Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Á kruciš, to jsem si nas... do bot! Klidně a bez urážek popíšu svůj poznatek, a vzejde z toho, že bych potřeboval adaptér na mozek
Naposledy upravil(a) Pepa59 dne 19 lis 2013, 20:44, celkem upraveno 1 x.
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
- Reklama
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ále, blbost! Záleží na tom, co chceš a kdy to chceš. Ceny se mění. Já mám za půl roku najeto 3200 km. Když jsem to kupoval, tak se mi to jevilo nejvýhodnější i v porovnání s tím Fordem, podotýkám: "při srovnatelné výbavě". A Felícia má taky tuhou zadní nápravu a neodskakuje a s tou jsem najel 200 tisíc. Každý auto se chová jinak.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
pepo teď si uhodil hlavičku na hřebíček ano, to je snad jediné konstruktivně spiklenecké vysvětlení tohoto jevu
do výroby vinou chybného překladu z korejštiny do turečtiny byly firmou objednány tlumiče dle parametrů (už sem to tu psal) cena, barva a délka, kterou věhlasná fabrika MANDO splnila a ihned dodala několik tisíců sad, když se pak přišlo na tu anomálii (tlumiče jsou moc tuhé), tak specialisté z Rüsselsheimu přišli s nápadem jak ušetřit náklady na nákup nových , a jak tu Franta správně podotkl, naučit svařovacího robota posunout úchyt o X centimetrů (kamkoliv) skoro nic nestojí, tak to taky tak zrealizovali a posunuli (zatleskáme si)
to Miloš Navrátil :
doufám, že až si budeš kupovat své PRVNÍ auto, tak své poznatky z GOOGLU taky náležitě zúročíš, kdyby náhodou do té doby tatík kupoval další nové auto tak mu prosím taky přečti jaké informaci jsi kde našel, do doby než zde osobně nenapíšeš jakoukoliv zkušenost s VLASTNÍM autem, bych být tebou se do debat nezapojoval,
žádný z tvých příspěvků které jsi zde prezentoval, nepřinesly zhola žádnou použitelnou informaci
do výroby vinou chybného překladu z korejštiny do turečtiny byly firmou objednány tlumiče dle parametrů (už sem to tu psal) cena, barva a délka, kterou věhlasná fabrika MANDO splnila a ihned dodala několik tisíců sad, když se pak přišlo na tu anomálii (tlumiče jsou moc tuhé), tak specialisté z Rüsselsheimu přišli s nápadem jak ušetřit náklady na nákup nových , a jak tu Franta správně podotkl, naučit svařovacího robota posunout úchyt o X centimetrů (kamkoliv) skoro nic nestojí, tak to taky tak zrealizovali a posunuli (zatleskáme si)
to Miloš Navrátil :
doufám, že až si budeš kupovat své PRVNÍ auto, tak své poznatky z GOOGLU taky náležitě zúročíš, kdyby náhodou do té doby tatík kupoval další nové auto tak mu prosím taky přečti jaké informaci jsi kde našel, do doby než zde osobně nenapíšeš jakoukoliv zkušenost s VLASTNÍM autem, bych být tebou se do debat nezapojoval,
žádný z tvých příspěvků které jsi zde prezentoval, nepřinesly zhola žádnou použitelnou informaci
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
pane mmv to co jste ted napsal to by se asi hodilo rovnou spláchnout. Uchycení tlumiče, prostě ho jen posuneme, jak jednoduché pro genia mmv??? Přeprogramujeme robot, vždyť to může udělat kdejakej údržbář a po noční už jedou z linky suprový auta. Made in Engineering mmv! Gratuluji! Nezlobte se na mě, ale to je opravdu uvažování prosťáčka. Na to se nedá reagovat v klidu! Já bych to přešel kdyby jste to sem napsal občas, jenže vy to tady pořád a pořád dokola a dokolečka opakujete. Firma Mando jsou blbci tlumiče sou tvrdý ... prosím vás to jsou ty cenný zkušenosti z provozu? To je prostě jen plácání bez přidaný hodnoty! Podívejte se pod auta na ulici nebo jestli máte možnost jinde a zjistíte že takovéto uchycení používaj i ostatní modely aut.
