LPG
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: LPG
mmv, to jsem zvědav, jak se ti počet kapek podaří držet na nastavené hodnotě. Já si dokonce udělal na seřizovací kolečko větší kolečko plastový. To abych viděl jestli se za jízdy nepootáčí. A i když zůstává v klidu, na svém místě neustále seřizuji a seřizuji. Kape si to pokaždé jinak???? Možná moc hadiček a než se srovná podtlak nevím. Možná poměrně řídký preparát od Liqui Moly.
http://www.oleje-aditiva.cz/liqui-moly- ... -motoru-1l
Jak tyto kapky vypotřebuji, koupím FL originál 5L. A když se kapání neuklidní půjdu do elektroniky co dávkuje před vstřiky. Je to boj, ale krááásnej! (Krucipüsk - Láska je kurva)
http://www.oleje-aditiva.cz/liqui-moly- ... -motoru-1l
Jak tyto kapky vypotřebuji, koupím FL originál 5L. A když se kapání neuklidní půjdu do elektroniky co dávkuje před vstřiky. Je to boj, ale krááásnej! (Krucipüsk - Láska je kurva)
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Reklama
Re: LPG
to airwaves : jsem se v servisu přímo plynového technika ptal na aktuální nastavení přívstřiku a je tam dle požadavku přívstřik od 3600 ot/min a na otázku kolik tam bylo, mi řekl, že od 1200 perm 20% na otázku "fakt ??" mi odpověděl "ano kontroloval jsem to"... , víš jak si se divil, nad mou spotřebou benzín/lpg ??? v kontextu tohoto zjištění doopravdu nevím čemu mám věřit
k vopičím kapkám... najel jsem cca 800Km a mám dva panáky v jerteli, upravil sem kapání, a fakt si to kape jak chce k tomu kapání před vstřikovače, si přečti diskuzi na neptun harfa, taky zajímavý čtení
k vopičím kapkám... najel jsem cca 800Km a mám dva panáky v jerteli, upravil sem kapání, a fakt si to kape jak chce k tomu kapání před vstřikovače, si přečti diskuzi na neptun harfa, taky zajímavý čtení
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Šel jsem trošku s přívstřikem níž, takže aktuálně mám od 3100 otáček. Uvidím co spotřeba benzínu. Čt a pá jsem lítal po Rakouských dálnicích a spotřebu bezínu to zásadně nezměnilo. Pokud to bude ok plánuji nastavit 2800 jako má Mitsubishi od agc. Jo tu diskuzi si přečtu děkuji.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
narazil jsem na menší problém, po zběžném prolítnutí netu jsem krom 2-3 firem nenašel nikoho "od aditiv" , kdo by fašlube, jlm vap saver běžně prodával (autokelly, meteor, štangl, hardcam) kde že se to kupuje ??
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Dobrý den, ano přívstřik benzínu je možné po instalaci VSE vypnout. Přívstřik benzínu kvůli nedostatku výkonu na LPG je běžný ale u zcela jiných pohonných jednotek. Jedná se o vysohovýkonné 8 - válce které mají přes 550 koní, které je prostě problém i s těmi nejsilnějšími LPG vstřikovači "ukrmit" proto je běžné, že tyto jednotky běží do cca 5500 ot/min na LPG a pak už jen na benzín. To ale není případ kubatur 1,4 a 1,6. Proč se přívstřik dělá jsem vysvětlil v mých předešlých odpovědích.Scout píše:Co k tomu dodat, já byl koncem března na garančce a tam mi řekli, že je vypnutí přívstřiku kvůli snížení výkonu zakázaný. Takže to zkusím taky v Centru.mmv píše:Scout: to je divný, garanční technik (v Hyundai Centrum Praha s.r.o.). když jsem to poptával asi tak před měsícem, koukl do nějaký svodky a konstatoval, že to nějaký vrchní technik posvětil s tím,že je tato domontáž doporučena a že se pak jedná o autorizovanou zástavbou s možností vypnutí přívstřiku
Nevíš, jak dlouho jim trvala samotná doinstalace toho bazmeku? Mám to do Prahy přeci jen trochu z ruky, tak bych to s něčím spojil. Díky
S pozdravem
Ing. Marek Osvald - jednatel
- Přílohy
-
- logo-final-v11_resize.JPG (20.64 KiB) Zobrazeno 4258 x
Re: LPG
Dobrý den,mmv píše:narazil jsem na menší problém, po zběžném prolítnutí netu jsem krom 2-3 firem nenašel nikoho "od aditiv" , kdo by fašlube, jlm vap saver běžně prodával (autokelly, meteor, štangl, hardcam) kde že se to kupuje ??
běžně jej prodáváme my jako dovozci JLM a ERC do ČR Ale získáte jej i přes oficiální dealerskou sít Hyundai. Pokud nebudou mít aditivum skladem můžete si jej objednat přímo u nás u pana Radka Sosny http://agcplus.cz/kontakt
S pozdravem
Ing. Marek Osvald - jednatel
- Přílohy
-
- logo-final-v11_resize.JPG (20.64 KiB) Zobrazeno 4258 x
Re: LPG
Dobrý den,airwaves píše:mmv, to jsem zvědav, jak se ti počet kapek podaří držet na nastavené hodnotě. Já si dokonce udělal na seřizovací kolečko větší kolečko plastový. To abych viděl jestli se za jízdy nepootáčí. A i když zůstává v klidu, na svém místě neustále seřizuji a seřizuji. Kape si to pokaždé jinak???? Možná moc hadiček a než se srovná podtlak nevím. Možná poměrně řídký preparát od Liqui Moly.
