Hyundai se srovnání nebojí
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
líbí se mi tvůj přístup: odstavec plný nic neříkajících náznaků a pláče
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Reklama
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Mr. HYUNDAI píše: Rozhodně už není automatická volba, v tuto chvíli kdybych měl kupovat auto, tak je 4. v pořadí po Aurisu, Mazdě 3 a Nissanu Juke, který se strašně líbí mojí ženě (chápu, je to sice auto na prd, ale má charima).
Jsem cestou, kterou nastoupil na všech fronátch (od PR až k samotným produktům), hluboce zklamán. Já osobně asi značku po 6 vlastních autech opustím a vyvinu maximální úsilí odvézt pryč i firmu a další lidi, kterým se o auta starám. Ach jo!
Do puntiku souhlasim a to i vcetne aut. Zena mi rekla "Juke je krasnej, ale jestli se ti nelibi, mohli bysme mit i Quashqai", nevim, co ty zensky na Jukovi pritahuje, ale ja se v nem svezl a je to parada, strasne se mi pak libi kombinovany displej klima. Mne ucaroval Auris kombi (uz jsem zde psal), presto porad srdci vevodi Kizashi (to uz je tu asi 100x ). Mazdu 3 jsme uz podruhy poridili sestre (prvni jsem vymenili jen kvuli nabouranym dveri v miste, kde vozi prcka). To vtipny na tom je, ze kdo tyhle auta ma, tak s nima pouze a jenom jezdi. Jestli se tak Korejci maji od nekoho ucit, tak urcite ne od Nemcu, ale od Japoncu.
Skode je potreba ukrast kus krajice a to se hodi kazdy znacce, Hyundai zvolil strategii, ktera je sice usmevna a trapna a verim, ze se za ni stydi i zamestnanci.
A jinak te samozrejme zdravim, vitej zpet.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Bodejť bych nebrečel. V roce 1998 když jsem s touhle značkou začínal jako prodejce si z nás všichni dělali akorát prdel, že jsme bambusová sračka. Kolika lidem já namlátil nebo je alespoň naháněl po prostoru s úmyslem jim namlátit, když se nevyjádřili o moc hezky.
Tak pro ilustraci si projedeme vzorek 6 aut z 15 za letošní rok:
i30cw, FD, 1,4 CVVT "Karkulka":
- spojka vydává v záběru divné zvuky - spojka vyměněna komplet na záruku - byla servisní akce, že se spojky nepovedly
- auto škube za studena při rozjezdech - odstraněno na 3. pokus
i30cw, FD, 1,4 CVVT "Soptík":
- auto škube při rozjezdech bez ohledu na teplotu motoru - odstraněno na 2. pokus - jiná příčina než u Karkulky
i30cw, FD, 1,6 CVVT:
- celý interiér vrže jak stará popelnice (auto je v provozu rok a má najeto 13.000 km v soukromých rukou) - zatím 3 návštěvy a vrzání se objevuje stále na nových a nových místech
- seká se zámek LZ dveří - objednán, dodání na vůz vyrobený v ČR za víc jak 3 týdny. Výměna je už druhým pokusem, předchozí promazání a seřízení nepomohlo
i30, GDe, 1,4 CVVT:
- neustále "padají světla". Svítivost je tragická, světla zvedáme každé 2 měsíce
- spodní ramena přední nápravy jsou jen výlisky (na FD to byly výkovky, pokud používám správnou terminologii). Auto slouží jako referentské, nedělám si iluze o zacházení s ním, ale geometrie je v jednom kuse rozhozená. FD nebylo dokonalé auto, ale tento problém na nich není.
