Nedostatky i40
Moderátor: Moderátoři
Re: Nedostatky i40
Za sebe můžu v klidu napsat, že u mně ani jeden z popisovaných problémů. Najeto 38 000, auto mám rok, kupované sice jako předváděčka, ale najeto cca 100km.
i40 kombi Style + navigace, 1,7 CRDi 100kW, white crystal, 1/2013
- Reklama
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: Nedostatky i40
Matu, nechce sa mi veriť, že si sa nestretol ani s jednou so spomenutých závad.
Volant sa ošúpe každému (možno tvoj je v koži, pokiaľ máš interier v koži) a čierne lesklé plasty v letnom teple tiež vydávajú vrzgavé zvuky pri nakláňaní auta v zákrutách. Ťukanie v palubovke je tiež bežná vec a všetky tieto závady vedie ako výrobnú vadu. Jedine že by si mal problém so zrakom a sluchom, potom by si ale nemohol mať vodičák. Nie si ty náhodou díler, čo sa snaží napraviť trošku pošramotenú reputáciu, alebo totálný flegmatik čo sa len presúva a je mu jedno ako?
Nechcem ťa uraziť, len to nedokážem stráviť. Ak sa ťa môj koment dotkol, tak sa veľmi ospravedlňujem.
Volant sa ošúpe každému (možno tvoj je v koži, pokiaľ máš interier v koži) a čierne lesklé plasty v letnom teple tiež vydávajú vrzgavé zvuky pri nakláňaní auta v zákrutách. Ťukanie v palubovke je tiež bežná vec a všetky tieto závady vedie ako výrobnú vadu. Jedine že by si mal problém so zrakom a sluchom, potom by si ale nemohol mať vodičák. Nie si ty náhodou díler, čo sa snaží napraviť trošku pošramotenú reputáciu, alebo totálný flegmatik čo sa len presúva a je mu jedno ako?
Nechcem ťa uraziť, len to nedokážem stráviť. Ak sa ťa môj koment dotkol, tak sa veľmi ospravedlňujem.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Re: Nedostatky i40
Dealer samozrejme nejsem, na volantu (kozenem) se mi udelali prasklinky cca po 1 mesici, vymenili mi ho za novy. Na novem se ted udelali taky, ale jsou tak male, ze to zatim nebudu resit. Co se tyce nejakeho vrzani nebo klepani v pristrojovce nebo problemu s brzdami nic takoveho jsem nemel a nemam. S autem jsem hodne spokojeny. Nechapu proc by kazdy kdo nema podobne problemy jako vy mel byt hned nekdo od hyundaie???
i40 kombi Style + navigace, 1,7 CRDi 100kW, white crystal, 1/2013
Re: Nedostatky i40
Abych nebyl za úplného exota tak mi těď začaly blbnout přední parkovací senzory, furt pípají jako když jsem těsně před překážkou, zkoušel jsme je i čistit a furt stejné.
Jinak flegmatik určitě nejsem, kdyby mi něco v autě vrzalo nebo jinak rušilo tak je v servisu okamžitě. Handsfree u mě funguje velmi dobře, občas (cca 3x za měsíc) se stane že se telefon (SGS3) nespáruje po nastartování a musím to udělat ručně, ale to je taková prkotina, že jsem si na to ani nevzpomněl, i navigace a dotykový displey bez problémů. Dneska si zkusím přehrát novější mapy do navigace, ty co mám jsou už dost neaktuální.
Jinak flegmatik určitě nejsem, kdyby mi něco v autě vrzalo nebo jinak rušilo tak je v servisu okamžitě. Handsfree u mě funguje velmi dobře, občas (cca 3x za měsíc) se stane že se telefon (SGS3) nespáruje po nastartování a musím to udělat ručně, ale to je taková prkotina, že jsem si na to ani nevzpomněl, i navigace a dotykový displey bez problémů. Dneska si zkusím přehrát novější mapy do navigace, ty co mám jsou už dost neaktuální.
i40 kombi Style + navigace, 1,7 CRDi 100kW, white crystal, 1/2013
Re: Nedostatky i40
Zdravím,
zatím taky bez probému, ale auto mám pouze týden, tak uvidím časem, zatím si na sebe zvykáme
Ale chtěl bych se zeptat, jak tady všichni řeší klepání v palubovce, jestli se ví čím je to způsobené? Jestli jsem to dobře pochopil, tak v servise udělají rozborku - sborku a už je klid? To se mi nějak nezdá, snad tam něco poupraví nebo co já vím.
zatím taky bez probému, ale auto mám pouze týden, tak uvidím časem, zatím si na sebe zvykáme
Ale chtěl bych se zeptat, jak tady všichni řeší klepání v palubovce, jestli se ví čím je to způsobené? Jestli jsem to dobře pochopil, tak v servise udělají rozborku - sborku a už je klid? To se mi nějak nezdá, snad tam něco poupraví nebo co já vím.
