Takové chytráky mam hrozně rád!Tady probíráme běžné problémy u obyčejných aut!mmv píše:jo ahaaaa no a proč myslíš že tam je za tím 0,5mm ta specifikace motoru jednalo se totiž o závodní úpravu motoru škoda 130 metalex, kde se ta vůle pro značné tepelné namáhání dělala ještě větší a dokonce na teplém motoru (nikoliv rozžhaveném motoru) takže pořád si nikde neprotiřečím dřík ventilu se stále protahuje do délky a proto se tam dělá ta vůle, někde větší, někde menší, ale furt je tam mezera, aby po zahřátí na provozní teplotu tam nebyla vůle (skoro) žádná, a věř, že na závodním motoru ta teplota je vyšší jak na serii
takže jak píšeštak já o5 tvrdím "zpátky do školy" teplem se ventilová vůle NEzvětšuje, ale právě naopak zmenšuje , jde pak jenom o to, čemu ty říkáš "ventilová vůle" , ale jelikož máš v popisu schadewerkehundrtdvacet tak věřím, že víš co je a kde se šteluje - měří "ventilová vůle"robil píše:Ahoj plyňáci ...
Pokut si dobře pamatuji ze školy teplem se ventilová vůle zvětšuje ! Nevím jak to funguje u moderních motoru u starých to tak bylo.
Ventilová vůle je jen jedna mysli si co chceš.
Najdi si běžný motor bez hydroštelu a ověř si svou teorii!!!
Dalo mi dost práce najít knížku která tě snad přesvědčí!!!
Knížka byla vydaná v roce 1977.Tehdy byly všechny vydávané technické knížky lektorovány tedy zaručovali pravdivost textu!!!