Zdravím,
koupil jsem Elantru 2.0 CRDi r.v. 2002 najeto 86000 km. Najednou začal motor zničeho nic chcípat. Mám dojem, jako by to bylo při jízdě po rovině v nízkých otáčkách nebo z mírného kopečku. Pak jsem jednou nemohl nastartovat. Auto asi půl dnde stálo a pak nastartovalo. Diagnóza ve značkovém servisu, dle jejich vyjádření, vše v pořádku. Následovala výměna žhavících svíček. Startování se zlepšilo, závada "chcípnutí motoru" se však objevuje znovu
Díky za radu
Chcípání motoru 2.0 CRDi
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
Pokud na diagnostice nic nenašli bych nechal změřit tlak v palivovém potrubí comonraily jsou v tomhle strašně zlobivý!!
Je to jenom taková rada Tyhle motory jsem viděl tak akorát z dálky a ještě k tomu byly zadeklovaný!!! Ale systém je pořád stejnej!!
Je to jenom taková rada Tyhle motory jsem viděl tak akorát z dálky a ještě k tomu byly zadeklovaný!!! Ale systém je pořád stejnej!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
[quote="ivan"Tyhle motory jsem viděl tak akorát z dálky a ještě k tomu byly zadeklovaný!!![/quote]
Toz to kecas
Na Morave jsi stal kousinecek od neho
Toz to kecas
Na Morave jsi stal kousinecek od neho
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24 lis 2006, 08:28
Takže pokračování příběhu. Rosvítila se kontrolka Check Engine. Ta je tu obzvlášť populární, co jsem koukal Následovala jízda do servisu. Samozřejmě jiného. Tam mi řekli, že je to relátkem (cca 400kč,- bez dph), které spíná proud do palivového čerpadla. Prostě nedrží, nebo je špatný kontakt. Relátko vyměnili a zatím to jede. Díky za snahu pomoct.