nový vůz 1,6 77kW hatchback
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
nový vůz 1,6 77kW hatchback
Ahoj chci nové,nebo jiné auto....rozhoduji se mezi Octavia combi +/-2003,P 307 SW +/- 2003 a nebo novou Elantru HB.....co je plus a co minus tohoto vozu?6ivotnost,poruchovost,spotřeba......díky
- Reklama
Myslim, ze ani jedna z tehle 3 moznosti Te nebude trapit...mam 2.0 z roku 2000 a asi pred mesicem jsem uvazoval, ze bych ji prodal a koupil prave novou 1.6ku s klimou za asi 340tisic a nebo jetou Santu Fe. Ale asi jsem dal cenu moc vysoko.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Vyhodou te Elantry bude vse jako u jineho noveho vozu - Nikdo ho zatim nenaboural, nikdo se k nemu nechoval blbe... ale to sam vis...
Tak ty vyhody jiny:
* 3 roky zaruka bez omezeni poctu kilometru
* za 329 000,- novy auto v te velikosti a vybave asi nesezenes
* zatim se Hyundaie nekradou tak jako treba koncern VW
Nevyhody:
* Vybehovy model a skoro nemoznost konfigurace vybavy
* Pro nektere image znacky (jakoze: "Co to mas za auto? ")
* Asi rychlejsi pokles ceny ojetiny... Ale to je s otaznikem vzhledem ke kupni cene
Rozhodne se nemusis bat, ze by se ti to po 100000 km rozsypalo na ceste. I kdyz spatny kus se da koupit u kazde automobilky...
Za sebe muzu rict, ze mit tech cca 330 tisic, tak si pro to auto jedu - akorat bych chtel sedan
Tak ty vyhody jiny:
* 3 roky zaruka bez omezeni poctu kilometru
* za 329 000,- novy auto v te velikosti a vybave asi nesezenes
* zatim se Hyundaie nekradou tak jako treba koncern VW
Nevyhody:
* Vybehovy model a skoro nemoznost konfigurace vybavy
* Pro nektere image znacky (jakoze: "Co to mas za auto? ")
* Asi rychlejsi pokles ceny ojetiny... Ale to je s otaznikem vzhledem ke kupni cene
Rozhodne se nemusis bat, ze by se ti to po 100000 km rozsypalo na ceste. I kdyz spatny kus se da koupit u kazde automobilky...
Za sebe muzu rict, ze mit tech cca 330 tisic, tak si pro to auto jedu - akorat bych chtel sedan
Ahoj. Já jsem se právě letos rozhodl pro Elantru a určitě jsem neprohloupil. Fakt je, že jsem chtěl jenom nové auto a ojetinu jsem rovnou zavrhnul. Prošel jsem moře webů (hlavně zahraničních, v ČR je přece nejlepší auto Fóbie Junior) a zajímal se o její chování, spolehlivost a bezpečnost. Zjistil jsem, že je auto, které "rostlo" s každým faceliftem co do kvality, tak i bezpečnosti. Důkazem toho jsou testy od roku 2000, kdy vyšla první řada až do roku 2006 a letošní 2. místo, které získala Elantra ve Státech ve své třídě, co se týká kvality výroby. Například v crash testech se vypracovávala z původních "červených" a "žlutých" barev, které znamenaly slabší průměr až na čistě "zelenou" pro model r. 2006. Spolehlivostí podle ADAC předčí Oktávii. Je pravda, že je to výběhový typ, ale je perfektně vychytaný. Co se týká doplňkové výbavy, tak toho opravdu na výběr nikdy moc nebylo a poslední dobou zmizela i část volitelné výbavy, kterou jsem ještě já objednával. Ale prakticky vše důležité už je v základu.
Co se týká P 307 SW, ty používáme jako firemní auta (53 přidělených lidem a cca 5 vozů nemá stálého řidiče). Všechny jsou z r.v. 2003 a 2004. Proti Elantře je 307 hlučnější při jízdě a je v ní menší pohodlí. Teď se jich ale budeme co nejrychleji zbavovat podle toho, jak budou končit leasingové smlouvy na jednotlivé vozy (sjednána prodloužená záruka do konce leasingu) a nahrazovat je Škodovkami. Jsou s nimi totiž neustálé problémy a opravy by přišly firmu moc draho. Jinak díky celosvětově známé konstrukční vadě nám již dvě auta shořela sama od sebe na parkovišti (naštěstí ne někomu v garáži), což důvěru k nim nijak nepodpořilo. Vztah naší firmy k Pažoutu ještě dovršilo to, že našemu generálnímu řediteli, který měl P 607, po 2 letech upadl motor...