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
pan navratil asi nevi co je nadsazka tve teoretizujici keci tu chybeli, muhu se zeptat pod kolika auty jsi uz byl kdyz zde obhajujes tuto konstrukcni rosadu a jmenovat nejake znacky co to takto pouzivaji ? Troufnu si zopakovat: zeptej se doma tatinka, on uz ti to nejak vysvetli, uz jsem psal, az si nekdy koupis sve prvni auto tak pak tu neco napis o uchyceni a funkci tlumicu, zatim jsi zde nic (krom urazek) nenapsal, co bych si nedovedl taky vygooglit
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
toto jsi asi přehlídl tatínku z googlu jak by asi pak ix20 s posunutým a měkým tlumičem fungoval??? ještě líp než píše JirN? Fakt tomu věříš? Už jsi to zkoušel? Vem večer invertor a za hoďku jedeš s upraveným autem ne? Dyť je to všem jasný ne?
JirN
Předmět příspěvku: Re: Koupit nebo nekoupit ix20
PříspěvekNapsal: 14 lis 2013, 09:17
Offline
*
Registrován: 07 led 2013, 15:51
Příspěvky: 84
O koupe/nekoupe ix20 trocha z jineho soudku...
Vcera byla manzelka s nasi ix20 na skole smyku (tj. skola bezpecne jizdy) v Cetru bezpecne jizdy. Ja jsem se byl podivat na praktickou cast a byl jsem hooodne prekvapen. ix20 (se zimnimi pneu ne moc jetymi jednu zimu) mela jak ve vodni vane (tam je skoro 10 cm vody), tak i na neustale smacene smykove plose daleko nejkratsi brzdni drahu. Mluvim o srovantelnych rychlostech (+-1km), byl tam radar. Vsechna ostatni auta ji mela alespon o tretinu ale spise o pulku delsi. Navic pri vyrovnavani smyku to auto pracovalo naprosto uzasne, bylo nejlepsi, jedine dve vozidla, ktere se k ix20 trochu priblizily, byly VW Tiguan a vekke SUV Volvo. Plati to pro vyrovnvani smyku, brzdni draha tech tezkych vozu byla i vice jak dvojnasobna . Na dve jizdy s ix20, kdy smykova deska simulovala jen mensi (tak 30-40cm) trhnuti zadkem vozidla se stezovala, ze ani nemohla zkusit vyrovnat ten smyk, protoze ix20 to udelala velice rychle za ni . Ja jsem se na to vsechno dival od velinu, koukal jsem obe skupiny a fakt jsem neveril ocim, co dokaze. Jedine hodiny dostala, kdyz meli vyzkoset pri nejake padesatce ve smyku zatahnout rucni brzdu, at vedi, ze je to nema napadat delat .
Pozdeji rikal instruktor, ze oni testovali od Hyundaie zapujcene vozidla na svem polygonu a ze ty maji naprosto uzasne funkcni bezpecnostni elektroniku. Uz na zacatku pry reagoval na ix20 slovy: To bude bez problemu, to je . Jeste tam se mnou byl jeden chlapik, ktey tam mel svou zenu taky a taky rikal, ze maji v praci nejake ix20 a ze to auto je nesrovnatelne (v normalnim provozu) napr. s Fabii a ohledne bezpecnosti je to fakt nekde jinde. On jezdi casto na ten polygon se svymi ridici, tak asi vi, o cem mluvi.
Ten vcerejsek me proste utvrdil, ze ix20 ani z hlediska bezpecnosti nebyla spatna koupe.
P.s.: Byli tam auta Renault megane, nejaky kombik Nissan, Yaris 1. generace, starsi Opel Vectra kombik, Atos a jeste jedno, vypadalo to jako ten delsi Golf predch. generace, ale kvuli tme jsem todobre nevidel+uz spomenute Tiguan a Volvo+nase ix20. Vsechny na dobrych zimnich gumach, jen ten Nissan mel na zadni naprave starsi zimni pneu .
A manzelka jezdi asi 3 mesice (predtim asi 5 let nejezdila vubec, to mela najete mozna 2000km po dalnici ve Formanovi), najela s ix20 uz asi 3000km a vcera ji jeste nebylo moc dobre.
Ohlásit tento příspěvek
JirN
Předmět příspěvku: Re: Koupit nebo nekoupit ix20
PříspěvekNapsal: 14 lis 2013, 09:17
Offline
*
Registrován: 07 led 2013, 15:51
Příspěvky: 84
O koupe/nekoupe ix20 trocha z jineho soudku...