- nefungovaly ovladače rádia na volantu a při zapojení externího zařízení přestaly hrát pravé repráky - nutno projet všechna zapojení ve svorkovnici rádia
- zarezla anténa, nejde odmontovat
- zůstala viset ručka, PZ kolo zůstalo částečně zabržděno. Už na to existuje servisní informace, mění se brzdiče a většinou to kotouč nepřežije, takže jdou i kotouče. U nás to přežil bez úhony - zázrak.
i40, VF, 1,7 CRDi:
- systém bezklíčového startování z neznámých příčin vydává po zhasnutí motoru pípavý upozorňovací zvuk, nikdo neví proč
- integrovaná navigace zamrzá, už je ve fázi, kdy potřebuje i 2 restarty za den - momentálně řešíme. Postup odhaduji tak, že nejdřív si dáme návštěvu s přehráním SW, který pomůže na dva týdny a pak si to dáme znovu na výměnu
ix20, JC, 1,4 CVVT:
- auto jsme měli 3 dny, když se rozpadlo přední uložení chromového pásku vnější kliky. Dodací lhůta kliky u auta, které se tu momentálně vyrábí byl 3 týdny
A takto bych mohl pokračovat pořád dál. Tohle je tedy onen mnou uvedený propad kvality . Za těch 15 let takové množství závad nepamatuju. Ano, jsou to závady, které auto neodstavily, ale prudí a do servisu se musí.
Že se mi současný designový jazyk nelíbí, protože je dle mého názoru, zbytečně překombinovaný a chybí mu stylová čistota je něco, čím se netajím dlouhodobě. Ale nejvíc mi na tomto stylu vadí, že omezuje funkčnost a bezpečnost. Aktuální i30 GDe je ponorka, ze které není vidět, a to v míře až nebezpečné.
A že se s VeVerkou nemáme rádi, protože to je arogantní hulvát, se kterým se nedá normálně mluvit, tím se taky netajím. Osobně jsem mu napsal, že je zloděj. A pak jsem opustil všechny struktury HCCZ, protože jsem se stal persona non grata a moje přítomnost v sdružení blokovala spolupráci mezi HCCZ a importérem a moje místo převzal Yurii.
Řádně doplněno nebo by to chtělo ještě více rozvést?
Tak pro ilustraci si projedeme vzorek 6 aut z 15 za letošní rok:
i30cw, FD, 1,4 CVVT "Karkulka":
- spojka vydává v záběru divné zvuky - spojka vyměněna komplet na záruku - byla servisní akce, že se spojky nepovedly
- auto škube za studena při rozjezdech - odstraněno na 3. pokus
i30cw, FD, 1,4 CVVT "Soptík":
- auto škube při rozjezdech bez ohledu na teplotu motoru - odstraněno na 2. pokus - jiná příčina než u Karkulky
i30cw, FD, 1,6 CVVT:
- celý interiér vrže jak stará popelnice (auto je v provozu rok a má najeto 13.000 km v soukromých rukou) - zatím 3 návštěvy a vrzání se objevuje stále na nových a nových místech
- seká se zámek LZ dveří - objednán, dodání na vůz vyrobený v ČR za víc jak 3 týdny. Výměna je už druhým pokusem, předchozí promazání a seřízení nepomohlo
i30, GDe, 1,4 CVVT:
- neustále "padají světla". Svítivost je tragická, světla zvedáme každé 2 měsíce
- spodní ramena přední nápravy jsou jen výlisky (na FD to byly výkovky, pokud používám správnou terminologii). Auto slouží jako referentské, nedělám si iluze o zacházení s ním, ale geometrie je v jednom kuse rozhozená. FD nebylo dokonalé auto, ale tento problém na nich není.
- nefungovaly ovladače rádia na volantu a při zapojení externího zařízení přestaly hrát pravé repráky - nutno projet všechna zapojení ve svorkovnici rádia
- zarezla anténa, nejde odmontovat
- zůstala viset ručka, PZ kolo zůstalo částečně zabržděno. Už na to existuje servisní informace, mění se brzdiče a většinou to kotouč nepřežije, takže jdou i kotouče. U nás to přežil bez úhony - zázrak.
