOP sprejem a kryt motoru, byl odstaven na vedlejší kolej k pozdějšímu dodělání, protože, bez něho se dá jezdit.
FÁZE V:
Všechny díly, kromě kryty motoru mají na sobě 3 krát 2 vrstvy bezbarvého laku s vysokou odolností proti otěru.
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:54, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
FÁZE Va:
Dnes probíhala montáž nalakovaných dílů zpět na auto. Bohužel se při transportu poškodil jeden díl a tak bude muset být opraven, naštěstí je poškození laku tak malé, že půjde opravit přímo na autě, nicméně, je to až "na maso", takže ta vrchní část se bude muset přebrousit a lakovat od začátku znova. Barvy objednány a s touto novou zásilkou se celková částa za lakování vyšplhala na 2614,-Kč. Někdo možná namítne, že je to dost peněz, opravdu, málo to zrovna není, ale ta radost z vlastní, myslím si, že dobře odvedené práce, opravdu stojí za to
EDIT: 9.9.2013 dorazily všechny potřebné barvy. Teď jen sehnat garáž na opravu uvedenou výše a začít s opravou laku na víku motoru.
Dnes probíhala montáž nalakovaných dílů zpět na auto. Bohužel se při transportu poškodil jeden díl a tak bude muset být opraven, naštěstí je poškození laku tak malé, že půjde opravit přímo na autě, nicméně, je to až "na maso", takže ta vrchní část se bude muset přebrousit a lakovat od začátku znova. Barvy objednány a s touto novou zásilkou se celková částa za lakování vyšplhala na 2614,-Kč. Někdo možná namítne, že je to dost peněz, opravdu, málo to zrovna není, ale ta radost z vlastní, myslím si, že dobře odvedené práce, opravdu stojí za to
EDIT: 9.9.2013 dorazily všechny potřebné barvy. Teď jen sehnat garáž na opravu uvedenou výše a začít s opravou laku na víku motoru.
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:56, celkem upraveno 2 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Po krátké odmlce opět přidám jeden obrázek. Víko nalakováno, nakonec jsem se rozhodl, že oválné logo H nahradí nápis HYUNDAI, jelikož ovál bude na krytu akumulátoru. Nápis HYUNDAI je odloupnut z vraku vozu ix20. Po zaschnutí příjde na řadu nápis DOHC 16V, který dostane potah "chromovou" 3M folií.
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 22:06, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Fáze Vb.
Montáž krytu do motorového prostoru. Při celkové kontrole jsem zjistil pár chyb, které bude třeba na jaře opravit (přebrousit, přelakovat), ale tyhle "reklamace" se budou provádět již přímo na autě.
Detail krytu motoru:
Celkový pohled do motorového prostoru:
Snad se mi ještě letos podaří doddělat kryt na akumulátor, abych měl pro letošek splněno
Montáž krytu do motorového prostoru. Při celkové kontrole jsem zjistil pár chyb, které bude třeba na jaře opravit (přebrousit, přelakovat), ale tyhle "reklamace" se budou provádět již přímo na autě.
Detail krytu motoru:
Celkový pohled do motorového prostoru:
Snad se mi ještě letos podaří doddělat kryt na akumulátor, abych měl pro letošek splněno
Naposledy upravil(a) David PLEVA dne 22 kvě 2014, 21:56, celkem upraveno 1 x.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Respekt Davide!! Je vidět, že se toho nebojíš. Máš ji opravdu vymazlenou. Dobrá práce!
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Sonata NF 2,4i CVVT Elegance - David Pleva
Děkuji, nicméně, teď je ještě třeba kompletně umýt motorový prostor, ať se leskne jako psí k...e
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V