Tak to jsem si taky myslel, ze radit podle pomocnika, ale potom, jak jsem zjistil, ze manzelka po nasednuti do auta (po 20-ti letech nejezdeni si udelala par kondicnich jizd a sedla do auta, jezdila jak v autoskole, az jsem litoval motor, ona mela starosti uplne jine jak myslet na spotrebu ,a i kdyby, stejne nic o tom nevi, jak se to snizuje
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) mela na stejnych cestach jako ja jsem se snazil jezdit co nejusporneji an co nejvyssi stupen (podotykam v Ostrave a okoli, vice-mene po rovine) a mela o vic jak pul litru mensi spotrebu, tak jsem
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
a potom jsem si zacal vice vsimat PP. A zjistil jsem, ze je treba se "radicim asistentem" ridit s citem. Ta 5-ka na 50 sice je fajn, ale sebemensi zakolisani (stoupani 0,5 stupne, spomaleni o 3 km/h, atd) ma za nasledek hodne zvysenou okamzitou spotrebu na dorovnani puvodni rychlosti, protoze motor reaguje mnohem dele a mnohem pomalaji... Takze ted radeji jezdim na ctyrku a s nohou lehkym jako odlehcene paperi... (a stejen ji nemohu ve spotrebe dohnat
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
)
Ale s radou a la Lenin (radit, radit, radit) plne souhlasim.