Zimné pneumatiky
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimné pneumatiky
toz chlapi, pytali ste sa kolko maju Sava Eskimo S3+ ako nove - takze odpoved neviem, ale dnes som ich nahadzoval a odmeral - hlbka dezenu bola od 7,25 do 8mm (menej bolo vpredu) na pneu som jazdil minulu zimu, nabehal som celkovo 6000km (hrozna bieda)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Zimné pneumatiky
Tož chlapi,nakonec to dopadlo následovně,po přečtení Vašich doporučení a diskuzi ve firmě s kolegy,jsem zvolil novinku:http://pneumatiky.heureka.cz/dunlop-sp- ... 5-r15-91t/
Je to novinka pro letošní sezonu,tak uvidíme
Cena velmi slušná 1386.-/ks made in Germany.
Každý jezdíme ve firmě na něčem jiném,tak budeme moct referovat
Pokud teda bude letos nějaká zima Zatím to vypadá na radost Vildovi a nám,co jezdíme rádi v zimě zbudou oči pro pláč
Já se vždycky těším na to období,co ti nákupčíci a hřbitovníci nechají auta ve stodolách a takřka půl roku je člověk nepotká na cestách
Hloubku nové pneu dezénu nevím,ale zítra nahazuju,tak změřím a dám vědět.
Je to novinka pro letošní sezonu,tak uvidíme
Cena velmi slušná 1386.-/ks made in Germany.
Každý jezdíme ve firmě na něčem jiném,tak budeme moct referovat
Pokud teda bude letos nějaká zima Zatím to vypadá na radost Vildovi a nám,co jezdíme rádi v zimě zbudou oči pro pláč
Já se vždycky těším na to období,co ti nákupčíci a hřbitovníci nechají auta ve stodolách a takřka půl roku je člověk nepotká na cestách
Hloubku nové pneu dezénu nevím,ale zítra nahazuju,tak změřím a dám vědět.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Zimné pneumatiky
Taky bych je testnul, ale 16ky nerobej
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Zimné pneumatiky
Proto mám na zimu 15"
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Zimné pneumatiky
problém shloubkou dezénu nových bych nehrotil, od koupě jsem měl na ácovi Nokian W - vydržely 4 zimy, loni jsem koupil Bridgestone a díky loňské super zimě mi vydrží tak max. tuhle zimu a jdou pryč.
Někdo tu psal, že je blábol, že letní ztrácí svý schopnosti pod +7 °C - z mých zkušeností plyne, že jak u kterých, např orig. Pirelli P6000 klouzaly i při +20°C, některý letní můžou jezdit i cca do +2-3°C, většina jich kolem těch +5°C začíná ztrácet přilnavost a z toho důvodu je lepší přezout na zimní. Jak jsou teploty kolem 0°C, námraza (byť lokální), tak jezdím bez výjimky na zimních - ten jackpot ve Sportce jsem nevyhrál a nehodlám platit miliony poškozeným jen proto, že jsem na jednom úseku zastavil o pár metrů dál nebo se sklouznul do protisměru. Určitě všichni znáte ve svém okolí nějaká kritická místa, kde to opravdu klouže a když se pak člověk zapomene, tak je každá pomoc (např. zimní gumy s měkčí směsí a lepším vzorkem) dobrá. Já znám např. "pšovskou zatáčku" na I/27 - jak se ochladí k nule, tak tam každý den alespoň jedno auto vyletí (jeden borec v oktávce tam letěl vzduchem cca 4 metry než se zabořil v poli) - jezdím tam pravidelně 5 let a teprve před pár týdny tam instalovaly nové značky a reflexní patníky - tak uvidíme jestli to pomůže.