i40, VF, 1,7 CRDi:
- systém bezklíčového startování z neznámých příčin vydává po zhasnutí motoru pípavý upozorňovací zvuk, nikdo neví proč
- integrovaná navigace zamrzá, už je ve fázi, kdy potřebuje i 2 restarty za den - momentálně řešíme. Postup odhaduji tak, že nejdřív si dáme návštěvu s přehráním SW, který pomůže na dva týdny a pak si to dáme znovu na výměnu
ix20, JC, 1,4 CVVT:
- auto jsme měli 3 dny, když se rozpadlo přední uložení chromového pásku vnější kliky. Dodací lhůta kliky u auta, které se tu momentálně vyrábí byl 3 týdny
A takto bych mohl pokračovat pořád dál. Tohle je tedy onen mnou uvedený propad kvality . Za těch 15 let takové množství závad nepamatuju. Ano, jsou to závady, které auto neodstavily, ale prudí a do servisu se musí.
Že se mi současný designový jazyk nelíbí, protože je dle mého názoru, zbytečně překombinovaný a chybí mu stylová čistota je něco, čím se netajím dlouhodobě. Ale nejvíc mi na tomto stylu vadí, že omezuje funkčnost a bezpečnost. Aktuální i30 GDe je ponorka, ze které není vidět, a to v míře až nebezpečné.
A že se s VeVerkou nemáme rádi, protože to je arogantní hulvát, se kterým se nedá normálně mluvit, tím se taky netajím. Osobně jsem mu napsal, že je zloděj. A pak jsem opustil všechny struktury HCCZ, protože jsem se stal persona non grata a moje přítomnost v sdružení blokovala spolupráci mezi HCCZ a importérem a moje místo převzal Yurii.
Řádně doplněno nebo by to chtělo ještě více rozvést?
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 17 úno 2015, 14:48, celkem upraveno 1 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
ok, teď to srovnej s konkurencí. Ano, z OA se stává spotřebka s tlakem na cenu + se nabalují kurvítkama co se týká elektroniky a eko kurvítkama EU.
Můžu ti dát podobný seznam na Škoda, či Opel. Záleží na tom jenom "jak a kým jsou auta používány"...
nicméně sdílím také radost z toho vybrat si značku podle toho s čím je každý spokojen
Můžu ti dát podobný seznam na Škoda, či Opel. Záleží na tom jenom "jak a kým jsou auta používány"...
nicméně sdílím také radost z toho vybrat si značku podle toho s čím je každý spokojen
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai se srovnání nebojí
To Hardcam:
Díky za uvítání, nějak jsem včera a dneska neměl moc práce, tak jsem se sem přišel mrknout a tohle vlákno mě "vyprovokovalo" k vyjádření. Znáš mě, nevydržím mlčet k něčemu, k čemu mám pocit, že se vyjádřit potřebuju .
Jak jsem zmínil ty "alternativy". Nejsou seřazeny dle mých aktuálních pocitů. Na prvním místě je trojka. A je fuk jestli BL nebo už ta nová nádhera. Sedany jsou nádherný v obou generacích. A mně by stačila ta 1,6 v BL nebo nová (asi bude BM) s motorem 1,5. Těch cca 100 kobylek mi stačí, stejně jezdím 90% po Praze sám nebo s malou. Bonusem je, že jsem zjistil, že mám na Mazdě na prodeji nových aut kámoše .
Druhý je Auris, tam jenom nevím zda se mi víc líbí hatch nebo kombík - obě verze jsou pecky, tedy na první pohled. A motor 1,6 je jasná volba. A to nemluvím o Corolle, taky nádhera.
Juke je prostě krásně jinej, motor 1,6, výbava Visia je teď nějakých Kč 330.000,--, to je dobrá price.
A je sice 4., ale já nevím co bych si měl vybrat. i20 je mi malá, ix20 je sice krásně praktická, ale kvalita výroby nic moc (naše nejmladší firemka ma 1936 km a palubka mlátí, no děs), zadní náprava je zbytečně tvrdá. i30 GDe v žádném případě - nelíbí se mi, není z ní vidět. Elantra má tragické naladění podvozku - jakoby přední a zadní náprava byly z různých aut, krom toho zadní náprava je hrozně hlučná. i40 je zbytečně velká, SUV v podobě ix35 nepotřebuji.