Vcera byla manzelka s nasi ix20 na skole smyku (tj. skola bezpecne jizdy) v Cetru bezpecne jizdy. Ja jsem se byl podivat na praktickou cast a byl jsem hooodne prekvapen. ix20 (se zimnimi pneu ne moc jetymi jednu zimu) mela jak ve vodni vane (tam je skoro 10 cm vody), tak i na neustale smacene smykove plose daleko nejkratsi brzdni drahu. Mluvim o srovantelnych rychlostech (+-1km), byl tam radar. Vsechna ostatni auta ji mela alespon o tretinu ale spise o pulku delsi. Navic pri vyrovnavani smyku to auto pracovalo naprosto uzasne, bylo nejlepsi, jedine dve vozidla, ktere se k ix20 trochu priblizily, byly VW Tiguan a vekke SUV Volvo. Plati to pro vyrovnvani smyku, brzdni draha tech tezkych vozu byla i vice jak dvojnasobna . Na dve jizdy s ix20, kdy smykova deska simulovala jen mensi (tak 30-40cm) trhnuti zadkem vozidla se stezovala, ze ani nemohla zkusit vyrovnat ten smyk, protoze ix20 to udelala velice rychle za ni . Ja jsem se na to vsechno dival od velinu, koukal jsem obe skupiny a fakt jsem neveril ocim, co dokaze. Jedine hodiny dostala, kdyz meli vyzkoset pri nejake padesatce ve smyku zatahnout rucni brzdu, at vedi, ze je to nema napadat delat .
Pozdeji rikal instruktor, ze oni testovali od Hyundaie zapujcene vozidla na svem polygonu a ze ty maji naprosto uzasne funkcni bezpecnostni elektroniku. Uz na zacatku pry reagoval na ix20 slovy: To bude bez problemu, to je . Jeste tam se mnou byl jeden chlapik, ktey tam mel svou zenu taky a taky rikal, ze maji v praci nejake ix20 a ze to auto je nesrovnatelne (v normalnim provozu) napr. s Fabii a ohledne bezpecnosti je to fakt nekde jinde. On jezdi casto na ten polygon se svymi ridici, tak asi vi, o cem mluvi.
Ten vcerejsek me proste utvrdil, ze ix20 ani z hlediska bezpecnosti nebyla spatna koupe.
P.s.: Byli tam auta Renault megane, nejaky kombik Nissan, Yaris 1. generace, starsi Opel Vectra kombik, Atos a jeste jedno, vypadalo to jako ten delsi Golf predch. generace, ale kvuli tme jsem todobre nevidel+uz spomenute Tiguan a Volvo+nase ix20. Vsechny na dobrych zimnich gumach, jen ten Nissan mel na zadni naprave starsi zimni pneu .
A manzelka jezdi asi 3 mesice (predtim asi 5 let nejezdila vubec, to mela najete mozna 2000km po dalnici ve Formanovi), najela s ix20 uz asi 3000km a vcera ji jeste nebylo moc dobre.
Ohlásit tento příspěvek
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
ty si tych aut zospodu asi tiez vela nevidel, vsak? podobny system zavesenia (kde su sklonene tlmice) pouziva napr. renault fluence, megane, dacia lodgy... z domacej stajne rio (UB), elantra, veloster (turbo), soul, venga, i20, cerato atd...mmv píše: pan navratil asi nevi co je nadsazka tve teoretizujici keci tu chybeli, muhu se zeptat pod kolika auty jsi uz byl kdyz zde obhajujes tuto konstrukcni rosadu a jmenovat nejake znacky co to takto pouzivaji ? Troufnu si zopakovat: zeptej se doma tatinka, on uz ti to nejak vysvetli, uz jsem psal, az si nekdy koupis sve prvni auto tak pak tu neco napis o uchyceni a funkci tlumicu, zatim jsi zde nic (krom urazek) nenapsal, co bych si nedovedl taky vygooglit
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
to navrátil: a co je na psaní pana jirna k přehlédnutí ?? dle SM by možná fungovala lépe
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 20#p358188
dle airwavese taky
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 85#p343359
a pro zulyka máme třeba toto
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 05#p354557
jak jsi myslel to šikmé uložení ??? nevidím tam nic podobného s mým autem , jo šikmo to možná je, ale na druhou stranu
http://www.iautodily.cz/zadni-naprava-r ... 18708.html
to navrátil: já ti rozumím, o velké přestávce přečíst 66 stránek a ještě na mobilu neni tak jednoduché
nevím o co se tu snažíte, všechno zde již bylo napsáno
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 20#p358188
dle airwavese taky
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 85#p343359
a pro zulyka máme třeba toto
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 05#p354557
jak jsi myslel to šikmé uložení ??? nevidím tam nic podobného s mým autem , jo šikmo to možná je, ale na druhou stranu
http://www.iautodily.cz/zadni-naprava-r ... 18708.html
to navrátil: já ti rozumím, o velké přestávce přečíst 66 stránek a ještě na mobilu neni tak jednoduché
nevím o co se tu snažíte, všechno zde již bylo napsáno
Naposledy upravil(a) mmv dne 21 lis 2013, 19:10, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
To všichni víme že už tu vše bylo 5x napsáno. Jen nikdo nechápe co tu pořád exhibuješ?
