Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Promethes
*
Příspěvky: 21
Registrován: 22 čer 2013, 11:59

Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Promethes »

Chcel by som vedieť či niekto riešil nacipovanie tohto motora. Dalej ci mate skusenost ako je to zo zárukou, rozmyslam ze by som sa skusil dohodnut zo svojím predajcom ku ktoremu budem chodit aj na prehliadky ci by to akceptovali alebo nie.
V prípade že ma niekto akukolvek skusenost ci zo zarukou, alebo s efektom nacipovania tak piste budem rád, mozno po zime by som to skusil.
Hyundai i30 (2013) 1,6 crdi (94kw) Style plus Navi, Creamy white
Reklama
 

janulo
*
Příspěvky: 36
Registrován: 23 led 2013, 16:01
Bydliště: Žilina, SK

Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od janulo »

Mam to na mojej i30 CRDi, vykon sa zvysil na 161 koni. Je to aj dost citit, lepsie taha na nizsich otackach. Spotreba sa nezmenila (pokial idem rovnaku trasu rovnakym stylom jazdy).
Auto priliz casto do plneho vykonu nezeniem, predsa len, vyrobca pocital s vykonom 127 koni.


Odoslané z iPhone pomocou Tapatalk
Hyundai i30 Style 1,6 CRDI 2012
Uživatelský avatar
Promethes
*
Příspěvky: 21
Registrován: 22 čer 2013, 11:59

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Promethes »

Tak napis potom po garancke ze ak si dopadol :)
Ja nad tým stale uvazujem ale nechcem si nechat spadnut zaruku. Nejde mi ani tak o tu max rychlost ako skor o to ze do 2000 otacok mam pocit ze miesto 128k mam pod kapotou motor z babety. Potom to zacína trocha slapat ale aj tak mám viac pocit ze 128k je fakt len na v technicaku.
Hyundai i30 (2013) 1,6 crdi (94kw) Style plus Navi, Creamy white
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Mexican »

borci a pozerali ste sa vy niekedy na charakteristiku motoru? pretoze ak je napisane ze maximalny vykon je povedzme u 4000, tak u 2000 toho bude fakt malo. Najma u vyssich prevodovych stupnov, kde uz su znacne odpory. Treba si pamatat, ze su to 16V motory, takze ano - treba to tocit vyssie ako stare diesle (ak bol clovek zvyknuty na ne)

zaujimala by ma proznost z 80 na 120 na 4. stupni a akceleracia z 0 na 100. Pocit je pocit, cisla su cisla :-0
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Promethes
*
Příspěvky: 21
Registrován: 22 čer 2013, 11:59

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Promethes »

Ano ked to tocis tak to ma tah, ale su situacie ako sa mi minule stalo. Stojim za autobusom a davam prednost oproti iducim autám. Následne sa vytvorí medzera ze mozem autobus obehnut ale motor proste nemá tah pokial sa chce vodic rozbehnut ako clovek. Samozrejme ze ked mam stlacenu spojku a zoslapnem plyn tak sa kone z motora ozvú len to nie je zrovna na bezpecnu jazdu.
Viac krát sa mi stalo ze som potreboval pri rozbehu vykon ale trvá to viac ako by malo nez sa dostavý. A to je na slak trafenie. Predtým som mal 10 ročnu 307 2l hdi 90k a motor mal krásne plynulý tah od spodných otačok.
Od tohoto motora som necakal zazraky, ale bol som v tom, že ked ma motor technologicky o 10 rokov menej a navyse o takmer 40koní viac nebudem to nejako badať na výkone aj ked je to len 1,6.

Preto myslim ze chip by toto vyriešil.
Hyundai i30 (2013) 1,6 crdi (94kw) Style plus Navi, Creamy white
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Axel.Foley »

Osobní postřeh: předtím jsem měl Esco 1,6 se 66 kw, teď mám i30 1,4 s 81 kW. Papírově supr hodnota u i30, realita byla ze začátku diametrálně jiná - Esco šlo od spodu podstatně lépe. Rozdíl připisuji jiné konstrukci a charakteristice motoru. A většímu objemu, i když jen o 0,2 l. To samé bude zřejmě platit i u nafty. Bohužel, pořád platí, že jsou situace, kdy objem ničím nenahradíš.

