LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Pokud budete absolvovat servisní prohlídku v dobrém servisu a udělaj vám ventily po 40000km jak se na LPG má , přidaj vám tam vap saver tak klidně i těch 300 tisíc bych myslel že to dá.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Reklama
Re: LPG
No přesně jak píše mmv. Ten hydroštel chodí v nějakém prostoru a tam dolaďuje. A když se ventil zaklepává a potřebuje víc hydroštelovat a hydroštel už nemá kam uhnout tak je tzv natvrdo a utíká tlak.
Já tuto naši hlavu neviděl tak jen teoretizuji. Vůbec netuším v jakým prostoru hydroštel funguje. Třeba nám to někdo šikovnější ukáže na fotkách co se tam děje. A pak když už hydroštel nemá kam uhýbat, tak se prostor nahrubo vypodloží broušenejma podložkama. Nebo se podložky daj menší nevím, ale to je ten úkol kterým jsem myslel udělaj ventily. Jedna podložka za 600,- krát 16 slovy šestnáct Kefalín!!! Nevím asi sou ty podložky z titanu!
Já tuto naši hlavu neviděl tak jen teoretizuji. Vůbec netuším v jakým prostoru hydroštel funguje. Třeba nám to někdo šikovnější ukáže na fotkách co se tam děje. A pak když už hydroštel nemá kam uhýbat, tak se prostor nahrubo vypodloží broušenejma podložkama. Nebo se podložky daj menší nevím, ale to je ten úkol kterým jsem myslel udělaj ventily. Jedna podložka za 600,- krát 16 slovy šestnáct Kefalín!!! Nevím asi sou ty podložky z titanu!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
Zdravim vsechny,
resim jakou ochranu a kde resp. za koli do te nasi I30 namontovat. Nabidka od Hyundai na montaz VAP SAVERU je nekde tesne pod 4000,- jinak spis vsude nachazim zarizeni JLM VALVE SAVER KIT kde i s tim rozdelovacim potrubim na vsechny 4 valce se pohybuju kolem 2500,- Taky o tom vsude basni jak to ma TÜV a ze to testovala nejaka univerzita ... jasny Uz vidim jak nekdo napise: "Vyhodne a mizerne zarizeni na ochranu ventilu
Aby v tom byl jeste vetsi bordel, tak jsem nasel JLM VALVE SAVER a jeste JLM Automatický Valve Saver Kit kde je k tomu nejaka ridic jednotka nebo co a cenove je to nad 4000,-
Na rovinu: tu ochranu tam chci dat kvuli tomu, abych v pripade toho, ze se budu prez pravnika hadat s Hyundai, ze motor odesel jeste v zaruce, mel jistejsi pozici. Pevne verim ze do doby nez auto budu prdavat k tomu nedojde! Ale aby mit pak Hyundai davala argumenty ze to musel bejt VAP SAVER a nic jinyho i kdyz uplne stejnyho ...
A taky po telefonatu se servisem mi bylo receno ze po namontovani toho primazu se muze vypnout privstrik benzinu. Vzhledem k tomu ze s autem litam po Nemecku a E10 tam lejt nechci je tu beznej benzin docela zadraho.
resim jakou ochranu a kde resp. za koli do te nasi I30 namontovat. Nabidka od Hyundai na montaz VAP SAVERU je nekde tesne pod 4000,- jinak spis vsude nachazim zarizeni JLM VALVE SAVER KIT kde i s tim rozdelovacim potrubim na vsechny 4 valce se pohybuju kolem 2500,- Taky o tom vsude basni jak to ma TÜV a ze to testovala nejaka univerzita ... jasny Uz vidim jak nekdo napise: "Vyhodne a mizerne zarizeni na ochranu ventilu
Aby v tom byl jeste vetsi bordel, tak jsem nasel JLM VALVE SAVER a jeste JLM Automatický Valve Saver Kit kde je k tomu nejaka ridic jednotka nebo co a cenove je to nad 4000,-
Na rovinu: tu ochranu tam chci dat kvuli tomu, abych v pripade toho, ze se budu prez pravnika hadat s Hyundai, ze motor odesel jeste v zaruce, mel jistejsi pozici. Pevne verim ze do doby nez auto budu prdavat k tomu nedojde! Ale aby mit pak Hyundai davala argumenty ze to musel bejt VAP SAVER a nic jinyho i kdyz uplne stejnyho ...
A taky po telefonatu se servisem mi bylo receno ze po namontovani toho primazu se muze vypnout privstrik benzinu. Vzhledem k tomu ze s autem litam po Nemecku a E10 tam lejt nechci je tu beznej benzin docela zadraho.
Re: LPG
a ta vyzva Hyundai k montazi je distribuovana nejak oficialne?
ja teda zatim bez vyzvy, je tedy fakt, ze puvodni autorizak, ktery montoval jiz dneas autorizakem neni...
ja teda zatim bez vyzvy, je tedy fakt, ze puvodni autorizak, ktery montoval jiz dneas autorizakem neni...
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
Re: LPG
No ... neni. Slo o to, ze se na jeden ze servisu obratil zakaznik, ze mu Hyundai nechce uznat zaruku na zaklepany ventily. Jestli sem to pochopil, tak ten servis po dohode s Hyundai pak rozeslal ty dopisy a vratilo se to z obou stran. Zakaznici byli perplex a Hyundai to taky moc neocenila.
Kazdopadne mi bylo doporuceno do toho investovat, protoze ten primaz preci jenom ten motor setri vic nez ten privstrik benzinu. Ale samozrejme zalezi i na zpusobu pouzivani. A u me to vypada treba i tak , ze prez tyden nikam moc nejezdim a na vikend vyjedeme ve ctyrech Berlin - Norimberk, cca 450km, porad dalnice, porad kolem 130 km/h
@MODERATOR: Predchozi prispevek se mi nejak odeslal dvakrat. Muze nekdo prosim jeden smazat?