Nicméně teď mám i30cw rok, takže pokud se nestane něco mimořádného (myslím totálku), tak se auto stejně bude kupovat tak za 3 roky, a to se toho může ještě stát.
Díky za uvítání, nějak jsem včera a dneska neměl moc práce, tak jsem se sem přišel mrknout a tohle vlákno mě "vyprovokovalo" k vyjádření. Znáš mě, nevydržím mlčet k něčemu, k čemu mám pocit, že se vyjádřit potřebuju .
Jak jsem zmínil ty "alternativy". Nejsou seřazeny dle mých aktuálních pocitů. Na prvním místě je trojka. A je fuk jestli BL nebo už ta nová nádhera. Sedany jsou nádherný v obou generacích. A mně by stačila ta 1,6 v BL nebo nová (asi bude BM) s motorem 1,5. Těch cca 100 kobylek mi stačí, stejně jezdím 90% po Praze sám nebo s malou. Bonusem je, že jsem zjistil, že mám na Mazdě na prodeji nových aut kámoše .
Druhý je Auris, tam jenom nevím zda se mi víc líbí hatch nebo kombík - obě verze jsou pecky, tedy na první pohled. A motor 1,6 je jasná volba. A to nemluvím o Corolle, taky nádhera.
Juke je prostě krásně jinej, motor 1,6, výbava Visia je teď nějakých Kč 330.000,--, to je dobrá price.
A je sice 4., ale já nevím co bych si měl vybrat. i20 je mi malá, ix20 je sice krásně praktická, ale kvalita výroby nic moc (naše nejmladší firemka ma 1936 km a palubka mlátí, no děs), zadní náprava je zbytečně tvrdá. i30 GDe v žádném případě - nelíbí se mi, není z ní vidět. Elantra má tragické naladění podvozku - jakoby přední a zadní náprava byly z různých aut, krom toho zadní náprava je hrozně hlučná. i40 je zbytečně velká, SUV v podobě ix35 nepotřebuji.
Nicméně teď mám i30cw rok, takže pokud se nestane něco mimořádného (myslím totálku), tak se auto stejně bude kupovat tak za 3 roky, a to se toho může ještě stát.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai se srovnání nebojí
O tom, že je na cenu vyvíjen tlak netřeba hovořit, auto je spotřební věc. Ale podle mého názoru šetří na nesprávných místech. A tady na fóru jsem o tom psal, už před lety, mockrát. Jen bych se opakoval. Evropská auta pro mne alternativu nepředstavují, tam je to ještě horší než kam momentálně spadl.FISHkaa píše:ok, teď to srovnej s konkurencí. Ano, z OA se stává spotřebka s tlakem na cenu + se nabalují kurvítkama co se týká elektroniky a eko kurvítkama EU.
Můžu ti dát podobný seznam na Škoda, či Opel. Záleží na tom jenom "jak a kým jsou auta používány"...
nicméně sdílím také radost z toho vybrat si značku podle toho s čím je každý spokojen
Holt si připlatím za Japonce a uvidím jak to půjde. A bude-li to dobré, tak tam převedu firemní flotilu, když to bude stát za prd, budeme hledat dál. Na trhu je přes 30 značek, možností je dost. Třeba zjistíme, že sice hluboce s kvalitou propadl, ale pořád je to lepší než zbytek trhu (to by byla ale hrozná představa). Byl jsem zvyklý, že auto se jednou za 15.000 km mrkne do autorizáku na pravidelnou a zhruba jednou až dvakrát za svůj pobyt ve firmě se objeví něco na garanci (obvykle jsme těsně před koncem záruky nechávali měnit tlumiče ).