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
reagoval jsem na pepův příspěvek a to se asi nesmí
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
malý nedocenený nervný učitel!Je ho tu škoda
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Nechte ho, lepsi to nebude...
mmv: uz jsem jednou neco podobneho napsal, tak jenom pro poucku "opakovani matka moudrosti"... Neni to vubec o tom, ze na koho a na co reagujes, ale o tom, jak reagujes. Ze musis v kazdem druhem svem prispevku (a to jeste Tvoje skore snad vylepsuji) nekoho urazet nebo znasilnovat Tvuj postoj k ix20. Proste, kdyz budes neustale pouzivat styl "kazdy je vul, jen ja jsem letadlo", tak se nediv reakcim.
A taky uz jsem Ti radil, ze kdyz mas Tebou popisovany problem s TVOU ix20, tak to RES!!! Pokud je to opravdu tak neprijemne az nebezpecne, jak se z Tvych prispevku zda, tak obetuj na to trochu casu a prechodne i trochu malo penez a reklamuj. Pouzi soudniho znalce nebo alespon si nech v autorizovanem STK zmerit tlumice (resp. udelat dobrovolnou technickou) - pokud tak odskakuje zadek, meli by namerit nebezpecne hodnoty, ktere jsou zavazna zavada na aute, za kterou se da odebrat technicka (neni to presna formulace) a takovy papirek s razitkem STK, ze auto ma nebezpecnou nebo zavaznou zavadu a je neschopne provozu kvuli tlumicum nemuze servis ignorovat. Resp. muze, ale to si zaklada na peknou pokutu. Moznosti na reseni mas (prodejce/servis - znalec - COI - soud, jen ne vyrobce/dovozce, s nim nemas zadny smluvni vztah), muzes dotahnout az k vraceni auta a nahrade vsech skod, ale kdyz se Ti nechce venovat tomu cas a penize (ktere muzes pri uspesne reklamaci plnym a nespochybnitelnym pravem zadat zpatky), tak jsi - s prominutim - vul ty a, prosim, neprud a nesnaz se presvedcit kazdeho, kdo ty problemy nema, ze je ma, jenom si je nepripousti.
Mimochodem, uplne kazdy model auta kazdeho vyrobce a kazde tridy ma kusy, ktere jsou nevydarene a ktere jsou bez zavad. Lisit se muze pomer mezi OK a mene OK. Je to nezavisle na tlumicich, na systemu naprav, na vsem.
mmv: uz jsem jednou neco podobneho napsal, tak jenom pro poucku "opakovani matka moudrosti"... Neni to vubec o tom, ze na koho a na co reagujes, ale o tom, jak reagujes. Ze musis v kazdem druhem svem prispevku (a to jeste Tvoje skore snad vylepsuji) nekoho urazet nebo znasilnovat Tvuj postoj k ix20. Proste, kdyz budes neustale pouzivat styl "kazdy je vul, jen ja jsem letadlo", tak se nediv reakcim.
A taky uz jsem Ti radil, ze kdyz mas Tebou popisovany problem s TVOU ix20, tak to RES!!! Pokud je to opravdu tak neprijemne az nebezpecne, jak se z Tvych prispevku zda, tak obetuj na to trochu casu a prechodne i trochu malo penez a reklamuj. Pouzi soudniho znalce nebo alespon si nech v autorizovanem STK zmerit tlumice (resp. udelat dobrovolnou technickou) - pokud tak odskakuje zadek, meli by namerit nebezpecne hodnoty, ktere jsou zavazna zavada na aute, za kterou se da odebrat technicka (neni to presna formulace) a takovy papirek s razitkem STK, ze auto ma nebezpecnou nebo zavaznou zavadu a je neschopne provozu kvuli tlumicum nemuze servis ignorovat. Resp. muze, ale to si zaklada na peknou pokutu. Moznosti na reseni mas (prodejce/servis - znalec - COI - soud, jen ne vyrobce/dovozce, s nim nemas zadny smluvni vztah), muzes dotahnout az k vraceni auta a nahrade vsech skod, ale kdyz se Ti nechce venovat tomu cas a penize (ktere muzes pri uspesne reklamaci plnym a nespochybnitelnym pravem zadat zpatky), tak jsi - s prominutim - vul ty a, prosim, neprud a nesnaz se presvedcit kazdeho, kdo ty problemy nema, ze je ma, jenom si je nepripousti.
