Nechcem vyrývať,ale najskôr by som motor poriadne zabehol ! Možno po 30.000km by som uvažoval čo ďalej.petr.s píše:Už týden řeším podobný problém, pohrávám si s myšlenkou načipovat mojí 135kW... Mám už najeto více jak 5t km, tak se po něčem poohlédnu a s někým poradím.
CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Moderátor: Moderátoři
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
@idam.i:
presne aj ja nad tym rozmyslam, ako som pisal, avsak najskor po 1 serviske po 30.000,-
presne aj ja nad tym rozmyslam, ako som pisal, avsak najskor po 1 serviske po 30.000,-
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Tak nevyrývaj a dobre čítaj....: píšu, že se s někým poradím.idam.i píše:Nechcem vyrývať,ale najskôr by som motor poriadne zabehol ! Možno po 30.000km by som uvažoval čo ďalej.petr.s píše:Už týden řeším podobný problém, pohrávám si s myšlenkou načipovat mojí 135kW... Mám už najeto více jak 5t km, tak se po něčem poohlédnu a s někým poradím.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
1.7 85kW na 106kW
http://www.youtube.com/watch?v=zcssWcrXWL8
http://www.youtube.com/watch?v=zcssWcrXWL8
Tucson 1,6 T-GDi 4x4 PREMIUM,7DCT,white,10/2015
ex: ix35 1,7 CRDi STYLE,SMK,NAV,PNM
ex: ix35 1,7 CRDi STYLE,SMK,NAV,PNM
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Vadí mi na tom to, že se musí sahat do řídící jednotky, kdyby to šlo jako u jiných aut, přehrátím programu, nepřemýšlel bych. Ne, že by to ten motor potřeboval, ale zajímal by mě ten rozdíl.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Otázka je, či potrebuješ, lepšie povedané používaš vysoký výkon. Odpoveď je v tom, ako často motor vytočíš na 4000 otáčok. Ak vôbec, tak najlacnejšie riešenie je začať využívať celý rozsah otáčok. Uvidíš, že budeš preháňať aj 2,0 TDi . Ale pedál musíš stlačiť na podlahu. Takto zrýchľuje málokto ( radiť treba tesne pred obmedzovačom ). Majitelia nových sa boja, aby si to nepokazili, a majiteľov 200000km + obchádza hrôza pred meraním emisií na STK, lebo sa merajú pri vysokých otáčkach a zopár super dieslov po nemeckom dôchodcovi sa už takto rozsypalo. A tak vzniká chip tuning. Často by stačila len ťažšia noha. Dnes som v preteku z križovatky porazil SUBARU IMPREZA WRC, motorka so zrýchlením na 100 km za 6,8 sekundy a 43 kW. Impreza nebol žiadny zodraný baník, len vodič so šiltovkou mladší nešliapol poriadne na plyn, ale pretekať chcel, na červenú prefúkol pár krát výfuk. Stačilo mi na to použiť jednotku a dvojku, pri 120kmh som zvolnil a potom ma s rachotom predbehol, možno sa ponáhľal čipovať . Na štvorprúdovke v meste bola povolená 70....
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Tak jasně, že je to jak píšeš a jak jsem psal i já, to auto čipovat nepotřebuje, jeho potenciál je velice dobrý a dostačující o čemž se stejně tak jako u tebe každý den přesvědčují majitelé koncernových Tdi, kteří si myslí, že je přece nemůže nějaké neohrabané SUV ohrozit, ale ve většině případů jsou dost překvapeni. Ale i přesto bych to rád vyzkoušel.
VW Tiguan Allspace R-line 2,0 TSI 162 kW 7DSG Prodáno
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Tricolor Style Satin Amber 5/13 Prodáno
Hyundai ix20 1,4 Tricolor Esential Satin Amber 10/14 Má žena
Škoda Felicia Van Plus
Škoda 1000 MB r.v.65 Prodáno, jsem blb
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
Minulú nedeľu ma na rovinke predbehol chalan na AUDI A6 2,5Tdi rok výroby cca.1990. Keďže mu to dymilo a pri zrýchľovaní to vydávalo strašné zvuky, tak som ho na okreske v zákrutách trochu popreháňal so SantaFečkom a po 10 km som ho predbehol. Mal som výhodu mojich svetiel v jeho zrkadlách, je to nepríjemné lebo auto pôsobí, že je bližšie , skoro na kufry a je rýchle, nato už musí byť šofér prvého auta dosť otrlý alebo zapnúť tempomat . A to mám iba halogény, s xenónmi to musí byť zážitok
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Re: CHIP tunning 2,0 CRDi 100/135KW
To auto nepotrebuje chipovat. Len by to chcelo "lepsi" program v RJ. My mame totiz tzv. "uciacu sa" RJ. A to je niekedy mensi problem.
Ked napr. kazdu 5-tu nadrz chodim fakt svizne to auto brutal zrychluje aj na dialnici na 6-ke pri 160-ke.
Ked vsak vacsinou chodim tak "normalne => +10 km/h nad rychl. limity" tak niekedy mam problem kym sa "spamata".
Iste ak podradim do 5-ky, resp. do 3-ky vyrazi jak drak, ale na to nie je vzdy cas
Ale ja som sa rozhodol, cipovat ho isto nebudem. Minimalne preto, lebo ta spojka a prevodovka na to nie je dimenzovana.
Proste nema velku rezervu. To ze je slaba vidno aj pri cuvani do kopca cez prekazky. Alebo dozadu do kopca cez vyssi obrubnik.
Smrdi niekedy v takych pripadoch ako das.
Velmi ma mrzi, ze som sa nechal ukecat na manual. Bol by som si byval usetril kopec problemov ...
Aj ked po tych prvych pociatocnych navstevach servisov a stresoch uz je vsetko povymienane, sadlo si a az teraz ide ako "vino".
Kto bude po mne to auto kupovat bude rad . Do buducna uz len benzin (mozno turbo) a automat (mozno variator).
Ked napr. kazdu 5-tu nadrz chodim fakt svizne to auto brutal zrychluje aj na dialnici na 6-ke pri 160-ke.
Ked vsak vacsinou chodim tak "normalne => +10 km/h nad rychl. limity" tak niekedy mam problem kym sa "spamata".
Iste ak podradim do 5-ky, resp. do 3-ky vyrazi jak drak, ale na to nie je vzdy cas
Ale ja som sa rozhodol, cipovat ho isto nebudem. Minimalne preto, lebo ta spojka a prevodovka na to nie je dimenzovana.
Proste nema velku rezervu. To ze je slaba vidno aj pri cuvani do kopca cez prekazky. Alebo dozadu do kopca cez vyssi obrubnik.
Smrdi niekedy v takych pripadoch ako das.
Velmi ma mrzi, ze som sa nechal ukecat na manual. Bol by som si byval usetril kopec problemov ...
Aj ked po tych prvych pociatocnych navstevach servisov a stresoch uz je vsetko povymienane, sadlo si a az teraz ide ako "vino".
Kto bude po mne to auto kupovat bude rad . Do buducna uz len benzin (mozno turbo) a automat (mozno variator).
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km