A to teď není realitě ani na dohled .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Hardcam
Už ani Japonci nie sú, čo bývali, aj Toyota má problémy s rozvodmi (1,33) ako VW, nehovoriac o diesloch, ktoré sú v Toyote najhoršia voľba Ale napr. hybrid patrí medzi najspoľahlivejšie Rovnako aj Mazda má svoje probémy (kvalita laku, zvolávacie akcie na kondenzátor a pod.) Problémy majú všetci
Už ani Japonci nie sú, čo bývali, aj Toyota má problémy s rozvodmi (1,33) ako VW, nehovoriac o diesloch, ktoré sú v Toyote najhoršia voľba Ale napr. hybrid patrí medzi najspoľahlivejšie Rovnako aj Mazda má svoje probémy (kvalita laku, zvolávacie akcie na kondenzátor a pod.) Problémy majú všetci
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
No je tady hodně pravdy, ta reklamní akce je "divná". A konečně tady hodně lidí píše to co já na jiných místech už dlouho, že servis je "lehce" mimo mísu cenově, ale i řekněme z pohledu řízení procesu ve své síti. Možná by nebylo od věci, kdyby si udělal podobnou reklamní akci, ale inverzně pojatou. Kdyby nakoupil jiné značky vozů ve srovnateltných kategoriích, tyhle vozy dal zaměstancům, ať si jezdí a pak srovnával pojetí servisu u vlastní sítě a u konkurence. Totiž technické a estetické vlastnosti auta jsou věc jedna, provozní podmínky a náklady věc druhá.
Pak by se třeba dozvěděl, že hodinová cena oprav pro vůz typu dodávka (H1) jinde (třeba u Renaultu) pořídí zhruba za 50-60 % jejich ceny (1 150,- Kč/hod), že v jiných značkových opravnách udržují normativ zásob dílů podle četnosti a frekvence závad a že jsou situace, kdy servis jako bonus třeba drobnou, ale nepříjemnou věc náhle vzniklou udělá stálému zákazníkovi třeba i zadarmo. A taky by zjistil, že i vzáruce, když si zákazník přinese olej předepsané specifikace, tak mu ho tam nalejí a nenutí ho do jejich značky oleje, ktrou jim výrobce nutí. No a zjistil by třeba to, že když přijede s jinou značkou do opravy, tak mu řeknou ať to tam nechá, že mu to udělají do...někdy.
U H mám následující zkušenosti - přijedu do servisu, tam mi náhlou závadu ani nediagnostikují, rovnou řeknou, ať přijedu ... někdy. Mluvím o případu, kdy porouchané auto je tak nějak pojízdné. Až ve stanoveném ..někdy.. přijedu, řeknou mi, že musí zjistit, co s vozem je. Až to zjistí, obvykle následující den mi zavolají a řeknou, že musí objednat díly (zásadně objednávají, na skladě nemají v zásobách nic - přece nebudou vázat kapitál v zásobách, že) a požádají o souhlas s jejich objednáním. Podle toho, který je den v týdnu pak na díly čekají, tu 3 dny, tu 5 dní, jestliže je v tom víkend. Pak začnou opravovat a obvykle během 1 - 2 dní je hotovo. Takže do opravny musím celkem 3x, a obvykle to vyřídí tak do 2 týdnů od první návštěvy. (Mluvím o případu závady, kterou jim sám nedokážu určit a objednávat proto do telefonem.). Kvalitu práce ale mají obvykle vyhovující.
Jiná značka postupuje třeba takhle: přijedu s náhlou závadou a oni mi jí diagnotikují. Přitom zjistí jestli jsou potřeba díly nebo ne, když díl mají (a obvykle mají díly na skladě dle normativu), auto přijmou a opraví do domluveného data, obvykle do druhého dne, když je to po ránu, pak třeba i do večera. Když ne, auto přijmou s tím, že díly objednají, obvykle jsou schopni do max 2 dnů díl zajistit a tomu přizpůsobí termín opravy. Do opravny musím jen 2x. Stalo se mi ale, že jsem potřeboval opravu, kdy díly nebyly potřeba, jenom se něco totálně rozpojilo a já k tomu bez spec. přípravku nemohl. Tohle obvykle dělají na počkání a v jednom případě, mi takovou opravu udělali i zadarmo, prý abych jim ponechal svou přízeň, hotovo bylo za 30 minut, mezitím jsem si v shwroomu prohlédl celý sortiment. Jindy v podobném případě požádali o 2 krabičky Marlboro. Kvalitu práce mají rovněž vyhovující.
