Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
nebudu tady delat chytryho, ale zamysli se
ja nemam problem s klimou s tim spojenim vibrovani volantu, nebo teda mam, ale neresim protoze to pri nastartovani delalo i u klimy na predchozim Peugeotu 206 stejne jako tady na i30 to mi prijde jako bezna vec, jemny vibrovani, jelikoz se ta pustena klima a jednotka "musi" projevit.
resim vibrace pedalu plynu a omlouvam se mockrat, ze me fakt nenapadlo projizdet sekci auta clenu a hledat jestli to tam nekdo u svyho nepopisuje a cpat tam svuj problem, tam mi asi moc lidi u nekoho v threadu o svym aute nepomuze nemyslis?
Opravdu nereknu kdyby pod sebou bylo 3x je lepsi pneu 15, 16 nebo 17" ale ja popisoval specifickej problem a proto jsem zakladal i novy tema, ale tohle je uz OT. je to tady, ztratilo se to nekde uprostred threadu, nikdo si toho nevsimne, takze klidne vse co jsem napsal muzes odstranit, protoze mi to je ted uz tak ledu ku H... a nikdo mi na to uz nic nenapise
Vidim, ze je asi zbytecny tady prispivat, kdyz je nekdo horlivej, tak si to obhaji vzdycky, jen mala rada nakonec, nebylo by uplne nejlepsi udelat cca 10 sekci a v kazde jeden thread a vsici tam budou vse patlat pres sebe a je to bez prace
ja nemam problem s klimou s tim spojenim vibrovani volantu, nebo teda mam, ale neresim protoze to pri nastartovani delalo i u klimy na predchozim Peugeotu 206 stejne jako tady na i30 to mi prijde jako bezna vec, jemny vibrovani, jelikoz se ta pustena klima a jednotka "musi" projevit.
resim vibrace pedalu plynu a omlouvam se mockrat, ze me fakt nenapadlo projizdet sekci auta clenu a hledat jestli to tam nekdo u svyho nepopisuje a cpat tam svuj problem, tam mi asi moc lidi u nekoho v threadu o svym aute nepomuze nemyslis?
Opravdu nereknu kdyby pod sebou bylo 3x je lepsi pneu 15, 16 nebo 17" ale ja popisoval specifickej problem a proto jsem zakladal i novy tema, ale tohle je uz OT. je to tady, ztratilo se to nekde uprostred threadu, nikdo si toho nevsimne, takze klidne vse co jsem napsal muzes odstranit, protoze mi to je ted uz tak ledu ku H... a nikdo mi na to uz nic nenapise
Vidim, ze je asi zbytecny tady prispivat, kdyz je nekdo horlivej, tak si to obhaji vzdycky, jen mala rada nakonec, nebylo by uplne nejlepsi udelat cca 10 sekci a v kazde jeden thread a vsici tam budou vse patlat pres sebe a je to bez prace
- Reklama
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Uz to jde opravdu jinam, takze reakce v SZ.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Tak jsem byl dnes v servisu s vibrovanim plynoveho pedalu pri 2500-3000ot. Technik to semnou projel, nechal jsem ho ridit aby to pocitil na vlastni kuzi. Dle neho to neni nic hroznyho, ale samozrejme pokud clovek tim autem jezdi kazdej den pociti to pry udajne vic (no to bych nevedel kdyz jsem tam proto s tim jel ). Dale mi rekl, ze jedine se tohle da resit povolenim silent bloku nebo v jejich okoli neceho, tomu jsem presne nerozumel. Ze si to muze sednout, ze tim zatrepe a pak zase dotahne, no dal jsem si kafe pockal 10min. pote jsem prebral auto a svete div se vibrace opravdu ustaly. Samozrejme jemny "drnceni" motoru je citit, ale to bude v kazdym aute, takze za me spokojenost. Dale jsem rikal o hlasitem a neprijemnem razeni 2ky, kdy kolikrat je citit a slyset pekny krapnuty pri vyslapnute spojce a treba podrazeni z 3ky, no s technikem to neudelalo a mam teprve 1700km, tak jsme se domluvili, ze to nechame byt, ze se to treba casem vychodi, uvidime...
