Elantra 1,6 HB 2006 - pazvuky z přístrojovky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Elantra 1,6 HB 2006 - pazvuky z přístrojovky
Zdravím. Obracím se na majitele Elanter (poslední model). V srpnu jsem koupil Elantru 1,6 HB. S autem jsem maximálně spokojený. Kufr, prostornost interiéru, spotřeba, výbava, všechno super, tedy až na jeden malý detail. Nejčastěji se to projevuje při jízdě po městě na 2 a 3 rychlostní stupeň. Při vytáčení motoru se při otáčkách mezi 1800 - 2200 otáčkami ozve odněkud z přístrojové desky zadrnčení. Někdy méně, někdy více. Na vyšší rychlosti to nedělá. Pátral jsem co to může být, ale zatím bez úspěchu. Setkal jste se někdo s něčím podobným?
Je tady nějaký majitel Elantry z plzeňska?
Je tady nějaký majitel Elantry z plzeňska?
- Reklama
Jen muj tip, kdyz to zacne, sahni na zrcatko,tim nemyslim dotknout se, ale jakoby ho chytit..
Naposledy upravil(a) Hardcam dne 16 lis 2006, 08:13, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Elantra 1,6 HB 2006 - pazvuky z přístrojovky
Z Plzeňska nejsem, ale ty pazvuky odněkud z přístrojovky potvrzuju.Odněkud z prostoru za rádiem, nebývá to naštěstí často. Mám Elantru z července 2005vguzzi píše:Zdravím. Obracím se na majitele Elanter (poslední model). V srpnu jsem koupil Elantru 1,6 HB. S autem jsem maximálně spokojený. Kufr, prostornost interiéru, spotřeba, výbava, všechno super, tedy až na jeden malý detail. Nejčastěji se to projevuje při jízdě po městě na 2 a 3 rychlostní stupeň. Při vytáčení motoru se při otáčkách mezi 1800 - 2200 otáčkami ozve odněkud z přístrojové desky zadrnčení. Někdy méně, někdy více. Na vyšší rychlosti to nedělá. Pátral jsem co to může být, ale zatím bez úspěchu. Setkal jste se někdo s něčím podobným?
Je tady nějaký majitel Elantry z plzeňska?
Elantra 1,6 GL/20005 31 000km, 7,0 l/100
pazvuky z přístrojovky
Tak vás všechny zdravím, jsem tu totiž poprvé.
Mám Elantru 1,6 taky od srpna 2006 a asi někdy od listopadu pozoruji jakési drnčení někde z prostoru za rádiem. Je to ale zatím jen ve městě na kostkách a hrbech. Do jara to vydrží a až se oteplí, tak pod to vlezem.
Mám Elantru 1,6 taky od srpna 2006 a asi někdy od listopadu pozoruji jakési drnčení někde z prostoru za rádiem. Je to ale zatím jen ve městě na kostkách a hrbech. Do jara to vydrží a až se oteplí, tak pod to vlezem.
Drnčení odstraněno!
Po neúspěšném pátrání v přístrojovce jsem pátral v mot. prostoru kde jsem odstranil 3 možné příčiny.
1, táhlo plynu se může za určitých okolností dotýkat plast. krytu, hlavy válců.
2, kabel s velkým konektorem na příčce motoru.
3, dodatečně namontovaná siréna alarmu.
Vše podloženo, ev. staženo stah. páskou a výsledkem je ticho . Která věc to přesně byla nemám chuť zkoušet.
Včera jsem byl ve Weidenu, takže jsem Elu trochu protáhl na dálnici a kupodivu se s tím dá jet i 190 (suchá dálnice, slunečno, zimní pneu Uniroyal MP 55 185/65/15) aniž by si člověk myslel že se to vznese a odletí....(zkušenosti s předchozím autem Seat Cordoba 1,6 74 kW).
Koupil jsem světla na denní svícení, takže mám co dělat.
Ještě bych potřeboval nějak vyřešit loketní opěrku. Údajně se dá doobjednat jako příslušenství, ale prodejce v Plzni mi není schopnej ukázat ani na obr. jak by to mělo vypadat
1, táhlo plynu se může za určitých okolností dotýkat plast. krytu, hlavy válců.
2, kabel s velkým konektorem na příčce motoru.
3, dodatečně namontovaná siréna alarmu.
Vše podloženo, ev. staženo stah. páskou a výsledkem je ticho . Která věc to přesně byla nemám chuť zkoušet.
Včera jsem byl ve Weidenu, takže jsem Elu trochu protáhl na dálnici a kupodivu se s tím dá jet i 190 (suchá dálnice, slunečno, zimní pneu Uniroyal MP 55 185/65/15) aniž by si člověk myslel že se to vznese a odletí....(zkušenosti s předchozím autem Seat Cordoba 1,6 74 kW).
Koupil jsem světla na denní svícení, takže mám co dělat.
Ještě bych potřeboval nějak vyřešit loketní opěrku. Údajně se dá doobjednat jako příslušenství, ale prodejce v Plzni mi není schopnej ukázat ani na obr. jak by to mělo vypadat
Re: Drnčení odstraněno!
Na tu loketni operku se vykasli - viz https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=1776vguzzi píše:Ještě bych potřeboval nějak vyřešit loketní opěrku. Údajně se dá doobjednat jako příslušenství, ale prodejce v Plzni mi není schopnej ukázat ani na obr. jak by to mělo vypadat
Jsou tam fotky primo z Elantry
PS: Po 2 letech se ten horni dil uz ulomil.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Přesně, vrzání je (skoro) to jediné co mě na Elantře štve (další věc je plavající podvozek).
Kromě úchytů bezpečnostních pásů mi začalo při přejezdu nerovností (tj třeba na D1 skoro pořád) drnčet něco vpředu před spolujezdcem...a zní to jako by vrzalo čelní sklo...máte někdo takovouhle zkušenost?
Kromě úchytů bezpečnostních pásů mi začalo při přejezdu nerovností (tj třeba na D1 skoro pořád) drnčet něco vpředu před spolujezdcem...a zní to jako by vrzalo čelní sklo...máte někdo takovouhle zkušenost?
Elantra 2.0 CVVT / 2005
Jsem tu nově. V řijnu jsem koupil novou Elantru 1.6 HB v obchodě Korecar Pardubice. Prakticky od začátku se v autě objevují pazvuky. Zvuky od předního skla se objevili po prvních 20 km, zmizely tím, že jsem pohnul plastovými lištami, které sklo kryjí. Ted se objevují jen výjimečně na hodně nerovné silnici. Jinak po pár stech km se objevilo vrzání výplně dveří u řidiče, v pravé zadní části /jakoby v kufru nebo od zadního pásu/ je občas slyšet kovové klepání. Navíc po zahřátí interiéru auta vrže plast na středovém panelu. Na 1500 km, které jsem najel je to dost i na Trabanta. Prodejce se to snažil neúspěšně vyřešit, po druhém pokusu upozornil na to, že podle garančních podmínek se garance nevztahuje na nepravidelné zvuky vycházející z interiéru. Co k tomu řict? Může to být náhoda, ale moje další auto jistě nebude Hyundai. Každopádně žádné z asi 10 aut, kterými jsem jezdil tyhle "kvality" nemělo. Napadá někoho čím by aspoň jeden z problémů mohl být?