Když u potřebuji lakovou tužku v sériovém odstínu, vysolím 380,- Kč. Když u jiné značky potřebuji totéž, dostanu to zadarmo, ne sice s firemním logem na lahvičce, jen v 0,025l průhledné plastové lahvičce, kam nalévají standardní barvy, které připravuji souběžně s realizací lakařských zakázek, prostě namíchají o něco barvy více a tu pak dávají jako pozornost zákazníkům formou lakové tužky.
Které pojetí servisu je zákaznicky přitažlivější? nebo to jiné?
Pak by se třeba dozvěděl, že hodinová cena oprav pro vůz typu dodávka (H1) jinde (třeba u Renaultu) pořídí zhruba za 50-60 % jejich ceny (1 150,- Kč/hod), že v jiných značkových opravnách udržují normativ zásob dílů podle četnosti a frekvence závad a že jsou situace, kdy servis jako bonus třeba drobnou, ale nepříjemnou věc náhle vzniklou udělá stálému zákazníkovi třeba i zadarmo. A taky by zjistil, že i vzáruce, když si zákazník přinese olej předepsané specifikace, tak mu ho tam nalejí a nenutí ho do jejich značky oleje, ktrou jim výrobce nutí. No a zjistil by třeba to, že když přijede s jinou značkou do opravy, tak mu řeknou ať to tam nechá, že mu to udělají do...někdy.
U H mám následující zkušenosti - přijedu do servisu, tam mi náhlou závadu ani nediagnostikují, rovnou řeknou, ať přijedu ... někdy. Mluvím o případu, kdy porouchané auto je tak nějak pojízdné. Až ve stanoveném ..někdy.. přijedu, řeknou mi, že musí zjistit, co s vozem je. Až to zjistí, obvykle následující den mi zavolají a řeknou, že musí objednat díly (zásadně objednávají, na skladě nemají v zásobách nic - přece nebudou vázat kapitál v zásobách, že) a požádají o souhlas s jejich objednáním. Podle toho, který je den v týdnu pak na díly čekají, tu 3 dny, tu 5 dní, jestliže je v tom víkend. Pak začnou opravovat a obvykle během 1 - 2 dní je hotovo. Takže do opravny musím celkem 3x, a obvykle to vyřídí tak do 2 týdnů od první návštěvy. (Mluvím o případu závady, kterou jim sám nedokážu určit a objednávat proto do telefonem.). Kvalitu práce ale mají obvykle vyhovující.
Jiná značka postupuje třeba takhle: přijedu s náhlou závadou a oni mi jí diagnotikují. Přitom zjistí jestli jsou potřeba díly nebo ne, když díl mají (a obvykle mají díly na skladě dle normativu), auto přijmou a opraví do domluveného data, obvykle do druhého dne, když je to po ránu, pak třeba i do večera. Když ne, auto přijmou s tím, že díly objednají, obvykle jsou schopni do max 2 dnů díl zajistit a tomu přizpůsobí termín opravy. Do opravny musím jen 2x. Stalo se mi ale, že jsem potřeboval opravu, kdy díly nebyly potřeba, jenom se něco totálně rozpojilo a já k tomu bez spec. přípravku nemohl. Tohle obvykle dělají na počkání a v jednom případě, mi takovou opravu udělali i zadarmo, prý abych jim ponechal svou přízeň, hotovo bylo za 30 minut, mezitím jsem si v shwroomu prohlédl celý sortiment. Jindy v podobném případě požádali o 2 krabičky Marlboro. Kvalitu práce mají rovněž vyhovující.