Jinak mi bylo receno, ze kdyby to "zatrepani" nepomohlo, tak mam vlastne smulu, protoze je to jen pocitova vlastnost a tu ma kazdou jinou a neni tohle brano jako zavada a nemuzu ani porovnavat vic aut, jelikoz nikdy nebude stejny jako to moje. Takze taky dobry kecy
Jinak mi bylo receno, ze kdyby to "zatrepani" nepomohlo, tak mam vlastne smulu, protoze je to jen pocitova vlastnost a tu ma kazdou jinou a neni tohle brano jako zavada a nemuzu ani porovnavat vic aut, jelikoz nikdy nebude stejny jako to moje. Takze taky dobry kecy
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
kua kua, tez mi to dela... takovy divny znuk, jako kdyz chrasti plech, nic výrazného, ale nekdy to udela i na volnobeh...a to nastve, slyset to jde..nebo zastavim a pak poturuju nad 2000 ot jak to pak pada kolem 1800, tak to tak zachrasti " zašmrncá" !!!! jako plech na plech v servisu jsem byl - jak jinak nic neslo slyset... a nikdo se s nicim podobnym nesetkal....tak nevim...nemylsim si ze je to benzin...nechapu, proc by mel mit na to vliv!!!! relki mi, at to necham vice projevit..vsak mam 5let, abch to pohlidal.... tak budu hlidat....DVDpro píše:Z motoru se začal najednou ozývat při 2200-3000ot/min podivný zvuk. Zní to jako kdyby vibroval/rezonoval nějaký plech. Výkon motoru, ale vypadá bez změn a auto jede jako vždy. Od pátku 30.9. se začal ozývat "drnčící" zvuk od motoru při popsaných otáčkách. Auto má najeto necelý 10 000km. Když auto stojí a zkouším na neutrál jen otáčky motoru tak se to neděje, motor přede jako kotě. Jako kdyby to bylo až při zátěži a nebo je to v převodovce. Nejvíc je to slyšet když jede auto na dvojku a trochu na trojku. Připomíná to trochu uvolněný plech jako kdyby rezonoval. Co nejdříve chci auto hodit do autorizovaného servisu ať se na to raději podívají a rovnou si nechám asi vyměnit olej. To motoru určitě neublíží. Nevíte někdo odhadnout co by to mohlo být jen takto z popisu? Zvuk nahraný bohužel zatím nemám.
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Mne robí toto isté na 1,6 GDI. Vraj je to kompresor klimatizácie ktorý mi menili a robí to stále. Hyundai sa vyhovára nas účiastku a "ževraj to robí aj na iných". Prvá nahrávka auto zastavené v N a druha počas jazdy. Prikladám zvuk:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/400 ... tavene.mp3
https://dl.dropboxusercontent.com/u/400 ... 0jazdy.mp3
https://dl.dropboxusercontent.com/u/400 ... tavene.mp3
https://dl.dropboxusercontent.com/u/400 ... 0jazdy.mp3
Hyundai Tucson 1.6 T-GDi, DCT, 4x4
Hyundai i40 1.6 GDi Style
Hyundai i40 1.6 GDi Style
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
ja ozaj nechapem ako hyundai nemohol odstaranit tak zavaznu vec ako je chrastenie motora okolo 2300 otacok na novej generacii i30. vypoveda to o kvalite, ved o com inom? ale horsie je ten pristup servisu hyundaiu a neprajem nikomu aby sa s nimi natahoval, aj tak nic neopravia ak je chyba z vyroby a tych je velmi velmi vela. su neschopni a zapredani, je mi luto kam az klesol ten kapitalizmus kde moc a pravo ma silnejsi a nie pravda. hyundai je typicke zrkadlo dnesnej zhnitej doby. navyse ten hyundai este aj hnije ake poeticke
moja prva a posledna znacka je hyndai, uz nikdy viac
moja prva a posledna znacka je hyndai, uz nikdy viac