Co se týká P 307 SW, ty používáme jako firemní auta (53 přidělených lidem a cca 5 vozů nemá stálého řidiče). Všechny jsou z r.v. 2003 a 2004. Proti Elantře je 307 hlučnější při jízdě a je v ní menší pohodlí. Teď se jich ale budeme co nejrychleji zbavovat podle toho, jak budou končit leasingové smlouvy na jednotlivé vozy (sjednána prodloužená záruka do konce leasingu) a nahrazovat je Škodovkami. Jsou s nimi totiž neustálé problémy a opravy by přišly firmu moc draho. Jinak díky celosvětově známé konstrukční vadě nám již dvě auta shořela sama od sebe na parkovišti (naštěstí ne někomu v garáži), což důvěru k nim nijak nepodpořilo. Vztah naší firmy k Pažoutu ještě dovršilo to, že našemu generálnímu řediteli, který měl P 607, po 2 letech upadl motor...
Exciting Blue Elantra sedan 1.6 GL, 2006
Mam ji, jsem uz docela spokojeny. K dnesnimu datu mam na tachometru neco pres 12tis. km... A jak zde zaznelo, ja kapnul na spatny kousek. Byl problem s rizenim (chybka z vyroby), stalo me to hodne nervu, casu, i par kacek to sezralo, ale ted je "snad" vse v poradku. Zacinam si na to auto zvykat.
Jezdi se v nem pohodlne. Mista dost, interier decentni a vybava je prijemna, jizdni vlastnosti docela jdou - hodne to ovlivnuje obuti, na to pozor!!! Pokud muzu doporucit, tak KUMHA dej pryc a obuj neco normalniho, radeji si priplat za lepsi pneu, vyplati se to. Takze jak to auto opravdu jezdi zjistim az na jare, kdy prezuji na letni (a Kumha to uz nebudou )
Vytku mam k motoru, prijde mi docela liny, auto sice jede, ale mohl by byt mnohem zivejsi. Auto pusobi dojmem limuziny, ne sportaku ... Maximalka lehce pod 200km/h na tachometru, del GPS 185 km/h. Pokud si chces trochu svizne zajezdit, tak musis motor hodne tocit 4tis. a vice... Ted jsem jel s Kia Cerato 1.6CRDi a takovy motor by mi vyhovoval, dobra akcelerace a slusny vykon - jina Kia Cerato je vzhledove a interierem proti Elantre docela hnus.
Pokud mohu doporucit (masli na to penize) kup Elantru 2.0 je lepe vybavena a ten motor bude rozhodne fajn, jen tak te nekdo nepredjede...
Jezdi se v nem pohodlne. Mista dost, interier decentni a vybava je prijemna, jizdni vlastnosti docela jdou - hodne to ovlivnuje obuti, na to pozor!!! Pokud muzu doporucit, tak KUMHA dej pryc a obuj neco normalniho, radeji si priplat za lepsi pneu, vyplati se to. Takze jak to auto opravdu jezdi zjistim az na jare, kdy prezuji na letni (a Kumha to uz nebudou )
Vytku mam k motoru, prijde mi docela liny, auto sice jede, ale mohl by byt mnohem zivejsi. Auto pusobi dojmem limuziny, ne sportaku ... Maximalka lehce pod 200km/h na tachometru, del GPS 185 km/h. Pokud si chces trochu svizne zajezdit, tak musis motor hodne tocit 4tis. a vice... Ted jsem jel s Kia Cerato 1.6CRDi a takovy motor by mi vyhovoval, dobra akcelerace a slusny vykon - jina Kia Cerato je vzhledove a interierem proti Elantre docela hnus.
Pokud mohu doporucit (masli na to penize) kup Elantru 2.0 je lepe vybavena a ten motor bude rozhodne fajn, jen tak te nekdo nepredjede...
Co se těch KUMHO týká, plný souhlas s grafx! To už se ale dočteš asi na různých místech fóra od různých lidí... Já už je taky na auto zpátky nedám, ikdyž jsem na nich jezdil jen 3 měsíce (mám už domluvený prodej ). Poslední, co mě dorazilo, bylo to, že po přezutí na zimní gumy klesla hlučnost na suché vozovce tak, že při jízdě slyším jen jemné vrnění motoru místo hučení pneumatik... Někdo psal, že se domluvil o jejich výměně přímo při koupi auta. Sice se ztrátou (prodejce je odkoupil po 1000 Kč), ale je to lepší, než je zaplatit a hned vyhodit...
Exciting Blue Elantra sedan 1.6 GL, 2006
jak? upadlKarelM píše:Ahoj. Já jsem se právě letos rozhodl pro Elantru a určitě jsem neprohloupil. Fakt je, že jsem chtěl jenom nové auto a ojetinu jsem rovnou zavrhnul. Prošel jsem moře webů (hlavně zahraničních, v ČR je přece nejlepší auto Fóbie Junior) a zajímal se o její chování, spolehlivost a bezpečnost. Zjistil jsem, že je auto, které "rostlo" s každým faceliftem co do kvality, tak i bezpečnosti. Důkazem toho jsou testy od roku 2000, kdy vyšla první řada až do roku 2006 a letošní 2. místo, které získala Elantra ve Státech ve své třídě, co se týká kvality výroby. Například v crash testech se vypracovávala z původních "červených" a "žlutých" barev, které znamenaly slabší průměr až na čistě "zelenou" pro model r. 2006. Spolehlivostí podle ADAC předčí Oktávii. Je pravda, že je to výběhový typ, ale je perfektně vychytaný. Co se týká doplňkové výbavy, tak toho opravdu na výběr nikdy moc nebylo a poslední dobou zmizela i část volitelné výbavy, kterou jsem ještě já objednával. Ale prakticky vše důležité už je v základu.