Pro zajímavost - auto se úžasně rozběhlo po druhé servisce (po 40.000 km). Nebo jsem si zvykl víc to točit v případě potřeby :lol:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
JoRy
**
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2013, 19:04
Bydliště: Praha

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od JoRy »

Řekl bych že jde částečně taky o euro normy které dnešní motory musí splňovat.
Hyundai i30 combi (07/2013), 1.6 GDI + další příslušenství
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Axel.Foley »

jory: jj, pravda, přidání DPF také nepřispívá kladně k hladkému průchodu spalin výfukem směrem ven, spíš naopak
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od idam.i »

Axel.Foley Pro zajímavost - auto se úžasně rozběhlo po druhé servisce (po 40.000 km). Nebo jsem si zvykl víc to točit v případě potřeby

Nie je to len vec zvyku.Tiež som vysledoval výrazne živšie správanie motora po cca.30.000km. :D/
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Mexican »

mladenci subjektivne - D4FA je Euro 4 bez DPF, ma 81kW.. start a akceleracia do 80 ukazkova. Podobne Kia Soul, 1,6 CRDi 94kW, Euro 4, s DPF - vidno, ze ma viac sily nez Accent (aj ked by som cakal viac) - proste si zvyknite ze jazdite s inym autom s inak polozenym vykonom / krutakom. P307 s 1,6HDi a 66kW ma sestra a to fakt nie je ziadna strela. Aj v porovnani s Accentom aj s so SOulom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Promethes
*
Příspěvky: 21
Registrován: 22 čer 2013, 11:59

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Promethes »

No zo svojou 307 by som urcite dal i30 z 0 na 100 to som si istý.
Hyundai i30 (2013) 1,6 crdi (94kw) Style plus Navi, Creamy white
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od mnkk »

Myslím, že ani nie: 12,4s vs. 10,9s zdroj: http://www.peugeot-307.sk/parametre/ a http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/i ... udaje.html

Mal si v 307 klímu? Keď ti z tých 66kW odoberie 5kW, tak to trhač asfaltu nebude. Mal som 66kW TDI bez klímy, išlo dobre. Od spodu do 2500ot. sa zdalo rýchle. Po presadnutí do i30 80kW som pocítil 2 kroky naspäť. Odpich z miesta žiadny, ale na 100km/h sa i30 dostane skôr. :wink: Je to placebo.

Minule som videl jeden test na crdi 81kW- výkon na brzde mal až 94kW, je otázka či 94kW má "iba" 94, alebo napr. 100kW. Ak ti nepadne záruka, chip by som dal, inak nie. Myslím, že záruku ti :hyu: nenechá.


Ako písal Axel, mne sa zlepšenie nedostavilo ani po 60 000km, zdá sa mi že ide stále rovnako. :wink: Olej + filtre som menil po 10 000km- možno aj preto. :wink:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Promethes
*
Příspěvky: 21
Registrován: 22 čer 2013, 11:59

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od Promethes »

No mal som najazdene na 307 100 000km a stale sa neviem zbavit pocitu ze ten motor slapal lepsie. Teraz ma moja i30 14 000km, zajtra idem na vymenu oleja a filtrov do ineho hyundai v ktorom som auto nekupil. Uvidim ako sa tam zachovaju k chipu :D

A s tými 60 000km je sice fajn ale niekomu sa nechce cakat cca v mojom pripade dva roky nez auto dostane lepsi tah :D a je dost mozne ze ho vymenim skôr ako 60 000km bude mať. Stale si myslim ze namiesto 1,6 94kw mali montovať 2,0crdi a tieto problemy s vykonom by neboli.
Hyundai i30 (2013) 1,6 crdi (94kw) Style plus Navi, Creamy white
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1317
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od mnkk »

Možno by stačil 1,7 crdi 100kW ako má i40. Ten som mal pár dní a jazdilo sa mi velmi dobre. Tichý, úsporný, relatívne pružný... Do i30 akurát. :D
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
janulo
*
Příspěvky: 36
Registrován: 23 led 2013, 16:01
Bydliště: Žilina, SK

Chip tuning 1,6 crdi 94kw

Příspěvek od janulo »

Dnes som niekoľkokrát odmeral čas zrýchlenia z 80 na 120km/h na 4 prevodovom stupni. V priemere to vychádza 8,3 sekundy. Zišlo by sa odmerať na nečipovanej verzii :-)
Hyundai i30 Style 1,6 CRDI 2012
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Úpravy (tuning)“