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
Re: Nedostatky i40
Beri: ten problém s palubkou trochu podrobněji rozebral robertbulko v jiném vlákně
Jinak musím přidat ještě další nedostatek, který se zmiňuje i v souvislosti s i30 kombi. Jsou to ty podélné plastové "hagusy" na střeše, které se začínají časem vlnit a v určitých místech nedoléhají ke střeše.
Jinak musím přidat ještě další nedostatek, který se zmiňuje i v souvislosti s i30 kombi. Jsou to ty podélné plastové "hagusy" na střeše, které se začínají časem vlnit a v určitých místech nedoléhají ke střeše.
i40 CRDi Style + Navi
Re: Nedostatky i40
To ti robí na i40 ? Hoď sem foto,nech viem čo mám hladať .
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Nedostatky i40
V označeném místě je vidět úchyt. Škvíra je už v některých místech určitě 5mm.
- Přílohy
-
- IMG_40.jpg (24.17 KiB) Zobrazeno 2422 x
i40 CRDi Style + Navi
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: Nedostatky i40
Oprava palubovky a čo to spôsobuje:Beri píše:Zdravím,
Ale chtěl bych se zeptat, jak tady všichni řeší klepání v palubovce, jestli se ví čím je to způsobené? Jestli jsem to dobře pochopil, tak v servise udělají rozborku - sborku a už je klid?
To čo v palubovke vŕzga/ťuká ... je ťažké ten zvuk jednožnačne pomenovať, je spôsobené plastovými klipmi palubovky v spojoch o plechové časti torpéda - podľa vyjadrenia servisu. Palubovka nie je dostatočne vystužená, resp. asi vôbec a keďže je to kus plastu, tak sa neustále ohýba a vyrába nemilé zvuky. to rieši prelepením kontaktných miest textilnou páskou. Iné riešenie nemajú.
Mne to hrozne vŕzgalo a ťukalo v mieste spolujazcovho airbagu a "len" ťukalo na oboch stranách palubovky pri stĺpikoch. Po oprave mi ťuká "len" vodičova strana. Ostatné je zatiaľ v poriadku. Z mojho pohľadu nevhodne urobená oprava, opätovne reklamovaná a v lete pôjdem na opravu znova. Letný termín som si vybral preto, lebo si chcem sám za tepla naniesť RTV silikón na kontaktné miesta tých nešťastných lesklých čiernych plastov, ktoré v lete nepríjemne vŕzgajú, keď sa auto nakláňa (v zákrutách a nerovnostiach na vozovke, alebo keď pritlačím o lakťovú opierku). Mám sľúbeného šikovného technika na celý deň a tento krát budem pri celej oprave.
Záver:
V podstate mám 3 veci, ktoré chcem poriešiť. Palubovka - ťukanie, stredový panel - vŕzganie a tesnenie na vodičových dverách - pocitivo akoby nedoliehali dvere. Zrejme to chce vymeniť tesniacu gumu. Neviem ktorú, či tú na dverách, alebo tú na karosérií, alebo oboje Ostatné som už poriešil, alebo akceptujem, alebo som sa zatiaľ nestretol. Po odstránení spomenutých 3 nedostatkov sa vzťah k môjmu auto ako aj k spoločnoti Autopolis určite dostane na vzajomne uspokojivú úroveň.
Naposledy upravil(a) robertbulko dne 07 úno 2014, 12:32, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Re: Nedostatky i40
Zajímavé:)
Já mám sice starší datum výroby a jiný model, nicméně najeto pouze 25tisíc km a s podobnými problémy se potýkám taky...
U svého auta jsem to tak nějak čekal , ale překvapuje mě, že se totéž děje i u nových modelů a dokonce i40...
Můžu doporučit také samolepící filcové podložky (prodávají se v papírnictví různých tvarech, já si vystřihávám potřebné tvary z velké čtvercové). Vydrží toho dost a jsou tlusté, takže vrzání i klepání dosedacích ploch řeší velice dobře
Já mám sice starší datum výroby a jiný model, nicméně najeto pouze 25tisíc km a s podobnými problémy se potýkám taky...
U svého auta jsem to tak nějak čekal , ale překvapuje mě, že se totéž děje i u nových modelů a dokonce i40...
