kvalita barvy na H1 new ???
Moderátor: Moderátoři
kvalita barvy na H1 new ???
Jake mate zkusenosti s kvalitou barvy na H1 new / i jinych modelech /, mam rocnik 2011 ?
- Reklama
Re: kvalita barvy na H1 new ???
Zadna odpoved, to znamena ze asi dobry.
Ja tedy trochu podivny. Na karoserii je zaruka 5let, na barvu 3. Presne po 38 mesicich se barva na me H1 r.v. 2011 zacala olupovat. uz tam mam oloupany dva fleky jako dlane az na zakladovku. Modra metaliza jde dolu po kusech. Podle posouzeni nekolika lakyrniku je to mastny podklad z vyroby. Fotek mam hafo.
Ja tedy trochu podivny. Na karoserii je zaruka 5let, na barvu 3. Presne po 38 mesicich se barva na me H1 r.v. 2011 zacala olupovat. uz tam mam oloupany dva fleky jako dlane az na zakladovku. Modra metaliza jde dolu po kusech. Podle posouzeni nekolika lakyrniku je to mastny podklad z vyroby. Fotek mam hafo.
- Přílohy
-
- 1582013 - Kopie.JPG (72.58 KiB) Zobrazeno 3761 x
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kvalita barvy na H1 new ???
Smutné
Mám H1 rok výroby 2005, ale niečo podobné má moje auto len na plastovom kryte nasávania na prednej kapote. Teda ako som si všimol, takmer všetky. Ja som to riešil nalepením chrómového ozdobného krytu. Ostatné diely sú nalakované poriadne - teda - problém som mal ešte s lištou, ktorá kryje koľajnicu posuvných dverí, ktorá mi za 8 rokov úplne prehrdzavela. Všade inde farba drží ako má.
Možno je to problém modrej. Svojho času, keď som mal Peugeot Boxer, tiež som chcel mať modrý, ale našťastie sa vtedy naň čakalo... A po pár mesiacoch modré Boxery, Jumpery a Ducata mali problém ( a dodnes niektoré tak aj jazdia) s olupujúcou sa farbou najprv nad predným oknom a postupne, pri niektorých kusoch komplet po celej karosérií. Biela to nerobila určite (mal som modely 1997 a 2001) a pri iných farbách som to nepostrehol - len pri tej nešťastnej modrej...
Mám H1 rok výroby 2005, ale niečo podobné má moje auto len na plastovom kryte nasávania na prednej kapote. Teda ako som si všimol, takmer všetky. Ja som to riešil nalepením chrómového ozdobného krytu. Ostatné diely sú nalakované poriadne - teda - problém som mal ešte s lištou, ktorá kryje koľajnicu posuvných dverí, ktorá mi za 8 rokov úplne prehrdzavela. Všade inde farba drží ako má.
Možno je to problém modrej. Svojho času, keď som mal Peugeot Boxer, tiež som chcel mať modrý, ale našťastie sa vtedy naň čakalo... A po pár mesiacoch modré Boxery, Jumpery a Ducata mali problém ( a dodnes niektoré tak aj jazdia) s olupujúcou sa farbou najprv nad predným oknom a postupne, pri niektorých kusoch komplet po celej karosérií. Biela to nerobila určite (mal som modely 1997 a 2001) a pri iných farbách som to nepostrehol - len pri tej nešťastnej modrej...
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: kvalita barvy na H1 new ???
Musím souhlasit, r.v. 2012 a už nemám barvu na klikách zvenku ani zevnitř ( ženy myšák z roku 2001 ji má stale originál, nesetřelou, já už vidím bílej/černej plast zvenku dveří i na vnitřních klikách, rozpadá se ta parodie na koženku kolem řadičky... O tom že se mi začali delat puchýřky na barve kolem zadního okna ani nemluve. Do toho mi začalo pískat/cinkat čerpadlo, nevím zda je to častý projev ale příští týden jedu na reklamaci s evším ..
Prodej ND na všechny vozy vč montáže a servisu.
Objednávky, dotazy na tel . : 602 474765 nebo email v profilu
H-1 Travel 2,5CRDi 2011
i30cw 1.6i - 2011
Objednávky, dotazy na tel . : 602 474765 nebo email v profilu
H-1 Travel 2,5CRDi 2011
i30cw 1.6i - 2011
Re: kvalita barvy na H1 new ???
tove píše:Zadna odpoved, to znamena ze asi dobry.