Další názor - proboha proč protektory, když např. Barum je jen o pár korun (max. 200) dražší než protektor a je to nová guma s nesrovnatelně lepšími vlastnostmi - držení stopy, brzdění, odolnost proti aquaplanningu, životnost, navíc asi nejlepší v tom budget segmentu. Za sebe můžu říct, že zimní Barum bych si klidně koupil (stejně se jezdí pomaleji a v rámci rychlostních limitů se dobře ovládají), za to ty letní mírně plavou (ve srovnání s prémiovými), obecný problém Barumu je životnost, ale to tady na fóru může trápit jenom pár lidí. Ony totiž ty gumy (zimní) časem opravdu tvrdnou a začnou trochu klouzat, takže pokud někdo najede za zimu 1000-4000 km, tak za ty 4 roky je stejně na 4 mm nesjede...
Trochu myslet hoši, ty problémy za těch pár korun nestojí.
Někdo tu psal, že je blábol, že letní ztrácí svý schopnosti pod +7 °C - z mých zkušeností plyne, že jak u kterých, např orig. Pirelli P6000 klouzaly i při +20°C, některý letní můžou jezdit i cca do +2-3°C, většina jich kolem těch +5°C začíná ztrácet přilnavost a z toho důvodu je lepší přezout na zimní. Jak jsou teploty kolem 0°C, námraza (byť lokální), tak jezdím bez výjimky na zimních - ten jackpot ve Sportce jsem nevyhrál a nehodlám platit miliony poškozeným jen proto, že jsem na jednom úseku zastavil o pár metrů dál nebo se sklouznul do protisměru. Určitě všichni znáte ve svém okolí nějaká kritická místa, kde to opravdu klouže a když se pak člověk zapomene, tak je každá pomoc (např. zimní gumy s měkčí směsí a lepším vzorkem) dobrá. Já znám např. "pšovskou zatáčku" na I/27 - jak se ochladí k nule, tak tam každý den alespoň jedno auto vyletí (jeden borec v oktávce tam letěl vzduchem cca 4 metry než se zabořil v poli) - jezdím tam pravidelně 5 let a teprve před pár týdny tam instalovaly nové značky a reflexní patníky - tak uvidíme jestli to pomůže.
Další názor - proboha proč protektory, když např. Barum je jen o pár korun (max. 200) dražší než protektor a je to nová guma s nesrovnatelně lepšími vlastnostmi - držení stopy, brzdění, odolnost proti aquaplanningu, životnost, navíc asi nejlepší v tom budget segmentu. Za sebe můžu říct, že zimní Barum bych si klidně koupil (stejně se jezdí pomaleji a v rámci rychlostních limitů se dobře ovládají), za to ty letní mírně plavou (ve srovnání s prémiovými), obecný problém Barumu je životnost, ale to tady na fóru může trápit jenom pár lidí. Ony totiž ty gumy (zimní) časem opravdu tvrdnou a začnou trochu klouzat, takže pokud někdo najede za zimu 1000-4000 km, tak za ty 4 roky je stejně na 4 mm nesjede...
Trochu myslet hoši, ty problémy za těch pár korun nestojí.
Hyundai i30 FB 1,5 T-GDi 02/22
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 ... 287.000 km
bude Hyundai Ioniq MY20
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 ... 287.000 km
bude Hyundai Ioniq MY20
Re: Zimné pneumatiky
no já letps obul Barum Polaris 3.Za tu cenu myslím supr.Letní mám Bravuris a podstatně lepší,než P6000.Předtím jsem měl zimní Matador MP52 a nemůžu říct proti nic.
Re: Zimné pneumatiky
Já to považuji za bláboly a hrdě se k tomu hlásím... To, že pneu musí nutně mít 4 mm (když nové mají sotva 8 mm), že vydrží nejvíce 4 sezóny - pak ztratí své zázračné zimní schopnosti ("přestanou lepit"), že pod 7 stupňů ztvrdnou letní gumy... a podobné nesmysly, které mají za cíl pouze rychlejší obměnu pneumatik a nikoliv zvýšení bezpečnosti účastníků silničního provozu. Zamyslet by ses měl spíš ty, jestli to náhodou není celé trochu jinak. Ale nebudu se tady dál o tom bavit, je to zbytečné. Zimní gumy už mám, ale ne z přesvědčení, nýbrž z donucení. Jinak bych jel na letních tak, jako mnoho let předtím a vždy bez problémů. Ono je totiž daleko důležitější to, co je mezi volantem a sedadlem...