Když u potřebuji lakovou tužku v sériovém odstínu, vysolím 380,- Kč. Když u jiné značky potřebuji totéž, dostanu to zadarmo, ne sice s firemním logem na lahvičce, jen v 0,025l průhledné plastové lahvičce, kam nalévají standardní barvy, které připravuji souběžně s realizací lakařských zakázek, prostě namíchají o něco barvy více a tu pak dávají jako pozornost zákazníkům formou lakové tužky.
Které pojetí servisu je zákaznicky přitažlivější? nebo to jiné?
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Hyundai se srovnání nebojí
A to JÁ nakupuju každej rok flotilu za 20 mega a kam přejdu ještě sám nevím .... . Musím si namazat chleba na noční na vrátnici. A to je pohádky konec!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai se srovnání nebojí
tak přesně tenhle názor sdílím, měl jsem osobně 4 hyundaie (všechny ještě z 90. let), vždy velmi spokojený jak vlastnostmi tak se spolehlivostí a už to vypadalo, že si jinou značku nikdy nekoupím. jenže poslední dobou mi přijde, že to s nima jde fakt z kopce. vůbec mi není jejich PR sympatické, prostě mě odradili. kdyby neměli žádnou reklamu a propagaci, bylo by to lepší. na mě všichni koukají skrz prsty když říkám, že hyundai už není co býval (většinový názor je opačný), tak jsem rád, že jsem našel někoho se stejným názorem na věc. nevím, upřímně si ještě hodně zvážím, jestli si hyundai pořídím.Mr. HYUNDAI píše:i já se po přečtení dopisu VeVerky dealerům stydím, že jezdím . Čím dál agresivnější reklamní kampaně, klesající kvalita aut (já už v servisu skoro bydlím - blbejch 15 aut a já jsem v servisu každý týden, mnohdy i dvakrát s další závadou - to je k blití). Fluidic sculpture, který se mi nelíbí. Kdysi dávno jsem tu napsal, že jiný auto než si nekoupím. Never say never. Rozhodně už není automatická volba, v tuto chvíli kdybych měl kupovat auto, tak je 4. v pořadí
Jsem cestou, kterou nastoupil na všech fronátch (od PR až k samotným produktům), hluboce zklamán. Já osobně asi značku po 6 vlastních autech opustím a vyvinu maximální úsilí odvézt pryč i firmu a další lidi, kterým se o auta starám. Ach jo!
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Myslis, ze na 10 let stary Coupe V6 se vztahuje soucasny PR?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Mr. HYUNDAI Harde a dalsi kolegove. Tak jsem si precetl ten nabubrely a stupidni dopis teho hnupa. Tomu nejde o dobro klientu ale jen o to prodat a zakaznika pak oskubat. Vidim ze taky uvazujete o autech, nam bude koncit pristi rok i20 a nahradu jsem v nenasel a diky vam vidim ze neni ani co hledat. Mam v umyslu koupit 2 auta nahrady z i10 a i20 a chci je od jedne znacky kvuli fleettce jedno auto vetsi a druhe muze byt i mensi v obou pripadech benzin. Uz jsem uvazoval o Nissanu [Kaskai] bohuzel nazory vlastniku na vliv Renaultu a tim i kvalitu mne odrazuji. Dale Auris - to je auto ktere jak vidim se libi vice lidem, mne se libi tedy moc, ale zatim tedy koketuji s Kiou Carens mozna by nam stacili i Ceedy (kombi a HB) - nemuzu si pomoct, ale mne je Kia nejak sympatictejsi nez a to diky odlisnemu pristupu.
Casu na vyber je dost a urcite je tohle forum pro mne inspiraci, protoze ubyva fanatiku a pribyva open minded lidi jako ja ci jiristbk ktery proste jen chteji za sve penize to nejlepsi. Proste importeri i vyrobci chteji vydelat, OK ale ja chci vec zase jen uzivat a ne byt v servisu a resit neopravitelne vrzani, ci potize pri provozu. Neni problem kdyz se porucha vyskytne aje opravena, ale nemuzu si dovolit davat do servisu nehorazne penize na to ze neco vyzkousi jestli to pomuze a nemam tolik volneho casu abych tam porad s necim byl.