Můžu doporučit také samolepící filcové podložky (prodávají se v papírnictví různých tvarech, já si vystřihávám potřebné tvary z velké čtvercové). Vydrží toho dost a jsou tlusté, takže vrzání i klepání dosedacích ploch řeší velice dobře
Coupe 08=>TURBO (jednotka Ecumaster Digital ECU Tuner, turbo Garrett GT28R, HKS 4 Blow off, na míru okruh sání+FMIC+svody+výfuk, spojka ClutchMasters Stage 3, vstřiky 550cc Siemens deka,pumpa 190lph Bosh, brzdy 4pístky Brembo, stavitelný podvozek)
Re: Nedostatky i40
hanz.1,mrknem na svoje či tam mám niečo aj ja.Zatial som si nič nevšimol,ale ani som moc nepozeral.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Nedostatky i40
Ahoj, ten samý problém jsem měl také a oprava je úplně jednoduchá.hanz.1 píše:V označeném místě je vidět úchyt. Škvíra je už v některých místech určitě 5mm.
Vycvakni záslepky z "pseudo příčníku" a pod nimi jsou matice, které ho drží. Ty povol, příčník sundej a opět ho vrať. V místě kde byla dříve mezera by se mělo ozvat malé cvaknutí.
Hyundai i40 CW, Experience Premium + Navi, 1,7 CRDi, 100kw, manuál
Re: Nedostatky i40
Také bych rád shrnul nedostatky s mojí I40:
ZÁVADY:
1. nepříjemné vrzání lesklých plastů na palubové desce a středovém tunelu (plasty na palubovce mám už vyřešené pomocí RTV silikonu a teď ještě vyřešit vrzající plasty na středovém tunelu)
2. popraskaná kůže na volantu = servis řeší v záruce a čeká mě výměna
3. nekvalitní lak - na předním a zadním lemu mám 2 místa, kde je oloupaná barva až na pozink = servis dává ruce od opravy pryč, je to prý způsobené kamením od kol, koroze zatím nikde žádná
4. ošoupaná kůže na sedáku řidiče po 18 000 km = servis řeší v záruce a čeká mě výměna
5. vůle v sedáku řidiče, při jízdě do začátek sedák cestuje cca o 2 milimetry = servis zatím dělá, že závada neexistuje, jelikož se jim nikdy neprojevila
6. pokud byl venku mráz, tak mi dříve něco vrzalo ve středovém tunelu pod přístrojovou deskou = servis závadu vyřešil podložením nějakého plastu
7. nepříjemné zvuky - klepání u airbagu v palubové desce = servis vyřešil závadu v záruce, do dnešního dne byl zatím klid, ale dnes se mi opět objevuje jiný zvuk u řidičova A sloupku (připadá mi, jako by na to měla vliv teplota, dokud byla teplota pod nulou, tak se nic neozývalo)
8. ťukání vrchního vedení řidičova pásu = servis se k tomu zachoval tak, že je to prý normální. Vyřešeno DODO (doma dodělej).
9. přední senzory mi neustále hlásily, že mám před sebou překážku, ale pak jsem zjistil, že mi to dělala SPZ. Takže jsem ji demontoval, ohnul a vše je OK.
10. zadní senzory mi po dnešku 9.2. neustále hlásí, že mám za sebou překážku, takže opět servis
CO MĚ OPRAVDU NA i40 VYTÁČÍ:
1. dešťový senzor, raději bych bral klasický cyklovač stěračů
2. pokud u rádia s integrovanou navigací na volantu přepnu z FM na AM (vůbec nechápu proč tam střední vlny jsou, nebo proč je nelze v nastavení deaktivovat) a rádio opět přepnu na FM, tak po znovu nastartování mám na rádiu automaticky AM
3. opět rádio - neustále přelaďování na jinou frekvenci stejné rádiové stanice (pokud to lze vypnout, rád bych Vás poprosil o radu)
4. chod stěračů - jednou se zastaví při vracení ve správné dolní poloze, jednou o něco výše a pak zase výše, pak je to zase OK (vše záleží na tření gumiček - pokud je okno dostatečné mokré, vše je v pořádku)
5. nemožnost ztmavení svítivosti navigace v noci = svítí to na mě jak žárovka i na nejnižší svítivost
6. nemožnost ostřiku předního okna při zapnutých světlech bez ostřiku světel
7. automatické rozsvícení světel - pokud svítí sluníčko, tak se mi čas od času stane, že neustále svítím
Zatím si na více nemůžu vzpomenout, ale určitě mě ještě něco napadne.
Abych pravdu řekl, tak v současné době bych si už asi nepořídil. Čekal jsem od i40 malinko více. Sice má záruku 5 let bez omezení km, ale k čemu je neustále stát v servisu? Nové auto jsem kupoval proto, abych nemusel řešit problémy s ojetým a bohužel jsem byl celkem na omylu.