Kazdopadne mi bylo doporuceno do toho investovat, protoze ten primaz preci jenom ten motor setri vic nez ten privstrik benzinu. Ale samozrejme zalezi i na zpusobu pouzivani. A u me to vypada treba i tak , ze prez tyden nikam moc nejezdim a na vikend vyjedeme ve ctyrech Berlin - Norimberk, cca 450km, porad dalnice, porad kolem 130 km/h
@MODERATOR: Predchozi prispevek se mi nejak odeslal dvakrat. Muze nekdo prosim jeden smazat?
Re: LPG
dnes jsem se byl poptat na montáž vapsaveru u HCP, bylo mi řečeno, že dle interní komunikace s vedením by to neměl být problém a vedením to je i doporučeno, teď jde jenom za kolik to jsou schopni namontovat, blbý je to, že si to musíš namontovat za svý i když si myslím, že by to v rámci kulance měla zatáhnout fabrika, protože jenom a pouze jejich nenažranost a chtít se furt v něčem srovnávat se Škodou dospěla do fáze, že ano, my taky máme LPG v "prvovýrobě" , ale nějak se nám to trochu kazí
k tomu dopisu z AP
taky ho tam mají, ale jenom jako zářný příklad jak to "nedělat"
problém byl prý v tom, že AP montovaly LPG do kde čeho i když oficielně to šlo pouze do 1,4 CVVT , si vzpomeňte, na ceníky kde byla ze začátku jenom a pouze 1,4 a až na dotaz s vidinou kšeftu ten plyn dali i jinam no a teď mají máslo na hlavě, protože jim to centrála chce hodit všechno na hřbet a jako neautorizovaní mají asi v tomto směru trochu problém
dále jsem se ptal jak je to dnes, tak auto na přestavbu LPG lze jenom objednat do výroby, tzn, že je tam celá hlava jiná a je tam pod jiným číslem,
takže pro ty co mají origo LPG to chce buďto namontovat vapsaver a modlit se, nebo vyrazit do reichu a tam to na dálnici uhonit a pak reklamovat = pak dostanete už tu novou a správnou hlavu ale toť otázka co je lepší, jestli šlápnout do bláta, nebo do bahna
k tomu dopisu z AP
taky ho tam mají, ale jenom jako zářný příklad jak to "nedělat"
problém byl prý v tom, že AP montovaly LPG do kde čeho i když oficielně to šlo pouze do 1,4 CVVT , si vzpomeňte, na ceníky kde byla ze začátku jenom a pouze 1,4 a až na dotaz s vidinou kšeftu ten plyn dali i jinam no a teď mají máslo na hlavě, protože jim to centrála chce hodit všechno na hřbet a jako neautorizovaní mají asi v tomto směru trochu problém
dále jsem se ptal jak je to dnes, tak auto na přestavbu LPG lze jenom objednat do výroby, tzn, že je tam celá hlava jiná a je tam pod jiným číslem,
takže pro ty co mají origo LPG to chce buďto namontovat vapsaver a modlit se, nebo vyrazit do reichu a tam to na dálnici uhonit a pak reklamovat = pak dostanete už tu novou a správnou hlavu ale toť otázka co je lepší, jestli šlápnout do bláta, nebo do bahna
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Diky za informace. Muzu se zeptat na kolik ta zastavba VAP SAVER ma prijit ? U AP mi rekli cenu kolem 3800,- Proto premyslim o tom JLM VALVE SAVER, ten by vysel kolem 2500,- (Neptun Harfa)
Jinak se obavam ze "uhonit motor" na Nemecky dalnici nepujde za odpoledne. Ja tady s tim jezdim uz skoro rok, driv jsem to i trochu hrotil na 160 km/h a motor zatim drzi. Jenom se obavamtoho, ze az mi pristi rok na podzim vyprsi zaruka, tak bude muset to auto jit pryc. Do ty doby najezdit tolik, aby se aspon zaplatila prestavba a ochrana ventilu.
Jinak se obavam ze "uhonit motor" na Nemecky dalnici nepujde za odpoledne. Ja tady s tim jezdim uz skoro rok, driv jsem to i trochu hrotil na 160 km/h a motor zatim drzi. Jenom se obavamtoho, ze az mi pristi rok na podzim vyprsi zaruka, tak bude muset to auto jit pryc. Do ty doby najezdit tolik, aby se aspon zaplatila prestavba a ochrana ventilu.
Re: LPG
samozřejmě to "uhonit" bylo myšleno s jistou nadsázkou
jinak teď jsem domluvil s Neptunem a VAP SAVER s rozdělovačem bez kontrolky i s montáží hrubý odhad do 3000,- s DPH dle termínu maximálně do týdne (čekat na termín)
jinak teď jsem domluvil s Neptunem a VAP SAVER s rozdělovačem bez kontrolky i s montáží hrubý odhad do 3000,- s DPH dle termínu maximálně do týdne (čekat na termín)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Tak to je zajimavy. Opravdu VAP SAVER a nebo ten primaz JLM ? Ja jsem jim totiz vcera volal a ptal sem se primo na VAP SAVER a o tom se se mnou vubec nebavili, nabizeli mi to JLM s tim, ze to jeste nemaji na strankach uvedeny a ze "je to uplne to stejny" ... Nejak sem z toho nepochopil jestli ten VAP SAVER uz nemontujou nebo co ... Je teda fakt ze jsem mluvil podle hlasu s nejakou mladsi pani/slecnou.