A tohle mi vadi zkoumani pricin zavad, nalezani reseni, komunikace mezi delaery a importerem o reseni. Flexibilita poprodejniho servisu - to je to co tam nikde nevidim, na tomhle se setri. Starsi Hyundaie mi prisli takove lepsi s Getzem jsem byl az na korozi blatniku spokojen. Ale to co mi vadilo - konstrukcne vadny ovladac pro zpetna zrcatka ten jakoby do i20 prevzali a taky funguje az na 2 ci treti stisknuti. U Getze se to dalo omluvit - mel jsem jej jako ojetinu. Ale fakt s timhle do servisu nejedu.
Casu na vyber je dost a urcite je tohle forum pro mne inspiraci, protoze ubyva fanatiku a pribyva open minded lidi jako ja ci jiristbk ktery proste jen chteji za sve penize to nejlepsi. Proste importeri i vyrobci chteji vydelat, OK ale ja chci vec zase jen uzivat a ne byt v servisu a resit neopravitelne vrzani, ci potize pri provozu. Neni problem kdyz se porucha vyskytne aje opravena, ale nemuzu si dovolit davat do servisu nehorazne penize na to ze neco vyzkousi jestli to pomuze a nemam tolik volneho casu abych tam porad s necim byl.
A tohle mi vadi zkoumani pricin zavad, nalezani reseni, komunikace mezi delaery a importerem o reseni. Flexibilita poprodejniho servisu - to je to co tam nikde nevidim, na tomhle se setri. Starsi Hyundaie mi prisli takove lepsi s Getzem jsem byl az na korozi blatniku spokojen. Ale to co mi vadilo - konstrukcne vadny ovladac pro zpetna zrcatka ten jakoby do i20 prevzali a taky funguje az na 2 ci treti stisknuti. U Getze se to dalo omluvit - mel jsem jej jako ojetinu. Ale fakt s timhle do servisu nejedu.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Amalfi
Tak to máš vydarenú i20ku , chystám sa na servis po 80.000 km a mám asi 8 závad, ktoré dosť obťažujú
Tak to máš vydarenú i20ku , chystám sa na servis po 80.000 km a mám asi 8 závad, ktoré dosť obťažujú
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Tak ja bych to tu pomalu prejmenoval na Asia forum, ne?
KIA je svym pristupem zatim skutecne sympaticka a narozdil od Hyundaie ji sleduju i na FB, coz jsem v pripade H nedelal nikdy. Nekdy pred zimou jsme se byli podivat na Optimu, ktera jako jedina v tu dobu byla pripadnym nastupcem Sonaty, KIA vsak nebyla schopna dodat dvoulitr benzin na svezeni a tim padem ze vseho seslo. Pak se v cervnu objevila tady na foru skladova i40 v odkazu a za ty prachy nebylo co resit. V breznu doplatim i30, v tu dobu bude mit najeto 150tkm a zacnu v klidu sledovat konkretni nabidky, pak i30 postoupi k zene. Jako Juke sice zrovna nevypada, ale taky to troubi a sviti.
KIA je svym pristupem zatim skutecne sympaticka a narozdil od Hyundaie ji sleduju i na FB, coz jsem v pripade H nedelal nikdy. Nekdy pred zimou jsme se byli podivat na Optimu, ktera jako jedina v tu dobu byla pripadnym nastupcem Sonaty, KIA vsak nebyla schopna dodat dvoulitr benzin na svezeni a tim padem ze vseho seslo. Pak se v cervnu objevila tady na foru skladova i40 v odkazu a za ty prachy nebylo co resit. V breznu doplatim i30, v tu dobu bude mit najeto 150tkm a zacnu v klidu sledovat konkretni nabidky, pak i30 postoupi k zene. Jako Juke sice zrovna nevypada, ale taky to troubi a sviti.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
mě se aktuální MKT akce líbí. Interní dokumenty Hyu komentovat nebudu...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out