ZÁVADY:
1. nepříjemné vrzání lesklých plastů na palubové desce a středovém tunelu (plasty na palubovce mám už vyřešené pomocí RTV silikonu a teď ještě vyřešit vrzající plasty na středovém tunelu)
2. popraskaná kůže na volantu = servis řeší v záruce a čeká mě výměna
3. nekvalitní lak - na předním a zadním lemu mám 2 místa, kde je oloupaná barva až na pozink = servis dává ruce od opravy pryč, je to prý způsobené kamením od kol, koroze zatím nikde žádná
4. ošoupaná kůže na sedáku řidiče po 18 000 km = servis řeší v záruce a čeká mě výměna
5. vůle v sedáku řidiče, při jízdě do začátek sedák cestuje cca o 2 milimetry = servis zatím dělá, že závada neexistuje, jelikož se jim nikdy neprojevila
6. pokud byl venku mráz, tak mi dříve něco vrzalo ve středovém tunelu pod přístrojovou deskou = servis závadu vyřešil podložením nějakého plastu
7. nepříjemné zvuky - klepání u airbagu v palubové desce = servis vyřešil závadu v záruce, do dnešního dne byl zatím klid, ale dnes se mi opět objevuje jiný zvuk u řidičova A sloupku (připadá mi, jako by na to měla vliv teplota, dokud byla teplota pod nulou, tak se nic neozývalo)
8. ťukání vrchního vedení řidičova pásu = servis se k tomu zachoval tak, že je to prý normální. Vyřešeno DODO (doma dodělej).
9. přední senzory mi neustále hlásily, že mám před sebou překážku, ale pak jsem zjistil, že mi to dělala SPZ. Takže jsem ji demontoval, ohnul a vše je OK.
10. zadní senzory mi po dnešku 9.2. neustále hlásí, že mám za sebou překážku, takže opět servis
CO MĚ OPRAVDU NA i40 VYTÁČÍ:
1. dešťový senzor, raději bych bral klasický cyklovač stěračů
2. pokud u rádia s integrovanou navigací na volantu přepnu z FM na AM (vůbec nechápu proč tam střední vlny jsou, nebo proč je nelze v nastavení deaktivovat) a rádio opět přepnu na FM, tak po znovu nastartování mám na rádiu automaticky AM
3. opět rádio - neustále přelaďování na jinou frekvenci stejné rádiové stanice (pokud to lze vypnout, rád bych Vás poprosil o radu)
4. chod stěračů - jednou se zastaví při vracení ve správné dolní poloze, jednou o něco výše a pak zase výše, pak je to zase OK (vše záleží na tření gumiček - pokud je okno dostatečné mokré, vše je v pořádku)
5. nemožnost ztmavení svítivosti navigace v noci = svítí to na mě jak žárovka i na nejnižší svítivost
6. nemožnost ostřiku předního okna při zapnutých světlech bez ostřiku světel
7. automatické rozsvícení světel - pokud svítí sluníčko, tak se mi čas od času stane, že neustále svítím
Zatím si na více nemůžu vzpomenout, ale určitě mě ještě něco napadne.
Abych pravdu řekl, tak v současné době bych si už asi nepořídil. Čekal jsem od i40 malinko více. Sice má záruku 5 let bez omezení km, ale k čemu je neustále stát v servisu? Nové auto jsem kupoval proto, abych nemusel řešit problémy s ojetým a bohužel jsem byl celkem na omylu.
Naposledy upravil(a) draslik dne 09 úno 2014, 21:34, celkem upraveno 2 x.
Hyundai i40 CW, Experience Premium + Navi, 1,7 CRDi, 100kw, manuál
- robertbulko
- ****
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 10 črc 2013, 15:05
- Bydliště: Trenčín
Re: Nedostatky i40
Hmmmm, z toho všetkého čo si napísal a ja som ešte nespomenul, aj mňa štvú tie stierače. Tiež sa sem-tam zastavia asi o 5 cm vyššie ako majú. S rádiom problém nemám a na AM sa mi prepínať nedarí. Vždy som na FM. Display si pravidelne vypínam a musím uznať, že je to hodne otravné, pretože pri zmene čohokoľvek čo je spojené s NAVI sa displej rozsvieti a treba ho znova vypnúť. S dažďovým senzorom som spokojný.....
Hyundai i40 CW EAGLE edition • Style • 1.7 CRDi • 100kw • 6A/T
Re: Nedostatky i40
Díky za radu, zítra to zkusím.draslik píše:Ahoj, ten samý problém jsem měl také a oprava je úplně jednoduchá.hanz.1 píše:V označeném místě je vidět úchyt. Škvíra je už v některých místech určitě 5mm.
Vycvakni záslepky z "pseudo příčníku" a pod nimi jsou matice, které ho drží. Ty povol, příčník sundej a opět ho vrať. V místě kde byla dříve mezera by se mělo ozvat malé cvaknutí.
i40 CRDi Style + Navi