Co se týká P 307 SW, ty používáme jako firemní auta (53 přidělených lidem a cca 5 vozů nemá stálého řidiče). Všechny jsou z r.v. 2003 a 2004. Proti Elantře je 307 hlučnější při jízdě a je v ní menší pohodlí. Teď se jich ale budeme co nejrychleji zbavovat podle toho, jak budou končit leasingové smlouvy na jednotlivé vozy (sjednána prodloužená záruka do konce leasingu) a nahrazovat je Škodovkami. Jsou s nimi totiž neustálé problémy a opravy by přišly firmu moc draho. Jinak díky celosvětově známé konstrukční vadě nám již dvě auta shořela sama od sebe na parkovišti (naštěstí ne někomu v garáži), což důvěru k nim nijak nepodpořilo. Vztah naší firmy k Pažoutu ještě dovršilo to, že našemu generálnímu řediteli, který měl P 607, po 2 letech upadl motor...
Prostě zůstal viset na posledním úchytu. Při startování se z auta ozvaly příšerné zvuky, tak generální vystoupil, zvedl kapotu, chvíli koukal, pak otevřel pusu, zrudnul... a jeho další chování nebylo chováním vhodným pro generálního ředitele.duval píše: jak? upadl
Náhodou jsem se k tomu přichomýtnul. Volal na mě přes celé parkoviště: "Ty vole, já se z toho poseru! Pojď se na něco podívat..." a tak jsem se na chvilku přidal k okamžitě vzniklému hloučku očumujících lidí.
Exciting Blue Elantra sedan 1.6 GL, 2006
to sem vzivote nevidel ze by nekomu upad motor , jeste ze se mu neutrhnul za jizdy to by byl rachotKarelM píše:Prostě zůstal viset na posledním úchytu. Při startování se z auta ozvaly příšerné zvuky, tak generální vystoupil, zvedl kapotu, chvíli koukal, pak otevřel pusu, zrudnul... a jeho další chování nebylo chováním vhodným pro generálního ředitele.duval píše: jak? upadl
Náhodou jsem se k tomu přichomýtnul. Volal na mě přes celé parkoviště: "Ty vole, já se z toho poseru! Pojď se na něco podívat..." a tak jsem se na chvilku přidal k okamžitě vzniklému hloučku očumujících lidí.
Morous: Kazdopadne se s tim bez nejdriv povozit, at pak treba nejsi zklamany, ze ti neco treba nesedi do ruky atd.
Pripadne se da za o neco malo vic poridit Rault Megane. Na sedan je sleva 135000,- a ve stejne vybave ho dostanes za 380 000,- (sdn, 1.6 16V, vybava ICE), nebo za nejakych 350 uplny zaklad s 1.4, ale bez klimy...
Aspon at mas s cim srovnavat
Pripadne se da za o neco malo vic poridit Rault Megane. Na sedan je sleva 135000,- a ve stejne vybave ho dostanes za 380 000,- (sdn, 1.6 16V, vybava ICE), nebo za nejakych 350 uplny zaklad s 1.4, ale bez klimy...
Aspon at mas s cim srovnavat
Morous: Taky zajimava informace (zdroj: www.auto.cz)
Na vybrané skladové vozy Peugeot 307, 307 Break a 307 SW platí do vyprodání zásob nabídka finanční výhody ve výši až 115 000 Kč a dodatečná sleva na leasing 30 000 Kč. Cena modelu 307 v tomto případě začíná na ceně 316 900 Kč.
Na vybrané skladové vozy Peugeot 307, 307 Break a 307 SW platí do vyprodání zásob nabídka finanční výhody ve výši až 115 000 Kč a dodatečná sleva na leasing 30 000 Kč. Cena modelu 307 v tomto případě začíná na ceně 316 900 Kč.
Spotreba... co jsem za tech par tisic km vypozoroval, tak prumerna je kolem 7.6 l/100km. Hodne jezdim po meste, pak dalnice a nakonec mimo mesto. Ve meste pres osm, po dalnici do osmi a ty mimomestske, kde se jezdi do 90km/h tak kolem sedmi. Velmi klidnou jizdou se da jezdit kolem sedmi litru, ale ne ve meste Ted zacina zima, uvidim o kolik to stoupne. Jinak pro info, vymenil jsem svicky za BOSCH Super4... mam je tam uz cca 10tis. km a zatim spokojenost...