Měl jsem také obavy o korozi z důvodu: 1. tloušťka laku 0,28mm, jiné auta kolem 0,40 a 2.po poškození laku místa začínají rychle reznout, např. v bazaru jsem viděl bílou Kiu Sportage (stejná technologie lakování) a každé místo na kapotě po zásahu kamínkem bylo rezavé. Na mém bývalém Renaultu Scenic 2002 i po obouchání prahu až na pozink po 10 letech nic nerezlo.Jinak i tloušťka plechu se zdá poklepem i lehkým prohnutím tenčí než u jiných aut, ale to je jen domněnka.Nakonec jsem se proto rozhodl auto prodat i přesto, že jsem s ním neměl vůbec žádný problém.
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Nejde ani tak o odraženej lak, ale o to, že nemíním za dva roky u auta řešit opravy z důvodu koroze, puchýře pod lakem jako na jiných modelech atd. Vše autu odpustím a vše jde řešit, ale ošizená antikorozní úprava už ne. Auto jsem měl za slušný peníz, tak dokud ještě mělo hodnotu, tak jsem jej prodal. Zajímavé, že na mém současném Nissanu Qashqai při odření laku na dveřích je vidět slušná pozinkovaná vrstva a nic i po pár měsících nerezne.A jinak auta neprodávám až když mají problém (jak je v Čechách obvyklé), ale po vyřešení problému nebo odstranění závady. Jinak přeji ať vám auta slouží bez problémů.
nech ho bejt - on teď řídí jinou ligu - má SEDÁTKO
a aby na to nezapomněl a v tom autě nestál, tak mu to radši dali rovnou do názvu (SEAT)
majitel koncernového vozu je totiž elita
v minulosti:
Škoda O2 2,0TDi 4x4; Škoda O2 2,0TDi; VW Passat 1,9TDi; Mazda 3 2,0i GT
Toyota Avensis 1,6 VVTI; Škoda Felicia 1,3i; Škoda Favorit 1,3;Škoda 130GL
Škoda 120L; Škoda 100L
Trochu se divím , že člověk, kterého nějaké jeho auto zklamalo a nad značkou zanevřel, má chuť pročítat fóra té značky a do všeho rýpat Asi bych si našel jinou zábavu
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013 NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Španělská kvalita od afrických zaškolených negramotných montérů na linkách Seatu je známá Španělé mají "dlouhou strojírenskou historii" Původně natírali podvozky krví z býků z koridy,což na jejich klimatické podmínky a mírnou zimu stačilo
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
OGYN píše:Já bych to řešil obráceně ! Španělskou plečkou bych jezdil do práce a šetřil si
Jsi docela veselá kopa.
I když je pravda, že Accent je pro mne jedno z nejpovedenějších aut, rozuměj vzhledem k roku výroby, konkurenci a ceně! I30 je naopak jen hodně slabý průměr.
Dokonce kdyby jsem tyto dva modely srovnával, tak například ve spolehlivosti nebo pružnosti motoru(CRDi) i30 na Accent absolutně nemá. Je pochopitelné, že ve všech ostatních ohledech i vzhledem k vyšší třídě je i30 podstatně lepší.
Jinak se s tou španělskou plečkou svez a možná tě bude bolet hlava z toho jakou máš plečku ty.
p.s. Klidně pošli soukromou zprávu kde se sejdeme a já ti to klidně půjčím.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno