Nepálí 2 a 3 válec
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17 dub 2014, 19:39
Nepálí 2 a 3 válec
Zdarec chlapi už sem na pokraji sil nepálí mi 2 a 3 válec na hyundai Lantra 1,6 gls r.v. 2001. už jsme zkusily vyměnit cívku, kabely, svíčky, střiky jsem měl venku a vše ok ale do tý indukčky nejde prostě proud nebo nevim nemáte někdo něco nebo neměli jste něco podobnýho dík.
- Reklama
Re: Nepálí 2 a 3 válec
Tlaky vo valcoch su v norme? ventily v poriadku? diagnostika na PC urobená? Aj ked je problem z palivovou sustavou, nejdu vsetky valce.. Môže toho byt vela..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Nepálí 2 a 3 válec
Dle mě to bude podobný jako na mé Nubiře, vždy pálí dvě svíčky, přičemž jen v jednom válci je směs na zapálení. V tom zapalovacím bloku jsou dvě cívky jedna na válec 1+4 a druhá 2+3 , dále v tom bloku je zalitý takový tyristorový zapalování, který hází jiskry a kdy je má hodit říká přímo řídící jednotka. Takže nejlepší by bylo půjčit si od někoho se stejným autem zapalovací modul který opravdu funguje. Ten namontovat a hned uvidíš. Pokud to nebude modul (dle mě na 90% ano) zbývá už jen řídící jednotka
Zkoukni ještě jestli máš kabely správně zapojený ! To je taky "blbě se hledající závada. Z toho co píšeš vyplývá že půlka zapalovacího modulu nejde.....
Např. benzínový Santa Fe má prý dvě cívky a každá má 2 vývody, ale i zde platí co jsem napsal výše, tedy jedna z cívek je vadná, nebo nedostává impulzy z řídící jednotky
A ještě poznámka: válce se číslují vždy od rozvodů, takže před spolujezdcem bude válec 1 a před řidičem válec 4.....
Zkoukni ještě jestli máš kabely správně zapojený ! To je taky "blbě se hledající závada. Z toho co píšeš vyplývá že půlka zapalovacího modulu nejde.....
Např. benzínový Santa Fe má prý dvě cívky a každá má 2 vývody, ale i zde platí co jsem napsal výše, tedy jedna z cívek je vadná, nebo nedostává impulzy z řídící jednotky
A ještě poznámka: válce se číslují vždy od rozvodů, takže před spolujezdcem bude válec 1 a před řidičem válec 4.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175