Ja tedy trochu podivny. Na karoserii je zaruka 5let, na barvu 3. Presne po 38 mesicich se barva na me H1 r.v. 2011 zacala olupovat. uz tam mam oloupany dva fleky jako dlane az na zakladovku. Modra metaliza jde dolu po kusech. Podle posouzeni nekolika lakyrniku je to mastny podklad z vyroby. Fotek mam hafo.
Mám úplně stejnou barvu a úplně stejný problém. Na levých šoupačkách nahoře a už to začalo pokračovat i nad zadním oknem. Počkám, co to udělá po zimě a pak to začnu řešit. Zkoušel jsem to v několika autorizovaných servisech, i u samotného prodejce, ale setkal jsem se s dost zajímavým přístupem. Je to r.v. 2009 a jsem druhý majitel. Předchozí majitel neservisoval v autorizovaném servisu a na tom se prodejce točil a následný argument byl, že vozidlo bylo provozováno ke komerčním účelům, čímž se záruka automaticky krátí. Bože, v jakým to žijeme státě.
Re: kvalita barvy na H1 new ???
Tak tady mám novinky. Jak jsem už psal v servise jsem neuspěl, jelikož jsem to nahlasil az měsíc po třech letrech / karoserie 5 let ale pozor barva jen 3 roky /. To žě je to zprasená práce z vyroby nikoho nezajímá. Barva se loupala dál a větším tempem a tak jsem to odvezl do lakovny. Opravili to ale i to s problemem. Po nástřiku a odmaskování zustala barva na maskovací lepence a tak se muselo strikat znovu a vetsi plocha. Bylo me receno ze ten podklad na soupackach je nevhodnej a ze se to bude loupat urcite jinde dal. Docela me potesil. Taky rikal, ze je to problem vice vyrobcu dodavek, ale vzdy jen modry barvy. No a co tak jezdim po meste, uz jsem jich par videl.
Tak nevim co dal, ale modry auto si uz nikdy nekoupim.
Je jasny, ze od toho Hyundai dava ruce pryc, ale moc dobrou reklamu jim to nedela.
Tak nevim co dal, ale modry auto si uz nikdy nekoupim.
Je jasny, ze od toho Hyundai dava ruce pryc, ale moc dobrou reklamu jim to nedela.
Re: kvalita barvy na H1 new ???
Tak jsem také reklamoval puchýře pod zadnim sklem a řadičku. Jinak zatim to funguje.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: kvalita barvy na H1 new ???
Mám vůz starý 10 let a tedy nikoli H1 new. Lak (nemetalický) je bez problémů, je to čtyřvrstvý systém elekroforézní základovka, plnič, barva a vrchní bezbarvý lak. Jediné co nebylo dobré byla barva na plastovém krytu sání k chladiči oleje na přední kapotě, měnila odstín a zmatněla, nejprve jsem to přestříkal sprejem, ale nebyl jsem spokojený a při druhém přestříkání jsem to dal nechtěně z nepozornosti do ohniska žárovky v reflektoru (pomáhal jsem si žárovkou při sušení - bylo to v zimě) a tak jsem propálil v plastu dírku, tu jsem sice zabrousil, zalepil a zatmelil, mohl jsem to přestříkat klidně znovu, ale raději jsem přes to dal tuningový pseudochromovaný kryt, ten jsem přilepil k původnímu rámečku lepidlem a nyní je to naprosto bez problémů už asi 6,5 roku a navíc to vypadá super.
Mám ale trochu problémy s kvalitou opravárenského laku, hlavně na zadním nárazníku, který byl přestříkávaný a místy to nastříkali slabě a jen 2 vrstvým systémem (plnič + vrchní lesklý lak), takže je tam nižší mechanická odolnost laku.
Mám ale trochu problémy s kvalitou opravárenského laku, hlavně na zadním nárazníku, který byl přestříkávaný a místy to nastříkali slabě a jen 2 vrstvým systémem (plnič + vrchní lesklý lak), takže je tam nižší mechanická odolnost laku.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza