tak to je celkem mazec , ono se dalo něco takového čekat, ale v takovém měřítku jsem to nečekal.
Co na to říkáte vy ?
http://www.novinky.cz/auto/326096-hyund ... oster.html
Konec prodeje Elantra, Genesis Coupé a Veloster
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Konec prodeje Elantra, Genesis Coupé a Veloster
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
- Reklama
Re: Konec prodeje Elantra, Genesis Coupé a Veloster
No jo, typickej clanek na Novinkach 211 Elanter se prodalo v roce 2012 a ne 2013. Maj tam chybu. Pan redaktor to spatne opsal z Auto.cz
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konec prodeje Elantra, Genesis Coupé a Veloster
Z ceníků už začaly po tichu mizet před delší dobou.Nejdříve Genesis,potom Veloster a na konec i Veloster turbo.A teď Elantra.
Velosterů a Genesisů se prodalo doslova jen pár zoufalých kousků(viz.tabulky SDA) a to ještě hlavně díky registracím samotného dovozce
Veloster je celkem pohledné auto,ale otřesná,dlouhá převodovka z něho dělala lenocha ,na zadní nápravě také nesmyslně ušetřil a vrcholem byla totálně přemrštěná cena .Vnitřní provedení bylo lepší než u Genesisu.Za ty peníze už člověk pořídí daleko lepší,rychlejší,výkonnější,tech.lepší a propracovanější...auta(a nemusí chodit daleko-za cenu dýchavičného Velosteru,může koupit parádní,výkonnou a vybavenou Kiu Pro ceed GT s neudušenou 1,6T).
Genesis-skvělá technika-tedy jen ve verzi 3,8V6,při jízdě se člověk opravdu bavil a auto jelo tak,jak se od něho očekávalo.Jezdil jsem manuál i automat.Automat mě opravdu mile překvapil svou rychlostí řazení/podřazování a funkčností.Nejsem velkým příznivcem automatů v tomto typu auta,ale tady byl opravdu povedený .Jako mínus vidím celkem nudný vzhled a hlavně-který blb šetřil a navrhoval ten totálně ošizený a nefunkční vnitřek .Řešení a materiály byly na kopanec do zadku a oproti velkým skokem vzad .Cenu bych viděl jako odpovídající(ne u 2,0T-to je šrot a neduživá,líná mrcha,už jako nové auto ),ale a jeho překypující sebevědomí,velkohubé reklamy,si neuvědomují,že v tomto segmentu jsou nováčci a k zavedeným modelům jiných značek,už to cenově není daleko.Výsledek je jasný.Genesis se neprodával a kousky,které dovozce postavil na značky,se dnes válejí v bazarech,s do slova pár najetými km,za ani ne poloviční ceny a přesto jsou neprodejné(stačí se podívat třeba na Sbazar).Na druhou stranu,za bazarové ceny,vidím nákup Genesisu,jako supernákup.
Lživě a potichu se snaží vypustit tyto modely z nabídky.Správná odpověď je,že to byly ošizené,v případě Velostru navíc předražené propadáky.
U by se asi měli začít ptát,proč se stejně drahé Coupe GK(750000,-Kč V6) prodávaly více než skvěle,oproti pár kouskům G.(i v Česku se prodalo za jediný rok víc ,než Genesisů za celé ty roky do hromady ).I nabídka a ceny obou modelů v bazarech,hovoří jasně.
I při tom obrovském zájmu o ,stačil tehdy zásobovat celou zeměkouli.A nyní nestačí dodávat pár Velosterů a Genesisů(prodeje v záp.Evropě jsou stejně mizerné)-pěkně blbá výmluva .
Jediné auto,kterého je na zdejším trhu škoda,je Elantra.To bylo podle mne povedené auto jak vzhledem(moc povedený),osvědčenou technikou,tak odpovídající cenou.Měla své mouchy a materiálové chyby,jak se lze dočíst i na zdejším fóru,ale na dnešní dobu,kde všichni výrobci šetří kde se dá a na čem se dá---- I prodeje byly celkem dobré.Ukončení prodeje Elantry je prostě škoda.
Velosterů a Genesisů se prodalo doslova jen pár zoufalých kousků(viz.tabulky SDA) a to ještě hlavně díky registracím samotného dovozce
Veloster je celkem pohledné auto,ale otřesná,dlouhá převodovka z něho dělala lenocha ,na zadní nápravě také nesmyslně ušetřil a vrcholem byla totálně přemrštěná cena .Vnitřní provedení bylo lepší než u Genesisu.Za ty peníze už člověk pořídí daleko lepší,rychlejší,výkonnější,tech.lepší a propracovanější...auta(a nemusí chodit daleko-za cenu dýchavičného Velosteru,může koupit parádní,výkonnou a vybavenou Kiu Pro ceed GT s neudušenou 1,6T).
Genesis-skvělá technika-tedy jen ve verzi 3,8V6,při jízdě se člověk opravdu bavil a auto jelo tak,jak se od něho očekávalo.Jezdil jsem manuál i automat.Automat mě opravdu mile překvapil svou rychlostí řazení/podřazování a funkčností.Nejsem velkým příznivcem automatů v tomto typu auta,ale tady byl opravdu povedený .Jako mínus vidím celkem nudný vzhled a hlavně-který blb šetřil a navrhoval ten totálně ošizený a nefunkční vnitřek .Řešení a materiály byly na kopanec do zadku a oproti velkým skokem vzad .Cenu bych viděl jako odpovídající(ne u 2,0T-to je šrot a neduživá,líná mrcha,už jako nové auto ),ale a jeho překypující sebevědomí,velkohubé reklamy,si neuvědomují,že v tomto segmentu jsou nováčci a k zavedeným modelům jiných značek,už to cenově není daleko.Výsledek je jasný.Genesis se neprodával a kousky,které dovozce postavil na značky,se dnes válejí v bazarech,s do slova pár najetými km,za ani ne poloviční ceny a přesto jsou neprodejné(stačí se podívat třeba na Sbazar).Na druhou stranu,za bazarové ceny,vidím nákup Genesisu,jako supernákup.
Lživě a potichu se snaží vypustit tyto modely z nabídky.Správná odpověď je,že to byly ošizené,v případě Velostru navíc předražené propadáky.
U by se asi měli začít ptát,proč se stejně drahé Coupe GK(750000,-Kč V6) prodávaly více než skvěle,oproti pár kouskům G.(i v Česku se prodalo za jediný rok víc ,než Genesisů za celé ty roky do hromady ).I nabídka a ceny obou modelů v bazarech,hovoří jasně.
I při tom obrovském zájmu o ,stačil tehdy zásobovat celou zeměkouli.A nyní nestačí dodávat pár Velosterů a Genesisů(prodeje v záp.Evropě jsou stejně mizerné)-pěkně blbá výmluva .
Jediné auto,kterého je na zdejším trhu škoda,je Elantra.To bylo podle mne povedené auto jak vzhledem(moc povedený),osvědčenou technikou,tak odpovídající cenou.Měla své mouchy a materiálové chyby,jak se lze dočíst i na zdejším fóru,ale na dnešní dobu,kde všichni výrobci šetří kde se dá a na čem se dá---- I prodeje byly celkem dobré.Ukončení prodeje Elantry je prostě škoda.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Konec prodeje Elantra, Genesis Coupé a Veloster
Ba ba Borku
Elantry je škoda.
Elantry je škoda.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.