Mimochodem, uplne kazdy model auta kazdeho vyrobce a kazde tridy ma kusy, ktere jsou nevydarene a ktere jsou bez zavad. Lisit se muze pomer mezi OK a mene OK. Je to nezavisle na tlumicich, na systemu naprav, na vsem.
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
JirN . Díky.
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
amen teoretiku (Miloš Navrátil)
jenom pro pořádek, Pepa59 si tu naposledy stěžoval že žena byla nějak nemile překvapena když...
tak teoretik Miloš Navrátil, který si dovolím tvrdit žádnou IX20 a vůbec jakékoliv jiné auto neřídil, tak před příchodem soušky učitelky na hodinu ho tu hnedle zurážel , ukaž mi kde já koho urážím, píšu korektně a když mi v autorizovaném servisu na testovací stolici řeknou, že zadní tlumiče fungují na 41% a 45%, tak to sem napíšu, vše je v řešení, ale není to bohužel hop na krávu a je tele, samozřejmě že počítám s tím, že mi i když se budou snažit sebevíc nepomohou, opakování je matka moudrosti a já ti taky na to psal, že nehodlám běhat nikde po čojkách ani po soudech, to auto tam tu "konstrukční anomálii" má, ano pane navrátil, připouštím že jsem proboha nevěnoval výběru auta patřičnou pozornost , pro mou momentální fyzickou indispozici nejsem schopen se dostavit do servisu abych to s nima dále řešil, toť vše,
jestli Vám to, že sem občas někdo napíše (a nemusím to být jenom já) svoje negativní zkušenosti vadí, založte si někde na kecálkovi své fans, kde budete moci z pozice admina ty co vám tam budou psát něco, co se vám nebude líbit hezky odstřihnout
to jirn, nikde jsem nezpochybnil a ani náznakem jsem nepsal nic o tvém příspěvku z Cetra bezpecne jizdy, a se zájmem jsem si ho přečetl.
jenom pro pořádek, Pepa59 si tu naposledy stěžoval že žena byla nějak nemile překvapena když...
tak teoretik Miloš Navrátil, který si dovolím tvrdit žádnou IX20 a vůbec jakékoliv jiné auto neřídil, tak před příchodem soušky učitelky na hodinu ho tu hnedle zurážel , ukaž mi kde já koho urážím, píšu korektně a když mi v autorizovaném servisu na testovací stolici řeknou, že zadní tlumiče fungují na 41% a 45%, tak to sem napíšu, vše je v řešení, ale není to bohužel hop na krávu a je tele, samozřejmě že počítám s tím, že mi i když se budou snažit sebevíc nepomohou, opakování je matka moudrosti a já ti taky na to psal, že nehodlám běhat nikde po čojkách ani po soudech, to auto tam tu "konstrukční anomálii" má, ano pane navrátil, připouštím že jsem proboha nevěnoval výběru auta patřičnou pozornost , pro mou momentální fyzickou indispozici nejsem schopen se dostavit do servisu abych to s nima dále řešil, toť vše,
jestli Vám to, že sem občas někdo napíše (a nemusím to být jenom já) svoje negativní zkušenosti vadí, založte si někde na kecálkovi své fans, kde budete moci z pozice admina ty co vám tam budou psát něco, co se vám nebude líbit hezky odstřihnout
to jirn, nikde jsem nezpochybnil a ani náznakem jsem nepsal nic o tvém příspěvku z Cetra bezpecne jizdy, a se zájmem jsem si ho přečetl.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 31 říj 2013, 09:28
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ty se do mě trefuješ osobně pořád. tatínek mi googlí, auto nemám, žádný sem neřídil, sedím na wc a čtu na mobilu 66 stran blábolů.... Voco ti de ty provokatére amatére? Mě vůbec nezajímáš jako osoba. Seď si kde chceš a čti co chceš. Mě jen zajímá když tady píšeš informace o kterých se domnívám že nejsou pravda. Neboli že kecáš. Když na tebe někdo přitlačí tak reklamuj, tak do dokaž, tak to natoč.... Aj to je keců. A pak ihned odvaracení pozornosti osobníma útokama a kecama. Reklamovat nemůže, to nejde. Je to nadlouho . Myslí to v nadsázce kterou jsi troubo nepoznal. ??? Co jako mám natáčet seš blázen. Sou to šmejdi podvedli mě koupil jsem to nejlevnější všude to reklamujou. Co tam máš dál?