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Jestli na to máš kup si některou germánskou prémiovou značku,a budeš určitě spokojen. Každý stroj má své specifické zvuky a jestli ti zrovna tvůj stroj nezní podle tvého gusta kup si jiný.alcione píše:ja ozaj nechapem ako hyundai nemohol odstaranit tak zavaznu vec ako je chrastenie motora okolo 2300 otacok na novej generacii i30. vypoveda to o kvalite, ved o com inom? ale horsie je ten pristup servisu hyundaiu a neprajem nikomu aby sa s nimi natahoval, aj tak nic neopravia ak je chyba z vyroby a tych je velmi velmi vela. su neschopni a zapredani, je mi luto kam az klesol ten kapitalizmus kde moc a pravo ma silnejsi a nie pravda. hyundai je typicke zrkadlo dnesnej zhnitej doby. navyse ten hyundai este aj hnije ake poeticke
moja prva a posledna znacka je hyndai, uz nikdy viac
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
na to som si nekupoval nove auto aby som ho predaval. nepovazujem za specifiky zvuk to ked ti chrasti motor, dajme tomu mas zapnutu klimu, ides kopcom hore, taky zvuk chrastiaci kebyze pocujes tak vsetky nazory cloveka prejdu
jazdil som na troch vw golf+,golf6 a up! a v pohode. ale trebars aj stastie som mal nestotoznujem sa ale s nijakou znackou, mam dost inych problemov ako fandit zaujato nejakej znacke
jazdil som na troch vw golf+,golf6 a up! a v pohode. ale trebars aj stastie som mal nestotoznujem sa ale s nijakou znackou, mam dost inych problemov ako fandit zaujato nejakej znacke
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Myslím že si odpověděl sám.Jestli jsi spokojen s jednou značkou nevím co tě donutilo jí změnit.
U mě to byla hlavně cena a prostor ve vozidle!Srovnání s stejně vybavenou oct.rozdíl 150tis.Tady hledej proč se přenášejí zvuky do kabiny.
Jestli chodíš do servisu prudit s nesmyslnými požadavky,nediv se že jsou nepříjemní i k tobě.Každý z nás se považuje za mistr svého oboru.Jestli ti přijde zákazník a chce hodně muziky za málo peněz taky mu nevyhovíš.
Jestli srovnám starou fab. s novým hyu. je v hyu. větší ticho proto jsou asi slyšet různé pazvuky.
Abych jen nechválil fab.má přesnější řízení do interieru se nepřenášejí žádné vibrace.
U mě to byla hlavně cena a prostor ve vozidle!Srovnání s stejně vybavenou oct.rozdíl 150tis.Tady hledej proč se přenášejí zvuky do kabiny.
Jestli chodíš do servisu prudit s nesmyslnými požadavky,nediv se že jsou nepříjemní i k tobě.Každý z nás se považuje za mistr svého oboru.Jestli ti přijde zákazník a chce hodně muziky za málo peněz taky mu nevyhovíš.
Jestli srovnám starou fab. s novým hyu. je v hyu. větší ticho proto jsou asi slyšet různé pazvuky.
Abych jen nechválil fab.má přesnější řízení do interieru se nepřenášejí žádné vibrace.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
mam Kia Ceed 2013 - 1.6 GDi a u mě se projevuje to samé, co popisuje t0x!n. Začalo to někdy v 7tkm a tak nějak neurčitě, že to někdy dělalo, někdy ne. Teď mam necelých 10tkm a řekl bych, že to dělá již stále. Hlavně to pociťuji při rychlostech nad 80km/h a to ve spektru 2500-3000ot. Projevuje se to takovým drnčivým zvukem a vibracemi plynového pedálu.
Jestli to už někdo diagnostikoval, čím to je, tak dejte vědět.
Jestli to už někdo diagnostikoval, čím to je, tak dejte vědět.
Kia cee'd SW II (2013) bílá, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Mrkni do tematu se spotrebou ted jsem tam popsal vyreseni onoho problemu s vibracema a dalsim, pomohl zatim ted blbej "reset" RJ, uvidime jestli naporad nebo se to casem vrati
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
zkusím to taky. Má ten rituál s prošlápnutím brzdy a běhu motoru 15 minut na volnoběh a bez spotřebičů nějaké opodstatnění? nebo stačí jen na chvíli odpojit baterii?
Kia cee'd SW II (2013) bílá, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
udajne proslapnuti ma "vymlatit" kondiky co udrzujou proud a nastartovani na volnobeh bez spotrebicu, ze si ma RJ "nachroustat" nejaky svoje hodnoty, nevim tomuhle nerozumim jen jsem to proste zkusil, neveril jsem tomu a jak mi pise v tematu o spotrebe uz jeden "maniak" ze jsem spadl z visne, zaprve rikam, ze tomuhle nerozumim, zadruhe jsem tomu neveril, ale jen to zkusil a za treti kdyz vidim realnou zmenu asi to musi mit neco spolecnyho at uz od nejakyho cidla co bylo treba "spatne" nastaveny nebo ja nevim po chovani RJ, proste nemam tuseni ale nic jsem nepozoroval a nebo se stala haluz a jak uz nekdo psal jak to prislo tak to zase odeslo na nakej cas a zbytek si namlouvam, i kdyz co jsem popisoval to o otackach, ze mi na stejnym useku padli asi o 500, tak kdyz jezdim stejnou trasu 5 mesicu a 5 mesicu koukam kazdej den na otackomer a jedine dneska vidim rozdil asi to nebude vyplod me fantazie, mj. dodnes jsem na volnobeh mel ot. motoru tesne pod 1000 presneji cca 800, dneska po resetu byli tesne nad 500 a to po 3 startovanich na ruznejch mistech...
-
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 16 dub 2014, 14:29
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Ahoj,
nemá někdo na tuto vlastnost - vibrace plynového pedálu v cca 2-3tis otáčkách - již nějaký lék?
Auto je jinak super, ale "tohle" mu sráží komfort jízdy dost dolu... kolikrát se na to mravenčení v podrážkách tak soustředím, že o to méně dávám pozor na okolní provoz Je to jak, kdyby byl na zadní straně plynového pedálu přilepený mobil a neustále vibroval
Stejným způsobem mi tedy v těchto otáčkách vibruje (mravenčí) i brzdový pedál, ale na něm nestojíte jako na plynu a jen ho jednorázově zmáčknete, takže vlastně nic necítíte, ale když si tam jen (v rámci testu vibrací) opřu nohu, tak stejný vibrace jako na plynu...
O spojce si teď nejsem jistý, ale klidně bych řekl, že je v tom taky "namočená", ale taky na ní člověk nestojí a jen sešplápne a pustí, takže reálně je to prostě znatelný jen na plynu, na kterém se stojí a stojí...
nemá někdo na tuto vlastnost - vibrace plynového pedálu v cca 2-3tis otáčkách - již nějaký lék?
Auto je jinak super, ale "tohle" mu sráží komfort jízdy dost dolu... kolikrát se na to mravenčení v podrážkách tak soustředím, že o to méně dávám pozor na okolní provoz Je to jak, kdyby byl na zadní straně plynového pedálu přilepený mobil a neustále vibroval
Stejným způsobem mi tedy v těchto otáčkách vibruje (mravenčí) i brzdový pedál, ale na něm nestojíte jako na plynu a jen ho jednorázově zmáčknete, takže vlastně nic necítíte, ale když si tam jen (v rámci testu vibrací) opřu nohu, tak stejný vibrace jako na plynu...
O spojce si teď nejsem jistý, ale klidně bych řekl, že je v tom taky "namočená", ale taky na ní člověk nestojí a jen sešplápne a pustí, takže reálně je to prostě znatelný jen na plynu, na kterém se stojí a stojí...
_
Hyundai i30 kombi bílá Weekend Design 1.6 GDI
Hyundai i30 kombi bílá Weekend Design 1.6 GDI