nadmerna spotreba
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
nadmerna spotreba
zdravim,
stava sa mi v poslednom case ze po dialnici v rychlosti cca 110(realna rychlost podla GPS) mi zrazu aktualna spotreba skoci z 4-5L na 9L a takto to drzi asi 20km potom sa to zas vrati spat na povodnych 4-5L.
Dost to kazi priemer spotreby a nevim ci to aj nieje neaka chyba
pocas jazdy idem konstantne na tepmopate
motor 1.6 CDRi 81KW
mate podobnu skusenost ?
stava sa mi v poslednom case ze po dialnici v rychlosti cca 110(realna rychlost podla GPS) mi zrazu aktualna spotreba skoci z 4-5L na 9L a takto to drzi asi 20km potom sa to zas vrati spat na povodnych 4-5L.
Dost to kazi priemer spotreby a nevim ci to aj nieje neaka chyba
pocas jazdy idem konstantne na tepmopate
motor 1.6 CDRi 81KW
mate podobnu skusenost ?
- Reklama
Re: nadmerna spotreba
že by probíhalo čištění filtru pevných částic?
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: nadmerna spotreba
JJ, ekokurvitko jmenem DPF se musi hold cistit. Tudiz zadne stresy - je to normalni
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nadmerna spotreba
mam otazku ako clovek co nikdy nemal DPF - pomaha filtru to ze clovek jazdi vo vyssich otackach? (tam by predsa motor nemusel pravidelne zvysovat spotrebu aby ho vycistil). Pretoze ma napada ze papierova spotreba je sice pekna vec, ale ak to ma saskovat kazdych 500km, to sa oplati radsej GDI
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: nadmerna spotreba
zde odpověď na Vaše dotazy
Pasivní regenerace - probíhá samovolně vždy, když pracovní podmínky motoru odpovídají teplotám výfukových plynů přibližně 350-500 °C. Takovéto provozní podmínky odpovídají režimu konstantně vyššího zatížení motoru (setrvání motoru ve vyšších otáčkách a vyšším zatížení po delší dobu), například při jízdě po dálnici.
Aktivní regenerace - probíhá po 300-1000 km, pokud nenastala možnost pasivní regenerace (tj. např. v městském provozu). Teplota výfukových plynů je uměle zvýšena na asi 600° C - používá se k tomu změna časování vstřiků motoru v kombinaci s vyšším množstvím paliva, aditiva, která podporují hoření nebo dokonce speciální dávkovací zařízení paliva pod dobu regenerace do výfuku před filtr.
Pasivní regenerace - probíhá samovolně vždy, když pracovní podmínky motoru odpovídají teplotám výfukových plynů přibližně 350-500 °C. Takovéto provozní podmínky odpovídají režimu konstantně vyššího zatížení motoru (setrvání motoru ve vyšších otáčkách a vyšším zatížení po delší dobu), například při jízdě po dálnici.
Aktivní regenerace - probíhá po 300-1000 km, pokud nenastala možnost pasivní regenerace (tj. např. v městském provozu). Teplota výfukových plynů je uměle zvýšena na asi 600° C - používá se k tomu změna časování vstřiků motoru v kombinaci s vyšším množstvím paliva, aditiva, která podporují hoření nebo dokonce speciální dávkovací zařízení paliva pod dobu regenerace do výfuku před filtr.
aktuálně:
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Hyundai i30 kombi 1,6i CVVT
Škoda Yeti 2,0 TDi 4x4
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Re: nadmerna spotreba
Ahoj. Mám rovnaký motor a ešte som si to nevšimol. Môže to byť tá regenerácia ale že by to bolo tých 20 km ?
Re: nadmerna spotreba
regenerace probíhá cca 20-25minut... co mám tak nějak vysledováno dlouhodobě.. a rozmyslete si nové motory Crdi s DENOXem... to regeneruje snad pořád tohle bude zcela jistě měněná součástka na garanci, to se nemůže dožít celou záruku...
Re: nadmerna spotreba
Peugeot partner new 1.6 hdi regeneruje cca 600 km a to je na mne moc brzy...měl jsem naftu a nezavrhuji naftu mám teď benzin a je to divný se spotřebou jsem na tom stejně.
Hyundai 1.4 cvvt 2011 lpg
Felicie 1.4
Fiat stilo 1.9- zvrakovano
Fiat weekend 1.6 -prodáno
Fiat marea 1.8 -prodáno
Škoda favorit pick-up -prodáno
wv polo r.v.1988 -prodano
Ford Escort 1.8zetec -zvrakovano
Škoda 125 -prodano
Auto je nejhorší investice.
Felicie 1.4
Fiat stilo 1.9- zvrakovano
Fiat weekend 1.6 -prodáno
Fiat marea 1.8 -prodáno
Škoda favorit pick-up -prodáno
wv polo r.v.1988 -prodano
Ford Escort 1.8zetec -zvrakovano
Škoda 125 -prodano
Auto je nejhorší investice.
Re: nadmerna spotreba
S temi DPF je to osidne. Ono to muze regenerovat casto, pokud clovek nenecha tu regeneraci dokoncit. Pokud ale mas jistotu, ze regenerace probehla cela a za chvili to stejne regeneruje znova, tak je to na reklamaci. Kamaradovi tohle delalo firemni auto, kdy pri jizdach prevazne po dalnici to regenerovalo co cca 500km. Tak to reklamoval a tedka ma pokoj.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: nadmerna spotreba
Teda nevím čím kamarád jezdí, nicméně regenerace po 500km je naprosto normální. Nevím co na tom reklamoval a od čeho má těď klid. To mu ten DPF vykuchali?ulthar píše:S temi DPF je to osidne. Ono to muze regenerovat casto, pokud clovek nenecha tu regeneraci dokoncit. Pokud ale mas jistotu, ze regenerace probehla cela a za chvili to stejne regeneruje znova, tak je to na reklamaci. Kamaradovi tohle delalo firemni auto, kdy pri jizdach prevazne po dalnici to regenerovalo co cca 500km. Tak to reklamoval a tedka ma pokoj.
i20 1.1CRDi (2015)
Re: nadmerna spotreba
Jezdi nejakym fordem. Tusim, ze mondeo. Jestli si to dobre pamatuju, tak mu menili nejake cidlo.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
Re: nadmerna spotreba
500kilaku je normální frekvence regenerace takže asi placebo efekt reklamace