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Zimné pneumatiky
To Rybář: S poslední větou souhlasím, to je opravdu to nejdůležitější, ale zimní guma smysl má. Já jsem taky pár zim odjezdil na letních a taky bez problémů. Když se jezdí hlavou, je to v klidu. Ale na zimních je to auto prostě jistější.
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Re: Zimné pneumatiky
Ano, zůstal jsem ve svém boji osamocen Přesto díky za rozumný názor. Chápu, že někdo se na těch gumám může cítit jistěji. Jediné, co pociťuji já je daleko vyšší hluk a to, že musím neustále kontrolovat, aby gumy neměly 3,9 mm, protože by "ztratily zimní vlastnosti" (mimochodem ve Švédsku a Finsku jsou to pouze 3 mm - asi tam nemají takovou tuhou zimu jako u nás)
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimné pneumatiky
Matador MP92 Sibir Snow 8.5mm
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Zimné pneumatiky
To Rybář: právě že jsem se zamyslel ....
- několikrát se mi stalo, že jsem přijel do úseku, kde by nikdo neočekával žádný problém, bohužel ani silničáři a vysloveně na metru se změnila silnice z vymrzlé na zledovatělou (zřejmě díky přimrznutí vody z mlhy, která zmizela samozřejmě dřív než jsem přijel), blbé bylo např. to, že se to stalo v zatáčce - s letními bych se nechytal vůbec
- sněhová břečka ve městech - pro motoristy na letních gumách přímo ráj
- souhlas, že je hlavní je řidič, ale na rovinu, to by nejmíň 50% řidičů mohlo jít odevzdat řidičák
- že se na zimních gumách zvedá hlučnost není úplně pravda - záleží na typu
- 3 resp. 4 mm na pneu - tady souhlasím, nejlíp se na zimních jezdí nad 6 mm, pak je to do 3 mm v zásadě stejné
-letní gumy na suchu i v mrazu zastaví mnohem dřív než jakákoli zimní - o.k., ale je to snad jediné plus, protože zimní je ať chceme nebo ne na zimní podmínky vyváženější a stejně v zimě jedu pomaleji než v létě, tak mi nevadí o trochu delší brzdná dráha na suchu (byť je to značná část naší zimy).
Protože dost často jezdím po evropských okreskách (naše silnice I. třídy) a minimálně jednou za rok tam jedu po zledovatělé silnici a i se zimní pneu mám co dělat se udržet (i v rychlostech kolem 20 km/hod), prostě bez debat zimní.
Navíc moje trasy nejsou kolem komína, ale vždy od 100 km dál bez ohledu na počasí. Možná by bylo nejvhodnější nechat volbu pneu na každém řidiči s tím, že v případě nehody nebo komplikací by přišel odpovídající (tvrdší) trest, jenže ve společnosti platí spousta jiných věcí, jen ne rozum, proto čekat až naše soudy odsoudí a média zveřejní dostatečný počet případů lidí, kterým to "nevyšlo" a šli si sednout za zabití x lidí, tak tady zemřou zbytečně spousty jiných. Navíc lidské ovce když můžou, tak nedělají nic.