http://www.oleje-aditiva.cz/liqui-moly- ... -motoru-1l
Jak tyto kapky vypotřebuji, koupím FL originál 5L. A když se kapání neuklidní půjdu do elektroniky co dávkuje před vstřiky. Je to boj, ale krááásnej! (Krucipüsk - Láska je kurva)
seřizovací kolečko je opravdu hodně citlivé, ale nemělo by docházet ke kolísání dávkování. Podívejte se na průhlednou trubičku (vidíte jak aditivum kape) tyto trubičky rády praskají - zejména u výrobků Vap Saver je s tím věčný problém. Zamozřejmě že je možné si nechat nainstalovat zařízení, které dávkuje aditivum do VSE elektronicky (podle objemu a výkonu motoru) cena i s montáží je však přibližně dvojnásobná oproti zařízení pracující na bázi podtlaku. Na druhou stranu přeplňované motory a motory bez podtlaku - Valvetronic musí být ochraňovány přávě tímto elektronickým dávkovačem. Máme jej standardně skladem.
Jinak k aditivům - buďte hodně obezřetní při koupi aditiv na ochranu ventilů a ventilových sedel. Znáte to - marketing je mocný a papír snese všechno. V mnoha případech si toho i zákazníci nechají hodně líbit... Pravidelně si necháváme dělat chemické analýzy jednotlivých aditiv a zjišťujeme množství tekutého draslíku v těchto aditivech. Brzy Vám dám odkaz z našich stránek, kde budeme o těchto rozdílech informovat.
http://agcplus.cz/clanek/aditivum-pro-lpg
S pozdravem
Ing. Marek Osvald - jednatel
- Přílohy
-
- logo-final-v11_resize.JPG (20.64 KiB) Zobrazeno 4254 x
Re: LPG
děkuju, určitě se u Vás poptám, cenu krapet jistě devalvuje poštovné , uvidíme, jestli k tomu budou servisy přistupovat podobně jako k olejům, tak se obávám, že litr JLM (třeba) bude kolem 600,- a to ještě bez DPH:-(
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Dobrý den,mmv píše:děkuju, určitě se u Vás poptám, cenu krapet jistě devalvuje poštovné , uvidíme, jestli k tomu budou servisy přistupovat podobně jako k olejům, tak se obávám, že litr JLM (třeba) bude kolem 600,- a to ještě bez DPH:-(
tak hrozné to určitě nebude navíc máme díky naší velikosti opravdu slušné ceny za balíkovou rozvážku - myslím, že to je asi 69,-Kč/balík, který dostanete do 24 hodin.
S pozdravem
Ing. Marek Osvald - jednatel
- Přílohy
-
- logo-final-v11_resize.JPG (20.64 KiB) Zobrazeno 4246 x
Re: LPG
Obsah tekutého draslíku? Myslíte že je to rozhodující ukazatel? Skoro bych myslel že bude rozhodující jeho forma a asi schopnost udržet se s nosičem na stěnách ventilů a i případná hořlavost nehořlavost nosiče? Velký obsah draslíku a jeho případná nevhodná forma třeba může znamenat ...
A co ta cena prozradíte nám za kolik to od Vás i s poštovným vyjde?
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... aver-fluid
A co ta cena prozradíte nám za kolik to od Vás i s poštovným vyjde?
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... aver-fluid
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
V akom režime sa testoval tento motor? Podla spotreby uvedenej v tabulke išiel naprázdno, to by bol bezchybný aj motor bez použitia aditív...AGCPLUS píše:http://agcplus.cz/clanek/aditivum-pro-lpg
Videl by som to tak, že uvedenú spotrebu treba vynásobiť číslom 4... Alebo je tento test na aditívum fake podobný ako ADAC?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
DíkyAGCPLUS píše:Dobrý den, ano přívstřik benzínu je možné po instalaci VSE vypnout. Přívstřik benzínu kvůli nedostatku výkonu na LPG je běžný ale u zcela jiných pohonných jednotek. Jedná se o vysohovýkonné 8 - válce které mají přes 550 koní, které je prostě problém i s těmi nejsilnějšími LPG vstřikovači "ukrmit" proto je běžné, že tyto jednotky běží do cca 5500 ot/min na LPG a pak už jen na benzín. To ale není případ kubatur 1,4 a 1,6. Proč se přívstřik dělá jsem vysvětlil v mých předešlých odpovědích.
S pozdravem
Ing. Marek Osvald - jednatel
Zdá se, že si to vysvětlují po svém a nebo prostě nečtou pořádně, což je v čechách (a možná nejen zde) známý nešvar. Ale to už je zas na jinou diskuzi
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Re: LPG
Mě dokonce technik Hyundaje na otázku přimazávání odpověděl, že se doporučuje pouze majitelům, kteří jezdí často po dálnici a nebo najedou za rok velké množství km. Povinné to prý není. Takže můj závěr je, i podle toho co tady čtu, že pan vrchní technik od vrchnícho dealera by potřeboval trošku provětrat. Jeho podřízení nemaj jasné informace a nebo je špatně chápou. Pak když si zde předáme zkušenosti z více koutů republiky i zahraničí tak to vypadá docela legračně slušně řečeno. Školení pánové z AGC!!!!!!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
už jsem to tu někde psal na otázku technika "kolik toho za rok najezdíte ??" > já že 15k Km> "tak to je v pohodě, to mít přimazávání nemusíte" > já a při kolika bych ho mít musel ??? > "tak při 25k Km" tak jsem ho ihned objednal a nechal namontovat, protože v pozadí se to dá přečíst následovně...
kolik najezdíte ?? 15 ?? to je 75000 km to v pohodě záruku vydrží... 25 ?? 125000 km to už by mohly nastat problémy ...
kolik najezdíte ?? 15 ?? to je 75000 km to v pohodě záruku vydrží... 25 ?? 125000 km to už by mohly nastat problémy ...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012