zvykejte si, bude to horší
Taky mám Elu 2.0 benzín r.v. 2001. Když bylo auto téměř nové, neozval se jediný pazvuk. Nyní mám najeto cca 80 000km a na kostkách to rachotí z několika míst z palubky a dokonce i z kufru. Takhle rozvrzaný interiér neměl ani B5 Passat z roku 97 který měl najeto 250 000km. Když jsem to auto kupoval, byl jsem z něj nadšený. Teď už moje nadšení dost opadlo. Během doby co ho vlastním, se projevilo celkem dost závad. Nevím, třeba jsem měl štěstí na nepovedený kus, nicméně příště už to asi Hyundai nebude. Přístup servisu - AP BUTOVICE naprosto perfektní a korektní, jednu celkem vážnou závadu uznali a zdarma opravili v záruce, nicméně nevím, jak bych dopadl, kdybych jezdil na servis jinam. Jenom pro ilustraci. Při měření emisí před první STK byly zjištěny prasklé svody. Ty se mění i skatem a stojí 37 000kč. Nic mě to nestálo, nicméně z kvality mám rozporuplný pocit. Kdybych tady měl vyjmenovat další věci které jsem řešil v záruce-naštěstí, byla by toho pěkná řádka. Tím nechci říci, že je Hyundai špatný auto, třeba se jenom to moje moc nepovedlo. Na druhou stranu, s tak suprovým přístupem personálu jako je v AP Butovice, jsem se zatím nesetkal. Ani v Oplu, Škodovce a VW nebyl přístup lepší. V květnu půjdu na velký servis 90 000. Doufám, že tam nenajdou nic nestandartního, co by stálo pěknou ránu.
to by me zajimalo, co se za vazne zavady vyskytlo. Dej si tu praci, dik. Rad bych tu karu casem poridil. Vrzajici interier vem cert, pro me je dulezita spolehlivost. Rano nastartovat, vecer dojet. Kazdej den, ultimativne. Jednou zklame, jde z domu. Lantra tohle umi. Co se tyce ostatnich veci, jezdil jsem s ni a plne mi vyhovuje.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
závady
To co si pamatuji:
Ráno přijdu do garáže a vyjedu ven. Jdu zamknout a po cestě od garáže kapky něčeho. Otevřu kapotu a koukám, že něco teče. Vlezu do auta a zatočím volatem-chroupání. Toco teklo, byla kapalina ze serva. Prožraná hliníková trubka od soli-uznáno na záruku. Dnes už se to nestane. trubky jsou pogumovaný. Odtah platil servis. Dále nefunkční hodiny na palubce. Prkotina ale naštve. Uznáno na záruku. Vyjedu z garáže, ujedu 100 metrů a zabrzdím. Ono nic. Pedál se propadnul skoro na zem. Před zabrzděním jsem musel vždy našlapat pedál. Doplazil jsem se pomalu do servisu. Uznáno na záruku. Když si představím, že by se to stalo na dálnici ve 130ti, raději nedomýšlím. Asi bych tam měl pomník. Dále 2x výměna toho samého ložiska na zadním kole. Záruka. Výše zmýněné svody s katem. Minulý rok v květnu jsem zjistil, že mi odněkud teče brzdová kapalina. Nakonec jsem zjistil, že je to z jednotky ABS. Cena? Celkem legrace 48 000. Ona je totiž nerozebiratelná a auto už po záruce. Napsal jsem NASRANÝ dopis dovozci, kde jsem vypočítal závady. Nabídli mi jednotku za 18 000-slušné jednání. Neteklo to moc, tak jsem se asi měsíc rozmýšlel. Mezi tím se to nějak srovnalo a už to neteče, takže jsem to nechal být a jen to sleduji a vozím v autě brzdovku. Od určité doby se někdy stává, že jde blbě vyřadit kvalt. Asi jako kdyˇž chcete vyřadit na neutrál bez spojky. Ale jen někdy. Nyní v zimě další problém se stěrači. Když je pod nulou, tak jdou pomalu, jako kdyby byly nějak zamrzlé. Pak se to rozhýbe a je to O.K. To je jenom to co si pamatuju. Musel bych se kouknout do dokladů, jestli je tam něco dalšího. Další negativum je, že má auto celkem nekvalitní lak. Stačí rána od kamínku do kapoty nebo nárazníku a začne se časem odfukovat barva. Omluvte případné překlepy, pospíchám domu. třeba mám opravdu smůlu na špatný kus. Proti Hyundai nic nemám, ale tohle konkrétní auto mě celkem zklamalo. Ještě máme Matize, ten má taky 80 000 najeto a jen se do něj leje benzín a dělá pravidelná údržba. Je to nejlevnější auto na trhu a jse s ním více spokojen něž s Elantrou za půl mega. Jestli ještě něco chcete vědět, klidně se ptejte. Kdyby nebyly tyhle problémy, jsem s Elou naprosto spokojen. Rychlá, tichá, komfortní, moc nežere, nekrade se, je to pěkný auto na pohled. Výbava 2.0 benzínu je téměř vyčerpávající. Místa podstatně více než v Octavii. Nepříliš drahý značkový servis, na Butovicích super jednání. Pokud by byla spolehlivá a bez závad, šel bych do ní znovu. Ale takhle_? Fakt nevím. Nicméně, třeba už jsem si to vyžral a nadále bude klid. Zatím jí prodávat nebudu, ty závady byly řešeny většinou na záruku, takže peníze do ní zatím nesypu.
Ráno přijdu do garáže a vyjedu ven. Jdu zamknout a po cestě od garáže kapky něčeho. Otevřu kapotu a koukám, že něco teče. Vlezu do auta a zatočím volatem-chroupání. Toco teklo, byla kapalina ze serva. Prožraná hliníková trubka od soli-uznáno na záruku. Dnes už se to nestane. trubky jsou pogumovaný. Odtah platil servis. Dále nefunkční hodiny na palubce. Prkotina ale naštve. Uznáno na záruku. Vyjedu z garáže, ujedu 100 metrů a zabrzdím. Ono nic. Pedál se propadnul skoro na zem. Před zabrzděním jsem musel vždy našlapat pedál. Doplazil jsem se pomalu do servisu. Uznáno na záruku. Když si představím, že by se to stalo na dálnici ve 130ti, raději nedomýšlím. Asi bych tam měl pomník. Dále 2x výměna toho samého ložiska na zadním kole. Záruka. Výše zmýněné svody s katem. Minulý rok v květnu jsem zjistil, že mi odněkud teče brzdová kapalina. Nakonec jsem zjistil, že je to z jednotky ABS. Cena? Celkem legrace 48 000. Ona je totiž nerozebiratelná a auto už po záruce. Napsal jsem NASRANÝ dopis dovozci, kde jsem vypočítal závady. Nabídli mi jednotku za 18 000-slušné jednání. Neteklo to moc, tak jsem se asi měsíc rozmýšlel. Mezi tím se to nějak srovnalo a už to neteče, takže jsem to nechal být a jen to sleduji a vozím v autě brzdovku. Od určité doby se někdy stává, že jde blbě vyřadit kvalt. Asi jako kdyˇž chcete vyřadit na neutrál bez spojky. Ale jen někdy. Nyní v zimě další problém se stěrači. Když je pod nulou, tak jdou pomalu, jako kdyby byly nějak zamrzlé. Pak se to rozhýbe a je to O.K. To je jenom to co si pamatuju. Musel bych se kouknout do dokladů, jestli je tam něco dalšího. Další negativum je, že má auto celkem nekvalitní lak. Stačí rána od kamínku do kapoty nebo nárazníku a začne se časem odfukovat barva. Omluvte případné překlepy, pospíchám domu. třeba mám opravdu smůlu na špatný kus. Proti Hyundai nic nemám, ale tohle konkrétní auto mě celkem zklamalo. Ještě máme Matize, ten má taky 80 000 najeto a jen se do něj leje benzín a dělá pravidelná údržba. Je to nejlevnější auto na trhu a jse s ním více spokojen něž s Elantrou za půl mega. Jestli ještě něco chcete vědět, klidně se ptejte. Kdyby nebyly tyhle problémy, jsem s Elou naprosto spokojen. Rychlá, tichá, komfortní, moc nežere, nekrade se, je to pěkný auto na pohled. Výbava 2.0 benzínu je téměř vyčerpávající. Místa podstatně více než v Octavii. Nepříliš drahý značkový servis, na Butovicích super jednání. Pokud by byla spolehlivá a bez závad, šel bych do ní znovu. Ale takhle_? Fakt nevím. Nicméně, třeba už jsem si to vyžral a nadále bude klid. Zatím jí prodávat nebudu, ty závady byly řešeny většinou na záruku, takže peníze do ní zatím nesypu.