P.S. Když na silnici pojedu rychlostí kroku (pro jistotu:-) ), tak nepotřebuju žádný pneu
- několikrát se mi stalo, že jsem přijel do úseku, kde by nikdo neočekával žádný problém, bohužel ani silničáři a vysloveně na metru se změnila silnice z vymrzlé na zledovatělou (zřejmě díky přimrznutí vody z mlhy, která zmizela samozřejmě dřív než jsem přijel), blbé bylo např. to, že se to stalo v zatáčce - s letními bych se nechytal vůbec
- sněhová břečka ve městech - pro motoristy na letních gumách přímo ráj
- souhlas, že je hlavní je řidič, ale na rovinu, to by nejmíň 50% řidičů mohlo jít odevzdat řidičák
- že se na zimních gumách zvedá hlučnost není úplně pravda - záleží na typu
- 3 resp. 4 mm na pneu - tady souhlasím, nejlíp se na zimních jezdí nad 6 mm, pak je to do 3 mm v zásadě stejné
-letní gumy na suchu i v mrazu zastaví mnohem dřív než jakákoli zimní - o.k., ale je to snad jediné plus, protože zimní je ať chceme nebo ne na zimní podmínky vyváženější a stejně v zimě jedu pomaleji než v létě, tak mi nevadí o trochu delší brzdná dráha na suchu (byť je to značná část naší zimy).
Protože dost často jezdím po evropských okreskách (naše silnice I. třídy) a minimálně jednou za rok tam jedu po zledovatělé silnici a i se zimní pneu mám co dělat se udržet (i v rychlostech kolem 20 km/hod), prostě bez debat zimní.
Navíc moje trasy nejsou kolem komína, ale vždy od 100 km dál bez ohledu na počasí. Možná by bylo nejvhodnější nechat volbu pneu na každém řidiči s tím, že v případě nehody nebo komplikací by přišel odpovídající (tvrdší) trest, jenže ve společnosti platí spousta jiných věcí, jen ne rozum, proto čekat až naše soudy odsoudí a média zveřejní dostatečný počet případů lidí, kterým to "nevyšlo" a šli si sednout za zabití x lidí, tak tady zemřou zbytečně spousty jiných. Navíc lidské ovce když můžou, tak nedělají nic.
P.S. Když na silnici pojedu rychlostí kroku (pro jistotu:-) ), tak nepotřebuju žádný pneu
Hyundai i30 FB 1,5 T-GDi 02/22
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 ... 287.000 km
bude Hyundai Ioniq MY20
Hyundai i30 1,4, 01/14 - 02/22
Hyundai Accent MCT 1,5 CRDi Elegance, 12/08 Wine Red RIP 06/17 ... 287.000 km
bude Hyundai Ioniq MY20
Re: Zimné pneumatiky
Rybar: zkus nekdy vyjet za ceduli Praha, at taky vidis co znamena snih, ne ty vase 3cm ohrozujici chod celyho mesta
hloubka dezenu ma svuj vyznam, cim hladsi pneumatika je, tim vetsi ma problem se zaberem, odvodem snehu, se stabilitou auta, o rozdilu smesi se snad netreba ani bavit, prekvapuje me, ze zrovna ty tak zasadni veci nevis nebo zamerne ignorujes...ztvrdly zimaky jsi taky vazne nikdy nevidel?
hloubka dezenu ma svuj vyznam, cim hladsi pneumatika je, tim vetsi ma problem se zaberem, odvodem snehu, se stabilitou auta, o rozdilu smesi se snad netreba ani bavit, prekvapuje me, ze zrovna ty tak zasadni veci nevis nebo zamerne ignorujes...ztvrdly zimaky jsi taky vazne nikdy nevidel?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Zimné pneumatiky
Zimní pneu jsou dnes už nutností. Pokud je má většina aut a na sněhu jedou rychleji, způsoboval by řidič pomalu a bezpečně jedoucí na letních problém - špunt. Jediné řešení je podřídit se většině a lítat se zimníma na sněhu jako v létě na suchu .
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Zimné pneumatiky
Tak zimní gumy by na sněhu a břečce měly být asi samozřejmostí. Doby kdy jezdily po našich cestách škodověnky na letních OR6 jsou dvacet let pryč, tenkráte se také jezdilo 70kilometrovou rychlostí .
Zimní guma má určitě daleko lepší vlastnosti než sebelepší letní, stačí si všimnout jak auto !mlátí" při přejezdu nerovností na letních když teplota klesne k nule, zato na zimních je "tišší", nebude to měkčí směsí ?
I ta hloubka vzorku má své opotstatnění, nyní je ale sporné zda 4 či 3mm, ale každopádně jsem zažil mírně klopenou zatáčku kousek od baráku a na zadních co měli jen 3mm mě tam i v rychlosti chůze utíkala prdel mimo. Tak hnedle šly.
Nechtěl bych jet u nás na Vysočině za autem co má letní v době sněžení, nejen že by se každou chvilku asi škrabalo, ale každopádně pak stát někde v kopci kterej je takovýmto dobrodruhem ucpanej je paráda.
Jinou problematikou jsou kamiony, tam se dělá jen hrubší vzorek, sice pomůže, ale někdy ani to není dostatečné. Bejvá i problém když auto jezdí třeba do teplejších států, pak má zimáky za sezónu KO.
Zimní guma má určitě daleko lepší vlastnosti než sebelepší letní, stačí si všimnout jak auto !mlátí" při přejezdu nerovností na letních když teplota klesne k nule, zato na zimních je "tišší", nebude to měkčí směsí ?
I ta hloubka vzorku má své opotstatnění, nyní je ale sporné zda 4 či 3mm, ale každopádně jsem zažil mírně klopenou zatáčku kousek od baráku a na zadních co měli jen 3mm mě tam i v rychlosti chůze utíkala prdel mimo. Tak hnedle šly.
Nechtěl bych jet u nás na Vysočině za autem co má letní v době sněžení, nejen že by se každou chvilku asi škrabalo, ale každopádně pak stát někde v kopci kterej je takovýmto dobrodruhem ucpanej je paráda.
Jinou problematikou jsou kamiony, tam se dělá jen hrubší vzorek, sice pomůže, ale někdy ani to není dostatečné. Bejvá i problém když auto jezdí třeba do teplejších států, pak má zimáky za sezónu KO.
.........
Re: Zimné pneumatiky
Já už na to svůj názor řekl a bylo mi jasný, že mě tady budete lynčovat. Ale já si nenechám nakecat evidentní nesmysly. Dneska večer budou 2 stupně Celsia, tak bych se měl jít mrknout na Logana, jestli mu neztvrdly gumy Jasně, vzorek je důležitý - o to se nehádám. Ale proč máme přísnější podmínky než Skandinávské státy to mi opravdu hlava nebere. Může mi to někdo vysvětlit?
Děkuji Gustavo za tu poznámku o médiích. Vždycky mě pobavilo, jak toho chudáka, který jel na letních gumách na sněhu natočili, označili ho za hazardéra, skoro vraha. Ale to, že vedle ve škarpě leželo dalších pět aut (na zimních gumách) to už nikoho nezajímalo.
Hard: Upřímně řečeno neviděl... Měl jsem několik sad zimáků po otci a některé byly i dost staré a normálně se na nich jezdilo. Jestli se někdy uvidíme a ukážeš mi "ztvrdlý" zimák, tak třeba změním názor.
Jinak mě zase mrzí, že se zrovna ty snižuješ k poznámkám typu, že mám někdy vyjet za Prahu Doufám, že to byla nadsázka...
Děkuji Gustavo za tu poznámku o médiích. Vždycky mě pobavilo, jak toho chudáka, který jel na letních gumách na sněhu natočili, označili ho za hazardéra, skoro vraha. Ale to, že vedle ve škarpě leželo dalších pět aut (na zimních gumách) to už nikoho nezajímalo.
Hard: Upřímně řečeno neviděl... Měl jsem několik sad zimáků po otci a některé byly i dost staré a normálně se na nich jezdilo. Jestli se někdy uvidíme a ukážeš mi "ztvrdlý" zimák, tak třeba změním názor.
Jinak mě zase mrzí, že se zrovna ty snižuješ k poznámkám typu, že mám někdy vyjet za Prahu Doufám, že to byla nadsázka...
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977